ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
- 8 תגובות
- 967 צפיות
אהלן חברים, בדיוק חזרתי מהבדיקה עם ההונדה ג'אז, הרכב הוא הדגם עם 2 כריות אויר ולא 4 היסטוריית טיפולים מלאה במוסך מורשה, יש כמה דברים בבדיקה שאני לא מבין מספיק כדי לדעת עם שווה לי לקנות את הרכב או לא. הרכב יד ראשונה 120 אלף ק"מ וסגרנו מחיר סופי 25 אלף. אשמח לייעוץ הנושא הליקויים שהתגלו ברעידות בעת תחילת נסיעה תודה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת naweb, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 630 צפיות
היי חברים, מעוניין לקנות רכב שמתאים לזוג + תינוק. הרכב יעשה ירושלים-ת"א לפחות פעם פעמיים בשבוע. התקציב כרגע עומד על 50K ובמידה ויש מציאה תהיה לנו אפשרות להתגמש מעט. חשיבות: תא מטען גדול, חזק, חסכוני בדלק ולפחות שנתון 2013 התחלתי לחפש על קאיה פורטה 2013 ויונדאי i25\i35 2013 האם הרכבים האלה מתאימים לצרכים שלי? האם יש לכם המלצות על רכבים אחרים? תודה!
הודעה אחרונה מאת meirjul, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי, בן דוד שלי מחפש רכב עד 20 אלף ש"ח,אלו האופציות שתפסו את מירב צומת ליבו,מה דעת מומחי הפורום? מעניין אותו צריכת דלק,אמינות,אבזור וכל מידע יש יעזור.. תודה, זיו.
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
- 19 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
רציתי לדעת למי שיודע איך המנוע של האוטו הזה? 130 כ"ס נשמע לי חלש מאוד או שאני טועה.. איך הנסיעה באוטו? ההאצה? צריכת הדלק? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת MikMan, -
- 5 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
היי חברים, פרסמתי שרשור לפני כשבוע עם התייעצות לגבי X5, אך החלטתי לשנות קצת את הכיוון ולבדוק לגבי X6. אני גר בארה"ב, ורציתי לשמוע את דעתכם על עלויות תחזוקה של רכב כזה (מעולם לא היה ברשותי רכב "פרמיום", ככה שאין לי שמץ של מושג מה זה להחזיק ולתחזק רכב כזה). בהנחה והגיר מנוע שלדה במצב טוב (אחרי בדיקה) - למה לצפות מבחינת עלויות תחזוקה ואמינות של הרכב? אני מתייחס ל-X6 משומש כמובן, שנתונים באזור 2011 - 2014, עם לא יותר מ-120K ק"מ במקרה הכי גבוה. אני מודע לזה שזו שאלה מעט כללית, אבל אם תוכלו לתת לי כיוון לפחות זה יכול ממש לעזור, כי אני לא רוצה להיכנס למשהו שאין לי עליו אפילו טיפה של מושג
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 29 תגובות
- 12 אלף צפיות
היי, אנחנו נוסעים בעיקר מחוץ לעיר, ובד"כ יחסית מהר ובאחריות בכבישים פתוחים יחסית... מחפשים רכב שני, עבור התניידות לעבודה, ללא צורך להסיע בו ילדים. שנינו יחסית גבוהים. בקיצור : סביב 30 אלף אמין (בלי תקלות בהפתעה במרחק 65 ק"מ מהבית). עדיף סופר מיני, אפשר גדול יותר נוח על הכביש ויציב בנסיעות בינעירוניות, עבור כ 15-20 אלף ק"מ בשנה זריז יחסית - בפרט תאוצות ביניים עד מהירות 1xx אפשר ידני - בתנאי שנוח להעביר בו הילוכים (אישתי לא נהגה בידני מאז הטסט) איבזור רצוי - ווליום על ההגה, רצוי דיבורית בלוטוט מובנית. מחישוב זריז, ההבדל בין צריכת דלק של 15 לבין 12 עבור נסועה של 18 אלך קמ, הוא 300 ליטר, שהם כ 1800 שח נניח. יהיה נחמד לחסוך קצת. איך …
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
שלום, האם אתם מכירים "מחלות ילדות" בפיג'ו 208?. מתעניין ברכישת דגם יד2, של פיג'ו 208, מנוע 1.2 (ללא טורבו) עם גיר ידני. אשמח לשמוע על תקלות\בעיות ידועות בדגם.
