Jump to content

MrCola

  • פרסום הודעות

    244
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות MrCola

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  • תאריך לידה 18/02/1997

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תודה רבה, אין ספק שדגם מוצלח. תמונות מדהימות! הבנתי, יפה! לא יודע לגבי הלאון אבל אם אני לא טועה ראיתי איפשהו שאלו של הארונה מתאימים לאיביזה. אכן כן. אני מאמין שכן, ברור שלא מחליפים כל טיפול אבל לעתים רחוקות מחליפים. לא יודע אם יש כמה דגמים למנוע אבל אצלי ובלאון סטייל בשנתון הזה זה בוודאות רצועה. תודה רבה! ה-ברז הצגה, חבר בדיוק קנה עכשיו את התאומה GT86 ידנית, חלום.
  2. מסכים איתך, אבדוק בהזדמנות, תודה! המחיר הוא רק חלקים וכללתי בפנים את כל הפילטרים, מסננים, וישרים, תוספים, שמנים, פלאגים, ברקסים קדמיים צלחות ורפידות. מטפל כל 7.5K ק"מ הוראת היצרן היא 120 ק"מ או 5 שנים, אחרי 6 שנים וקצת החלטתי לעשות. לגבי המצמד מסכים איתך, לא הבנתי מאיפה זה בא. תודה! תודה רבה! לא אשקר שהעובדה שהעיצוב של הלאון לא השתנה הרבה ב6 שנים האחרונות עזר לה להישאר רלוונטית. G.M פורטל בחולון, אחרי טרייד על הקודמים. הלכתי לבן אדם עם מחשב שקודד לי למחשב הרכב כמה פקודות כמו צפירה כשאני נועל ופותח את האוטו ואופציה לשלוט על זה מהמולטימדיה, שכשאני אפתח סוויץ' המחוגים יעלו וירדו, שכשאני אסובב את ההגה ימינה או אאותת ימינה אז הפנס ערפל הימני יידלק גם, איתות לד מתחלף, שהמראות יתקפלו בלחיצה קצרה ולא יהיה צריך לעשות לחיצה ארוכה לקיפול מראות ויש עוד הרבה אופציות והרוב זה לרכבי VAG, תריץ על זה חיפוש. תודה רבה! תודה רבה! https://he.aliexpress.com/item/4000183786249.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.2f9846015EISeJ&algo_pvid=d55ee2e1-1803-4314-be14-4b63c94ed432&algo_expid=d55ee2e1-1803-4314-be14-4b63c94ed432-3&btsid=0be3764515849152049723106e2338&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ התקנה ממש לא מסובכת ויש מיקום מוכן, עובד מצויין. תודה רבה, ג'אנטים מקוריים, פחות "קרביים" כמו שאתה רואה. תודה רבה!!! נראית מצוין אחי! למה אין פנסי ערפל? אחרי 5 שנים מומלץ לעשות. תתחדש! ממליץ להצטרף למועדון בעלי סיאט בפייסבוק, הרבה מידע שימושי.
