Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סקודיאק סטייל 1400 עולה 202

 

סקודיאק סטייל דיזל 2.0 עולה 222

 

אני נוסע בשנה כ 45-50,000 קמ.

 

האם ישתלם להוסיף 20 k וללכת על הדיזל?

פורסם

לשאלה המקורית - שווה להוסיף את ההפרש לדיזל. בכמות הנסיעות הזאת ההפרש יחזור אליך דרך צריכת סולר עדיפה. בנוסף, כאשר תרצה למכור, יהיה יותר פשוט למכור רכב דיזל עם קילומטראז' גבוה. ואופן כללי, מנועי דיזל 2000 סמ"ק של הקונצרן יותר עמידים ממנועי בנזין 1.4.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

 

 

>תודה אבל פחות רלוונטי לי אני שוקל לקנות 1.4 שכאמור יותר זולה משמעותית מהדיזל

פורסם

ההפרש בצריכת הדלק בין ה1.4 לדיזל הוא בערך 30%.

 

בהנחה שתסע כ-50000 ק"מ בשנה, ההפרש בעלויות הדלק יהיה כ-6000 ש"ח לשנה בערך.

 

זאת אומרת שאם תחזיק את הרכב 3 שנים תצא (בערך) באיזון בהנחה שעלות הטיפולים דומה.

 

א-ב-ל יהיה לך הרבה יותר קל למכור רכב עם מנוע דיזל שעבר 150K מאשר רכב בנזין שעבר 150K.

 

שורה תחתונה (לדעתי) הדיזל מנצחת בנקודות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

זה סדר הגודל שאני מכיר המנועים הללו (ואפילו הייתי שמרן במקצת)

 

ה-1.4 "עושה" בערך 12 ק"מ לליטר, הדיזל 16 ק"מ לליטר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

זה לא מדע מדויק אבל אפשר לבדוק באתרים בחו"ל. ההבדל בין מנוע טורבו דיזל 2.0 וטורבו בנזין 1.6 מודרניים הוא בדרך כלל כ 30٪ לפעמים אפילו יותר. אז פה זה 1.4 אז ההפרש יהיה 25٪ נניח. לא קשור לפולקסווגן. כימיה .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

רק לא למלא בנזין במקום סולר. זה מוריד את הרווח ב 2200 שח. מנסיון [emoji54]

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
סקודיאק סטייל 1400 עולה 202

 

סקודיאק סטייל דיזל 2.0 עולה 222

 

אני נוסע בשנה כ 45-50,000 קמ.

 

האם ישתלם להוסיף 20 k וללכת על הדיזל?

להערכתי הפרש בצריכת דלק לטובת הדיזל יהיה כ 20%.

 

עדיין הייתי ללא ספק קונה את הדיזל, תוספת של 10 קג"מ מומנט זה משמעותי, לדעתי דיזל הרבה יותר מתאים לרכב בגודל כזה ולכמות נסיעות כזאת.

 

תבדוק את תדירות הטיפולים, האם זהה בשני המקרים?

 

 

×
×
  • תוכן חדש...