Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208, 1.2, ידנית: מה הן מחלות הילדות שלה?.


ariel000
שימו לב! השרשור הזה בן 2274 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש תחושה שהן נהיות יותר אמינות או רוצות להשאיר רושם כזה

אבל צריך עוד להוכיח ולכן אנשים לחוצים. אני מכירה מספר אנשים יד ראשונה שעשו מאמצים להפטר מהמכוניות שלהם כי התבאסו מהם וגם הערך היה נמוך מאד למכירה

זה בהחלט מרתיע

עם כל הרצון לרכב אולי נוח זה בהחלט לא כיף לקבל החלטה כשאני יודעת שיש פה כנראה מחיר כלכלי וזמן מוסך..

 

יחד עם זאת הרכבים היום כנראה לא מיועדים להחזיק הרבה שנים כמו כל הציוד החשמלי .. זה לא שאין ידע.. אלא שכנראה הרווחים זה מה שמעניין חברות.. ומי שמשקיע באמינות ישקיע פחות במשהו אחר

 

פעם סיפר לי איש מקצוע שבא לתקן אצלי משהו בבית שהייתה איזו חברה שהייתה אמינות מאד גבוהה למוצרים שלה. אבל מה ? היא הפסידה מזה.. אז יצרה מצב בלאי.. וכך קנו כל כמה שנים במקום אחת להרבה זמןץ. אמיתי

המנוע ב-308 (ועוד כמה רכבים) מוציא 130 כ"ס, זה שב-208 מוציא 110 כ"ס. בגדול זה אותו מנוע, אבל אני לא לגמרי בטוח שההבדלים הם רק בתוכנה. יכול להיות שיש הבדלים פיסיים בכל מיני מכלולים.

 

לא יודע איזו אינדיקציה נותנת סוכנות הביטוח. את נתוני המכירות (שנתיים וחודשיים) אפשר למצוא בפורום. זה לא סוד שצרפתיות נמכרות פחות בארץ, אם כי באופן מפתיע רנו-ניסאן-מיצובישי הם היצרן הכי גדול או השני הכי גדול בעולם ב-2017.

עריכה אחרונה על ידי medriving
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם כבר עונים קונקרטית לשאלה, אף אחד לא יודע להגיד לך בוודאות האם 208 תהיה אמינה ב-100% לעשר שנים.

 

אם אמינות ועלויות תחזוקה הם מעל הכל עבורך, יכול מאוד להיות שעבורך עדיף לקנות רכב פשוט יותר, למשל סוויפט או מאזדה 2. יכול להיות שזמינות הכח פחות טובה, ושהם יהיו קצת פחות נוחים, אבל אם השיקול המכריע עבורך הוא אמינות לטווח ארוך אז באמת רצוי כנראה לקנות את הרכב הכי פשוט שיש.

 

בכל אופן, אין טעם לשאול שוב ושוב, לדעתי קיבלת פה את כל האינפורמציה הכי קונקרטית שתוכלי לקבל בפורום.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק. אני למדה תוך כדי תנועה ונכנסתי כבר לרזולוציות .. וגם משתפת פה. יכולה לא לטרוח..

 

אם כבר עונים קונקרטית לשאלה, אף אחד לא יודע להגיד לך בוודאות האם 208 תהיה אמינה ב-100% לעשר שנים.

 

אם אמינות ועלויות תחזוקה הם מעל הכל עבורך, יכול מאוד להיות שעבורך עדיף לקנות רכב פשוט יותר, למשל סוויפט או מאזדה 2. יכול להיות שזמינות הכח פחות טובה, ושהם יהיו קצת פחות נוחים, אבל אם השיקול המכריע עבורך הוא אמינות לטווח ארוך אז באמת רצוי כנראה לקנות את הרכב הכי פשוט שיש.

 

בכל אופן, אין טעם לשאול שוב ושוב, לדעתי קיבלת פה את כל האינפורמציה הכי קונקרטית שתוכלי לקבל בפורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בעיה לשתף, אבל (לדעתי) רצוי שזה יהיה ידע קצת קונקרטי יותר, למשל תקלות מסוימות, ארוך חיים של רכיבים ספציפיים, דברים כאלו. זה ידע שבאמת יכול מאוד לתרום.