  3. אני כבר שנה וחצי עם הרכב, סיאט לאון FR ידנית שנת 2014 מנוע 1.4 122 כ"ס והחלטתי לעשות סיקור קצר. הרכב עכשיו עם 82K ק"מ, רכשתי אותו באוקטובר 2018 עם 52K. הרכב משרת אותי בצורה נאמנה ביותר, כל נהיגה בו היא תענוג, שילוב של מנוע 1.4T ותיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים הוא שילוב מוצלח ביותר, לא חסר כוח, מומנט יחסית גבוה בסל"ד נמוך, אף פעם לא חוויתי שלאוטו קשה והרכב מרגיש זריז וחזק, נסעתי 3 פעמים לאילת, האוטו לא אוכל טיפה אחת של שמן ולא מתחמם בכלל. הרכב מאובזר מאוד, ריפודי עור חצי אלקנטרה, גג סאנרוף, צמיגים בקוטר 18", מערכת מולטימדיה מקורית אומנם קטנה ומהדגם הישן אבל לפחות הכל עובד בה ואין בעיות התקנה של גיל קאר, מראות מתקפלות, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאה למושב אחורי, תאורת לד קדמית ואחורית, 4 מצבי נהיגה, תאורת אווירה בדלתות ותאורת רגליים, יש משענת יד ויחסית הרבה מקומות אחסון, 2 נוסעים מאחורה יוכלו לשבת באופן מרווח, 3 זה כבר לא מומלץ. רמת הגימור הזו בשנתון הזה מגיע רק במרכב של 3 דלתות, נראה מעולה אך דורש הסתגלות בהתחלה. איכות החומרים מרגישה מצוינת, האוטו כבר בן 6 שנים ובינתיים אין סימני הזדקנות מלבד פגיעות אבנים במכסה מנוע. המערכת שמע ברכב סבבה, לא אגיד שהיא וואו אבל היא עושה את העבודה על לווליום מסוים שאחריו כבר יש זיופים. אוטו ממש כיפי לנהיגה, העברת הילוכים חלקה ומהירה, מנוע TSI אומנם מנוע רק 1400 טורבו ומפיק רק 122 כ"ס לעומת הדגמים החדשים יותר שמפיקים 150 כ"ס אבל אני מבטיח לכם שהוא עדיין נותן בראש ומרגיש הרבה יותר בשילוב עם התיבה הידנית, אפשר לצרוב תוכנת ניהול מנוע כמו APR ולהעלות קצת את הסוסים והקג"מ אבל בשבילי זה מספיק כרגע. במהלך השנה וחצי שלי עם האוטו היו הרבה הוצאות תחזוקה רובן חד פעמיות ואני לא צופה עוד הוצאות חוץ מטיפולים. עשיתי 4 טיפולים סה"כ כולל החלפת פלאגים, צלחות ורפידות ושמן גיר (2150 ש"ח), הוחלפה רצועת טיימינג (1800 ש"ח), הוחלף מצמד השבוע (2700 ש"ח), מצבר - מקורי החזיק 5 שנים (700 ש"ח), 2 פנצ'רים (90 ש"ח). ג'אנטים - (2500 ש"ח), רביעיית מישליין פיילוט ספורט 4 מידה 225\40\18" - צמיגים מקוריים החזיקו 5 שנים ו60K ק"מ (2700 ש"ח). עלות הביטוח בשנה הראשונה הייתה 7400 ש"ח, בשנה השנייה ירד ל 6100, נהג צעיר בן 23 ללא עבר. אגרת הטסט 1600 ש"ח, עבר פעמיים ללא בעיות. צריכת דלק ממוצעת נוסע משולב עירוני ובינעירוני 1:14.5 מדוד משאבה בנסיעה רגילה, אפשר להגיע ליותר מזה בנסיעה רגועה מאוד באזור 1:16-17 , בבינעירוני בלבד אפשר להגיע לנתונים כמו 1:17-18 ממש ממש בקלות ואפילו מעבר לזה, הגעתי ל 1:22 בנסיעה בינעירונית בלבד. במהלך הזמן שהרכב אצלי הקפדתי תמיד לשטוף אותו רק ידני ורק אני נגעתי בו, אין שפשופים, יש מעט שריטות קטנות ופגיעות אבנים במכסה מנוע אבל לא יותר מדי נראה לעין. תפרתי כיסוי הגה שהזמנתי באינטרנט, התקנתי עורות ערפל LED, שמתי תמוכות הידראוליות במכסה מנוע, ועשיתי מעט קידודים (פנסי ערפל עוקבי פנייה, קיפול מראות עם נעילת הרכב בלחיצה קצרה, צפצוף בפתיחה וסגירה שזה אופציונלי, מחוגים שעולים ויורדים בפתיחת סוויץ' ואיתות לד מתחלף). אני מרוצה מאוד מהרכב למרות האחזקה המעט יקרה שלו אבל אני מאוד נהנה ממנו והוא משרת אותי כמו שצריך, כיף לנהוג בו והוא נראה ממש טוב ומושך הרבה מבטים. למרות שהרכב בן 6 הוא במצב מצוין ולא אחליף אותו בשנים הקרובות. מומלץ ביותר לצעירים אבל לא כרכב ראשון.
