ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 604 צפיות
קיה פיקנטו אוטומטית מנוע 1 ליטר מול 1.2 ליטר - יש הבדל של 10 אלף במחיר. האם מנוע 1 ליטר יהיה באמת חלש? נניח רק אני+תינוק נוסעים ברכב ולרוב במישור - בין עירוני ותוך עירוני. ופעם בחודש עליות כמו ירושלים/חיפה. מנוע 1 ליטר יספיק?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש רכב חדש, זהו רכב ראשון שאני קונה, התכנון הוא להישאר עם הרכב לפחות לחמש שנים הקרובות ואולי יותר הרכב יהיה מיועד גם לנסיעות עירוניות אבל בעיקר בינעירוניות, חשובה לי נוחות נסיעה בטיחות ושתהיה חסכונית בדלק ואם אפשר רכב אם אמינות גבוהה ועלות טיפולים נמוכה... אבל לא תמיד אפשר לקבל הכל אחרי התלבטות החלטתי שאני כן מכוון יותר לכיוון הסופר מיני כשאני מוכן להשקיע עד 95000 כשהעדיפות היא בסביבות ה75000 אז ההתלבטות היא בעיקר בין הרכבים הבאים רנו קליאו 0.9 ידני עולה בסביבות ה75000 מגיעה עם אבזור טוב, אבל מבחינת אבזור בטיחות לא מרשים כלכך, בנוסף יש ירידת ערך משמעותית סיאט איביזה החדשה, או הגרסה הידנית שעולה 75000 בערך הבעיה שאני מקבל רכב לא מאוד …
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
- 3 תגובות
- 670 צפיות
חושב על לרכוש את הרכב מיד2, אני מחפש חוות דעת מאנשים שיש להם את הרכב, שנסעו או שמעו או יודעים משהו עליו, כל דבר, ביטוחים, צריכת דלק, הוצאות, הבנתי מכמה מקומות שיש בעיות גיר? בדכ נסיעות בתוך העיר, מדי פעם בין עירוני. כרגע אני מעוניין בדגם 2013, 1.2 TSI FR כדאי ?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
הונדה גאז׳
מאת msng- 3 תגובות
- 623 צפיות
מה עדיף: ג׳אז בנזין אוטומטית 2014 36000 ק״מ או ג׳אז ידנית 2016 30000ק״מ? המחיר דומה עקב ירידת ערך שהידנית קיבלה עקב תאונה לא משמעותית. האם יש הבדל משמעותי בצריכת הדלק? האם הידנית תהיה בעייתי מבחינת סחירות?
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
- 0 תגובות
- 441 צפיות
שלום, מחפש רכב אוטומטי עבור אשתי לנסיעות עירוניות (95%). תקציב של 30-35K. רכבים משנתוני 2011 ואילך (כי בכל זאת רוצים רכב יותר חדש ממה שיש). להסעת (בעזרת השם) שני ילדים מאחור וכך שתא המטען יצליח להכיל עגלה. מאפיינים חשובים: אמינות, חיסכון בדלק בטיפולים ובטיחות. חשבתי על מיצובישי אטראז' מליסינג או יונדאי I20 פרטי/ליסינג. האם יש עוד אופציות בתקציב? תודה
הודעה אחרונה מאת altername, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
בעקבות מחשבות על החלפה לרכב יותר נוח, מודרני, בטוח וחסכוני. ביקרתי עם האשה בסוכנות סיאט, לדבריה הארונה קטנה מידיי והאטקה גדולה מידיי. יש איזה דגם לאו דווקא של סיאט שיכול להתאים? ראוי לציין שברשותנו כרגע פיאסטה, אנחנו זוג עם ילד קטן ודיי קשה להושיב אותו במושב הבטיחות ולהוציא אותו. תא מטען יכול להכיל רק עגלה וזהו. ראינו את הנירו אבל היא נופלת בגלל היותה היברידית. ענייני קרינה וכ"ו. מהויטרה והקרוס אובר לא נרשמה התלהבות גדולה. הcx3 צפופה מאוחר. בקיצר, אשמח לעזרתכם.
הודעה אחרונה מאת Kreios, -
-
- 1 תגובות
- 461 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב שישמש כרכב שני במשפחה ישמש בעיקר לנסיעות קצרות. רכב מרווח מבפנים אבל לא גדול. תקציב כ 50 אלף שח. חשבנו על טויוטה יאריס או הונדה גאז. עוד המלצות?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
נדרש להחליף רכב ליסנג בעבודה. כרגע יש לי מיצובישי אינסטייל 2016 2 ליטר. יכול לקבל מיצובישי זהה חדש או קודיאק אמבישן 1.4. כבר ראיתי שהקודיאק רחב מעט יותר וגם תא המטען גדול יותר, בקודיאק של הליסינג אין מולטימידיה סלולרית (כלומר אין WAZE מובנה), אין מובילאיי אבל יש שם סוג של ראדר (קרוז קונטרול אקטיבי) אשמח לקבל המלצות לכאן ולאן.
