Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש ג'יפון לרכב משפחתי - 160K


kfirg
שימו לב! השרשור הזה בן 2294 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה יכול להוציא בתקציב הזה פיג'ו 3008 פרמיום דיזל (מחירון 164900 אבל יש הנחות).

רכב מדהים שגורם ל CX5 , אאוטלנדר, טוסון וספורטז' (כולל ה 2 ליטר) להחוויר בכל פרמטר וגם ניצח אותם במבחנים מסכמים בארץ במיוחד בחו"ל שם אין תופעת העדר אחרי הקוריאניות והיפניות כמו בארץ. מציע לך לבדוק בעצמך ולעשות השוואות אבזור בין הדגמים ואח"כ נסיעות מבחן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה יכול להוציא בתקציב הזה פיג'ו 3008 פרמיום דיזל (מחירון 164900 אבל יש הנחות).

רכב מדהים שגורם ל CX5 , אאוטלנדר, טוסון וספורטז' (כולל ה 2 ליטר) להחוויר בכל פרמטר וגם ניצח אותם במבחנים מסכמים בארץ במיוחד בחו"ל שם אין תופעת העדר אחרי הקוריאניות והיפניות כמו בארץ. מציע לך לבדוק בעצמך ולעשות השוואות אבזור בין הדגמים ואח"כ נסיעות מבחן.

 

הייתי במצב דומה למדי (החזקתי מאזדה 3 2008 ) ולאחר בחינות רבות של הרכבים המצוינים כאן (כולל ה3008 והטיגואן) בחרתי בCX5, שאצלי כבר 3 חודשים + והרכב פשוט מעולה.

אני גם חלק מהעדר, כמובן.

מאותו העדר שנהנה מרכב אמין, מהנה לנהיגה, עם סלון אלגנטי ונאה, חומרים מעולים, הרכבה משובחת, עם יכולת נסיעה חלקה ופניות מדודות ובטוחות על סף כיפיות.

רק בדרב אחד הם פישלו - הרכב לא צרפתי!

מה שאתה מציג כאן שה-3008 גבר במבחנים בארץ ובחו"ל על כל הרכבים הללו יוצר תחושת חוסר אמינות הגובלת בעיוות המציאות בצורה קשה ואת זה אומר כאחד שכן עוקב אחר המבחנים וההשוואות.

אגב, לפי דעתי CX5 עדיף ברוב הפרמטרים מ-3008 ועדיין לא הייתי מבטל את ה3008 כפי שעשית לרכבים מעולים אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי במצב דומה למדי (החזקתי מאזדה 3 2008 ) ולאחר בחינות רבות של הרכבים המצוינים כאן (כולל ה3008 והטיגואן) בחרתי בCX5, שאצלי כבר 3 חודשים + והרכב פשוט מעולה.

אני גם חלק מהעדר, כמובן.

מאותו העדר שנהנה מרכב אמין, מהנה לנהיגה, עם סלון אלגנטי ונאה, חומרים מעולים, הרכבה משובחת, עם יכולת נסיעה חלקה ופניות מדודות ובטוחות על סף כיפיות.

רק בדרב אחד הם פישלו - הרכב לא צרפתי!

מה שאתה מציג כאן שה-3008 גבר במבחנים בארץ ובחו"ל על כל הרכבים הללו יוצר תחושת חוסר אמינות הגובלת בעיוות המציאות בצורה קשה ואת זה אומר כאחד שכן עוקב אחר המבחנים וההשוואות.

אגב, לפי דעתי CX5 עדיף ברוב הפרמטרים מ-3008 ועדיין לא הייתי מבטל את ה3008 כפי שעשית לרכבים מעולים אחרים.

 

לא אמרתי שום דבר שהוא לא נכון, נשמע שנעלבת ולהעלב זאת בחירה.

גם אני בתור פדנט מוסמך חפרתי על כל הקטגוריה לפני שהחלפתי את הספורטז' 2.0 שהייתי איתה שנתיים.

אמרתי פה את דעתי שהפיג'ו גורמת לכל האחרות להחוויר אחרי שנוסעים עליה ואני עומד מאחורי דעתי, לא רשמתי בשום מקום

שהמאזדה רכב לא טוב זה אתה הסקת בעצמך.

לגביי זה שהפיג'ו מנצחת מבחני השוואה אני לתת לך פה לא מעט קישורים (ואני לא מדבר על תחרויות רכב השנה באירופה וישראל שגם שם היא זכתה, וכנראה מסיבה מסויימת, אלא על מבחני השוואה של מגזיני רכב).

לגביי זה שהציבור בארץ הוא עדר אחרי קוריאניות ויפניות - מצטער אם אתה מתכחש לזה אתה טומן את הראש בחול...זאת כבר לא דעה זאת עובדה. אתה מוזמן לפתוח סקר פה בפורום הרכב הכללי וסתם לקבל את תחושות שאר החברים פה לגביי זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי ואפילו פעמיים על ה-3008 לפני קבלת ההחלטה.

ועדיין הרבה יותר נהנתי מ-CX5.

זה לא עניין של להיעלב, אלא יותר מכעיס לקרוא דבר כזה.

