ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,536 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 755 צפיות
אופל אסטרה 2010/11 איך הרכב?
הודעה אחרונה מאת Amichey95, -
- 1 תגובות
- 547 צפיות
שלום, אני רוצה לקנות יונדאי גטס 2008 , 112,000 קמ. המוכרת אמרה לי שעשתה טפול טיימינג רק לפני שנה(כלומר אחרי 9 שנים.. עם כ-100,000 קמ) אני יודעת שזה טיפול יחסית חשוב וקריטי -וצריך להקפיד כל 5 שנים או 75,000- המוקדם השאלה -האם להתקדם ולקחת לבדיקה/מוסך. או שאין טעם בגלל הטיימינג? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת corola98, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מחפש עצה בנוגע לטרייד-אין על פיזו 308 שנת 2009 בתקציב של 60 אלף שקל תוספת. אני מתלבט בין הרכבים הבאים: שברולט ספארק 2018 מיטסובישי ספייס סטאר 2017 ניסן מייקרה פיאט 500 אני מחפש רכב אמין, בלי תקלות (קצת נכוויתי מהפיזו) וחסכוני. אם יש למישהו המלצה לרכב אחר שלא רשמתי אשמח לשמוע גם כן. תודה.
הודעה אחרונה מאת zwebie, -
רכב ל 7 עד 120k 1 2
מאת inon007-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם, לדעתי הפכתי את יד 2 והתפזרתי... אני מחפש רכב עם 7 מקומות לסלקל ו 2 כסאות בטיחות + 3 מבוגרים. הדרישות הן: אמינות בטיחות אחזקה זולה צריכת דלק חשובה אבל לא קריטית. את הראוטלנדר פסלתי מייד בגלל עיצוב מיושן ומנוע חלש. את הניסן אקסטרייל פסלתי בגלל מנוע דיזל 1.6 שהוא גם כן עגלה בלי סוס. קיה סורנטו החדשה נראת נחמד. יונדאי סנטה פה גם על הפרק סקודה קודיאק יקרה מדי שברולט טראוורס ענקית שברולט אורלנדו לא הכי מושכת ועם מנוע שהבנתי כלא אמין. BMW X5 מדהימה! אבל ביטוח יקר מאוד מרצדס ML? אאודי Q7 3.6? גיפ גראנד צ'ירוקי 3.6? סיטרואן C4 פיקאסו הכי מתאימה לי, אבל לא מתקרב לצרפתיות ועוד עם טורבו. טויוטה ורסו משעממת יותר מסוזוקי ליאנ…
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- 0 תגובות
- 469 צפיות
דרישות - משפחתי מרווח (משפחה של גבוהים), עדיף סטיישן יכול להיות ידני\אוטומטי בנזין\דיזל אין העדפה. חשוב: אמינות מכנית ובטיחות. אשמח להמלצות מנסיון של אנשים פה תודה
הודעה אחרונה מאת yehonatankapara, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 649 צפיות
שלום לכולם מחר, לאחר נסיעת מבחן, באם תתגלה כחיובית, יתכן מאוד שתבוצע הזמנה לסיטרואן קקטוס אוטומטית. בגדול לא הייתי רוצה שום התקנה מקומית אך ממילא יותקן מובילאיי ואשתי מאוד מעוניינת במערכת Touch עם ה- waze ויתר הקשקושים, ככה שממילא אין מנוס מהתקנות מקומיות. גם את המצלמה וחיישני החניה, אשר נרמז לנו על ידי הסוכן כי כנראה נוכל לקבלם "חינם", אשתי מאוד רוצה, אך אני מתלבט, הן בנוגע לאיכות המצלמה והן בנוגע לאיכות ההתקנה עצמה. ההתקנה היחידה שעליה אני מוותר בוודאות זה המתקן לטלפון. מבקש עצתכם בנוגע להתקנת מצלמה וחיישני חניה על ידי היבואן במעמד הקניה: 1. למי מכם שיש ניסיון עם הקקטוס, מה טיב המצלמה והחיישנים ובעיקר איכות ההתקנה? 2. ככלל, האם להעדיף התק…
