ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אחרי מחשבות ולבטים רבים החלטתי שהמחליפה של הסיאט לאון שלי תהיה אחת מהשלושה.הגוליטה תהיה תלתן ירוק שנת 2014-2014, הקנטרימן תהיה 2013 בגרסת צ'ילי 4x4 s הספורטיבית, והבימר 2012 מנוע 2000 twin turbo. אני יודע שהם לא באותה קטגוריה בדיוק אבל כולם עונים על מה שאני מחפש. הכי חשוב לי ספורטיביות והתנהגות כביש, סביבת נהג איכותית ומאובזרת ובידוד רעשים. מיכוון שיהיו ילדים קטנים מאחורה גם קצת מרווח. אני יודע שזה יבוא על חשבון נוחות וצריכת דלק. עדיין וממי שהיה בבעלותו אחד מהרכבים הנל אשמח לחוות דעת על חווית נהיגה, צריכת דלק, מחלות ידועות, אחזקה, טיפולים, נוחות וביקורת כללית. תודה!
הודעה אחרונה מאת GhostBuster, -
-
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי כולם, יש בידיי תוצאות בדיקת קומפיוטסט של פורד פיאסטה שאני שוקל לרכוש ורציתי להתייעץ איתכם לגבי התוצאות: מדובר בפיאסטה 2011 אוט', מנוע 1.4, יד 3 (שתיים מהם היו במשפחה), נסעה כ-91000 ק"מ... הרכב עבר תאונות, לפי מה שאומר בעל הרכב לא כללו פגיעות שלדה, הוחלפו בו הטמבון האחורי ומכסה המנוע הקדמי. מבחינה חיצונית ופנימית קוסמטית נראה במצב טוב. מה שכתוב בעט על גבי המסמך נכתב על ידי המוסכניק של בעל הרכב, שקיבל את התוצאות ממנו אחרי הבדיקה כדי שיעבור על הנקודות (על רובן הוא כתב שהמשפט הוא קבוע- ז"א שקומפיוטסט תמיד כותבים אותו). רציתי להתייעץ איתכם לגבי תוצאות הבדיקה - האם יש פה משהו ששווה לעשות עליו מו"מ בהורדת מחיר מהמחירון? האם אחת התוצאות פה צריכה להד…
הודעה אחרונה מאת bkp, -
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי אני מחפש סופר מיני אוטומט בתקציב של 45-50 אלף שח . חשבתי על פיאסטה שנת 2014 ורציתי לדעת אם הבעיה עם הגיר האוטומטי שם הסתדר או שזאת בעיה שחוזרת על עצמה גם אחרי שתיקנו/עידכנו את הגיר. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
- 1 תגובות
- 477 צפיות
שלום לחברי הפורום אנחנו לפני רכישה של פורסטר 2014-2015 ומצאנו רכב שלפי ספר הטיפולים והתמונות ניראה שמור. הרכב עבר כ50 אלף קילומטר והוא רכב תיירות . לדבריו הרכב טופל רק במורשה ולא עבר פגיעות או תאונות . שוחחתי עם המוכר לגבי המחיר לפני שנסעתי לראות את הרכב והוא אמר שהמחיר שהוא דורש זה מחירון יד2 משוקלל ביחד עם ההפחתה של 15%. אני יודע שמחשבים מחיר לפי שנת עלייה לכביש ולא לפי שנת ייצור אך עדין אני בטוח שלשנת יצור 2014 יש השפעה (לפחות פסיכולוגית) על מחיר הרכב. האם דין רכב שעלה לכביש ב2015 ויוצר ב2015 הוא כדין רכב שיוצר ב2014 ועלה ב2015 ? האם לשניהם צריך להיות אותו המחיר ? ובהנחה שהרכב יוצא תקין בבדיקה האם מחירון יד2 משוקלל זה אכן מחיר שכד…
הודעה אחרונה מאת BRAVO_SX, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 13 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
