Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום .

ראיתי רכב במחיר מחירון יד 2 משוקלל לאחר הורדת

15%

של רכב תיירות .

לפי השיחה עם המוכר הרכב רשום כרכב תיירות אשכול על שם חברת התיירות שלו.

 

בתמונות שהמוכר שלח לי הוא ניראה שמור , פורסטר תחילת שנת 2015 ועשה 47אלף קילומטרים יד 1.

המוכר ציין שהרכב ננהג ע"י המדריכים שעובדים אצלו כלומר יותר מנהג 1 .

 

אני רוצה לדעת מה ההשלכות של רכישת רכב תיירות אשכול מעבר לכך שמחיר המכירה העתידי עלול להיות נמוך ( ומה אכפת לי אם קנית בזול ומכרתי בזול ? )

 

האם יש דברים מיוחדים שאני צריך לבדוק מעבר לבדיקת רכב במכון מורשה לפני קנייה ?

 

חשוב לציין שאנחנו בכל מקרה רוצים לקנות סובארו פורסטר בשנים 2014-2015 .

 

האם מבחינת הרוכש הממוצע ניתן לראות את זה כלקנות רכב בהנחה של 15% שאני אגלגל לקונה הבא עוד כ 3-5 שנים ( התקופה שחשבנו להחזיק את הרכב ).

 

אשמח לדעות הפורום

תודה מראש

פורסם

לפי מחירון לוי יצחק אם מדובר ברכב 4*4 שרשיונו היה "רישיון מדברי" אזי ההפחתה היא 20% ולא 15%.

בנוסף, על רכבי חברה מורידים 22%, אני לא רואה סיבה להפחית פחות.

השוק של הפורסטר מאתגר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

כמה הוא דורש על הרכב?

ככל שתחזיק בכרכב יותר זמן כך "תפסיד" פחות במכירה מבחינת יחס אחוזי הנחה שאתה הורדת עכשיו בקנייה.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם
לפי מחירון לוי יצחק אם מדובר ברכב 4*4 שרשיונו היה "רישיון מדברי" אזי ההפחתה היא 20% ולא 15%.

בנוסף, על רכבי חברה מורידים 22%, אני לא רואה סיבה להפחית פחות.

השוק של הפורסטר מאתגר.

 

עידן

מאיזו בחינה השוק מאתגר ?

איך ניתן לברר אם הוא חברה או רק תיירות ? לגבי הורדת 15 או 22 אחוזים

כמה הוא דורש על הרכב?

ככל שתחזיק בכרכב יותר זמן כך "תפסיד" פחות במכירה מבחינת יחס אחוזי הנחה שאתה הורדת עכשיו בקנייה.

הוא דורש מחירון משוקלל של יד2 לאחר הפחתה של 15% על רכב תיירות .

הרכב יוצר ב2014 אך בפועל עלה לכביש רק בפבואר

×
×
  • תוכן חדש...