הודעה אחרונה מאת primekart, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין להחליף את הרכב שלי מעוניין ללכת על טויוטה\סוזוקי בשל אמינות וחסכוניות בצריכת דלק, יש לי תקציב שזז בין 45- 50 אלף לאחר מכירת הרכב שלי. במחקר בין מגרשי רכב אין הגעתי לדגם ספייס ורסו S אשר נותן מענה לצרכים שלי ועונה לתקציב בין השנים 2012 , 2014 (לא מצאתי שנת 2013 משום מה...) - פתוח גם להצעות נוספות. 1. האם הדגם אמין מכנית כמו כל דגמי טויוטה? 2. אלו דברים עליי לדעת ברכישתו , דגש על בדיקה מסוימת לתקלה ידועה ונפוצה בדגם זה? במידה וישנה. 3.האם יש הבדל משמעותי בין דגם שנת 2012 לבין 2014 ?? בגיר\ צורה חיצונית\ מנוע\ חלוקת חלל פנימי וכו...??? והאם מישהו יודע אם קיים בכל שנתון של 2013??? אודה לכל פריט מידע נוסף שעולה על דעתכם , וכמובן המלצה או הכוו…
הודעה אחרונה מאת Zvizalik, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 745 צפיות
שלום לכולם. התייעצות לפני קנייה מדובר בשנתונים 2011/12 סיאט איביזה 1200 tsi או מאזדה 2 . הדגמים אוטמט . מה עדיף? ממש לפני קנייה !!! דחוף תודה(:
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי, מחפש רכב עד 30K לנסיעות עירוניות למעט פעם בשבוע/שבועיים שאני נוסע מירושלים לנתניה. דיי חשוב לי שיהיה חסכוני (כרגע אני עם גטס 1600 ואני דיי מבסוט מצריכת הדלק שלה). צריך להיות אוטומטי ואצ'בק. חשבתי על I30, פיאסטה, פוקוס אצ'בק, אופל אסטרה שבסוף ירדתי מהעניין כי היא העתק של קרוז(אני צודק?) כולן מעל שנת 2010. אין לי בעיה עם מנועי טורבו אבל שיהיו מס' הילוכים נורמלי כי מנוע קטן בנסיעות בין עירוניות לא כזה נחמד מבחינת הסל"ד... הבנתי שלפוקוס יש בעיה רצינית בגיר שכל פעם מוציאים עדכון שלא באמת עוזר. האם כך הדבר? אשמח לעזרה, גיל
הודעה אחרונה מאת gil levi, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם, האם 30,000 קמ יותר משמעותיים קנית רכב מעל 140,000 ? אני רוצה לקנות רכב שלא יסע הרבה בערך 6,000 קמ בשנה ורוצה להחזיק אותו כ5 שנים יונדאי 2009 I20 שמצבה טוב עם 170,000 תתאים? אני מעדיפה רכב עם קמ נמוך מ 150,000... תודה, פנינה
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב, מצ"ב תוצאות בדיקה סובארו אימפרזה 2013 יד ראשונה פרטית 55000 ק"מ. מטריד אותי מדוע סימנו שהמנוע אינו תקין מבלי לציין סיבה וכן רציתי לדעת האם הבדלי הדחיסה בבדיקה בין הצילנדרים היא בעיתית או שזה תקין. אשמח לדעת מה אומרת בדיקת הצילינדרים. באופן כללי המכון אמר שהרכב תקין לחוטין ושיש רק פגיעה בתוך של הטמבון. תודה רבה עופר
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 10.3 אלף צפיות
האם הרכב נחשב אמין? ואיך האחזקה? הבנתי שיש בעיה בממיר הקטליטי או לפחות פה בפורום חשבו שזאת תקלה סדרתית. סך הכל הביקורות מאוד אוהבות את הרכב הנ"ל אבל כל חוות דעת תתקבל בברכה. האם תקציב של 40-45 זה ריאלי עבורו?