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
שלום הייתי היות בסוכנות סיאט וקיבלתי הצעה לסיאט 1.8 18, בהצעה הוסיפו לי 2 תוספות מקוריות של בקרת שיוט אדפטיבית וחבילת FR Plus שלטענתם באה מובנית עם הרכב וכלולה בכל הרכבים היום. האם הדבר נכון? או שיש אנשים שביטלו להם אותם ונתנו להם מחיר נמוך יותר. אשמח אם מישהו שקיבל הצעה יכתוב לי עליה בפרטי או פה. תודה רבה חברים אורן
הודעה אחרונה מאת kurko1992, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום, בבעלותי כיום מאזדה 3 משנת 2016 (עלתה בינואר) שגמעה 59,000 ק"מ. כשרכשתי אותה, לא ידעתי שאסע הרבה (עצמאי) וגם לא ידעתי את הדבר הכי חשוב - שהמקום לא יספיק לנו לאחר שיבוא הילד הראשון ולאחר התרחבות העסק . לאור האמור לעיל, החלטנו לשדרג את הרכב לאחד מהג'יפונים המוכרים . האפשרויות הן כדלקמן : 1. יונדאי טוסון - בסה"כ רכב מצויין, אך חיסרון ענק לרכב - תא המטען קטן לי מדי. 2. מיצובישי אאוטלנדר - קפצתי לסוכנות לראות אותה, אין ספק שלא מדובר בשיא היופי אבל בהחלט מדובר בשיא הפרקטיות, תא מטען ענק ! מעבר לזה, אני יודע שיש לה גיר רציף, מזה לא התלהבתי. אשמח לדעתכם 3. קיה ספורטאג' - אותו סיפור כמו הטוסון, יפה, אבל לא אופה . תא המטען קטן מדי. …
הודעה אחרונה מאת SeazeR, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי, קיבלתי הצעה מסוכנות רכב פרטי את הקליאו הזו עם 35,000 ק"מ בלבד במחיר של 62K (באזור ה1000 מתחת למחירון). התגובות לגבי הצרפתיות מגוונות, חלק אומרים לא לנגוע, וחלק אומרים שזה סטיגמה לא רלוונטית. כבר לא יודע מה נכון והאם כדאי. אני צריך רכב משפחתי, עדיפות גדולה לסטיישן, אפשר גם ידני. אמינות וצריכת דלק טובה. הצרכים הם לאישה בית - פיזור ילדים - עבודה, ונסיעות של 150 ק"מ בסופשים. אשמח להמלצות באזור ה50-60K תודה!
