Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208, 1.2, ידנית: מה הן מחלות הילדות שלה?.


ariel000
שימו לב! השרשור הזה בן 2274 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לקטלג רכב לפי מדינה זה כ״כ שנות ה90,

טויוטה וPSA (תאגיד פיג׳ו סיטרואן ואופל) מייצרים ביחד את הפיג׳ו 108/c1/טויוטה אייגו בצ׳כיה.

 

...המסקנה, רכב בוחרים לפי הרכב הספציפי ולא לפי מותג/יצרן או ארץ מקור.

 

סוזוקי סוויפט והיגניס ובלנו מיוצרים עדיין ביפן.. לא יודעת לגבי היתר כי לא התעניינתי בגדלים אחרים.

 

ומאזדה 2 מיוצרת בתאילנד .. בוודאי שידעתי.

וגם על זה אפשר לפתוח שרשור.. כמה ארץ הייצור משפיעה על האיכות

יש שטוענים שזה פוגע באמינות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה יכול לפרט את המילים הטכניות שכתבת באנגלית כי לא מבינה בזה. והאם זה קשור לפזו 208 בנזין.

 

מה התקלות והאם יש כאלה בפגו 208 של העשור האחרון?

 

ה-20 הגיעה בתחילת דרכה עם מנוע 1.6 (להלן vti120) וגיר אוטומטי פלנטרי 4 הילוכים (להלן AL4). בשילוב עם גיר ידני הגיע מנוע 1.2 אטמוספרי (שאפילו קיים בשילוב די נדיר עם גיר רובוטי חד-מצמדי).

 

ב-2015 השילוב של ה-1.6 וה-AL4 הוחלף (סוף סוף) במנוע 1.2 מוגדש וגיר אוטומטי פלנטרי עם 6 הילוכים מתוצרת אייסין (חברה יפנית). אם את קונה 208 חדשה, זה מה שתקבלי היום.

 

הגיר הזה משרת בשלל דגמי PSA מתחילת העשור (הופיע ב-5008 ב-2010 בארץ אאל"ט), ומאז לא נשמעו לגביו תלונות שאני מכיר. מכיוון שהוא משרת גם דגמים כבדים וחזקים יותר, הוא כנראה יהיה די עד מאוד אמין ב-208.

 

המנוע הוא די חדש (גרסה מעט חזקה יותר הופיעה ב-308 ב-2014). בינתיים מדובר כנראה במנוע אמין, אבל חייבים לקחת בחשבון שלא באמת מדובר תקופה מספיק ארוכה כדי להיות בטוחים בוודאות. יש כאן מצד אחד מישהו שכבר עשה מעל 160,000 ק"מ עם 308 כזו (אולי Ron.P, לא זוכר בוודאות) ומצד שני מישהו שדיווח על רעידות חזקות ב-208 (Dark muse אאל"ט), שלמרות שהוחלף לו מנוע הרעידות לא נעלמו. גם כאן מדובר בדיווח יחיד למיטב ידיעתי, כלומר לא תופעה גורפת.

 

פרט לתקלות שעלו בתחילת השרשור (ממיר קטליטי בחלק מהרכבים, לדעתי לא במוגדשות, צינור שפריצר אחורי וגומיות בדלתות) אני לא מכיר עוד בעיות סדרתיות.

 

אם את שוקלת 208 משומשת עם מנוע 1.6, זה סיפור אחר (גם לא כזה נורא).

 

סבבה

הולכת איתך..

ספר לי על בעיות שהיו לדהייטסו שרייד..

על בעיות שהיו לסוזוקי סוויפט למעט תדירות החלפת רפידות..

על בעיות שיש לטויוטה יאריס..

 

 

בוא נשמע הסטוריה.