הודעה אחרונה מאת red1, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 935 צפיות
מצאתי איביזה שנת 2016 יד ראשונה עם 30 אלף ק"מ לאחר טיפול וטסט. האם לקחת את הרכב לבדיקה או שאפשר להניח שהרכב תקין בגלל הזמן הקצר שנמצא על הכביש? הבעלים אומר שהרכב תקין לגמרי ועבר את הטסט בהצלחה,אני נוטה להאמין לו. אשמח לדעות שלכם
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 545 צפיות
לחברה יש פיג'ו 206 מדהימה, אבל לצערנו הגיע הזמן להחליף. לגמר הגיעו 2 רכבים: טויוטה יאריס בשנים 2012 ומעלה יונדאי i20 וגם כאן, אותו שנתון. כמובן ששני הרכבים הם אותו סגמנט כמו הפיג'ו, גם מבחינת גודל פיזי פחות או יותר. היתרונות של הטויוטה זו האמינות הידועה של טויוטה ובנוסף, זה גיר רציף שתמיד יהיה בסל"ד נמוך. היונדאי מצד שני, מגיע עם גיר אוטומטי של 4 הילוכים בלבד, סל"ד גבוה ב-100 קמ"ש. היונדאי מ-2008 והטויוטה יותר חדשה מ-2011. מישהו אמר שהיונדאי אוהבת דלק, אני לא יודע ולא תמיד מקבל את רב סרן שמועתי, אבל מצד שני זה רק 4 הילוכים ו-4 בד"כ, אוהב דלק האם אתם מכירים תקלות כלשהן בשני הרכבים?.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
רכב עד 25k 1 2
מאת Iftah Gadon-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני רוצה לקנות רכב יד שניה.רוצה המלצות על מספר דגמים.חשוב לי שהרכב יהיה אמין, חסכוני עד כמה שניתן, שיהיה לו שוק וחלפים זולים. הרכב אמור לשמש אותי בעיקר לנסיעות בינעירוניות לעבודה כל יום שהמרחק הכולל הלוך וחזור הוא בערך 45 ק"מ. תיבת הילוכים:אוטומט הרכב ישמש כמעט רק אותי תקציב: עד 25k תודה רבה
הודעה אחרונה מאת mightybear, -
-
- 9 תגובות
- 805 צפיות
יש לי כרגע סוזוקי אלטו אוטומטית מנוע 1000 67 כ"ס , ורוצים לתת לי פיאט קובו מנוע 1400 73 כ"ס אבל הקובו שוקלת 1250 קילו והאלטו שוקלת 880 קילו הבדל ענק ! , על הנייר שניהם עגלות אני מפחד שהקובו יותר חלשה מהאלטו בגלל יחס משקל מנוע , הסתכלתי באתר יצרו פיאט רשום שהקובו עושה 0-100 קמ"ש ב 14.7 שניות ובכל האתרים רשום 17 אני כבר לא יודע למי להאמין גם האלטו עושה 17 שניות משמע שניהם אותו כח , שווה לשדרג ? או לבקש להישאר עם אותו רכב , מה שחשוב לי התחושה של הסחיבה אם הקובו סוחבת פחות משמעותית מהאלטו אני מעדיף להישאר איתה .
הודעה אחרונה מאת mightybear, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 701 צפיות
שלום מתלבט בין שני רכבים: מזדה 3 אקטיב 1.6 שנת 2012 טסט ספטמבר 100 אלף קמ יד 1מליסינג יד 2 פרטי 41,000 ש"ח או שברולט קרוז 1.8 סטיישן שנת 2013 יד 1 מליסינג טסט ספטמבר 100 אלף קמ 32,000 ש"ח שתיהן נראות טוב מבפנים ובחוץ אשמח לחוות דעת רק מי שמבין באמת עדיף מנסיון תודה
הודעה אחרונה מאת יניבh, -
-
מסירת רכב חדש 1 2
מאת scout54-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 9.4 אלף צפיות
שלום, אני אמור לקבל רכב חדש מהיבואן ביום שישי, ואני כבר רואה באפליקציה שהרכב עבר 12 ק"מ. זה נחשב סביר? (רואים בלייב היכן נמצא הרכב, וכמה עבר גם בטרם המסירה). עברתי על שרשורים קודמים והכנתי לי צ'ק ליסט של מה שצריך לבדוק בעת מסירה. אשמח לקבל כל טיפ נוסף. הבנתי גם שניתן לאפס את מד המרחק כמה פעמים בטרם המסירה? איך אדע אם זה אכן קרה אצלי? תודה לכם
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן חברים, אני מחפש רכב ידני, שנים 2012-2014. מאוד חשובה לי תצרוכת הדלק, והדיונים באינטרנט מאוד מבלבלים. הדגמים שעליהם חשבתי הם: קיה פיקנטו, ידני, 1.0 ליטר יונדאי i10, ידני, 1.1 (הדגם של עד 2013) ניסאן מיקרה, ידני, 1.2 מה אומרים על צריכת הדלק? הנסיעות שלי מאוד עדינות מבחינת הגז, בעיקר בעיר (חולון, אין פקקים..) ופעם - פעמיים בשבוע נסיעה בינעורנית על כביש החוף. תודה!