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
האם אפשר לספר לי על סיטרואן בהקשר לרכב חדש סופר מיני? המלצות? מגבלות? מחלות ילדות של הדגמים? אני מבינה שיש שם הבדלים באבזור מה מבחינת אמינות יחסית גם לפגו ובכלל? אם ניתן לומר משהו על החדשים וההסטוריה.. תודה זה ישלים לי תמונה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 20 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
אז אחרי שאני כבר יותר משנה בתהליך של "לבחור את הרכב הבא שלי", ולא מצלןיח לבחור כי עדיין לא הנמצא הרכב שיענה על כל הדרישות שלי, מישהו נכנס לי ברכב וידה ידה ידה - אובדן להלכה. עכשיו כבר חייבים לבחור וצריך לעשות את זה מהר. ולא רק זה אלא גם צריך רכב שנמצא במלאי בארץ. אני נוסע 30,000 ק"מ בשנה. בטיחות, פסיבית ואקטיבית, נמצאת בראש סדר העדיפויות ולכן חובה: - רכב שנמכר גם באירופה וגם בארה"ב (בדיקות שונות שמכסות יותר מצבים) - בלימה אוטונומית - כמה שיותר מערכות אקטיביות (התרעה על נתיב, תיקון נתיב, רכב בשטח המת, החלפת אורות אוטומטית וכו') אבל יש עוד דרישות. - שקט ונוח עם מושבים נוחים - עדיף בתצורת האצ'בק - אמינות - בקרת שיוט אדפטיבית, עדיף גם בפקקים - שמיר…
הודעה אחרונה מאת erezarmo, -
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שני הרכבים באותו תג מחיר. אני מתכוון להוציא מהחברה עם מקדמה. אשמח לעזרה שלכם אני בן 23, ינהגו ברכב אבא אמא ( אופציה ) ואח קטן שהוציא רישיון לפני פחות מחצי שנה. מה שחשוב לי ברכב- ייראה צעיר, ספורטיבי , טורבו - כוח , מרווח - לארבעתינו, חסכוני בדלק. מפנק - ברמת האבזור חלפים שיהיו לא יקרים, שייכנס כמה שפחות למסוך .. ( למרות שחדש לא בעיה כלכך ) הייתי שמח לעצה ולעזרה שלכם לפני שאני גם ניגש לנסיעות מבחן. תודה רבה לכם!
הודעה אחרונה מאת save, -
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
LT אוט' 1.4 (140 כ''ס) שבת 2016 מה רמת האמינות שלו עלות טיפולים מודע המחיר שלהם קורס יש דגם מומלץ יותר כמשפחתי של שברולט משנתון אחר דגם אחר ? תודה,
הודעה אחרונה מאת אבי1990, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן חברים, אני בשבוע אחרון מבלה המון בפורום קורא וקורא ומתלבט, אז החלטתי פשוט לשתף ושתייעצו לי. אני מתחיל ללמוד בחולון באמצע פברואר, גר בקרית גת (כ-60 ק"מ לכיוון) לומד 4 פעמים בשבוע, יוצא גם מנקודת הנחה ש2-3 לילות בשבוע אשן אצל אבא שלי שגר ברמלה כדי לחסוך בהוצאות נסיעה ושעות שינה. אך עדיין בהסתכלות קדימה ק"מ רב עומד על הפרק בכל מקרה.. הכיוון הראשוני היה ללכת על משהו כמו פיגו 107 (הצורה החדשה/ישנה), זול וחסכוני ברוב הפרמטרים. אני ממש לא מהמתלוננים, אבל מהתלבטות עם חבריי הסטודנטים שלומדים בב"ש (גרים בקרית גת) לא ממליצים ללכת לכיוון ה'קופסאת שימורים על גלגלים' שכן החווית נסיעה לא נעימה בכלל ורכבים בסגנון הנ"ל הם בעיקר לנסיעה עירונית. לכן עלה הכיוון…
הודעה אחרונה מאת דב קרדו, -
-
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני כבר ממש מבולבל ולא יודע באמת איזה רכב יהיה יותר אמין לי ל-120 קמ יומי. התקציב לא גבוה, 50 גמיש. השאלה מה לחפש בכלל. גם אוטו קטן יהיה בסדר לא חייב רכב גדול.
