Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אחרי מחשבות ולבטים רבים החלטתי שהמחליפה של הסיאט לאון שלי תהיה אחת מהשלושה.הגוליטה תהיה תלתן ירוק שנת 2014-2014, הקנטרימן תהיה 2013 בגרסת צ'ילי 4x4 s הספורטיבית, והבימר 2012 מנוע 2000 twin turbo.

אני יודע שהם לא באותה קטגוריה בדיוק אבל כולם עונים על מה שאני מחפש. הכי חשוב לי ספורטיביות והתנהגות כביש, סביבת נהג איכותית ומאובזרת ובידוד רעשים. מיכוון שיהיו ילדים קטנים מאחורה גם קצת מרווח. אני יודע שזה יבוא על חשבון נוחות וצריכת דלק.

עדיין וממי שהיה בבעלותו אחד מהרכבים הנל אשמח לחוות דעת על חווית נהיגה, צריכת דלק, מחלות ידועות, אחזקה, טיפולים, נוחות וביקורת כללית.

תודה!

עריכה אחרונה על ידי elcomp
פורסם

טוב זה לגמרי אישי, אני מאוד אוהב את הקאנטרימן, מראה מגניב לדעתי (בעיקר עם ג'נטים שחורים), מאוד נוח ועדיין שומר על ההנאה שאתה מצפה לה ממיני. דבר נוסף אתה מקבל את איכות הייצור וההרכב של BMW, המראה הפנימי כיפי ושונה. מבחינת אמינות ממה שאני יודע הם אמינים למדי, אבל עלויות טיפולים יכולים להיות גבוהים. צריכת דלק אמורה להיות סבירה. חושב שמאוד תהנה גם מהנהיגה וגם מתגובות הסביבה :-)

פורסם
טוב זה לגמרי אישי, אני מאוד אוהב את הקאנטרימן, מראה מגניב לדעתי (בעיקר עם ג'נטים שחורים), מאוד נוח ועדיין שומר על ההנאה שאתה מצפה לה ממיני. דבר נוסף אתה מקבל את איכות הייצור וההרכב של BMW, המראה הפנימי כיפי ושונה. מבחינת אמינות ממה שאני יודע הם אמינים למדי, אבל עלויות טיפולים יכולים להיות גבוהים. צריכת דלק אמורה להיות סבירה. חושב שמאוד תהנה גם מהנהיגה וגם מתגובות הסביבה :-)
כן רכב מדליק.. קצת מעצבן שיש לו תדמית של רכב לנשים.. צפונבוניות. ואני בדיוק ההפך[emoji12]

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

אני יכול לומר לגבי הג'ולייטה:

 

+ עיצוב מצויין שתמיד מעלה חיוך

+ קצת דרמה בנהיגה בצורת צליל

+ "הרגשה מיוחדת שזה אלפא רומיאו"

+ הדגם ידוע כאמין

+ מהיר

+ תחזוקה לא יקרה

+ נהיגה מעניינת אבל לא יותר מידי

 

- אין מקום ממש מאחורה לילדים (במיוחד אם הם בכיסאות)

- איכות חומרים וסה"כ אבזור והרגשה בפנים לא עומדים בציפיות

- הרכב סה"כ די מיושן כבר כמה זמן, וזה מורגש

- אבזור חסר

- נהיגה מעניינת אבל לא יותר מידי

פורסם
והבימר 2012 מנוע 2000 twin turbo..

אתה מתכוון לTwinPower Turbo (אין לרכב שני מגדשים...).

320i או 328i?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

הקאנטרימן היא מין מיני SUV, הספורטיבית יותר היא הקלאבמן, הנמוכה יותר.

מה חשבתי על הקלאבמן, כתבתי כאן:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?605450-%D7%A7%D7%9C%D7%90%D7%91%D7%A8-%D7%9C%D7%91%D7%95%D7%A7%D7%A8-%D7%90%D7%97%D7%93-Mini-Clubman-Cooper-S&highlight=%D7%A7%D7%9C%D7%90%D7%91%D7%9E%D7%9F

 

את השתיים האחרות אני לא מכיר, אבל הן דוסקסו למכביר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

נקמיצ'י ופאלוו, שימו לב שאתם מדברים על הדגמים החדשים של מיני (F60, F54), בעוד שפות"ש מתלבט לגבי הדור הקודם (R60).

 

ג'ולייטה תלתן ירוק- הכי ספורטיבית ויפה, אבל נופלת בסעיף המרווח ואיכות החומרים.

מיני קנטרימן - ייחודי ושונה כן, אבל לדעתי, הוא קצת עוף מוזר וגם לא הכי מרווח או איכותי.

320 - שילוב של מרווח ואיכות, אבל נופלת בביצועים מהאלפא שמוגדרת חמימה יותר.

 

שלושת הרכבים כל כך שונים שקשה מאוד להשוות בניהם. השאלה העיקרית היא למה אתה מתחבר יותר ומה עונה על הצרכים האישיים שלך.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
אחרי מחשבות ולבטים רבים החלטתי שהמחליפה של הסיאט לאון שלי תהיה אחת מהשלושה.הגוליטה תהיה תלתן ירוק שנת 2014-2014, הקנטרימן תהיה 2013 בגרסת צ'ילי 4x4 s הספורטיבית, והבימר 2012 מנוע 2000 twin turbo.

אני יודע שהם לא באותה קטגוריה בדיוק אבל כולם עונים על מה שאני מחפש. הכי חשוב לי ספורטיביות והתנהגות כביש, סביבת נהג איכותית ומאובזרת ובידוד רעשים. מיכוון שיהיו ילדים קטנים מאחורה גם קצת מרווח. אני יודע שזה יבוא על חשבון נוחות וצריכת דלק.

עדיין וממי שהיה בבעלותו אחד מהרכבים הנל אשמח לחוות דעת על חווית נהיגה, צריכת דלק, מחלות ידועות, אחזקה, טיפולים, נוחות וביקורת כללית.

תודה!

על פי המודגש באדום, ומתוך הרכבים שציינת, ה-320 תיתן את המענה הזה.

 

כמו שכבר נכתב, אכן מדובר במנוע עם טורבו בודד ולא זוג, זה פשוט טורבו Twin Scroll ועל כן על המנוע רשום Twin Power Turbo.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

×
×
  • תוכן חדש...