ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי חברה אני מתעניין ברכישת אלפא רומיאו מיטו מנוע 1.4 טורבו שנת 2011 ורציתי לדעת חוו. דעת על הרכב . איך השוק שלו? אמינות,צריכת דלק,עלות טיפולים. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת aleXtc, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
איזה מיני כדאי לקנות באזור ה30? אני מתלבט בין אופל קורסה (מנוע חזק יחסית) סוזוקי אלטו (זול יותר מהפיקנטו) וקיה פיקנטו לגבי הסיאט מי נראה שאין לו שוק בכלל. יש עוד רכב שכדאי לשקול? בינתיים אני הכי נוטה לאופל. אגב איזה קילומטראז נחשב סביר ברכב עם מנוע 1000 או 1400?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
הי חברים זקוק לעזרתכם: על הפרק, לנסר קלאסיק (ספורט), 190,000 ק"מ יד 2. לרכב יש הסיטוריית טיפולים עד 2014, מאז הרכב טופל במוסך שלטענת המוכר אין אפשרות לשחזר היסטוריית טיפולים. מצב מכני נראה סביר: לטובה: צמיגים, בלמים ובולמים, גיר לא דופק ומעביר חלק גם תחת עומס. מזגן ומערכת חשמל - תקינה. לרעה: אין היסטוריה לטיפול טיימינג האחרון שאמור היה להתבצע (הקודם בוצע ב 90K בשנת 2010) מצבר בן 3 שנים, מים שקופים ברדיאטור, נראה כמו מים רגילים... מצב קוסמטי, לא במצב טוב: חיצונית - שריטה עמוקה על הדלת האחורית וכנף אחורית (מעל לגלגל)יש אפילו חור באורך 5 סנטימטרים בפח כחלק מעומק השריטה (נראה ששפשפו ברזל חד או משהו כזה) שיפשופים על הטמבונים וצבע כללי דהוי מאוד שב…
הודעה אחרונה מאת דור--, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום חברים, חבר לקח היום רכב מסוג קיה סיד שנת 2008 עם 121K ק"מ לבדיקה. מצורף טופס הבדיקה של הרכב. האם לדעתכם הרכב שווה קנייה או שכדאי לרדת ממנו? תודה
הודעה אחרונה מאת traka64, -
-
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם. אשמח לקבל אינפורמציה לגבי האיביזות ממודל 2011. יש תקלות מסוימות שצריך לשים לב אליהן? כרגע אני בהתלבטות לגבי FR אחת עם 150 כ"ס ואחת ספורט 105 כ"ס שתיהן עם גיר DSG תודה
הודעה אחרונה מאת Dragongk, -
- 10 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אהלן. החלטנו שאנחנו רוצים לקנות רכב, מתכננים משפחה גדולה, כרגע יש ילד אחד אבל מקווים לעוד בהמשך. הרכב ישמש לנסיעות של בערך 60 -70 קמ ביום, מחפשים רכב פשוט, אבזור לא ככ מעניין, שיהיה ידני וחסכוני בדלק, מרווח, בטיחותי, מינימום הוצאות על טיפולים ואחזקה הציעו לי רנו לוגאן, שהוא רכב גדול ומרווח, יש לו 7 מקומות, פשוט וחסכוני, ויש אותו בדגם ידני.. מה אומרים? הבעייה שהו טיפה חורג מהתקציב.. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אז אני לקראת קנייה של רנו קליאו חדשה ידנית שעולה 70K (לפני אגרת רישוי וקודן שמעלים את המחיר לכמעט 72K בפועל). הקליאו עונה מבחינתי על כל הצרכים שלי כמישהו שנוסע לרוב לבדו או עם החברה נסיעות לא מאתגרות ותובעניות במיוחד. התכנון שלי הוא להשתמש ברכב לפחות 5 שנים (ולשם כך הרחבתי גם את האחריות בשנתיים נוספות ל 5 בסכ״ה בעלות של 1500 שקלים) ואף יותר אם ישמור על אמינות טובה ואז למכור אותו בין אם ביד 2 או בטרייד אינים למיניהם. העניין הוא שיוצא דור חדש לקליאו באירופה בשנה הבאה וברור שעד שאמכור את הרכב הוא יחשב לדור מיושן ולכן יספוג ירידת ערך נוספת בנוסף לירידת הערך הטבעית הגדולה. האופציה הנוספת היא איביזה ידנית שעולה 80K לפחות (ככה שעם אגרת רישוי ואיתוראן תעלה גם…
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, המשפחה שלי החליטה לקנות רכב משפחתי ואנחנו אהבנו את המאזדה 5. התקציב שלנו הוא גג 60 אבל התקציב הרצוי הוא באזור ה 50 אלף. מצאנו עסקאות טובות למאזדה שנת 2009 לדוגמא 100 אלף ק"מ יד ראשונה באזור 42K ש"ח.(צורה ישנה) או להשקיע יותר לצורה החדשה, מצאתי באזור 55-59K ש"ח עבור שנת 2010/2011 כולם עם ק"מ גבוהה יותר באזור 140K. השאלה כאן היא כזו: עבור משפחה שתמכור את הרכב גג עוד 3 שנים האם זה שווה להשקיע יותר בצורה החדשה? כי לנו זה לא משנה, מה שחשוב כאן האם זה יקל על תהליך המכירה בעתיד או לא? האם הבדל של 10K ש"ח כרגע הוא באמת ישנה משהו בעתיד? מקווה שהייתי ברור. אשמח לעזרה כי אנחנו מתכננים לקנות רכב מחר.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 12 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
מתלבט לגבי רכב 7 מקומות ואלה הרכבים שניתן יהיה להשיג בתקציב שלנו (65 אש"ח) בקילומטרז' שפוי (לא יותר מ-100 אלף). על מי מהשלושה הייתם ממליצים? מבחינת אמינות, נוחות, גודל. אין כוונה להושיב מבוגרים מאחורה באופן קבוע, זה מיועד בעיקר לילדים (מתחת לגיל 10).
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום בחיפושי אחרי רכב יד2 בתקציב של עד 70 א"ש נתקלתי לא מעט ברכב הזה, לא ניסיתי אפילו לבדוק אותו. במצב שלי היום אני קצת מיואש מההיצע שיש בדרום ביד2 וכבר אין לי כוח לנסיעות סופ"שים לראות רכבים במרכז. ראיתי ביד 2 כמה S60 T4 יחסית שמורות, ק"מ נמוך וידיים פרטיות. יש ממה להתרחק? כמה נשמות טובות (למען ההגינות שמעולם לא יתקדמו מסוזוקי אלטו או I30 יוצאת ליסינג) נשבעו נגד האמינות, תחזוקע יקרה ושאין אפשרות למכור (שזה נכון להלן מצב השוק של הרכב). נהגתי על האוטו והמנוע שלו מרשים, איבזור עצוב לרכב שלפני כמה שנים נמכר כרכב מנהלים. אני יודע שזו תיבה דו מצמדים סטייל מונדאו אבל שום דבר בנושא לא מצאתי באינטרנט עלות טיפולים שוטפים פחות מדאיגה אותי, רק אמינות …
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אנחנו צריכים לקנות רכב משפחתי בתקציב של 40+- מתלבטים בין קיה פורטה מ2012 או פורד פוקוס סטיישן מ2014. נקודות חשובות לנו: מקום באוטו (3 בוסטרים, בגאז' לא קטן מידי) , בטיחות, וחיסכון בדלק. תודה!