אני כמעט בטוח שכבר שמעת את זה ממני, אבל אם לא, שכן שלי, דלת ליד, כמעט נשרף (ראיתי את הכוויות במו עיניי, אחרי המקרה) בסוזוקי סוויפט שנדלקה באופן ספונטני דקה (או פחות) אחרי תחילת הנסיעה (ברחוב עירוני רגיל לגמרי, בלי שום עומס מיוחד), וזו היתה סוויפט די חדשה (שנה-שנתיים) ומטופלת.

 

תאמיני או לא, הוא הזמין בלנו חדשה אחרי זה.

 

אבל זו לא בעיה גורפת בסוויפט, אז זה לא באמת מעניין.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוזוקי סוויפט והיגניס ובלנו מיוצרים עדיין ביפן.. לא יודעת לגבי היתר כי לא התעניינתי בגדלים אחרים
בלנו מיוצרת בהודו ע"י מרוטי.

בנוסף אתרום למחקר שלך, יש לי 208 בת שנתיים וחצי שעברה 45K ק"מ ללא תקלות מכאניות, ללא תקלות בבומבות (שאין)וללא תקלות חשמל. נקרעה לי הצינורית של הוישר האחורי, החלפתי גומיות בדלתות הקדמיות וגם פתח מזגן שהתקלף בו הניקל, מודה.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיזו שנה?

 

אכן נדיר מאד וגם די מפחיד..

 

אגב זה כל מה שיש לנגיד על הדגמים האלה?

 

אנשים שולפים בלי סוף בעיות ואמירות שגם לאחרות יש בעיות.. אז קדימה...ספרו על הדגמים הללו מעבר למקרה הבודד של השריפה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצינור הוא בסך הכל צינור של השפריצר שמנקה את החלון האחורי, לא משהו שמפריע יותר מידי.

הבעיות בגומיות לא היו בעיות אטימה, לא חדרו מים, הן נקרעו מעט בחלק התחתון שלהן וזה הציק לי בעין אז דרשתי החלפה.

רכבים בני 10 ו-15 שנסעו כמה? אילו מנועים? אולי החליפו לך חלקים במוסך כתחזוקה מונעת במסגרת הטיפולים? עם כל הכבוד, גם הרכב האמין ביותר לא ישרוד 15 שנים עם טיפולים שוטפים בלבד ללא החלפה של חלקים מתבלים ותחזוקה מונעת.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-20 הגיעה בתחילת דרכה עם מנוע 1.6 (להלן vti120) וגיר אוטומטי פלנטרי 4 הילוכים (להלן AL4). בשילוב עם גיר ידני הגיע מנוע 1.2 אטמוספרי (שאפילו קיים בשילוב די נדיר עם גיר רובוטי חד-מצמדי).

 

ב-2015 השילוב של ה-1.6 וה-AL4 הוחלף (סוף סוף) במנוע 1.2 מוגדש וגיר אוטומטי פלנטרי עם 6 הילוכים מתוצרת אייסין (חברה יפנית). אם את קונה 208 חדשה, זה מה שתקבלי היום.

 

הגיר הזה משרת בשלל דגמי PSA מתחילת העשור (הופיע ב-5008 ב-2010 בארץ אאל"ט), ומאז לא נשמעו לגביו תלונות שאני מכיר. מכיוון שהוא משרת גם דגמים כבדים וחזקים יותר, הוא כנראה יהיה די עד מאוד אמין ב-208.

 

המנוע הוא די חדש (גרסה מעט חזקה יותר הופיעה ב-308 ב-2014). בינתיים מדובר כנראה במנוע אמין, אבל חייבים לקחת בחשבון שלא באמת מדובר תקופה מספיק ארוכה כדי להיות בטוחים בוודאות. יש כאן מצד אחד מישהו שכבר עשה מעל 160,000 ק"מ עם 308 כזו (אולי Ron.P, לא זוכר בוודאות) ומצד שני מישהו שדיווח על רעידות חזקות ב-208 (Dark muse אאל"ט), שלמרות שהוחלף לו מנוע הרעידות לא נעלמו. גם כאן מדובר בדיווח יחיד למיטב ידיעתי, כלומר לא תופעה גורפת.