הרכב הראשי הוא CX-5 החדשה ואנחנו רוצים רכב שני למשפחה, אבל האישה גבוהה ורוצה גישה נוחה לשים את הילדים. מחפשים רכב פנאי קטן ונראה שסיאט ארונה יכול לתת מענה מעולה. יש מתחרים מומלצים באותה רמת מחיר של 110-120? אני אישית גם מעדיף שהאוטו לא יהיה עגלה ולא דיזל. לא מפחדים לחפש יד שניה שנתון 16-17
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה אפשר לחפש בטווח של 20-25 אלף שיענה על הדרישות הבאות: 1. רכב אמין 2. תצרוכת דלק של לפחות 1 ל-13 3. תחזוקה זולה הרכב יסע לפחות 16 אלף קילומטר בשנה,נסיעות בינעירוניות עם עליות. עדיפות לרכב ידני, סופר מיני, מיני או משפחתית קטנה. תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, בתקופה האחרונה חקרתי בעניין קנייה של רכב בתקציב באיזור ה60-70 אלף. ההורים שלי די דוחפים אותי להביא יאריס ביד שנייה וראינו שיש אופציות שנראות די טובות בטויוטה סלקט. אם נשים שניה בצד את העניין שהמחירים שם יחסית גבוהים, מה אתם חושבים על המצב של הרכבים האלה? אמא שלי מתעקשת שאין בכלל סיבה לקחת את הרכבים משם לבדיקה בגלל שהרכבים מגיעים עם אחריות של שנה (שנתיים ברכבים ההיברידיים) וכביכול אם ברכב היו בעיות שהם יודעים עליהן עוד ברגע המכירה, הם לא היו מתחייבים לאחריות על הרכב, מה אתם חושבים על זה? למישהו יצא לראות רכבים שם? או אולי קנה או מכיר מישהו שקנה רכב משם?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום . ראיתי רכב במחיר מחירון יד 2 משוקלל לאחר הורדת 15% של רכב תיירות . לפי השיחה עם המוכר הרכב רשום כרכב תיירות אשכול על שם חברת התיירות שלו. בתמונות שהמוכר שלח לי הוא ניראה שמור , פורסטר תחילת שנת 2015 ועשה 47אלף קילומטרים יד 1. המוכר ציין שהרכב ננהג ע"י המדריכים שעובדים אצלו כלומר יותר מנהג 1 . אני רוצה לדעת מה ההשלכות של רכישת רכב תיירות אשכול מעבר לכך שמחיר המכירה העתידי עלול להיות נמוך ( ומה אכפת לי אם קנית בזול ומכרתי בזול ? ) האם יש דברים מיוחדים שאני צריך לבדוק מעבר לבדיקת רכב במכון מורשה לפני קנייה ? חשוב לציין שאנחנו בכל מקרה רוצים לקנות סובארו פורסטר בשנים 2014-2015 . האם מבחינת הרוכש הממוצע ניתן לראות…
הודעה אחרונה מאת eilam, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
שלום חברים, כיום יש לי נסועה של 25,000 ק"מ בשנה. הרכב שברשותי קיה ספורטאג' 2016 צורה חדשה. בשעה טובה אנו צפויים לילד שלישי. בגלל הצורך בנסועה הגבוהה וצריכת הדלק הלא כל שך חסכונית של הקיה, החלטתי למכור אותה לעבור לדיזל. אחרי בדיקות וסקרים החלטתי שאחד משתי החלופות המוצגות הם הרכבים הבאים שלי. ההתלבטות שלי היא כזאת. אני צריך לשים בוסטר, כיסא בטיחות וסלקל קל מאחור. האם זה אפשרי בדגם 3008? האם זה בטיחותי? ברור לי שיותר נח ב 5008, אבל פחות התחברתי לצורתו החיצונית. מצד שני הבטיחות יותר חשובה לנו ומכאן ההתלבטות. מה עדיף? 3008 פרימיום או 5008 אקטיב?