  4. שבוע טוב לכולם קניתי קצת חומרים במהלך השנה האחרונה ועכשיו הגיע הזמן ליישם הכל, רק לא בטוח שהסדר פעולות שלי נכון. זה מה שאני מתכנן לעשות: 1. שטיפה יסודית לרכב 2. שטיפה פעם נוספת עם פלסטלינה של CG (חתך קל) 3. יישום פוליש ULTIMATE POLISH PRE WAXING GLAZE של מגווירס. 4. יישום ווקס CARNAUBA PLUS GOLD CLASS של מגווירס. 5. יישום אוטם צבע Activate Instant של CG. עד שלב 3 אני בטוח אבל אני לא יודע מה עדיף לשים קודם? אוטם צבע או ווקס? יש לי גם Swirl Remover של מגווירס שהוא גם פוליש נוזלי לכל דבר, עדיף להשתמש בפוליש שציינתי בשלב 3 או ב SWIRL REMOVER ? יש עוד איזשהו שלב חשוב שמומלץ לעשות? דוגל בשיטת DIY, אין לי מכונה, מתכוון ליישם הכל עם אפליקטורים בלבד. האוטו בצבע כחול.
  5. אני עובד בחברת השכרה גדולה בנתבג ואצלנו שינועים זה להעביר רכבים הטרמינל 1 לטרמינל 3. בכללי אצלנו בחברה נהגי הפצה מפזרים רכבים בין כל הסניפים בארץ, עובדים לפי הזמנות וסניפים שצריכים קטגוריות רכבים ספציפיות והם בחוסר אז נהגי השינוע מביאים להם, הם לוקחים גם רכבים למוסך, לטסטים וכאלה. כמובן שגם יש המון מוביליות אבל בשביל רכב או שניים לשלוח מובילית שיכולה להעמיס 5 והיא יותר דחופה לסניף אחר אז שולחים נהג שינוע. אם אתה מחפש להיות נהג שינוע אבל לא רק אלא גם תפקיד מגוון ואתה גר במרכז אין ספק שהכי טוב לעבוד בנתב"ג, אומנם זה משמרות אבל המשכורות הרבה יותר גבוהות מנהגי שינוע בסניפים ברחבי הארץ שלרוב מקבלים מינימום. אם תרצה עוד מידע אתה מוזמן לשלוח הודעה.
  6. כמה שאני מסכים איתך, האוטו הזה זה הפיאט מולטיפלה של ימינו.
  7. השבוע בפעם הראשונה שמעתי על היום הזה והתברר לי שהוא יוצא השנה ב14 במרץ, יום חמישי הבא. האם יש משהו מיוחד ביום הזה? טקסים, יום עסקים קצר ושאר המנהגים של יום זיכרון? שואל כי צריך לתכנן משהו ביום הזה, אני בטוח ב99 אחוז שהכל כרגיל אבל חייב לוודא. תודה רבה!
  8. הקליפ הזה הגיע לטלויזיה, פורסם ראיון עם המוכר שהוא גם העורך ברפי רשף לפני יותר משנה.