 

פרט לתקלות שעלו בתחילת השרשור (ממיר קטליטי בחלק מהרכבים, לדעתי לא במוגדשות, צינור שפריצר אחורי וגומיות בדלתות) אני לא מכיר עוד בעיות סדרתיות.

 

אם את שוקלת 208 משומשת עם מנוע 1.6, זה סיפור אחר (גם לא כזה נורא).

 

 

תודה

ה1600 ידוע לי . סיפרו לי על הבעייתיות.

רוצה 208 חדשה. בנזין . האם הדיזל יותר טובה? ידנית אז לא בשבילי ...

 

התקלות שכתהת עליהן וגם קודמך ברכב מ 2015...שהבנתי גם אני שנקודת המפנה הייתה 2015 ברכב. ..

מדובר על תקופה קצרה...נשאלת השאלה אם גומיות וצינוריות מתבלות אחרי שנתיים מה קורה אחרי 8 שנים. 6 שנים.

כמה להתייחס להסטוריה של הפגו שהיא לא משהו בשיקול העתיד?

כנראה שזה ישאר תעלומה. 5 שנות אחראיות...כמה מהן יהיו הלוך חזור במוסך ומה יהיה דקה אחכ...האם אוכל להנות מרכב לטווח ארוך ולא קצר?

 

אגב אין כמעט מערכות בטיחות ברכב ולמיטב הבנתי הדגם אמור להשתדרג השנה. עוד מידע שקצת מרתיע. יפגע עוד יותר בערך של האוטו.

 

מזדה 2 שהיא האופצייה המקבילה שלי התחדשה השנה ותעבור כנראה עוד שינוי בשנה הבאה שייעל את צריכת הדלק וכנראה עוד דברים. האם גם שם יהיה טורבו? לא יודעת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעו את הממוצע

אחד היה צריך מגבר מנוע כשהיה כבר זקן ממש

השני של ה 10 שנים רק רפידות ,ברקסים ובשנים האחרונות שלה תודבת מנוע אחת או שתיים הוחלפה

שום בעיות צבע וכלום.

 

הצינור הוא בסך הכל צינור של השפריצר שמנקה את החלון האחורי, לא משהו שמפריע יותר מידי.

הבעיות בגומיות לא היו בעיות אטימה, לא חדרו מים, הן נקרעו מעט בחלק התחתון שלהן וזה הציק לי בעין אז דרשתי החלפה.

רכבים בני 10 ו-15 שנסעו כמה? אילו מנועים? אולי החליפו לך חלקים במוסך כתחזוקה מונעת במסגרת הטיפולים? עם כל הכבוד, גם הרכב האמין ביותר לא ישרוד 15 שנים עם טיפולים שוטפים בלבד ללא החלפה של חלקים מתבלים ותחזוקה מונעת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה מגבר מנוע?

 

הצינורית של השפריצר היא כנראה תוצאה של כשל תכנוני קל - בנקודה מסוימת נוצרת זוית לא טובה, ולאורך זמן היא נקרעת. זה נפתר ע"י הוספה של מאריך, למיטב ידיעתי.

 

לשאלתך, אי אפשר לדעת בוודאות אם יהיו או לא בעיות מהותיות במשך 10 שנים.

 

החסרונות של ה-208 כיום הם מעט בטיחות אקטיבית, אבזור נוחות שכבר לא בטופ של הקטגוריה ודגם חדש שאכן יגיע כנראה די בקרוב.

 

היתרונות שלה הם הנוחות, יחידת ההנעה (יחסית ליפניות אטמוספרית כמו סוויפט וג'אז, לא לאיביזה) והמחיר (לפחות באפס ק"מ).

 

אם משתלם או לא זה בעיקר עניין של סדרי עדיפויות שלך.