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 10 תגובות
- 906 צפיות
מחפש רכב עד 110k חדש מהחברה, רצוי עד 90k והשאר לתוספות. סופר מיני. דרישות: דגש על אמינות, חסכון בדלק, מרווח פחות חשוב, מראה חיצוני. נוסעת בשנה בערך 15k בשנה. כרגע היא עם רנו קליאו 2015 שצריכה להחזיר בקרוב (ליסינג פרטי), והיא לא צריכה רכב חזק, רצוי בלי טורבו. מתכננת להשאיר את הרכב לטווח זמן ארוך. מה אתם אומרים? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת guy.a, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי. לא מזמן עברתי לגור בחיפה בדירה חשוכת-אל קומה רביעית עם נוף לרכבת, שמצד אחד זאת עיר הפקקים הלאומית מצד שני שירותי תחבורה הציבורית הם מהטובים בעולם. כבר חצי שנה שאני נוסע במטרונית בכיף חסר דאגות, מביט בחיוך מתנשא מגובה הכיסא על פרצופים כעוסים של נהגים ישראלים בפקקים. לפעמים אני נחרד מהמראה של פולסווגן פסאט וסקודה סופרב ברמזור אדום. עם זאת, בזמן האחרון אני מרגיש שאני חייב לקרב לעצמי את כל גורמי הלחץ האפשריים, קניית רכב, השכרת בית, קניית כלה, בייחוד לאור העובדה שאחרי 22 שנות עבדות בבית שמתוחזק על ידי נגד משמעת בתותחנים וגננת בגן של ילדים תימנים דתיים. השימוש שלי ברכב הוא כמעט ולא קיים כרגע, אני תמיד אעדיף את האפשרות של האוטובוס. כן יש לי ניסיון של 5 שנות נהיגה בבלנ…
הודעה אחרונה מאת Mech Morphix, -
-
- 0 תגובות
- 487 צפיות
מישהו יודע מה המחיר הכי טוב לפיז'ו 2008 ACTIVE GO אפס קילומטר נכון להיום? כמובן דגם 2018 עם הבלימה. מאיזה חברת ליסינג לקנות ממש לא משנה לי
הודעה אחרונה מאת madmike12, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
שלום לכולם! אז כמו שרשום בכותרת, אני מתעניין ברכישת רכב חדש... bmw 118i בלינק הזה, המודעה המדוברת מודגשת בזהב (רחובות - נס ציונה, דוידי מוטורס) http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=7&SubModelID=1269&FromYear=2018&UntilYear=2018&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info= בטלפון הוסבר בפירוש שהרכב יד 00 ואני אהיה יד01, עם ק"מ אפסי.. כנראה שינוע בלבד. על פניו נראת אחלה עסקה... אבל למה משהו מרגיש לי מוזר? אשמח לעצתכם ודעתכם.. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת shlomub, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 846 צפיות
שלום לכולם, אנחנו זוג צעיר, מחפשים רכב כבר תקופה ומתלבטים בין כמה דגמים: מאזדה 3 קומפורט 2008, טויוטה קורולה אוטומט (למרות שלא כל כך בתקציב, האם הרובוטית עד כדי כך נוראית?), סוזוקי סוויפט (חסרון: קטן), הונדה ג'אז 2007. מה שחשוב לנו ברכב: שיהיה חסכוני ומרווח (שיהיה אפשר להכניס עגלה בקלות) ואמין. אודה לתגובתכם, נוה
הודעה אחרונה מאת naweb, -
-
- 5 תגובות
- 910 צפיות
שבת שלום, מחפש המלצות לרכב לזוג שבעתיד הקרוב יתווסף ילד. אני מחפש רכב אמין שיוכל להשאר איתי לתקופה ארוכה. הביטחות חשובה לי בנוסף נוחות הישיבה והנסיעה (בידוד ומתלים). צריכת דלק ברמה ממוצעת לא מחפש טנק שיבלה בתחנות דלק. לא מחפש ביצועים בשמיים סה"כ נוסע רגוע לא יוצא לעקיפות משוגעות ולא ממהר לשום מקום נוסע כ-26K בשנה. אשמח לקבל כמה אופציות רלוונטיות. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
אהלן. אני מנסה כבר מספר חודשים למכור את הרכב שלי, אקזמפלר באמת שמור ברמה של חדש, עם נתונים מעולים. מדובר בדגם רכב יחסית נפוץ, אך בגרסה ידנית (נדירה ומוצלחת יותר). אני מודע למצב השוק, ולא דורש מחיר אפילו קרוב למחירון לוי יצחק. עדיין, מקבל טלפון אחת לשבוע מקונה שמתקשר לשיחת חולין, ושואל מאיפה קניתי תוספות. עד כה, כל הרכבים שהחזקתי נמכרו במהירות יחסית (בין יומיים לשבועיים לאחר הפרסום), רכבים כמו I10, ג'אז ידנית, לנד קרוזר 11 וכו'. מה קרה לשוק הרכב בשנה האחרונה, גם הרכבים הטובים לא נמכרים?
