שלום,
אני מחפשת לקנות רכב מיני שיתאים לעליות של ירושלים.
שמתי עין על ה I10 הידני אבל מנוע 1.1 סמ"ק יש רק עד שנת 2013. אח"כ מנוע יותר קטן.
האם אני בכלל ארגיש הבדל?
ובכללי האם מנועים האלו מספקי חזקים? (בד"כ נוהגת לבד ולא נהגת שודים אבל צריך כח לעקיפה טובה).
האופציה השניה זה פג'ו 208 מנוע 1.2 ידני. חשוב לי אמינות וגם מחירים סבירים של טיפולים ותיקונים, אשמח לחוו"ד על הרכב.
(האופציה השלישית זה מיקרה אבל לא מתחברת לעיצוב)
תודה,
רחלי