 

דיווחים כלליים, בטח לגבי מותג שלם (באמת, לא בציניות) קצת פחות מעניינים. נגיד, ל-psa היה מנוע 1.6 טורבו שנקרא thp156 שידוע כבעייתי בכמה וכמה נקודות, עם עלויות תיקון לא נמוכות, והכי גרוע, לא בטוח שהחלפה של החלקים הבעייתיים פותרת את הבעיה. מה ההשלכות של המנוע הזה למנוע 1.2 החדש? אי אפשר באמת לדעת.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציעה לקרוא כמה תקלות עולות פה רק בימים האחרונים בפורום ..זליגת מים ברכב חדש צינורות

דברים מוזרים..

סתם לרפרף...לא מבינה את הדברים האלה

בחיים לא חוויתי תופעות מוזרות כאלה ברכבים

 

נשמע מאד רחוק מ 100 אחוז אחראיות

אם כבר עונים קונקרטית לשאלה, אף אחד לא יודע להגיד לך בוודאות האם 208 תהיה אמינה ב-100% לעשר שנים.

 

אם אמינות ועלויות תחזוקה הם מעל הכל עבורך, יכול מאוד להיות שעבורך עדיף לקנות רכב פשוט יותר, למשל סוויפט או מאזדה 2. יכול להיות שזמינות הכח פחות טובה, ושהם יהיו קצת פחות נוחים, אבל אם השיקול המכריע עבורך הוא אמינות לטווח ארוך אז באמת רצוי כנראה לקנות את הרכב הכי פשוט שיש.

 

בכל אופן, אין טעם לשאול שוב ושוב, לדעתי קיבלת פה את כל האינפורמציה הכי קונקרטית שתוכלי לקבל בפורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש תחושה שהן נהיות יותר אמינות או רוצות להשאיר רושם כזה

אבל צריך עוד להוכיח ולכן אנשים לחוצים. אני מכירה מספר אנשים יד ראשונה שעשו מאמצים להפטר מהמכוניות שלהם כי התבאסו מהם וגם הערך היה נמוך מאד למכירה

זה בהחלט מרתיע

עם כל הרצון לרכב אולי נוח זה בהחלט לא כיף לקבל החלטה כשאני יודעת שיש פה כנראה מחיר כלכלי וזמן מוסך..

 

יחד עם זאת הרכבים היום כנראה לא מיועדים להחזיק הרבה שנים כמו כל הציוד החשמלי .. זה לא שאין ידע.. אלא שכנראה הרווחים זה מה שמעניין חברות.. ומי שמשקיע באמינות ישקיע פחות במשהו אחר

 

פעם סיפר לי איש מקצוע שבא לתקן אצלי משהו בבית שהייתה איזו חברה שהייתה אמינות מאד גבוהה למוצרים שלה. אבל מה ? היא הפסידה מזה.. אז יצרה מצב בלאי.. וכך קנו כל כמה שנים במקום אחת להרבה זמןץ. אמיתי

מתפלא על ההנהלה כאן שטרם הראתה לך את הדלת החוצה. גיבוב כזה של קטעי אינפורמציה חסרי ביסוס, בתוספת "שמעתי" ו"אמרו לי" ו"מוסכניקים", עם קצת איזה "חברת ביטוח" לא ממש מובן, בתוספת תיבול של לוגיקה פרטית ואנאלוגיות מתחומים אחרים, גם הם בלי נסיון לביסוס אובייקטיבי כל כך נחוץ בענינים שכאלו. צר לי אבל אין שמץ של רצינות בהגיגים הללו שאת שופכת כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בוחר לערפל את המידע שלי.

בחירה שלך

 

תכנס לפורומים ותראה איזה בעיות יש..

לא מפסיקןת

 

QUOTE=pooh-bear;5592294]אין בעיה לשתף, אבל (לדעתי) רצוי שזה יהיה ידע קצת קונקרטי יותר, למשל תקלות מסוימות, ארוך חיים של רכיבים ספציפיים, דברים כאלו. זה ידע שבאמת יכול מאוד לתרום.

