ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,536 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 443 צפיות
אז חפרתי לחברי הפורום די הרבה בזמן האחרון בנוגע לרכישה שאני מתכנן בימים הקרובים. אז קודם כל תודה רבה לכל מי שטורח להגיב. העזרה שלכם היא לא דבר מובן מאליו וחסכתם לי די הרבה כאב ראש.. בכל מקרה, אני צריך המלצה למכון רישוי אמין ומקצועי ביהוד שיבצע את הבדיקה לפני רכישה. אין לי בעיה עם הכסתחים אבל מצפה שיהיה מישהו מטעמם שיעבור איתי על הדף ויאמר לי מה בולשיט ולמה באמת צריך להתייחס. וכמובן אם הרכב שווה את המחיר הנדרש עליו.. מישהו מכיר מכון רישוי טוב ביהוד?
הודעה אחרונה מאת coolguy, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, אדם פרטי מיד2 רוצה עבור הרכב הנ''ל 35k 1) רציתי לדעת, בשנתון הנ"ל מקניה מאדם פרטי (שני הידיים), כמה נהוג לרדת מהמחירון בהנחה ואין לרכב בעיות רציניות והוא במצב טוב? 2) מהי הכדאיות של רכישה כזו? (משום שהרכב כבר דיי ישן יחסית) 3) על מה כדאי להשים דגש בבדיקות ובתהליך הרכישה עבור שנתון יחסית ישן כמו זה? תודה
הודעה אחרונה מאת medriving, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 660 צפיות
שלום, אני מעוניין לרכוב רכב קומפקטי 50-60K. כרגע אני בכיוון של C1 ידנית. אשמח לקבל חוות דעת או המלצות לרכב אחר בטווח המחירים. האם כדאי לקנות חדש או רכב יד שנייה 2017-2016? תודה
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 796 צפיות
השאלה שלי מורכבת משני חלקים: 1. תקופת הליסינג של הסקודה אוקטביה (אלגנס 1.4) שנת 2015 עומדת להיגמר ותהיה לי אפשרות לרכוש את הרכב עליו נהגתי (כשאני יודע שהוא לא עבר תאונות) אבל הייתה לו בעיה בחודשים הראשונים עם תיבת ההגה שהוחלפה לחדשה במסגרת האחריות. הרכב עצמו נוח ועונה על הדרישות שלנו לחלוטין, האם מומלץ לקנות את הרכב ? או שגם השנתון הזה עדיין יסבול מבעיות בגיר ורכישה שלו היא להכניס ראש בריא למיטה חולה ? האם יש בדגם והשנתון הזה בעיות מוכרות נוספות ? 2. לתקופת הליסינג הקרובה יש לי אפשרות לבחור ביונדאי יוניק 1.6 פרימיום או בטיוטה אוריס 1.8 סטיישן - איזה רכב עדיף כשהפרמטרים החשובים (לפי סדר החשיבות) הם בטיחות, אפשרות לשבת מאחורה בין שני מושבי בטיחות של ילדים, נפח…
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 677 צפיות
שלום, אני מחפש יורש לסוויפט 2010 שלי. עברתי היום על 10 הדפים הראשונים של הפורום, במטרה להבין את רוח הדברים ולמצא את הרכב האולטימטיבי. דרישות: משפחה עם 3 ילדים (9, 14 ו 16). 90% מהנסיעות בעיר. 10% מחוץ לעיר, כאשר אנחנו לעיתים לוקחים את הסוויפט גם לנסיעות בינעירוניות לטיולים, כי היא פשוט 'בונבון...'. נסועה של 15-20,000 ק"מ לשנה. מחפשים רכב אמין, אוטו', עדיפות עם בקרת שיוט, ולמנוע start-stop (אין כמו שקט ברמזורים...) תקציב - 70,000 ש"ח ואעדיף תמיד את הדגם המאובזר. הנה סיכום האלטרנטיבות שמצאתי. ניסיתי לסדר אותם לפי האטרקטיביות שלהם: המומלצות - הונדה ג'אז: עדיפות לגירסת הקומפורט. מצד שני, אין יותר מדי היצע ביד 2 - מזדה 2: עדיפות לדינאמיק, המאובזר…
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 556 צפיות
ישמש לצורכי נסיעה ללימודים (קצת עירוני, קצת בין עירוני) בטיחות, אמינות, מחיר נמוך, צריכה דלק נמוכה. אוטומטית בלבד אני מחפש את הרכב הכי משתלם, מבחינת הרצונות שלי - בקרת שיוט, רכב גדול, נוחות נסיעה מרשימה וכו' כדוגמאות וולו S60 מהשנים של העשור הקודם למשל. אך אם מבחינת כדאיות, עדיף לקנות רכב דוגמת פיג'ו 107.. אז שיהיה לי ממה לבחור, בין רכב מפנק יותר משנים קודמות, או רכב חדיש יותר וחסכוני יותר.. אך כזה שאולי מציע פחות. בכל מקרה התקציב הוא עד 13 אלף, כן ישנה עדיפות לבקרת שיוט ונוחות נסיעה מיטבית (מי שחווה נוחות של סיטרואן C5 הידרופנאומטי... לא יכול לבקש פחות)
הודעה אחרונה מאת דב קרדו, -
-
שלום מעוניין בהמלצה לרכב משפחתי בתקציב של עד 160K . לא חייב רכב חדש מהניילונים. מחפש ג'יפון כלשהו (לא חייב 4X4). בינתיים הרכבים שעלו לאוויר הם : CX5 CX3 טוסון בנוסף מה בנוגע לגרמניות למינהן ? טיגואן למשל.