 

לדעתי, אם צינורית שפריצר וגומיות קרועות בדלתות נראות לך כמו אמינות גרועה, יאריס / סוויפט יהיו בחירה עדיפה. רק שלא ישרף לך האוטו ח"ח...

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לסוויפט אין ..לא היו עד כה לפחות.. בעיות חשמל. שוחחתי עם המוסכניק שלי. לא נתקל בבעיות. וגם לי לא היו.

 

אתה מתכוון צינוריות וגומיות כבעיות של מכוניות בנות כשנתיים.. הייתי חותמת על הבעיות האלה עבור מכונית של 10 שנים..אין ספק.

שנתיים מבחינתי זו מכונית חדשה . הזמן יגיד מה יהיה עם ה 208..וכל היתר כמובן. אכן מבאס שלא יכולה להמתין הרבה עם הרכישה כי מאמינה שתגיע גם סוזוקי עם מנוע טורבו או חזק יותר ומאזדה חסכונית יותר ופגו אוטוטו ..

אבל כנראה שחידושים תמיד יהיו.

תודה

 

 

מה זה מגבר מנוע?

 

הצינורית של השפריצר היא כנראה תוצאה של כשל תכנוני קל - בנקודה מסוימת נוצרת זוית לא טובה, ולאורך זמן היא נקרעת. זה נפתר ע"י הוספה של מאריך, למיטב ידיעתי.

 

לשאלתך, אי אפשר לדעת בוודאות אם יהיו או לא בעיות מהותיות במשך 10 שנים.

 

החסרונות של ה-208 כיום הם מעט בטיחות אקטיבית, אבזור נוחות שכבר לא בטופ של הקטגוריה ודגם חדש שאכן יגיע כנראה די בקרוב.

 

היתרונות שלה הם הנוחות, יחידת ההנעה (יחסית ליפניות אטמוספרית כמו סוויפט וג'אז, לא לאיביזה) והמחיר (לפחות באפס ק"מ).

 

אם משתלם או לא זה בעיקר עניין של סדרי עדיפויות שלך.

 

לדעתי, אם צינורית שפריצר וגומיות קרועות בדלתות נראות לך כמו אמינות גרועה, יאריס / סוויפט יהיו בחירה עדיפה. רק שלא ישרף לך האוטו ח"ח...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה הדיון הזה בכלל?

תקני סוויפט, הרכב אמין ביותר ותסגרי עניין.

 

פג'ו כנראה תהיה פחות אמינה (לא בהפרש גדול) וכשתרצי למכור סביר שתאבדי ערך יותר גבוה לעומת הסוויפט. נכון.

 

מצד שני, הבחירה בפג'ו היא לא מטעמי אמינות או סחירות גרידא, יש אנשים שאוהבים מכוניות נוחות שכיף לנהוג בהם, ובזה סוויפט מצטיינת פחות (אם כי הדגם החדש שלהם עבר שיפור בחדוות הנהיגה, לא יצא לי לנהוג בו)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אין מה להשוות אמינות של דגם בן 15 (נגיד דיהטסו שרייד) לדגם בן שנה.

זה קצת כמו להשוות אמינות של מחשבון מדעי ללפטופ.

לפני 15 שנה היה אפשר לומר שמכוניות שמיוצרות במדינה אחת טובות יותר מבמדינה אחרת, היום זה פחות רלוונטי.

בנוגע לצבירת ידע ממקורות מיהמנים, אם לא מציגים את המקור ואת הנתונים בצורה מדוייקת זה לא שווה הרבה. ניסיון אישי של אדם אחד זה משהו שאפשר ללמוד ממנו ביחס לעוד התנסויות של הרבה אנשים אחרים ולבד זה לא אומר יותר מדי, גם אם זה חבר מאד טוב או בן משפחה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. נא להפסיק לריב.

 

2. רכבים זה לא רק אמינות וסחירות, למי שזה חשוב, הסוויפט נבחנה במבחני ריסוק ב 2017 וקיבלה ציון מאכזב מאוד של 3 כוכבי בטיחות. ה 208 נבחנה וקיבלה 5 כוכבי בטיחות.