הודעה אחרונה מאת robertf, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
אני הולך לנסוע באיזור ה4500 קילומטר בחודש. מה יותר כדאי לי? קניית רכב/קניית רכב היברידי ליסינג פרטי/פרטי תפעולי רכב מהעבודה שהעלות שלו בין 3500 ל4000 מהברוטו (יש לי קרן השתלמות, הבנתי שזה פוגע בסכום שיכנס לשם), ועוד 2.5 אחוז מס. רוב הנסיעות הינם בין עירוניות. והייתי שמח לשמוע פרטים על ליסינג פרטי/פרטי תפעולי מכיוון שחברות מתקשות לתת לי הצעת מחיר ולהסביר לי איך העסק הזה עובד.
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
- 0 תגובות
- 461 צפיות
שלום, מחר בע"ה אני ואבי הולכים לראות רכב משנת 2016 שעבר רק 13K קילומטר ונקנה כ0 ק"מ מהחברה. הבעלות הנוכחית פרטית והבעלות המקורית היא על שם החברה. המוכר מבקש מחיר רגיל - מחירון פחות 10% של הליסינג. מהדברים שזכרתי לשאול - החשוב ביותר הוא טופס אישור המסירה מהחברה שהמוכר לא מתנגד להראות ובנוסף גם הסכים להתחייב בבדיקה. עכשיו לגבי הבדיקות הקטנות שלא כולם עושים ובסוף מתחרטים: האם אפשר ומקובל לברר מול החברה שממנה רכש את הרכב מה באמת היה ההסכם ביניהם? הרכב הרי נחשב כיד שניה, האם לדעתכם כדאי לאמת את הפרטים ברשיומט וכך בעצם לפסול שלא מדובר בסוחר\השכרה שהמוכר העלים מהרישיון? איזה עוד דברים אתם מציעים לי לבדוק במעמד הקנייה? היסטוריית טיפולים אין - הרכב לא טופל בכלל עדיין…
הודעה אחרונה מאת avimorde, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
סיאט (גם סיאט ארונה) נותנת אחריות שנתיים, ואפשר להרחיב לשנה שלישית באלף שח. היום כשברוב המכוניות מקבלים 3 ואפילו 5 או 7 שנים אחריות, פתאום סיאט נותנים רק שנתיים. זה גורם לי אי נוחות, הרי אם היו בטוחים בחומרים שלהם היו נותנים 3 שנים בקלות... מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת guy.a, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 673 צפיות
שלום, אמא שלי נוהגת כבר כמה שנים על פיאט בראבו 2009, היא מחפשת רכב חדש במקום הבראבו עם תקציב עד 40,000 ש"ח, חשוב לציין שלבראבו יש סלון ורמת אבזור גבוהה ומנוע חזק, היא מחפשת משהו שלא ירגיש התפשרות מדי כמו כל הסופר מיני וכו, נסיעות בתוך העיר ופעמיים בשבוע נסיעות של כ30-40 מחוץ לעיר, אשמח לקבל המלצות לרכבים אמינים בתקציב, תודה
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, יש לי טויוטה קורולה מליסינג, יחסית חדשה - 07/2017. יש לי אפשרות לקנות אותה מאוויס ב 108,000 ש"ח. האם זה מחיר משתלם? תודה
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
-
קיה נירו 2018 1 2
מאת alon79- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 9.2 אלף צפיות
אשמח לחוו"ד על הרכב אם מישהו מכיר.. האם יציב בסיבובים קשים? אמין בשמירה על נתיב? מה צריכת הדלק הראלית שלו? נוח בנסיעות ארוכות?
