שלום לכולם,
אני מעוניין לרכוש רכב קטן בסכום של עד 30 אלף שקלים הרכב ישמש אותי בעיקר לנסיעות בין-עירוניות (בערך 30 ק"מ ביום) כמובן שלעתים פחות ולעתים יותר. אני מעדיף שיהיה רכב אוטומט,,חסכוני בדלק ובנוסף שהטיפולים והחלקים שלו יהיו יחסית זולים עד כמה שאפשר. אשמח להמלצה טובה מכם, המון תודה ושבת שלום.