Jump to content

Yaki_K

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של Yaki_K

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה, מעודד לשמוע. איזה כח המנוע שיש לך?
  2. יכולה עד 30K. כאמור המטרה שלי בעיקר להגיע לעבודה וחזרה בלי להתקע ולפעמים הילדים יצטרפו לנסיעה (יהיה רכב שני לפיאט מולטיפלה 6 מקומות שנשאר לצרכי נסיעות משפחתיות. רכב שלצערי מבלה הרבה מאוד במוסך).
  3. שלום, אני מחפשת לקנות רכב מיני שיתאים לעליות של ירושלים. שמתי עין על ה I10 הידני אבל מנוע 1.1 סמ"ק יש רק עד שנת 2013. אח"כ מנוע יותר קטן. האם אני בכלל ארגיש הבדל? ובכללי האם מנועים האלו מספקי חזקים? (בד"כ נוהגת לבד ולא נהגת שודים אבל צריך כח לעקיפה טובה). האופציה השניה זה פג'ו 208 מנוע 1.2 ידני. חשוב לי אמינות וגם מחירים סבירים של טיפולים ותיקונים, אשמח לחוו"ד על הרכב. (האופציה השלישית זה מיקרה אבל לא מתחברת לעיצוב) תודה, רחלי
×
×
  • תוכן חדש...