הודעה אחרונה מאת Ozb, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש לקנות רכב יד2 לשם כך לוקח הלוואה (התחלתי לעבוד בעבודה טובה ויציבה עם משכורת שמאפשרת לי את זה) בריביט פריים +2%. הבעיה שבתור מישהו מאוד דינמי בחיי היום יום הדרישות שלי מהרכב לא סגורות אני לא מסתפק כול כך בעבודה בלבד ומתנסה בעסקים בכמה תחומים לכן יכול להיות שאם אצליח במשהו אצתרך לנסוע 25 אלף ק"מ בשנה או אם אשאר במצב הנוכחי שלי אסע 5000 ק" מ בשנה. לכן אני מאוד מתלבט מבחינת הרכב בהתחלה רציתי לקחת פיאט בראבו אך מביקור אצל כמה בעלים ירדתי מהרעיון (כן אל תסלקו אותי) כי שמתי לב לדפוס בעייתי במספר רכיבים ברכב ובעייתיות ומחיר גבוהה בזמינות החלקים וכבר החזקתי אופנוע ישן ונדיר יחסית שפשוט הוזנח ונזרק בגלל חוסר זמן להתעסקות. עכשיו אני עובר על כמה רכבים ובאמת…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- 3 תגובות
- 829 צפיות
מבקש להתיעץ איתכם לגבי הרכבים שבכותרת. כל שלושת הרכבים האלה בעלי תדמית מאד לא טובה בארץ וסובלים מירידת ערך גבוהה. בנוסף העובדה שהן פופלריות בליסינג, גורם ליצע מכובד במגרשים הגדולים. אני מחפש רכב עם value for money גבוה ועם המאפיינים הבאים: בטיחות אפשרות להושיב בכיסא האחורי שני ילדים (סלקל + כיסא) ומבוגר. או כיסא בטיחות ו-2 מבוגרים. אמינות סבירה נסיעות יומיות בחיפה. התקציב הוא די גמיש,אבל אני רוצה להשאר בטווח של 45-50K. יש אפשרות למתוח יותר, אבל אז נראה לי כדאי להתתחיל לחשוב על היפניות עם שמירת ערך טובה יותר.
הודעה אחרונה מאת ReifA, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 671 צפיות
שלום, מעוניין לקנות את הג'יפ ואני רוצה לקבל אינפורמציה האם בכלל הרכב מוצלח לדגם והשנה? מה חשוב לדעת בדגש על הטיפולים למול הק"מ שעשה כי זה בכל זאת רכב יד שנייה ? צבע מומלץ? האם הרכב מרווח מאחורה? מה עלות טסט לרכב כזה? מה עלות ביטוח לרכב?