הודעה אחרונה מאת The Who, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי. הגיע הזמן להחליף את הפריוס בת ה 5 שנים שלנו ברכב חדש. אנחנו זוג וילד (בזמן הנראה באופק מתוכנן אחד נוסף), ובא לנו להשתדרג קצת במרחב המחיה בפנים הרכב. הנסועה השנתית שלנו היא כ 10 אלף קמ, אשר מורכבת משישה ימים בשבוע נסיעה עירונית ברובה (רמת גן-גבעתיים-תל אביב) ובשבת נסיעה/טיול קטן. אחרי מספר שנים עם פריוס, קשה לזנוח פסיכולוגית תצרוכת דלק חסכונית ולכן אנחנו חושבים על רכב עם מנוע היברידי או דיזל. אני יודע שההפרש בעלות עולה על החסכון הכספי בנסועה כזאת, אבל קשה להתעלם מהאפקט הפסיכולוגי. מה שאנחנו מחפשים זה: 1. מרווח מחיה עדיף על הפריוס. אני 1.9 ואוהב מרחב מקדימה, אשתי גם גבוהה יחסית ואוהב מרחב מאחוריי. 2. אמינות - לעור זאת ולעור הנסועה העירונית …
הודעה אחרונה מאת stas12, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם. מנסה לעזור לחבר להחליט מה עדיף לקחת בליסינג. הפער בין המכוניות רק 180 שח לחודש. צריכת דלק נמוכה ודומה בשתיהן. מוגבל ל 700 שח דלק בחודש שאמור להספיק. על פניו נראה שהראפיד יותר אוטו מההונדה. אשמח לחוות דעת על חוויית הנהיגה מכאלו שמחזיקים את הרכבים הללו. תודה Sent from my SM-G950F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת ronhub, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 896 צפיות
היי, אני מחפש לקנות רכב באזור ה-20K, רכב מסדרת המיני. מה שבעיקר ראיתי שיכול להתאים זה: יונדאי גטס (האופציה היחסית יותר זולה) שברולט ספארק, או ניסאן מיקרה. יש המלצות/העדפות/דברים שכדאי לשים לב אליהם? אני אשמח גם לשמוע אופציות אחרות לרכב אם יש לכם. גר בתל אביב, והרכב ישמש בעיקר בסופ"שים, אבל כן לנסיעות ארוכות מידי פעם. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שבוע טוב אני גר באילת ומעוניין לקנות רכב קטן ורק ידני לשימוש אישי, פעם בחודש חודשיים שיסע עד לצפת. חשבתי על אלטו ידני הבעיה שמדאיג אותי ה 600 ק"מ אם לאורך זמן יגרמו כלשהן בעיות למנוע ה 3 צילינדרים.. התקציב שלי הוא 26 אלף באין ברירה אוכל לעלות אותו עד 45 אלף. אפשר המלצות לרכבים בבקשה..
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם , אני מתעניין בנוגע לרכישת שברולט ספארק משנת 2011 . האם הרכב הנ"ל אמין ? נוח ? יציב? אני לא מצפה לנוחות של מרצדס.
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 460 צפיות
אהלן! אמא שלי רוצה לקנות רכב בקרוב ואני עוזר לה. היתה לה מאזדה 2 מספר שנים והיא מכרה אותה. עכשיו היא ראתה מאזדה 2 2012 ( התקדמה בשנה..) 108K ב 22 אלף ש"ח. היא נהנתה מהקודמת והיתה המרוצה ממנה ולכן עצם חיפשה שוב את אותו דגם. על איזה עוד אלטרנטיבה אפשר לחשוב לדעתכם במחיר דומה ושהרכב יהיה אמין וצריכת הדלק תהיה סבירה ( 1 ל 10 לא בא בחשבון מבחינתה.. המאזדה עושה בממוצע 1 ל 11.5 - 12.5 ) כמו כן קופסאות גפרורים כדוגמת שברולט ספארק ודומותיה פחות מתאימות. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 0 תגובות
- 508 צפיות
אהלן חברים עומד לפני קניית רכב התקציב סביבות ה30-35 לנסיעות בין עירוניות שבוע ממוצע יהיה נסיעה הלוך חזור עפולה-ירושלים וקצת נסיעות בתוך העיר ומידי פעם ירושלים- תל אביב. אני 1.85 חשוב לי שיהיה לי נוח ברכב ויהיה מרווח. חשוב שהאוטו לא ירגיש עגלה. הרכב שכרגע הכי נראה לי זה מאזדה 3 2008 - 2 ליטר. החיסרון היחידי (שאני מכיר) זו הצריכת דלק. - אבל מצד שני אני הולך לקבל החזרי דלק אז נראה לי שזה יהיה בסדר. אשמח לשמוע חוות דעת על המאזדה ואם יש לכם אעיונות אחרים כמובן שאני פתוח לשמוע.