  9. אם אתה באמת רוצה לשמור על הרכב שלך כדאי לך לשטוף לבד בבית ולקנות את כל הציוד, זה שתלך למקום שעושה פנימי+חיצוני ב60 שקל הם לרוב לא עושים עבודה מקצועית. אני כשאני שוטף את האוטו לוקח לי פנימי + חיצוני מינימום שעתיים. אם אתה כבר הולך לשטיפה אז תלך למקום מקצועי שעושה שטיפה ידנית בלבד, מכונת שטיפה זה הדבר האחרון שאתה רוצה שיגע ברכב שלך, המקומות הבאמת מקצועיים שלא פוגעים לך ברכב ועושים עבודה מצוינת הם יקרים. וכשיש חרא של ציפורים על האוטו כדאי לך להוריד את זה ברגע שאתה רואה את זה, גם אם אין לך זמן לשטוף את האוטו, קח נייר טואלט עם מים, מטלית, מגבון, לא משנה מה אבל רק תוריד את זה, זה בדיוק חצי דקה.
  10. מהנהיגה שלי על הרכב לא הבחנתי בעוד משהו חוץ ממשיכה של ההילוכים.
  11. יש קבוצה בפייסבוק "עורכי וידאו ישראל", מיטב העורכים (חלקם גם צלמים) של ארצנו נמצאים בה, תוכל להעלות פוסט ולבקש סיוע והצעות מחיר.
  12. מאז פתיחת השרשור עברתי עוד כמה רופאים, חיכיתי חודשיים לאולטרה סאונד - יצא לא ברור. אחר כך עוד רופא, עוד חודשיים המתנה לסיטי ושבועיים המתנה לתוצאות - אבנים בכיס מרה. עכשיו מחכה לתור לרופא לראות מה התהליך לכריתת הכיס מרה. בנתיים... עשיתי עוד בדיקות דם לאחרונה והתוצאות רעות מאוד, כנראה זה מהצריכה המוגזמת של האופטלגין, הרבה שורות אדומות שקשורות בכדוריות הדם הלבנות. מישהו במקרה כאן יודע איך ניתן להקל על כאבים הנובעים מאבנים בכיס המרה? כי אופטלגין זו כבר לא אפשרות בשבילי.
  13. רשמתי רק שאני מהמרכז, איך הסקתם שאני מתל אביב. אני מראשון לציון ומצוקת הפקקים והחניה אצלנו עוד נסבלת...לפחות באזור מגוריי. מה אני עושה עם רכב בגיל 21? כמו שאמרו: המון. עשיתי 4k קמ בחודשיים שהרכב אצלי, נתון שלא יבייש שום קרייריסט בן 30. תודה רבה לכל המגיבים!
  14. לא עברו 3 חודשים מאז שקניתי את האוטו וכבר תקלה, יוצא ממשמרת לילה, מנסה להניע את האוטו ו...כלום. מת המצבר המקורי שהגיע עם הרכב שהחזיק כמעט 5 שנים, הופתעתי שהוא מת ככה בפתאומיות ללא סימנים מקדימים, ההתנעה תמיד הייתה חזקה וחלקה. הרכב הניע עם כבלים\ בוסטרים מספר פעמים ונסע בסדר גמור כל הדרך אבל ברגע שמכבים אותו אי אפשר להניע ולא משנה כמה זמן משאירים אותו מונע, מת לגמרי ברמה שהקודן זה הדבר היחידי שעובד ואפילו אי אפשר לנעול את האוטו עם השלט. מפה לשם התחדשתי במצבר של בוש שמותאם ל-S&S, למרות שאחרי המקרה הזה אני שוקל להפסיק את השימוש במערכת הזו למען אריכות חיי המצבר, עלות המצבר היא 700 ש"ח. הערה: ברור לגמרי שזו לא תקלה אלא בלאי טבעי אבל עדיין מבאס להתרגל לאוטו ולסמוך עליו ב-99% ואז בום הוא לא משתף פעולה.
  15. לפי מה שהסבירו לי, יש מחיר אחיד שמוצג כשמתדלקים בדלקן כדי שהחברות השונות לא יראו במקרה מה המחיר האמיתי שהחברה משלמת כדי שלא יעשו השוואות ויבואו אחר כך להתמקח למחיר זול יותר. לנסות למנוע מקרים של "למה החברה האחרת משלמת פחות ממני".
×
×
  • Create New...