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 2 תגובות
- 565 צפיות
שלום לכולם אשמח לעזרתכם. אנו זוג צעיר בעל יונדאי i10 מנוע ליטר אוטמטי שקנינו ישירות מהיבואן בשנת 2015, בחודש פברואר הרכב שלוש שנים על הכביש. ממוצע נסיעה של 13000 קילומטרים בשנה, והאוטו מספק אותנו בכל צריכנו (נסענו 43000 קילומטרים והרכב מטופל רק במוסך מורשה). כעת חמי קנה רכב חדש והוא מוכן לתת לנו את ריכבו הישן, טויטה פריוס שנת 2011, בתנאי שהכסף ממכירת היונדאי עובר אליו. ההתלבטות הינה האם כדאי לנו לקבל ממנו את הטויטה בת השבע (המוסך אומר שהכל תקין והוחלפה סוללה לחדשה) ולא להישאר עם היונדאי שלנו? (אנו מתכננים להגדיל את המשפחה אבל להתחיל עם הנושא בעוד שנה וחצי - שנתיים ולכן הנושא היותר רלוונטי זה האמינות של הרכב וגודלו הפיזי) נתונים חשובים: טויטה פריוס: לפני…
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 2 תגובות
- 555 צפיות
אהלן אני מחפש רכב עד 40K. מצאתי i20 אוטומט Premium שנת 2009 ב35K יד ראשונה עם 75K קילומטר. השאלה אם עדיף סוזוקי סוויפט על פניה? חשוב לי רכב אמין, בטיחותי שלא צורך הרבה דלק. נוסע כל סופש 60 ק"מ לכיוון, דרך בינעירונית בלי פקקים וכל יום 20 ק"מ לכיוון בכביש בינעירוני (צד אחד עם פקקים, צד שני פחות) האם ההפרש בצריכת דלק בינה לבין הסוזקי סוויפט משמעותית? תודה!
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני עומד לפני החלטה על רכישת רכב ליסינג מהעבודה. עד לא מזמן היתה הטבה של 490 ש"ח לרכב היברידי. האם ההטבה בוטלה?
הודעה אחרונה מאת dror101, -
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 29.9 אלף צפיות
שלום חברים, יש באפשרותי לקחת את הרכב הר"מ כליסינג ממקום העבודה. חיצונית הוא מוצא חן בעיני. בשלושת השנים האחרונות אני עם אאוטלנדר וסה"כ מבסוט. למישהו יש את הרכב ויכול לתת חוות דעת? נוחות נסיעה בטווחים ארוכים, אבזור פנים, בטיחות.. צריך 7 מקומות אולם לא בשימוש יומיומי, אני אדם גדול וגבוה. תודה!
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 604 צפיות
שלום, אוקטביה 1.9 דיזל Tour 2011 (זה דור ראשון שנמכר במקביל לשני), גיר ידני, מונית (עדיין). קילומטרז' באיזור 300.000. למה אפשר לצפות באיזור הק"מ הזה? האם יש מסנן חלקיקים? איזה מערכת הזרקה יש בדגם הזה? תודה.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 843 צפיות
חברים שלום, מחפש רכב מפנק ומרווח למשפחה בת 5 נפשות. ההתלבטות היא בין ג'יפ ממגוון הדגמים שיש היום בשוק לבין רכב משפחתי גדול. התקציב 50-60 אש"ח.
הודעה אחרונה מאת שגיא34, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן, אנחנו זוג + 2 קטנטנות, מחפשים לקנות רכב שני במקביל ל-I30. יש לנו העדפה למיני / סופר מיני. האוטו ישמש כנראה את אשתי שנמאס לה מה-I30 ומתגעגעת לרכב קומפקטי יותר (לא ש-I30 כזה גדול..). בכל מקרה לא מדובר ברכב שייסע המון. ולכן התקציב הוא עד 20K ויכול להימתח בעוד 5K בשביל משהו שווה וטוב (הכל יחסי בחיים כן?). אשתי נעולה על טויוטה יאריס (היתה לה אחת מיתולוגית שנת 2003 שהלכה טוטאל-לוסט לפני שנתיים וכנראה לא נסגר שם הסיפור עדיין מבחינה רגשית). עכשיו, אני מבין שזה אוטו אמין מאד, חסכוני והאמת די טוב - אבל בטווח המחירים הנ"ל נוכל למצוא כזאת סביב שנתון 2004-5, שזה די ישן ואז הבלאי מתחיל לדבר. אשמח לקבל הצעות והמלצות לדגמים אחרים. ואולי בכלל לשמוע שיאריס היא…
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 699 צפיות
היי אני מעונייו בקניית רכב ידני. התקציב שלי עומד כרגע על 45-20K. אני אסע בשבוע בערך 40KM בתןך העיר ופעם בחודשיים משהו כמו 600KM נסיעה רצופה. רעיונות לרכב..