הודעה אחרונה מאת galarush, -
- 20 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
שלום לכולם, יש כרגע מבצע בסובארו על רכבים 0 ק"מ מפרטי. המחירון הוא - 196,990 ש"ח מחיר על הכביש 0 ק"מ יד ראשון - 174,000 ניתן לקבל רכב חדש לחלוטין בתוספת של 7000 שקל (אבל לצערנו אין במלאי את הצבע הרצוי). אז כמה שאלות, האם באמת ההנחה על רכב יד שנייה משתלמת, איפה הקאטץ? מה הוא ירידת הערך לרכב בעקבות הקומבינה הזו? וקצת לא קשור, האם ידוע למישהו מתי אמור לצאת גרסא חדשה לפורסטר?
הודעה אחרונה מאת idan10, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
אהלן, הייתי שמח לקבל חוות דעת על מיצובישי ספייס סטאר 2014-2015 תקציב 34-35k בן 24, רכב ראשון. לדעתי זה הרכב הכי חסכוני והכי משתלם בתקציב שלי. רכב יפני חסכוני בן 3-4 שנים עם קילומטרג׳ של 30k. חוץ מזה ששמעתי שהוא דיי רועש אני לא מצאתי חסרונות. לא מחפש חווית נסיעה. הייתי שמח לשמוע חוות דעת מאנשים שנסעו על הרכב ואם יש כאן בעלים של הרכב אני בכלל אשמח. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת borisYalzin, -
-
פיאט פונטו איבו
מאת ilia1- 4 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היי פיאט פונטו איבו רובוטי מישהו יכול להעיד על אמינות הרכב וחוות דעת?
הודעה אחרונה מאת mightybear, -
אהלן, מחפש רכב בשנתונים גבוהים (יכול להיות גם חדש) עם תמורה למחיר. גג עד שנתון 2013. הצרכים שלי: נסיעות רבות - בינעירוני ועירוני "חי ברכב" לאור אופי השירות שלי וזה שאני סטודנט וגר במרכז, מהשעות הבוקר המוקדמות ועד הלילה המאוחר בטיחותי. חסכוני אוטומט התקציב עד 100 אלף ש"ח (עם חריגה בגבולות ההיגיון). אשמח להצעות, כמו כן להבנה מה אמור לקרות למחירים כשמגיע 1.1.18.. אני נדרש לקנות רכב בהקדם עקב כך שהרכב הקודם שלי (יונדאי אי 20 קרוסאבר 2016) הוגדר לא בר תיקון. הרכבים הקודמים שלי היו חדשים, ועל כן אשמח גם להסבר ממי שמבין מה צריך לבדוק ברכב, ומה נחשב לעסקה כדאית (אולי דוגמה על רכב שניים עם קילוטראז, אבזור וכו' למחיר יוכ…
הודעה אחרונה מאת eliavsr, -
- 4 תגובות
- 808 צפיות
שלום לכולם. מעוניין ברכב ידני, איזור 30-35K מקס' אולי מיטו? לא יודע כבר, הרבה אומרים לא אמינה, חלקים יקרים. אני מעוניין ברכב ספורטיבי (לפחות טיפה) ראיתי סיויק הצבק ידנית 2006 רכב נראה מעולה, חושב שקצת עגלה אבל לדעתי לא תהיה לי בעיה להחזיק אחת כזו. מה אומרים? http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=1&RecordID=4804693 הרכב 147 אלף ק"מ, דורש 27, דעות? עוד הצעות יתקבלו בברכה, רק ידני!
