Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על Ibiza FR


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חושב על לרכוש את הרכב מיד2, אני מחפש חוות דעת מאנשים שיש להם את הרכב, שנסעו או שמעו או יודעים משהו עליו, כל דבר, ביטוחים, צריכת דלק, הוצאות, הבנתי מכמה מקומות שיש בעיות גיר?

בדכ נסיעות בתוך העיר, מדי פעם בין עירוני.

כרגע אני מעוניין בדגם 2013, 1.2 TSI

FR

 

כדאי ?

פורסם

הגיר זה סיכון מחושב, יש כאלה שסובלים מתקלות ויש כאלה שלא. פקקים מגבירים את הסיכון.

עם פולו בעלת יחידת הנעה זהה הצלחתי להוציא 1-16, מאמין שאפשר יותר.

מושבים נוקשים ובנסיעות ארוכות לא הכי נוחים.

פורסם
הגיר זה סיכון מחושב, יש כאלה שסובלים מתקלות ויש כאלה שלא. פקקים מגבירים את הסיכון.

עם פולו בעלת יחידת הנעה זהה הצלחתי להוציא 1-16, מאמין שאפשר יותר.

מושבים נוקשים ובנסיעות ארוכות לא הכי נוחים.

 

מה כדאי לבדוק מכנית לפני שקונים? איזה טיפולים כדי לוודא שבוצעו?

וכמה עלות טיפול ממוצעת במקרה של דרישת החלפה של הדבר המתקלקל בגיר הזה

פורסם

בשנתון הזה כבר אין כל כך בעיות טיימינג אבל שווה לבדוק אם שומעים רעש של טרקטור בהנעה קרה.

מבחינת נסיעה צריך לבדוק שהגיר לא חובט בהעברת הילוכים, ושהרכב עבר קמפיין החלפת מחשב גיר.

אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך.

×
×
  • תוכן חדש...