תודה על תגובה. אני לא רוצה יותר רכב ליסינג, כי אני לא נוסע הרבה, לא יותר 10,000 קמ בשנה. אחרי 3 שנים של ליסינג אני מחזיר רכב רק עם 30000.
זה פעם ראשונה שאני קונה רכב. תמיד היו לי רכבים מליסינג.
אני רוצה לקנות רכב משפחתי עם אבזור בטיחותי ולא היברידי.
בשבילי אבזור בטיחותי מאוד חשוב, במיוחד אחרי שעברתי תעונת דרכים ורכב היה מוגדר כמו totalloss. האמת שאם ברכב הקודם שלי הייתה מערכת בלימה אוטומתי אז יש סיכוי שלא הייתי בתעונת דרכים.
אז נכון לשנת 2018 מה הכי משתלם לעשות במצב שלי:
1. לקנות רכב חדש מיבואן.
2. לקנות רכב 0 ק"מ
3. לקנות רכב שלי בן חצי שנה מליסינג.
לא מחפש לחסוך, אבל מה הכי משתלם?
טויוטה קורולה עונה לכל הצרכים שלי, לכן אני עולך לכיוון שלה.
אשמח לקבל עוד המלצות לדגמים אחרים.
לפני 4 שנים היה אצלי פורד פוקוס סטיישן, מאוד אהבתי אותו, חוץ מי גיר שלו. איך היום פורד פוקוס? מחזיק ערך, רכב טוב?