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים, אני מתעניין ברכב הצ'בק אוטומטי, אמין וזול. ראיתי שפג'ו 306 באיזור שנת 2007-8 נסחרת באיזור ה-6-7 אלף שח לפני מיקוח לאקזמפלר סביר. מספר שאלות: 1. איך האמינות של הרכב באופן כללי? 2. ממה יש להזהר ולמה יש לשים לב? 3. מה הן המחלות של הרכב? 4. האם יש חלקי חילוף בשפע או שזה בעייה? 5. מה הסיפור עם הגיר? 6. מה מחיר של טסט לדגם ה-1600? 7. האם יש העדפה לדגם ה-2000 או ה-1600? מבחינת אמינות 8. האם יש חלופה אוטומטית הצב'ק עדיפה באיזור המחירים של 6-7K ושנתון מעל 2007? תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות מאזדה 3 חדשה. חשובה לי בעיקר מערכת הבלימה האוטונומית. במפרט של מאזדה מצויין במפורש שהיא עובדת עד 80 קמ"ש ומזהה הולכי רגל. במפרטים של מכוניות אחרות נושא המהירות וזיהוי הולכי הרגל לא תמיד ברור. אם אני רוכש דרך חברות ה 0 ק"מ - על מה אני צריך לשים דגש? האם הדגם של 2018 שונה מ 2017? אם כן, אז כשאני קונה 2018 זה די בטוח שהרכב לא עמד בחברת הליסינג זמן ממושך, נכון? אמנם מנוע ה 2 ליטר מקבל ביקורות טובות, אבל אני מסתפק ב 1.5 ליטר כי רוב הנסיעות הן קצרות (פחות מ 10,000 ק"מ בשנה). אבל את גירסת ה 1.5 ליטר קשה למצוא ב 0 ק"מ.
הודעה אחרונה מאת dror101, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי שאלה שמעניינת אותי כבר כמה זמן שאולי כבר נשאלה פה בעבר בפורום, אבל אני לא יודע איך לחפש פה בפורום ובטח זה גם יעניין עוד אנשים פה. שהסתכלתי במודעות של אנשים שמוכרים רכבים נתקלתי גם במודעות של כל מיני סוכנויות וסוחרים ורשום שהבעלות הפרטית הנוכחית של הרכב היא פרטית (שזה גם מה שהגדרתי בחיפוש).איך זה הגיוני? הרי לא בן אדם פרטי מוכר את הרכב.הם סתם מציינים את זה או שזה נכון? תודה רבה ויום טוב
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הרכב הגיע לארץ ממש לאחרונה, הידיעה כאן: http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2959/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%A1%D7%90%D7%A0%D7%92%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%92-%D7%98%D7%99%D7%91%D7%95%D7%9C%D7%99-XLV-%D7%A2%D7%9B%D7%A9%D7%99%D7%95-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C על פניו נראה רכב שמתאים פיקס לשוק המוניות. בינתיים לא מופיע ב 0 ק"מ. השאלה האם כדאי ליצור קשר עם חברות ה 0 ק"מ השונות או שאין טעם במקרה הזה?
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הציעו לי רכב יד שניה הונדה סיוויק מיבוא מקביל של אלבר. האם יש בזה חסרון משמעותי מאשר רכב יבואן מקורי? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
היי, יש לנו שלושה זעטוטים, שניים גדולים ואחד בן שנה. אנחנו מחפשים לרכוש רכב חדש כך שיהיה חיבור איזופיקס במושב האמצעי כדי שהגדולים לא יריבו מי יושב באמצע... תודה מראש על ההמלצות
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- 22 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
האם הרכב הזה אוכל דלק? לפי סירטונים ביוטיוב הוא אוכל דלק והמון זה יוצא משהו כמו 8.2 ליטר ל100 ק"מ. והאם יש קרוסאובר בגודל של שברולט אקווינוקס שהוא לא אוכל דלק כמוהו אבל בגודל שלו? תודה לעוזרים. צירפתי תמונה למי שלא יודע על איזה סוג רכב מדובר
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 962 צפיות
כיום יש ברשותי רכב שנת 2009 בשווי של 60 אלף שח שאותה אני אמכור ואני רוצה לקנות רכב חדש 2016-2018 גם חדש אופציה חשבתי לקחת ליסינג הכולל ביטוח וטסט וטיפולים שמציעים לנו בעבודה השאלה שלי היא מה בדרך כלל המינוסים בעניין הליסינג? ועל איזה סעיפים כן כדאי לי לשים לב?