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
בקרוב משפחתנו תשודרג ל-3 זעטוטים וחשבתי שהגיע הזמן להחליף את הטראנו הקצר לרכב SUV משפחתי הדרישות הן: א. רכב בטיחותי הכולל 6 כריות אויר ב. רכב מרווח מאחור שיוכל להכיל 3 כסאות בטיחות ג. תא מטען גדול שיכול להכיל עגלת תאומים וטיולון ד. רכב שיהיה חסכוני בדלק (בסביבות ה-11.5 ק"מ לליטר משולב) ה. רכב אמין מבחינת טיפולים שמחיר חלקיו אינו בשמיים התקציב הוא בסביבות 150k כרגע המועמדים שלי יצא לבדוק הם: סובארו פורסטר החדשה הונדה CRV ניסן קשקאי +2 אשמח לקבל המלצות וחוות דעת נוספות
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- 0 תגובות
- 455 צפיות
אהלן, מבקש עזרה בהאם להחליף בין לאון 2012 1.8 עם 160 כוח. בעלת 100000 קמ. הרכב שופר על ידי חיצונית (נצבע מחדש, סט אורות ומערכת, ובנוסף פילטר). אני איתו כשנה ומאוד אוהב אותו, אבל נסעתי לפני על קורסה opc והבטחתי שיבוא היום ואחליף אליה. ידנית בעלת 192 כוח סוס.. השאלה כמה שווה לקנות אותה מבחינת טיפולים וצריכת דלק, כמה היא בעייתית וכמה יש לה שוק, מבחינת כסף אין בעיה כל כך, אני עובד וזה הבדל של כמה אלפים. אם אקנה זה יהיה דגם 2013. בבקשה פרטו לי את כל השיקולים שיש במידה ומפספס.. על הלאון אני מכיר הכל אבל על האופל פחות ... תודה מראש!!
הודעה אחרונה מאת Arielgeller1995, -
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכול אנשי הפורום, בקרוב אני מתכוון לרכוש רכב משפחתי, יש לי כבר שלושה רכבים שאני די בטוח לגביהם : 1. מאזדה מנוע 2.0, שנת 2011, עם 100 קילומוטמר. 2 .יונדאי I35 שנת 2012, עם 55K קילומטקר . 3. הונדה סיווקי הצבאק, מנוע 1.8 , שנת 2011, סביב ה100K קילומטר . אשמח לדעת מה הייתם מציעים לי לקחת מבחינת עדיפות על פני שאר הרכבים האחרים . אשמח אם תקחו בשחבון שביצועים ונוחות מבחינתי הם מעל הכול . תודה מראש, דניאל .
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 4 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אני מחפש המלצות לרכב חדש עם- תא מטען גדול שמתאים להכניס רובוט לעזרה עם כסא גלגלים נפח מנוע עד 1800 אוטומט צריכת דלק נמוכה עד סבירה "סחיבה" טובה בעליות - אני עובד בירושלים רכב יחסית גבוה - לא גבוה מדי היום יש לי פוקוס 97 שאני מאד מרוצה ממנה אך אין אפשרות להכניס רובוט בתא המטען
הודעה אחרונה מאת מנחם פרידמן, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם אני עומד לקראת עסקת רכישה השבוע של סקודה קודיאק 2017 יד שניה מועד עליה לכביש באוקטובר מדגם אמבישן טורבו דיזל מנוע 2000 יש לי מספר שאלות אם מישהו כאן יוכל לעזור לי אני אשמח ויודה לו מאד 1)עד היום נסעתי רק ברכבי בנזין מכיר את היתרונות של הדיזל השאלה היא האם זה יפגע לי בחווית הנהיגה למרות שזה נראה לי מנוע חזק 2000 טורבו בהתחשב שהיום אני נוסע בקיה ספורטאז מנוע 2000. השאלה אם רעש הדיזל לא מציק ומפריע מידי. 2)האם למישהו כאן בפורום יש רשמים על הרכב הנל לאחר נסיעה ארוכה איתו לא נסיעת מבחן וכו קראתי הרבה ביקורות טובות אבל עדיין אשמח לשמוע ממשהו שקנה את הרכב 3)הרכב נקנה מאדם פרטי.הרכב בבעלות ליסינג כרגע עשה 1800 קילומטר בלבד נראה חדש מרגיש חדש האם …
הודעה אחרונה מאת guy.a, -
-
רכב אוטומט/רובוטי משני ל30K ק"מ בשנה, 30-35K ש"ח
מאת Guest boobleit- 5 תגובות
- 815 צפיות
מחפש לקנות רכב משני להסעת הילדים בבוקר לבית ספר ואז נסיעה לעבודה, חישוב גס, כנראה שאסע כ30K בשנה. התקציב 30 - 35 אלף שח איזה רכב יענה על הדרישות האלה: תא מטען לא חשוב, יש רכב ראשי לזה. דיזל או בנזין. אוטומט/רובוטי. שיהיה חסכוני ואמין. סחירות לא חשובה. חשוב שיוכל לאכלס משפחה עם 4 נוסעים גם ארוכים. הרכב ישמש לנסיעות בינעירוניות כ90%, מידי פעם גם פקקים.
