Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הגיע לארץ ממש לאחרונה, הידיעה כאן:

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2959/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%A1%D7%90%D7%A0%D7%92%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%92-%D7%98%D7%99%D7%91%D7%95%D7%9C%D7%99-XLV-%D7%A2%D7%9B%D7%A9%D7%99%D7%95-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C

על פניו נראה רכב שמתאים פיקס לשוק המוניות. בינתיים לא מופיע ב 0 ק"מ.

השאלה האם כדאי ליצור קשר עם חברות ה 0 ק"מ השונות או שאין טעם במקרה הזה?

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

אם הם מוסרים מוניות רודיוס, יכול להיות שבאמת ישווקו גם טיבולי למוניות.

 

מאמין שאם תפנה לכמה חברות, אתה תקבל תשובות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לדעתי עדיין לא.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מוקדם מידי.

הטיבולי שמשווקת בארץ כשנה הגיע רק לאחרונה לחברות האפס ק"מ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

הטיבולי XLV משווק גם לפרטיים, לא רק מוניות.

מדובר על רכב מצויין, חסכוני ועם תא מטען ענק, חסכוני ואמין.

ומחיר אטרקטיבי 128,900 ש"ח

 

אפשר ליצור איתי קשר לפרטים נוספים.

 

עומר 054-2442835

עריכה אחרונה על ידי The Driver
פורסם

הטיבולי הרגיל נמכר ב 94,000 ב 0 ק"מ, במחירון 120,000.

מעריך כשיגיע זמנה של ה XLV ל 0 ק"מ היא תהיה סביב 100,000.

זה כבר יהיה מחיר טוב.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
הטיבולי הרגיל נמכר ב 94,000 ב 0 ק"מ, במחירון 120,000.

מעריך כשיגיע זמנה של ה XLV ל 0 ק"מ היא תהיה סביב 100,000.

זה כבר יהיה מחיר טוב.

100K זה כבר מחיר מצויין לרכב סופר פרקטי שכזה .

:fadein:
פורסם

הטיבולי XLV נכנס לשוק קשה וסופר תחרותי. היתרון הגדול שלו הוא נפח הטענה מכובד בשילוב גיר אוטומטי פלנטרי 6 הילוכים עם מנוע דיזל חזק וחסכוני. עם זאת הוא לא מאובזר, קופצני ורועש, לא בדיוק המקום הכי פסטורלי להעביר בו כמות קילומטרים מכובדת בכל יום.

 

אני לא מאמין שטיבולי XLV יגיע לרמת מחירים של 100K ש"ח לחברות ה-0 קילומטר, בעיקר בגלל המיסוי הרצחני על רכבי דיזל "מזהמים", אבל 105-110 הופכות את המגרעות להרבה יותר נסבלות.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...