 

דיווחים כלליים, בטח לגבי מותג שלם (באמת, לא בציניות) קצת פחות מעניינים. נגיד, ל-psa היה מנוע 1.6 טורבו שנקרא thp156 שידוע כבעייתי בכמה וכמה נקודות, עם עלויות תיקון לא נמוכות, והכי גרוע, לא בטוח שהחלפה של החלקים הבעייתיים פותרת את הבעיה. מה ההשלכות של המנוע הזה למנוע 1.2 החדש? אי אפשר באמת לדעת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד מיס אינפורמצעה ודיבור מלוכלך

אותך צריך להעיף מפה

חוצפן

 

מתפלא על ההנהלה כאן שטרם הראתה לך את הדלת החוצה. גיבוב כזה של קטעי אינפורמציה חסרי ביסוס, בתוספת "שמעתי" ו"אמרו לי" ו"מוסכניקים", עם קצת איזה "חברת ביטוח" לא ממש מובן, בתוספת תיבול של לוגיקה פרטית ואנאלוגיות מתחומים אחרים, גם הם בלי נסיון לביסוס אובייקטיבי כל כך נחוץ בענינים שכאלו. צר לי אבל אין שמץ של רצינות בהגיגים הללו שאת שופכת כאן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציעה לקרוא כמה תקלות עולות פה רק בימים האחרונים בפורום ..זליגת מים ברכב חדש צינורות

דברים מוזרים..

סתם לרפרף...לא מבינה את הדברים האלה

בחיים לא חוויתי תופעות מוזרות כאלה ברכבים

 

נשמע מאד רחוק מ 100 אחוז אחראיות

לא מבין מה יוצא לך מכל ההתעסקות הזו. אף אחד לא יעלב אם לא תקני רכב צרפתי. הגעת למסקנה שהוא לא מספיק אמין בשבילך, למה להמשיך ולטחון מים? יש המון אופציות מצויינות אחרות, באמת.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה יש פה כמה סוכנים סמויים שמנסים להשתיק מידע במקום להתייחס עניינית למה שנאמר מהשטח מבעלי רכבים. אנשי מקצוע.

הכי קל להשמיץ

מקווה שמנהל הפורום אם הןא לא סוכן פגו יחפף את מי שצריך

אני זזתי.מקווה שהגולשים יקחו הכל בערבון מוגבל

 

עוד מיס אינפורמצעה ודיבור מלוכלך

אותך צריך להעיף מפה

חוצפן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי טוחן מים?

אנשים לא עונים עניינית לבעיות מהשטח ורק מנבלים את הפה כשמשהו לא נראה להם ומזלזלים באדם עם מידע שלא מתחבר עם המסרים שלהם.

זה פורום ענייני? זה דיון?

שלום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בוחר לערפל את המידע שלי.

בחירה שלך

 

תכנס לפורומים ותראה איזה בעיות יש..

לא מפסיקןת

 

תראי,

 

אף אחד לא מכחיש בעיות ברכבים צרפתיים.

 

כולם מכירים את הבעיות ב-thp156.

כולם יודעים שלגיר הרובוטי שרנו משתמשים בו יש בלאי לא זול (מצמדים ומח גיר).

כולם יודעים שב-AL4 צריך להחליף שסתומים, שמן גיר פעם בכמה שנים, ושבסוף הגיר מגיע לשיפוץ, ושגם בדרך לשם העברות הילוכים שלו לא הכי חלקות.

גם ידוע שב-vti120 (המנוע שהיה ב-208 בתחילת דרכה) יש לפעמים בעיות, אם כי ממש לא בסדר גודל של אחיו המוגדש.

 

אף אחד לא מערפל את המידע שלך, כי את לא מביאה שום מידע אמיתי. זה שבסוכנות ביטוח מסויימת אף אחד לא מבטח פיג'ו? זה שאיזה מוסכניק או שניים אמרו שרכבים צרפתיים לא אמינים? אם הם נתקלו ברכב עם thp156, זה אפילו יהיה ממש נכון. אבל זה ידוע.

 

יש פה מספיק בעלי צרפתיות שתיעדו את התקלות שהיו להם, כולל בוקי בשרשור הברלינגו, system-x עם המגאן, מלטבשי עם ה-c3 פיקאסו וה-206, ואפילו שרשור ה-c5 שלי. את מוזמנת להסתכל.