הודעה אחרונה מאת showndamty, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי אמא שלי קיבלה הצעה לקבלת רכב דרך העבודה האופציות שיש על הפרק הם דאציה סנדרו (סנדרו חדשה 2018) וספארק כרגע אין עדיין הצעה עומד באוויר איזו עוד אופציות חוץ מהם מומלצות אני אישית חשבתי להציע איביזה דרישות (אוטומט וחסכוני) כרגע היא נוהגת על מיקרה 2016 מושכרת של הרץ ודי מרוצה ממנה Sent from my MI 5 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם. שוב עלה הנושא של להחליף את הקיה ריו שיש לנו. הפעם האטרקציה החדשה שהאישה רוצה, גיפון כמו כל הבנות. לאחר בדיקת תקציב (130,000₪) עלו 3 אופציות אבל בדגמים מסויימים. קיה ספורטג דגם GT מנוע 1600 טורבו שנת 2016 יונדאי טוסון דגם Open sky מנוע 2000 שנת 2016 פורד אדג׳ מנוע 2000 טורבו דגם אקובוסט שנת 2014/5 מבחינת שנה אני יודע שעדיף כמה שיותר חדש. אנחנו זוג + 2 כיסאות ילדים. הנסיעה הממוצעת השנתית 10,000-12,500 מבחינת אחזקה, טסט וביטוח יש מהעבודה ההוצאות שיש עבורנו דלק וטיפולים. משום מה יש חיבור לפורד אדג׳, מבחינת מראה חיצוני ופנימי. נראה ג'יפ אמיתי לעומת שני המועמדים האחרים שנראים כמו ״ג'יפ״. לגבי הקיה קריאה באינטרנט מראה שיש בע…
הודעה אחרונה מאת showndamty, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
חבר מתעניין ב208. ממה שאני זוכר היו למנוע הזה מחלות ילדות. יש למישהו דגשים מה לבדוק? בעיות? המלצות?
הודעה אחרונה מאת Title1996, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 844 צפיות
אני שוקל לקנות רכב עם קילומטרז' נמוך באופן קיצוני. יונדאי I10, שנת 2014, ידני, 8500 ק"מ. לא עברה תאונות וטופלה כמו שצריך. השאלה האם קילומטרז' כזה נמוך מעיד על כך שהרכב עמד בלי לזוז תקופות ארוכות או נסע נסיעות קצרות בתוך העיר. אני יודע שזה לא טוב לאוטו לעמוד בלי לזוז הרבה זמן. האם לרכב עם קילומטרז' כל כך נמוך יכול להיות בלאי\נזק יותר גבוה מרכב שנסע בצורה נורמלית?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 8 אלף צפיות
לפני שבוע העליתי פה אשכול והתלבטתי אם לקנות איביזה או קשקאי,בסוף החלטתי על האיביזה בגלל עלויות החזקה. החלטתי ללכת על איביזה והתקציב שלי הוא כ 60k אני מתלבט עכשיו בין am5 1.2 ל- syle 1.0 ,מי יכול לעזור לי להבין מה עדיף מבחינת אמינות תחזוקה והשילוב של הגיר עם המנוע...1.0 זה לא קטן מדי או בעייתי ? אמרו לי שיש רעידות בעמידה בגלל שזה 3 שסתומים. אם יש פה מישהו שיש לו רכב כזה או היה לו אשמח לעזרה תודה. בנוסף האם יש אפשרות להשכיר את הרכב באיזושהי חברה?