 

 

3. לי הייתה 2008 1.2 (אטמוספרית) במשך 3 שנים שבהן נסעה 115 אלף ק"מ.

 

יום אחד נדלקה נורת CHECK ENGINE, ניגשתי למוסך, בדקו, אמרו שזו תקלה ידועה, הלך ממיר.

 

הממיר הוחלף באחריות ומבלי שביקשו ממני שקל.

 

מעבר לזה הייתה עוד קריאת שרות של החלפת כבל מצבר וחוץ מזה לא היו שום תיקונים או תקלות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהניסיון שלי ברחבי הארץ -

80-90% מבעלי המקצוע בארץ, בכל מקצוע - לא מבינים במקצוע, אלא רק לעבוד כמו רובוטים (אותו הדבר וללא מחשבה).

 

עפ"י ויקיפדיה, "חכמת ההמונים" צריכה לקיים -

1. מגוון דעות - אנשים שונים, וקבלת הידע שלהם. רוצה לחשוב שחוץ מיזה שיהיו הרבה אנשים, הכוונה שיהיו אנשים שמחזיקים או החזיקו יפנית וצרפתית ואמריקאית, ומוסכניקים שמטפלים גם ביפניות וגם בצרפתיות באופן שווה כמו שצריך, וכתב רכב שלא שילמו לו כדי לעשות כתבה.

2. אי-תלות - "קהל חכם הוא קהל מגוון, שמצליח לשמור על עצמאות ואי-תלות בין האנשים. יש לקחת בחשבון, שחלק מהדעות יהיו מוטות או שיחקו דעות של אנשים אחרים, ויחד עם זאת, מצב זה אינו מהווה הפרעה כל עוד ההטיה היא מגוונת." אנשים צריכים את הדעה והניסיון של עצמם, לא של השכן והחבר, ובטח לא של כל השכנים והחברים.

3. צבירה - אוספים את כל הדעות.

4. חשיבה ועיבוד מידע - לדעת את הנושא עליו מדברים, לא להסתכל בקנקן אלא במה שיש בו. לדעת שיש הבדל בין גומיה למנוע, ובין סוגים שונים של מערכות חשמל גם אם שתי המערכות "כניסה ללא מפתח", או "לוח שעונים" או "מד דלק" או "מושב" או "מתלה"... יש יצרנים שמעדיפים חיישנים יוקרתיים ומד דלק שעובד יותר חכם ויש כאלה שמעדיפים פשוט, ויש גיוונים לפעמים בין הרכבים עצמם של אותו יצרן.

5. תמרון בגמישות - בלי להתנגח. לקבל את הדעה של האחר, וגם לא להתעלם מאנשים שחושבים אחרת.

6. שיתוף פעולה - אמון בין האנשים בלי להתחשב בהתנהגותם. אמון זה פשוט להאמין, למרות שברור שאנשים גם משקרים.

סעיף 1 מתקיים לפעמים.

סעיף 2 לא מתקיים כמעט בכלל.

סעיף 3 גורם לאנשים להתעצבן.

סעיף 4 לא מתקיים כמעט בכלל בכלל בכלל.

סעיף 5 מתקיים לפעמים, אם ממש אוהבים מכוניות ורוצים ללמוד.

סעיף 6 בכלל לא רלוונטי, ברגע שסעיף 5 לא מתקיים - לא חושבים על סעיף 6, אנשים נעולים.

אם כך, נראה לי שאין לנו חכמת ההמונים בנושא הרכב.

 

ככה שלא המוסכניק, לא סוכן הביטוח, לא המתדלק ולא שוטר תנועה שביקר אצלו טכנאי מקררים בבית נחשבים בשבילי מקור אמין.

את המחקר שלי בבחירת רכב אני עושה לבד לגמרי.

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2274 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...