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
המכונית שלנו מזדקנת ובינתיים המשפחה גדלה וצריך רכב גדול יותר וחדש יותר שיכול לשנע 2 מבוגרים + שלושה ילדים מגודלים (שניים עדיין בכסא בטיחות/בוסטר, אבל שלושתם רחבים). הדרישות לפי סדר חשיבות הן: בטיחות, אמינות, עלות תחזוקה, נוחות וסחירות בעתיד. אציין שהצפי שהרכב ישאר איתנו מספר שנים, לא סביר שנחליף בקרוב. הרכב הנוכחי בבעלותנו 7 שנים. עוד אציין שהאמינות היא קריטית. הרכב מבחינתנו פונקציונלי בלבד. אין לנו שום צורך לעשות רושם אבל אנחנו לא טולרנטים לתקלות - גם אם הן "קטנות ורק מעצבנות" וגם אם אפשר ככה להוזיל את עלות הקניה הראשונית. הנטיה היא לקנות רכב יד שניה בן 3-4 שנים פשוט כדי לחסוך את אובדן הערך של השנים הראשונות. הרכבים שנראים רלונטיים (למרות שאינם מאותה קטגוריה…
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 467 צפיות
אשמח להסבר מה התליך ברכישת רכב מיד פרטית שמשועבד לבנק. כיצד הכי נכון ובטוח לעשות זאת מבלי להסתכן? (המוכר נשמע ומראה אמין אך כמובן שזה לא מספיק...)
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
שלום חברים אתמול נסעתי בנסיעת מבחן עם קיה נירו שנתון 2017. הרכב בסה"כ נראה נוח ומזמין אבל מה ששבר אותי וגרם לי לוותר הוא עוצמת הרעש בתוך הרכב בזמן הנסיעה שהיה משמעותי וחריג בעיניי. בני שישב במושב האחורי טען שאצלו זה היה בלתי נסבל ובסה"כ הגענו רק עד 90 קמ"ש בחלק מהנסיעה. האם מי שנוסע בקביעות עם הרכב התרגל לרעש ..? איש המכירות טען שהרעש רק נשמע חזק בגלל שהרדיו לא פעל ... מכיוון שקראתי שיש בעיית בידוד רעשים אני מבין שהבעיה אמיתית ולא דמיונית. מבקש לברר מול בעלי רכבי קיה נירו האם בנסיעות עירוניות ובין-עירוניות הרעש נסבל ? האם מתרגלים אליו ? מרבית נסיעותיי הן בין עירוניות ולכן זה קריטי עבורי. תודה על הסיוע
הודעה אחרונה מאת BAZ4, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
האם למישהו יש ניסיון עם הרכב או שקיבל בליסינג שיתן חוות דעת והאם עוד כמה שנים שווה לקנות את הרכב הזה כשירדו מחירים. כרגע נוהג על טויוטה קורולה 2011 וחושב שהפורד פוקוס הזו יכולה להיות מחליפה ראויה. אשמח אם תתייחסו לצריכת דלק,כוח מנוע,אמינות ונוחות Sent from my LG-H815 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 576 צפיות
שלום לכולם. אני מחליף את ה-c5 המזדקנת שלי ומחפש רכב נוח חדש או יד שניה. ברור לי שקשה למצוא מתחרה ראויה בנוחות לc5, אבל בשלמה סיקסט הציעו לי כמה אופציות. בגזרת היד שניה מליסינג: אינסיגניה 2014 (הגרסה הבכירה, 220 כ״ס ומנוע 2000) עם 102 אלף קילומטר. המחירון שלה בסביבות ה-80k). מאזדה 6 2014 לאקצ׳ורי, 63 אלף קילומטר. אני חייב להגיד שנכנסתי למאזדה 6 דומה ומאוד התאכזבתי מהמושבים והמרחב. שוב, הכל לעומת ה-c5. עד כמה האינסיגניה אמינה, והאם עם כמות קילומטר כזו שהיא גמעה זה משתלם לקחת אותה? המנוע אמין? הגיר? צריכת הדלק? היא נחשבת למכונית מרווחת ונוחה? ואולי בכלל עדיף ללכת על המאזדה 6? בנוסף, עלתה אופציה לקחת ליסינג פרטי תפעולי ואני מתלבט בין הקיה נ…
הודעה אחרונה מאת kamish, -
- 1 תגובות
- 680 צפיות