הודעה אחרונה מאת Michazzz, -
- 0 תגובות
- 461 צפיות
[h=3]אמינות טיפולים וכו וכו?[/h] תקציב 70 אלף - אשמח לשמוע על אופציות נוספות תודה,
הודעה אחרונה מאת אבי1990, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 879 צפיות
אהלן, אחרי שהפונטו שלי מתחילה להראות סימני גסיסה, אני מחפש רכב חדש ב30,000 ש"ח. אני מחפש רכב קטן , אמין, זול לתחזוקה, או לא יקר במיוחד. עדיף שיהיה ידני. לא מחפש מנוע חזק הסתדרתי עד היום עם ה60 הכ"ס של הפונטו. דבר קצת מוזר שמפריע לי זה המראה של האוטו, אני לא מחפש איזה פרארי אבל אני מחפש רכב שיראה קצת צעיר ושיראה קצת טוב
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום ישנו כעת מבצע על פיאט טיפו דגם קומפורט אצל קל אוטו שנת 2018 במחיר של 80,000₪ במקום 104,000 שח מחיר בסוכנות הרכב הוא 0 קילומטר ואני יד שנייה קודם כל מה דעתכם על הרכב האם יש פה איזה מלכודת שרכב חדש נמכר בעזה מחיר מתחת למחירים האם זה מעיד על איכות הרכב בנוסף, כשאני לוחץ על פרטים באתר של קל אוטו אני בכלל מופנה לחברה שנקראת קאר ביי מה זה אומר בדיוק? אודה לכם על תשובה מהירה. תודה
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- 13 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
אני צריך להחליף את הרכב הנוכחי שלי בעוד כמה חודשים לרכב יותר גדול. ואני מתלבט בין שני רכבים. פיג'ו 3008 גרסת פרימיום בנזין; העלות של הרכב הינה 179k גרסת מנוע 1600 טורבו עם 165כ"ס, ותיבת ההילוכים שלו הינה יפנית ולא צרפתית, האבזור, הנוחות, הבטיחות, העיצוב, תא המטען והכל נראה מעולה. חוץ משני דברים שאני קצת מודאג מהם לעומת הקארוק: 1) אין גרסת 4x4, זה לא הכרחי, אבל תמיד עדיף הנעה כפולה כשיש.(למרות שפיגו זכו בדקאר האחרון עם ה 2008 ללא הנעה כפולה!!) 2) היותר חשוב זה שמירת הערך של פיגו, לצערי הרב ידוע שפיגו וכל רכב צרפתי מאבדים את הערך מהר מאוד, הרבה יותר מהר משאר המכוניות. סקודה קארוק עדיין לא ידוע איזה רמות יהיו זמינים בארץ, אבל מבחינת מנוע יהיה ה 1.0 ו…
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- 2 תגובות
- 952 צפיות
בקשה לחוות דעת על רכב פיגו 2008 כרכב משפחתי אמינות, עלות טיפולים מה השכי חשוב הוא אמינות ! תודה,
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
- 6 תגובות
- 959 צפיות
שלום, אני מחפש לקנות רכב לנסיעה ממוצעת של 150 ק"מ על בסיס יומיומי. בין אם הרכב משומש או חדש צורת התשלום שלי תהיה חודשית(הלוואה/מימון), ולכן מה שהכי חשוב לי זה רכב חזק אמין וחסכוני. אני שואף יותר לקטגוריית הסופר-מיני. תקציב לרכב משומש עד 40 אלף. תקציב לרכב חדש עד 80 אלף. תודה מראש,.
הודעה אחרונה מאת sashatelaviv, -
- 2 עוקבים
- 0 תגובות
- 749 צפיות
האם יש נתונים של מצבת כלי הרכב הנמצאים על הכביש לפי דגמים? (לא יצרנים ולא מכירות שנתיות)
הודעה אחרונה מאת shmulik88, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם הדרישות שלי: נוחות - כמה שיותר (רגליים ארוכות). ביצועים / כח - לא רוצה 'עגלה'. צריכת דלק - אני יודע מה זה וולבו... אני פשוט רוצה לדעת מה ההבדלים בין הדגמים של ה-S70 ל-940. והאם יש הבדלים משמעותיים ביניהם בדגמים עצמם, כגון נפח מנוע, טורבו', שנתון ועוד. בקיצור: מה מומלץ, מה מומלץ פחות, ומה לא מומלץ בכלל. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
שלום לכולם אשמח לשמוע את חוות דעתכם על מאזדה MPV 2004 עם 210K ק"מ, אך מטופלת ושמורה היטב , בדגש על אמינות,נוחות לנהג ולנוסע, ובכלל למה אני יכול לצפות מרכב עם ותק כזה? בנוסף,מה לדעתכם הוא מחיר סביר לרכב ? תודה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 2 תגובות
- 659 צפיות
אהלן, המחליפה - פיאט פנדה 2007 ז"ל. נשקלו ונשללו - C1 - תא מטען קטן מידי. פיקנטו - לא חסכונית לדעת הנהגת. ספארק - תא מטען קטן מידי. אילו עוד אופציות יש? דרישות - קטן יחסית. נסועה של כ50 קמ ביום, חלקה בין עירונית. חסכונית בדלק. חדשה ככל הניתן.