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
- 2 תגובות
- 994 צפיות
היי מתלבט איזה רכב יותר משתלם לי אני חייל ביומיות כל יום בבית וגר עם ההורים בתכלס רק אני ואמי נוהגים על הרכב אמי מחפשת משהו קטן וקומפקטי (החלום שלה מיקרה) ואני מחפש משהו קטן וספורטיבי אבל עם כוח ושלא יהיה סיפור עם חניה אשמח לשמוע עוד אופציות Sent from my MI 5 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת asafasraf, -
- 6 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
ראיתי שאחת החברות ליסינג מציעות סאב ליסינג, כלומר לקבל רכב יד ראשונה ועליו להתחייב לשנתיים. אחד הרכבים הוא אופל קורסה 2013 אוטמט עם תשלום חודשי של 450 שקל, זה יוצא בשנתיים 10800 שקל, זה הגיוני? ואם כן האם זה משתלם במקום לקנות רכב? הם נותנים אחריות על המנוע וגיר ועוד כמה דברים. איך האופל קורסה אגב?
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 10 אלף צפיות
שלום חברים מדובר ברכב בן 3 וחצי (2014), יד ראשונה מליסינג שמוצע למכירה ע"י חברת מכירת רכב מוכרת. הרכב נסע כ-80,000 ק"מ ועבר השבחה. מבדיקה שהוצגה לי נמצאו ליקויי מרכב קלים שתוקנו. לקחתי את הרכב לבדיקה במכון שבחרתי - קומפיוטסט. נסעתי לבדיקה בליווי נהג של אוטוסנטר. כששאלתי למטרת הליווי נציג המכירות טען שהסיבה היא כיסוי ביטוחי. כששאלתי את הנהג הוא אמר שהליווי הוא כדי שלא אגנוב את הרכב. לפני שיצאתי לנסיעה נשאלתי מספר פעמים ע"י אנשים שונים לאיזה מכון ואמרתי שאחליט בהמשך. תוצאות הבדיקה שהוצגו לי בסיכום די תאמו את הבדיקה שבוצעה ע"י החברה המוכרת. הערתי לבוחן על נורת בקורת שדלקה ואז הוא נזכר בנורה נוספת שראה והוסיף לטופס בדיעבד. כשעברתי מאוחר יותר …
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למי יש? איך היא מבחינת איכות נסיעה וצריכת דלק במיוחד בעיר?
הודעה אחרונה מאת tainka2405, -
-
מי מחובר 67 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 234 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yoav911gt2
- yuvk
- RedLabel
- BoazB11
- ישראל פוש
- parnuk
- Haim_gds
- Avia
- קוסקוס
- tohanov
- stx
- flytomars
- chezik
- - XM -
- SlowRide
- אאודי A3
- Aviady001
- `Infinity
- Liquidator
- מלטבשי
- FROGIE
- dorgo
- לירון .ה.
- Moshe c
- itaimoto
- BloodFist
- itzik123
- guy.a
- bv12
- om2
- the Batman
- amosbmw
- Itzik-b
- נעם101
- natco
- redroze
- nglancer
- Jeka88
- makatuvkan
- sperial
- פיטר גריפין
- Stav132
- David32
- Michaelgir
- Mushu_
- Night Driver
- yahaga
- טויוטה סופרה
- ANUTKK
- yossiaviel
- Supertigre
- avargel
- matan_mil
- beresford
- פבל_3355
- urich
- פול-טנק
- Igalz
- איציק נ.
- פריג'י
- tan tan
- samg
- Govany
- thazethaze
- שביט
- פינדר
- BigMak