אשמח לעזרה שלכם פה אני מחפש כבר חודשיים רכבים שיתאימו לי בתור סטונדט, בין כל הרכבים מה שהכי אהבתי זה האיביזה. ביד 2 לא מצאתי רכבים שמורים ובתקציב שלי (בסביבות ה45 אלף שקל) הייתי היום באוטו דיל (שדרך אגב אני אשמח גם על חוות דעת עליהם) ראיתי איביזה 2015 1200tsi יד1 עם 90כס ו70 אלף קילומטר ב47 אלף, מחפש בעיקרון אוטו זריז וחסכוני אם יש לכם הצעות על רכבים אחרים אני אשמח לשמוע
הודעה אחרונה מאת hcdbh320, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
בוקר טוב חבר מעוניין לרכוש שברולט ספארק (הדגם הקודם) שנת 2014 מנוע 1.0L מעוניין לדעת מהן הבעיות העיקריות של המנוע הנ"ל? מחלות ילדות? למה לשים לב? זה שרשרת או רצועה? תודה!
הודעה אחרונה מאת adddiaz, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
ערב טוב קרוב משפחה מתעניין עבור יבוא של רכב. אשמח לדעת איזה חברות מומלצות ליבוא של רכב? הרכב המדובר bmw סדרה 2 קבריולט הסכום בארץ לקניה מהיבואן לרכב שהוא רוצה 375,000 כולל חבילת ספורט קיבל הצעת מחיר מחברה ליבוא ב 325,000 כולל בחבילת ספורט ועם המפרט שרצה. פחות 50,000. מה החסרונות ביבוא? אשמח לשמוע את דעתכם תודה
הודעה אחרונה מאת avihai GTI, -
- 2 תגובות
- 644 צפיות
היי יש לי קרוב משפחה שמוכר את הרכב הנ"ל אני חושב שהוא tsi עם גיר dsg... האם השנתון הזה בעייתי מבחינת מנוע/ גיר או כל בעיה אחרת? מה דעתכם בכללי על הרכב? האם עלויות אחזקה כגון ביטוחים וכו מאוד גבוהים? תודה
הודעה אחרונה מאת save, -
- 3 תגובות
- 626 צפיות
שלום לחברי הפורום, אני מתעניין ברכישת רכב משפחתי קיה פורטה שנת 2016, מנוע בנזין 1.6 מליסינג הבנתי שיש על הרכב 7 שנות אחריות מה זה אומר מבחינת האחריות שהחברה נותנת ? ואיך זה מסתדר מול חברת הרכב שאני קונה ממנה את הרכב.. רציתי לברר האם כדאי לי ללכת על זה או להתעקש בחיפוש על אוקטביה 1.4 דגם אלגנס(אני מבין שהתחזוקה שלה סופר יקרה לעומת הפורטה) קראתי קצת על הפורטה ועדיין הלב לא שלם.. כן אני אוהב נהיגה, אני אוהב תחושת כח כשסוחטים את הדוושה, ואני מחפש רכב שלא יאכזב מבחינת האמינות אשמח לקבל מידע מבעלי נסיון עם הרכב תודה
הודעה אחרונה מאת Tomer Anidjar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום רב אני מעוניין לקנות סקודה אוקטביה 2011 יד ראשונה 80000 ק"מ הבנאדם אמר שיש קבלות לזה שטיפלו בבעית הגיר DSG רציתי לדעת אם הרכב מומלץ ברמה של תקלות נוספות , נסיעה, דלק, עלות חלקים מודה לעונים
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
- 13 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום, אני הזמנתי את אאוטלנדר 2018 החדש וצריך לשלם את היתרה, רגע לפני הייתי שמח לשמוע מבעלי הניסיון האם אתם מכירים את אוטורן רעננה ודעתכם על השירות והמקצועיות? בנוסף, כששאלתי את איש המכירות לגבי מועד הגעת הרכב לארץ הוא טען שזה היה בתחילת דצמבר והראה לי במסך המחשב הגעת ספינה. השאלה שלי אם הזמנתי רכב אני לא אמור לקבל במקום מספר שילדה כדי שאוכל לבדוק בעצמי שזה אמת? לסיום, ברכב מותקנות מערכות של גיל-קאר, אשמח לדעת שביעות רצון לגביהם. כי הדעות חלוקות ברשת... תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 650 צפיות
