Jump to content

Arielgeller1995

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Arielgeller1995

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אהלן, מבקש עזרה בהאם להחליף בין לאון 2012 1.8 עם 160 כוח. בעלת 100000 קמ. הרכב שופר על ידי חיצונית (נצבע מחדש, סט אורות ומערכת, ובנוסף פילטר). אני איתו כשנה ומאוד אוהב אותו, אבל נסעתי לפני על קורסה opc והבטחתי שיבוא היום ואחליף אליה. ידנית בעלת 192 כוח סוס.. השאלה כמה שווה לקנות אותה מבחינת טיפולים וצריכת דלק, כמה היא בעייתית וכמה יש לה שוק, מבחינת כסף אין בעיה כל כך, אני עובד וזה הבדל של כמה אלפים. אם אקנה זה יהיה דגם 2013. בבקשה פרטו לי את כל השיקולים שיש במידה ומפספס.. על הלאון אני מכיר הכל אבל על האופל פחות ... תודה מראש!!
×
×
  • תוכן חדש...