הודעה אחרונה מאת raniing1, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני לפני קנייה של הרכב שבכותרת יד ראשונה עם 60000 ק"מ. הרכב נראה שמור וכל הטיפולים בוצעו בזמן. אני רוצה לשמוע חוות דעת כללית על הרכב וכן אשמח לדעת אם יש אמת בדיווחים על אכילת שמן מופרזת שבעטייה הוגשה תביעה ייצוגית בישראל, אציין כי כל נסיונותי לאתר את כתב התביעה בכדי להבין האם הבעיה קיימת גם באימפרזה עלו בתוהו. ולסיום האם המנוע של האימפרזה(1.6) ושל ה XV הוא אותו מנוע? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
-
- 0 תגובות
- 506 צפיות
מחפש לקנות רכב שני למשפחה. יעשה בעיקר נסיעות עירוניות. ראינו כמה אקזמפלרים משנת 2012, מנוע 1600, אוטומטית האם יש בעיות מכניות ידועות לדגם הזה? האם יש בעיות אמינות/קלקולים לתיבת ההילוכים? באופן כללי, מה עלי לצפות מבחינת עלות תחזוקה ולמה כדאי לשים לב כשבודק את הרכב? תודה! Sent from my SM-G950F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת cyclops, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ה 308 של ההורים הוכרז טוטאל לוס, והם מחפשים רכב אחר. מה מומלץ בתקציב של כ - 40 K שקלים לאנשים מבוגרים שנוסעים בעיקר בעיר, אבל גם לשומרון , נח, חסכוני ואמין. ה - 308 היה נח, עם צריכת דלק שערורייתית ואמינות בינונית , נראה לי שנמאס להם מפיז'ו.
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם, בדקתי היום יונדאי I10, שנת 2014, 22,000 ק"מ בכלמוביל פ"ת (היבואן). במכון בדיקה נמצא שהמכונית במצב מצויין חוץ מחלודה וקורוזיה נירחבת בתחתית הרכב, בג'נטים, ועל המון ברגים, חבקים, ומלא מקומות באזור המנוע. הרכב שייך למישהו שגר קרוב לים, וזו התוצאה. המחיר הסופי שהציעו לי היה 38,000. מצד אחד, נאמר לי שזה לא ביג דיל ושאפשר לעשות ניקוי מיוחד שיוריד את כל המלח והחול וכו'. מצד שני המוסכניק שלי אמר בצורה החלטית לא לקנות את האוטו. דעתכם? תודה!
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 548 צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש רכב קטן בסכום של עד 30 אלף שקלים הרכב ישמש אותי בעיקר לנסיעות בין-עירוניות (בערך 30 ק"מ ביום) כמובן שלעתים פחות ולעתים יותר. אני מעדיף שיהיה רכב אוטומט,,חסכוני בדלק ובנוסף שהטיפולים והחלקים שלו יהיו יחסית זולים עד כמה שאפשר. אשמח להמלצה טובה מכם, המון תודה ושבת שלום.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
משלל האפשרויות הדל נבחרה קורולה (נפסלו רפיד, פורטה וריו) כרכב משפחתי. נראית כפשרה סבירה. אני מניח שזו תהיה ברמת גימור SUN. יש איזה טיפים לגבי הרכב הזה או דברים שאפשר לבדוק/לבחור? (ראיתי שפעם היה ריפוד בגימור בהיר שכנראה לא קיים יותר....)
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 234 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Stav132
- itaysamurai
- santiago
- matan_mil
- amosbmw
- pooh-bear
- Aviady001
- ANUTKK
- flytomars
- Liquidator
- Moshe c
- פריג'י
- 318i
- איתי200
- NEW10
- אביתר א.
- MRobot
- natco
- topop
- MIHAEL
- stx
- עמרי לייט
- עדי-אל
- jpex
- thazethaze
- `Infinity
- גולדן191
- SlowRide
- Dan___
- חיים יוד
- zvigolden
- yahaga
- Night Driver
- Avia
- Erel
- meir_gi
- nir eli
- motior
- D4K
- eladns
- shilo_v
- fatboy1340
- itaimoto
- DareDevil
- elihershko
- VVWpolo
- vigi
- אליה
- AUDIO KING
- Igalz
- צוק