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות מכונית יד2 שתהיה מיועדת בעיקר לנסיעות עירוניות, אך גם לנסיעות בינעירוניות. חשבתי שסופר-מיני יתאימו (האם מיני גם יתאימו?). התקציב הוא 60K, אבל מעדיף שזה יהיה עד 55K. אני מעדיף שנתונים 2014+, אבל אם יש דברים שווים וטיפונת יותר ישנים אז אני פתוח לשמוע. מבחינת המולטימדיה הייתי שמח אם תהיה דיבורית ויהיה אפשר לחבר מוזיקה דרך הבלוטות' ושליטה מההגה על ווליום/שינוי תחנות, אך זה לא חובה. האוטו מיועד בעיקר לנוסע אחד, לעתים רחוקות 2 נוסעים. גודל תא המטען לא כזה חשוב. מה שכן חשוב זה שצריכת הדלק תהיה טובה ושהאוטו יהיה אמין וטיפולים/חלפים לא מאוד יקרים. ממש אודה לכל מי שיוכל לתת עצה כי אני די מבולבל מכל הדגמים הקיימים ואילו שנתונים כדאי. שאלה נוספ…
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
כותרת קצת מבלבלת, אבל אשמח לשמוע את דעת חברי הפורום לגבי המחליפה של האיבו שלי. ישנם שני אקסמפלרים - אותו הרכב, אותה שנת היצור (2012), אותה רמת הגימור - אך פרטי הרכב שונים. רכב א' - עלייה לכביש: מרץ 2012, ק"מ: 72K בשעון, יד 2 (יד 1 היה ליסינג מימוני לנהג יחיד, הפחתה של 8 אחוז עפ"י לוי יצחק), טופל במוסך מורשה עד 60K, מצב חיצוני טוב, מצב פנימי (ריפודים) - לא הכי טוב, מגיע עם תוספות מהחברה של קיפול אוטומטי של מראות צד + חיישני רוורס. רכב ב' - עלייה לכביש: אוקטובר 2012, ק"מ: 95K בשעון, יד 2 (יד 1 היה פרטי), טופל במוסך מורשה לאורך כל חייו, מצב חיצוני טוב, מצב פנימי - טוב, מגיע עם וו גרירה ברישיון. על פי מחירון משוקלל לוי יצחק, יש הפרש של 2,300 שקל לטובת רכב ב' …
הודעה אחרונה מאת mightybear, -
-
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
כיום יש לנו שתי מכוניות, פולו GTI ידנית, ו208 בליסינג מהעבודה, זוג + קטנה. הליסינג נגמר באפריל, ואנחנו מתחילים לחשוב על הדור הבא של "צי" הרכב המשפחתי.. אשתי לא מוכנה לנהוג בידני ולי האמת נמאס () + תא מטען מגוחך של הפולו פוסל את האפשרות שיישאר כרכב עיקרי. נוסעים בערך 15K בשנה, והמטרה שהרכב יהיה רכב עיקרי לטיולים (לא רק נהיגה) בסופי שבוע, בנוסף נקנה רכב שני מיני. הכיוון הוא Hot hatch והדגמים שחשבתי עליהם: גולף GTI לאון קופרה אוקטביה VRS מה אני מחפש מעבר לברור שבגללו אני רוצה Hot hatch: בטיחות אמינות נוחות שמירת ערך איבזור ופינוק על הנייר הקופרה אמורה לקחת, בהינתן שתגיע בחודשים הקרובים עם אבזור בטיחות מקורי מהיצרן כמו שאומרי…
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
מי מחובר 46 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 364 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Camaro 92
- מ.צ
- gpro
- DanielGangsta
- David32
- Zorly
- Itzik-b
- PYA
- menir1
- garicho
- orsh99
- צוק
- amosbmw
- Shay Shd Dave
- Ronenbb
- ברווז
- om2
- לירון .ה.
- itaysamurai
- shlomiko
- גור אדם
- fatboy1340
- Tal7
- gpm11
- QV1750
- davemustaine87
- ldti
- lanosforce
- `Infinity
- Igalz
- RedLabel
- שמוליק 88
- Pavlik
- Avia
- פריג'י
- BRAVO_SX
- עודדון
- SlowRide
- Assafo2
- natco
- פונציק
- guy.a
- אליה
- SurfHigh
- meir_gi
- Coresh