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רכב עד 45 אלף נסיעה יום יומית לעבודה 50-60 ק״מ ובילויים בסופש. חשוב שיהיה מפנק ונוח וצריכת דלק טובה המחשבה שלי הייתה או קאיה פורטה 2011 או מאליבו 2010 עם הסבה לגז או יונדאי i35 superme,או רנו פלואנס 1.5 הדגם המפואר דיזל הרנו חסכונית לא יודע לגבי האמינות לאחר 130 אלף קילומטר וכמה היא תיהיה סחירה שהיא תעשה 150-160 חשבתי גם על טויטה פריוס אבל הבנתי שלהתעסק עם מנוע חשמלי שמתקלקל זה 10 אלף אשמח לחוות דעת והצעות נוספות
הודעה אחרונה מאת Rotem Zano, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אהלן כולם, הלכתי לראות פיאט בראבו 2011 שעברה 130,000 אלף ק"מ. האוטו על פניו נראה במצב תחזוקה טוב מאוד. יש תיעוד של טיפולים שוטפים כולל החלפת טיימינג לפני כשנה במסך שמשון ביהוד. אני לא מבין גדול ברכבים אבל קיבלתי רושם ראשוני שבאמת מטופל היטב ובזמן. כמובן שבמידה ויהיה רלוונטי אקח את האוטו לבדיקה רצינית יותר במכון. העניין היחיד שיש לי בעיה איתו הוא הקלאץ'. למיטב הבנתי אין באמת הנחיה רשמית מתי להחליף קלאץ' אבל בפועל מחליפים בסביבות ה120 אלף ק"מ. האוטו כאמור עבר 130,000 ק"מ ולא הוחלף לו קלאץ'. בעל הרכב טוען שאין זמן קבוע להחליף אלא עפ"י בלאי בלבד. מכיוון שהרכב נוסע טוב מאוד לטענתו לא ראה צורך להחליף. אחרי סיבוב לא ארוך מדי שהוא נהג לא הרגיש לי שיש בעיה מסוימת. אפילו את ה…
הודעה אחרונה מאת ishay0703, -
-
- 2 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
הי, מתעניין ברכישת ספורטאג' ב0 ק"מ. רציתי לוודא, עם אנשים שקנו גם: הדגם ב 2018 הוא כמו הרכב בסוכוניות [כולל מערכות בטיחות אקטיביות ומולטימדיה] דרך איזה סוכנות/אתר קניתם ואם ממליצים תודה
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הבנתי שמאליבו 3.5 2010 מסתדר טוב עם גז ועשיתי חישוב ואני יחזיר את ההקשעה תוך שנה וחצי, מה אתם אומרים שווה לקחת את הסיכון ולנסות?,כי ההתלבטות שלי הייתה בין קאיה פורטה ליונדאי i35 אבל הנהיגה במאליבו יותר מהנה והצריכת דלק תצא 1 ל 15 אם זה עם גז כי המחיר הוא חצי.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 6 תגובות
- 12.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב חסכוני שהייה לי לנסיעות למשרד כל יום מאשקלון לראש העיןת ממוצע הקילומטר ליום הוא 200 ק"מ. התקציב שלי הוא בגג עד 40K אפילו קצת פחות. המליצו לי על הרכבים הבאים: טיוטה קורולה 2008 רנו פלואנס 2013 דיזל רנו לטיטיוד2013 דיזל טיוטה פריוס 2008-2009. אבל מבעלי הנסיון פה מה המלצתכם בנושא? אודה לתשובתם המהירה,
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
או שתמיד הדגם שבאפס קילומטר הוא LX?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 1 תגובות
- 560 צפיות
