Jump to content

BAZ4

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של BAZ4

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום חברים אתמול נסעתי בנסיעת מבחן עם קיה נירו שנתון 2017. הרכב בסה"כ נראה נוח ומזמין אבל מה ששבר אותי וגרם לי לוותר הוא עוצמת הרעש בתוך הרכב בזמן הנסיעה שהיה משמעותי וחריג בעיניי. בני שישב במושב האחורי טען שאצלו זה היה בלתי נסבל ובסה"כ הגענו רק עד 90 קמ"ש בחלק מהנסיעה. האם מי שנוסע בקביעות עם הרכב התרגל לרעש ..? איש המכירות טען שהרעש רק נשמע חזק בגלל שהרדיו לא פעל ... מכיוון שקראתי שיש בעיית בידוד רעשים אני מבין שהבעיה אמיתית ולא דמיונית. מבקש לברר מול בעלי רכבי קיה נירו האם בנסיעות עירוניות ובין-עירוניות הרעש נסבל ? האם מתרגלים אליו ? מרבית נסיעותיי הן בין עירוניות ולכן זה קריטי עבורי. תודה על הסיוע
×
×
  • תוכן חדש...