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
כונס נכסים
מאת 40 אוטוטו- 3 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מישהו התנסה ברכישה מכונס נכסים ? יש BMW 316 , האם כדאי ? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת eli1801, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אהלן, מחר אני הולך לראות כמה רכבים וב"ה אם הכל ילך כשורה והכל יהיה בסדר אני הולך לקחת את אחד הרכבים שימצאו חן בעיני לבדיקה ויש לי מספר שאלות: מה מצפה לי שם? על הליקויים שמוצאים הבוחן מסביר ונותן הצעת מחיר? עדיף לי להתייעץ גם עם מוסך או מישהו שמבין בתחום? ונניח אני רוצה את הרכב וסגרתי עם המוכר על מחיר, איך אני בודק לפני אם הרכב אין עליו שעבוד/עיקול? מספיק שבדואר בודקים ואומרים לי? או שבודקים בעוד מקומות? אשמח לתשובות. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום, חשבתי שנסגרתי על הסובארו אך אתמול עלו ספקות. צרכיי- נסיעות יומיות שפלה-מרכז, במהלך השבוע נסיעות בתוך אזור המרכז ומידי פעם מחוץ למרכז. מעריכה שנסועה שנתית סביב 20-22 אלף. עד כה נסעתי על סוויפט ששירתה נאמנה והגיע הזמן לשדרוג רציני. חשובה לי אמינות, בטיחות, נהיגה נוחה וצריכת דלק טובה בשל ריבוי הנסיעות. חשוב לי רכב גבוה (בהיבט הספציפי הזה, הטוסון מספק לי תחושת ג'יפ אמיתית, מודה שגם הגג הנפתח קוסם לי), חשוב לי אבזור מקסימלי (מערכת מולטימדיה מלאה, מיזוג דו צדדי, מערכות בטיחות מתקדמות, מסך משוכלל ועוד). נהגתי כמה חודשים על הקיה ספורטאז' המפוארת וזו הייתה חווית נהיגה טובה מאוד מבחינתי. מעדיפה יפניות, אך כאמור לא שוללת יצרנים נוספים. מה הייתם ממליצים לתקציב ש…
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
יעוץ בבחירת רכב פנאי קטן לזוג+1 עד 135,000 - יונדאי קונה,סיאט ארונה,סוזוקי ויטרה וכו׳
מאת bennyrussu-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום לפורום הנכבד, מבקש יעוץ בבחירה בין הדגמים הבאים. עדיפות עליונה לבטיחות אקטיבית ולאחר מכן תא מטען גדול, כל השאר פחות קריטי. מדובר ברכב יחיד במשפחה שיסע מעט (עובדים מהבית). יונדאי קונה - המנוע מפתה אבל תא המטען קטן, בנוסף ההרגשה בפנים רחוקה מלהצדיק את מחירו. סיאט ארונה - תא מטען גדול, יש את כל אביזרי הנוחות והבטיחות שאני רוצה, אבל מנוע 1.0 ליטר טורבו + DSG מרתיע מבחינת אמינות ועוצמה. סוזוקי ויטרה - מתאים בול בגודל ובמראה, כרגע פסול על בטיחות (מוביל איי בלבד). ניסאן קשקאי יד שנייה - נבחן כאופציה מודל 2015 המפואר שנכנס בתקציב, רק הדיזל רלוונטי (ה1.2 טורבו שלהם מביך בנתוניו) ואותו קשה למצוא. מה הייתם בוחרים? יש עוד דגמים ששווה לבחון? תו…
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
מי מחובר 30 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 470 אורחים (הצג רשימה מלאה)