בן 24 מחפש רכב לטווח השלוש שנים בערך .. כרגע נוסע על מאזדה 3 האצבק ספיריט מנוע 2000 שנתון 2008 נסיעות בעיקר לעבודה וסתם טיולים(הרכב בבעולתי 9 חודשים והוא עבר איתי סביבות ה5K ק"מ בוא נגיד סביבות 7-10K ק"מ בשנה.) תקציב: 60,000 במידה וצריך ניתן לעלות ל65,000. מה חשוב לי: - הכי חשוב קודם כל זה המרווח הפנימי אני 1.85 מטר ואני לא בנאדם קטן ככה שאני לא ירגיש שאני נוהג בקופסאת שימורים בנוסף לזה רוב הזמן אני נוהג לבד אבל מידי פעם אני מסיע את המשפחה אומנם נסיעות קצרות יחסית אבל עדיין ... המרווח הנוכחי במאזדה שלי סבבה לגמרי לצורך השוואה. - נראות אוטו עם מראה צעיר ויפה ולא מגושם מידי. - זריז שלא יהיה עגלה שאני לוחץ גז אז יקח לו איזה שתי שניות del…
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 952 צפיות
מחפש רכב לנסיעות עירוניות בעיקר - 2 מבוגרים ו-2 מתבגרים עם אופציה לעוד מבוגר לעיתים נדירות. תקציב באזור ה-60K עם אפשרות להגדלה מודל 2013 וצפונה.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום, אני מחפשת לקנות רכב מיני שיתאים לעליות של ירושלים. שמתי עין על ה I10 הידני אבל מנוע 1.1 סמ"ק יש רק עד שנת 2013. אח"כ מנוע יותר קטן. האם אני בכלל ארגיש הבדל? ובכללי האם מנועים האלו מספקי חזקים? (בד"כ נוהגת לבד ולא נהגת שודים אבל צריך כח לעקיפה טובה). האופציה השניה זה פג'ו 208 מנוע 1.2 ידני. חשוב לי אמינות וגם מחירים סבירים של טיפולים ותיקונים, אשמח לחוו"ד על הרכב. (האופציה השלישית זה מיקרה אבל לא מתחברת לעיצוב) תודה, רחלי
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום לכולם חבר שואל אז אשמח לחוות דעת על הרכב הנ"ל. לגבי יכולות דינאמיות, איכות תא נוסעים, ביצועי מנוע וגיר, אמינות, אחזקה וכו'...לא מצאתי הרבה מידע עליו באינטרנט. הבנתי שהוא הנעה קדמית, גיר פלנטרי 6 הילוכים ומאיץ ל100 קמ"ש ב6 שניות בערך. אשמח למידע ממי שמכיר או היה לו כזאת.
הודעה אחרונה מאת Menro, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
היי, אני מחפש ג'יפון למשפחה עם 2 ילדים שיושבים בכסאות בטיחות עם איזופיקס(תופס מקום ) שיהיה מרווח יחסית, בגאז שמכיל עגלה בקלות. מכיוון שחובב גרמניות אני (גם במכוניות ) שמתי עין על הטיגואן 1.4 טרנדליין חדשה וה Q3 AUDI כנראה ה 1.4 גם שנת 2016 מישהו יכול לתת קצת נק בעד/נגד של שתיהן? מבחינת מרווח מאחור? אמינות? שתיהן זה 6 הילוכים, לפי מה שהבנתי זה עדיף על ה 7 גם בDSG וגם ב S-TRONIC צודק? מבחינת בטיחות שתיהן עם ציונים גבוהים. עזרו לי פה חבר'ה לא מחפש רכב שטח, אלא פנאי וגדול יותר מהגולף שברשותינו כעת.
הודעה אחרונה מאת yarongti, -
- 1 תגובות
- 543 צפיות
אני הולך לראות רכב באיזור זכרון יעקב-חיפה בשישי,היכן יש מכון מקצועי ואמין באיזור?
הודעה אחרונה מאת mcaspi,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 245 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- NEW10
- 318i
- אביתר א.
- itaysamurai
- MRobot
- natco
- topop
- MIHAEL
- stx
- עמרי לייט
- עדי-אל
- jpex
- thazethaze
- איתי200
- amosbmw
- `Infinity
- גולדן191
- SlowRide
- Dan___
- חיים יוד
- zvigolden
- yahaga
- Night Driver
- ANUTKK
- Avia
- Erel
- meir_gi
- nir eli
- motior
- D4K
- eladns
- shilo_v
- fatboy1340
- itaimoto
- DareDevil
- elihershko
- VVWpolo
- vigi
- אליה
- AUDIO KING
- Igalz
- צוק
- ניקו פ.
- yoav911gt2
- עוזי ל
- borsood
- davemustaine87
- ArikB
- urich
- Liquidator
- Aviady001
- RedLabel
- farkash7