אז ככה, אני מעוניין לקנות רכב חדש מאחת מסוכנויות סוזוקי. יש להם כמובן מבצע סוף שנה והגעתי איתם לדיל שאני בסך הכל מרוצה ממנו, העניין הוא, שנודע לי שעומד להיות להם במהלך ינואר מבצע יחד עם מועדון 'הוט'. כשהעליתי את הנושא מול נציג המכירות הוא הודה שאכן עומד להיות מבצע אבל הוא לא יודע מה תהיה ההנחה וצריך לקחת בחשבון שככל הנראה בינואר תהיה עליית מחיר ומבצע הוט יהיה לפי המחירון החדש.. מה אתם אומרים, האם בדר"כ יש עליית מחיר בינואר, (על אותו דגם בדיוק) ואם כן, בכמה אחוז בדר"כ היבואן מעלה? האם שווה להמתין, או לשלם כבר עכשיו ולקוות שיסכימו אולי להתקזז איתי בהנחה ומבצע הוט טוב יותר (והרכב עוד לא הגיע כמובן..) תודה
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
-
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
היי לכולם, אימפרזה ניו אייג' 2007 RX, יד שנייה 1.5, קילומטראז' 104 אלף, עברתי בנעוצים ובנושאים דומים שנפתחו, השכלתי טיפה ורוצה לוודא כמה דברים. גילוי נאות קטן לפני, בן 22 לא כזה מבין ברכבים, רכב ראשון (גם במשפחה), נמשיך. דרישות ושימושים: נסיעה בינעירונית לעבודה (ראשון-מודיעין) כנראה בסופ"ש עירוני, מראה חשוב יחסית האימפרזה נראית טוב בעיניי, לא מחפש לקרוע תרכב או משהו שימוש בסיסי. הגעתי למוכר, חיצונית שבע רצון, עשינו סיבוב המנוע נשמע אחלה (אמנם לא בדקתי עליות וירידות, כביש מהר, נטו סיבוב בשכונה). הרכב היה בטסט לפני כחודש ,נכשל על גלגלים שהוחלפו וניגש שוב לפני שבועיים ועבר, המוכר טוען שלא עבר תאונות בבעלותו (ומניח כך גם לגבי השכנה שהיא הבעלים הקודמים).…
הודעה אחרונה מאת eli1801, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
הי, התחלתי לחפש רכב ואני תוהה לגבי בדיקות הרכב - כמובן שתמיד קיים הסיכון של תאונה שהמוכר מנסה להסתיר. אבל בכל זאת - האם קיימות נסיבות/קריטריונים שבהם הייתם מוותרים על הבדיקה במכון וקונים בהסתמך על בדיקות שלכם (יש מדריך באתר) והיסטוריית טיפולים? תודה
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- 4 תגובות
- 927 צפיות
בוקר טוב לכולם, מישהו מכיר את הרכב ויודע להגיד לי יתרונות וחסרונות מחוויה אישית? ולגבי הגיר הרובוטי, מכירים בעיות כלשהם בדגם הספציפי הזה? כי הרבה אומרים לי שלא כדאי להתקרב לגיר רובוטי. תודה טל
הודעה אחרונה מאת Fox המקורי,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 279 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- `Infinity
- שחר 1
- superb
- נחמן לוינזון
- Tal7
- avizaz
- yohai71
- SlowRide
- amosbmw
- mikyl
- Camaro 92
- David32
- מ.צ
- פיגו107שנת2010
- Pavlik
- flytomars
- אליהו שבת
- Liquidator
- קוסקוס
- Style
- ברווז
- Ragnar
- Ohad91
- dorosen
- לירון .ה.
- Gavrik
- Arielz2405
- יוני3227
- Shay Shd Dave
- natco
- Supertigre
- Zorly
- Night Driver
- SurfHigh
- פריג'י
- guy.a
- urich
- shlomiko
- mikk
- epiphone
- MIHAEL
- gpro
- DanielGangsta
- Itzik-b
- PYA
- menir1
- garicho
- orsh99
- צוק
- Ronenbb
- om2
- itaysamurai
- גור אדם
- fatboy1340
- gpm11
- QV1750