 

ושוב, בקריטריונים שלך כנראה שעדיף לקנות סוזוקי או טויוטה. זה בסדר לגמרי. אבל מה את רוצה שיקרה? שכולם יגידו שצרפתיות זה דרעק? שאסור בשום מקרה לקנות תוצרת צרפת? זכותך לחשוב ככה, אבל חוסר היכולת שלך להבין שלאנשים שונים יש סדרי עדיפויות שונים, ושהם מוכנים לסבול לפעמים איזו תקלה כדי להנות מהרכב מפליא אותי כל פעם מחדש. ותאמיני או לא, יש אפילו איזה דגם או שניים די אמינים שתוכננו ויוצרו בצרפת.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקטלג רכב לפי מדינה זה כ״כ שנות ה90,

טויוטה וPSA (תאגיד פיג׳ו סיטרואן ואופל) מייצרים ביחד את הפיג׳ו 108/c1/טויוטה אייגו בצ׳כיה.

 

ניסאן הוא מותג בבעלות-שותפות של רנו - והן חולקות הרבה רכיבים, הקנגו של רנו מיוצר תחת גם כמרצדס והמנוע דיזל של רנו מותקן בדגמים של מרצדס(שלא לדבר על הפלואנס הלטיטיוד והקולאוס שבכלל פותחו בדרום קוריאה תחת המותג סמסונג).

 

באמצע שנות ה2000 הרבה דגמים של סוזוקי נמכרו כאופל/ווקסהול, בארה״ב באותה תקופה חלק מהיצע הדגמים של דייהו-שברולט(שברולט אפיקה ואופטרה לדומגא) נמכרו תחת מותג סוזוקי.

 

וזה רק מה שעלה לי עכשיו לראש.

בעולם גלובלי כמו שלנו מדינת מקור אינה בכלל פקטור - ידעת לדוגמא שהטויוטה יאריס מיוצרת בצרפת? או שאחוז גדול מתוצרת סוזוקי מיוצר בסלובקיה?.

 

אגב, אם תחפשי תגלי שגם למונעים של הונדה אינסייט גילו בעיות חמורות, והמנועים של הטויוטה קורולה 2003(שהייתה לי אחת כזאת אז אני יודע ממקור ראשון ולא משמעות) היא רכב בעייתי ונתקעתי איתה פעמיים בגלל בעיות חמורות של בוצה במנוע שהייתה ידועה בדגמים האלה(אממ, האם חמור מספיק להיחשב תקלה?) ובעיה במחשב של הממיר הקטליטי.

 

המסקנה, רכב בוחרים לפי הרכב הספציפי ולא לפי מותג/יצרן או ארץ מקור.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העליתי טענות מתוך התעמקות בהכרות עם המכוניות

יש כאלה שלא קל להם לשמוע או להגיב עניינית והתחילו לבטל ולמסמס את מה שכתבתי מתוך קושי להתייחס לנתונים. היו כאלה שענו עניינית.

זו פרשנות שלך שרציתי להגיד שהצרפתיות זה דרק. האם אני לא מבינה שאנשים עם צרכים שונים? מאיפה הסקת את זה. אבל בין זה ולהגיד את ממציאה או מתבססת על שטויות כשאני מידע מאנשי מקצוע ובעלי רכבים ומידע ממקורות אחרים אמינים אז אני מקשקשת...לא רציני. כנראה שזה לא קל לשמוע שיש לאנשים רכבים שיש איתם בעיות ייחודיות.

 

מן הסתם אם לא הייתי מתעניינת בפגו (אני כבר כמה חודשים מתעמקת בסופר מיני בכלל ורק מהשבוע בצרפתיות אבל חריש עמוק..).. לא הייתי טורחת לנסות להבין ולשתף עליהם.

 

באתי לתת מידע ובאתי ללמוד ולהביא מהשטח. בניגוד לחלק מהאנשים פה אני לא מזלזלת באנשי מקצוע שעובדים עם רכבים שאני שוקלת לקנות! או בגלל שהם אומרים אחרת ממה שחלק חושבים פה אז פתאום האמירות שלהם ריקניות ובאוויר? לא רציני

 

הבאתי טענות מאד אמיתיות. בלי מילים מפוצצות.

 

 

 

אתה יכול לפרט את המילים הטכניות שכתבת באנגלית כי לא מבינה בזה. והאם זה קשור לפזו 208 בנזין.

 

מה התקלות והאם יש כאלה בפגו 208 של העשור האחרון?

 

 

 

 

תראי,

 

אף אחד לא מכחיש בעיות ברכבים צרפתיים.