צר לי וגם ליוצרי מאזדה וגם לבעלי מאזדה, שהרכב לוקה בחסר בכך שאינו צרפתי.

או שבעצם לא כל כך צר לנו.

בכל אופן, שיהיה יום טוב.

עריכה אחרונה על ידי hi1983
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לכם מה לריב. גם ה cx5 וגם ה 3008 בקרב על צמרת טבלת הג'יפונים אבל הן שונות באופי. כל אחד יעדיף משהו אחר.

אחת עם אופי מאופק והשנייה מוחצנת. אין פה מנצח אחד.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לכם מה לריב. גם ה cx5 וגם ה 3008 בקרב על צמרת טבלת הג'יפונים אבל הן שונות באופי. כל אחד יעדיף משהו אחר.

אחת עם אופי מאופק והשנייה מוחצנת. אין פה מנצח אחד.

 

אני מסכים איתך.

מה שכן, זה לא עניין של לריב, אבל לכנות אלו שקונים CX5 כ"עדר" לא סימפטי במיוחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המאזדה היא לא מכונית עדר, זה רכב מצויין, שלא נופל משום רכב בקטגוריה שלו, להפך, הוא עדיף על רובם, ועכשיו הוא גם מתקן את כל הפאולים של הדגם הקודם, בעיקר רעש בתא הנוסעים.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נאמר פה שאין הבדל בין היונדאי לקיה, אני נוטה לא להסכים עם המחשבה הזאת

הם שני רכבים שונים שכל אחד מהם מתבלט בדברים אחרים ולא סתם הטוסון והספורטאז' ראש בראש כבר הרבה מאוד זמן

אני הייתי ממליץ לבדוק את שניהם ושם דגש דווקא על הסופרטאז', בעיקר בגלל הבטיחות שהיא מובילה בו על פני הטוסון ורוב הגי'פונים בקטגורית המחיר שלה, בגלל כל המערכות שכבר ציינו לפני כגון בלימה אותנומית סטייה מנתיב ועוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-3008 וה-CX5 שניהם מאד שונים, ושניהם טובים. אישית, לדעתי החסרון הגדול של המאזדה הוא חוסר במערכות בטיחות מקוריות שקיימות בפיג'ו בגירסת הפרמיום.

 

אם המערכות הבטיחותיות פחות מעניינות אותך, המאזדה היא בהחלט בחירה ראויה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הצטרפתי לעדר לפני 7 חודשים כשקיבלתי את הספורטאז' שלי.

מדובר ברכב משפחתי מצויין שנותן תמורה מצויינת למחיר (דגם אורבן טופ 154000 שקל).

זה שיש הרבה קונים לא אומר שהרכב טוב או לא טוב.

כן, המאזדה טובה יותר אבל גם עולה 10% יותר.

הפיג'ו? רכב מצויין. אבל אותי הפחיד מוניטין האמינות של הדגם היוצא וירידת הערך שכניראה תהיה גבוהה יותר ותקשה על ההחלפה העתידית (עסקת מימון לשלוש שנים).

אז כן, אני לא חושב ששיקול כלכלי צריך להיות עיקרי בקניית רכב. אבל החלופות מיפן וקוריאה כבר לא נופלות מתוצרת אירופה כמו פעם.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפיג'ו זה 1.6 עם טורבו ובמאזדה זה 2.0 אטמוספרי.

את ההפרש רואים במומנט ובסלד למומנט מרבי.

בCX5 מתקבל מומנט מרבי של 21.4 ב4000 סל"ד וב3008 מקבלים 24.4 קג"מ הרבה יותר מוקדם, ב1400 סל"ד.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש היום מגוון מאוד רחב של ג'יפונים בתקציב הזה, העניין הוא מה תקבל. אני חושב שבתקציב כזה כדאי חדש, ככה תוכל להינות מכל התוספות של רכב חדש. אולי ישמע קלישאתי כי הרבה אנשים ישר ממליצים על האוטו, לדעתי הספורטאג' כן עונה על הצרכים שלך, קיה פשוט מביאים גרסאות מאוד מאובזרות בעיקר בביטוחות. כדאי לשקול את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי פוסל את הפיזו, עשה נסיעת מבחן עליה.

מנוע נמרץ וחביב, כך אומרים (לא נהגתי) לפי המבחנים הוא גם אופה

וגם יפה.

המאזדה רכב מגניב מאוד (2 במשפחה) וכיף להתחדש בו...הוא עושה הכל טוב מאוד.

את הניסאן דיזל הייתי משאיר בסוכנות, בגלל מנוע עצל מאוד ורועש מאוד.

לי זה הפריע (נהגתי על 2 רכבים דיזל 1.6).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני פחות מתחבר לקיה.

 

באילו רכבים למשל את את האביזרי בטיחות אקטיביים שאתה מדבר עליהם ?

 

 

קיה ספורטאז'. מגיע עם AEB, HBA ומערכת בקרת סטייה מהנתיב שגם שומרת על הרכב במרכזו וגם מפעילה את ההגה בצורה אקטיבית,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2294 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...