 

כולם מכירים את הבעיות ב-thp156.

כולם יודעים שלגיר הרובוטי שרנו משתמשים בו יש בלאי לא זול (מצמדים ומח גיר).

כולם יודעים שב-AL4 צריך להחליף שסתומים, שמן גיר פעם בכמה שנים, ושבסוף הגיר מגיע לשיפוץ, ושגם בדרך לשם העברות הילוכים שלו לא הכי חלקות.

גם ידוע שב-vti120 (המנוע שהיה ב-208 בתחילת דרכה) יש לפעמים בעיות, אם כי ממש לא בסדר גודל של אחיו המוגדש.

 

אף אחד לא מערפל את המידע שלך, כי את לא מביאה שום מידע אמיתי. זה שבסוכנות ביטוח מסויימת אף אחד לא מבטח פיג'ו? זה שאיזה מוסכניק או שניים אמרו שרכבים צרפתיים לא אמינים? אם הם נתקלו ברכב עם thp156, זה אפילו יהיה ממש נכון. אבל זה ידוע.

 

יש פה מספיק בעלי צרפתיות שתיעדו את התקלות שהיו להם, כולל בוקי בשרשור הברלינגו, system-x עם המגאן, מלטבשי עם ה-c3 פיקאסו וה-206, ואפילו שרשור ה-c5 שלי. את מוזמנת להסתכל.

 

ושוב, בקריטריונים שלך כנראה שעדיף לקנות סוזוקי או טויוטה. זה בסדר לגמרי. אבל מה את רוצה שיקרה? שכולם יגידו שצרפתיות זה דרעק? שאסור בשום מקרה לקנות תוצרת צרפת? זכותך לחשוב ככה, אבל חוסר היכולת שלך להבין שלאנשים שונים יש סדרי עדיפויות שונים, ושהם מוכנים לסבול לפעמים איזו תקלה כדי להנות מהרכב מפליא אותי כל פעם מחדש. ותאמיני או לא, יש אפילו איזה דגם או שניים די אמינים שתוכננו ויוצרו בצרפת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה

הולכת איתך..

ספר לי על בעיות שהיו לדהייטסו שרייד..

על בעיות שהיו לסוזוקי סוויפט למעט תדירות החלפת רפידות..

על בעיות שיש לטויוטה יאריס..

 

 

בוא נשמע הסטוריה.

 

לקטלג רכב לפי מדינה זה כ״כ שנות ה90,

טויוטה וPSA (תאגיד פיג׳ו סיטרואן ואופל) מייצרים ביחד את הפיג׳ו 108/c1/טויוטה אייגו בצ׳כיה.

 

ניסאן הוא מותג בבעלות-שותפות של רנו - והן חולקות הרבה רכיבים, הקנגו של רנו מיוצר תחת גם כמרצדס והמנוע דיזל של רנו מותקן בדגמים של מרצדס(שלא לדבר על הפלואנס הלטיטיוד והקולאוס שבכלל פותחו בדרום קוריאה תחת המותג סמסונג).

 

באמצע שנות ה2000 הרבה דגמים של סוזוקי נמכרו כאופל/ווקסהול, בארה״ב באותה תקופה חלק מהיצע הדגמים של דייהו-שברולט(שברולט אפיקה ואופטרה לדומגא) נמכרו תחת מותג סוזוקי.

 

וזה רק מה שעלה לי עכשיו לראש.

בעולם גלובלי כמו שלנו מדינת מקור אינה בכלל פקטור - ידעת לדוגמא שהטויוטה יאריס מיוצרת בצרפת? או שאחוז גדול מתוצרת סוזוקי מיוצר בסלובקיה?.

 

אגב, אם תחפשי תגלי שגם למונעים של הונדה אינסייט גילו בעיות חמורות, והמנועים של הטויוטה קורולה 2003(שהייתה לי אחת כזאת אז אני יודע ממקור ראשון ולא משמעות) היא רכב בעייתי ונתקעתי איתה פעמיים בגלל בעיות חמורות של בוצה במנוע שהייתה ידועה בדגמים האלה(אממ, האם חמור מספיק להיחשב תקלה?) ובעיה במחשב של הממיר הקטליטי.

 

המסקנה, רכב בוחרים לפי הרכב הספציפי ולא לפי מותג/יצרן או ארץ מקור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2274 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...