Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

חבר לקח היום רכב מסוג קיה סיד שנת 2008 עם 121K ק"מ לבדיקה.

מצורף טופס הבדיקה של הרכב.

האם לדעתכם הרכב שווה קנייה או שכדאי לרדת ממנו?

 

תודה

טופס בדיקה.jpg

פורסם

נראה סביר. צריך להחליף ארבעה צמיגים וכן (נראה) את המפסק של דוושת הבלם (נורית ESP דולקת)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בקצרה - רכב מוזנח, עבור הלאה!

בהרחבה - המון דברים שדורשים השקעה מיידית ויקרה:

מערכת קירור, צמיגים, בולמי זעזועים ועוד.

בכלל ניראה שהרכב לא היה במוסך מזה זמן רב.

הבנאדם נוסע עם נורית התרעה דולקת! מה מעיד יותר מזה על הזנחה?

 

לא הייתי קונה.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

אני לא יכול לקבוע האם הרכב מוזנח או לא - מולי יש בדיקה מלאה כסת"חים לרכב בן 10. צריך להחליף 4 צמיגים, אולי בולמים, מצבר בן יותר משנתיים , כנראה כיוון פרונט ותקלה שמדליקה נורה בלוח שעונים. בקשר לקורוזיה, הזעות וצריכת שמן, רק לאחר ביקור במוסך ניתן לקבוע, האם צריך לעשות משהו בנידון.

לא היו תאונות רציניות, הבדיקה נראית לי הגיונית לרכב ממוצע לשנתון. אפשר לקזז מהמחיר את מה שבטוח צריך להשקיע בו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לגבי הנורית esp זו תקלה ידועה, אינני יודע במדויק למה זה קורה אבל זה קורה פעם בשנה-שנתיים שהולך שם איזשהו חיישן (אם אני לא טועה), וזה עולה 50 שקל לתקן.

ובלי קשר לבדיקה אני מחזיק באותו דגם והכנתי סיכום קצרצר, אם תרצה הנה קישור: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?642666-סיכום-שנה-של-KIA-CEED-בציר-2008

פורסם

קורוזיה במערכת הקירור זה כסת"ח שכותבים כמעט בכל בדיקה של רכב בגיל הזה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
קורוזיה במערכת הקירור זה כסת"ח שכותבים כמעט בכל בדיקה של רכב בגיל הזה.

לדעתי בערך 80% ממה שרשום שם זה כסת"ח...

חוץ מצמיגים חדשים וחיישן אין שם שום דבר מיוחד...

פורסם
בקצרה - רכב מוזנח, עבור הלאה!

בהרחבה - המון דברים שדורשים השקעה מיידית ויקרה:

מערכת קירור, צמיגים, בולמי זעזועים ועוד.

בכלל ניראה שהרכב לא היה במוסך מזה זמן רב.

הבנאדם נוסע עם נורית התרעה דולקת! מה מעיד יותר מזה על הזנחה?

 

לא הייתי קונה.

 

 

לא הייתי כזה נחרץ. צריך לזכור שמדובר ברכב בן 10, יחד עם זאת רב מה שכתוב שם בבדיקה זה כסת"ח די רגיל שמופיע בכל בדיקה ברכב בן כמה שנים.

 

הדברים הקריטים שם הם, צמיגים, נורת ESP שכמו שכבר אמרו בד"כ מסתכם בכמה עשרות שקלים (תקלה נפוצה מאוד ב-I30 ובסיד מהשנים האלו) וכיוון פרונט, בלאי הגיוני לרכב בן 10. השילדה נקייה ואין תאונות משמעותיות.

פורסם

בדיקה מעולה לרכב שכבר עשור נוסע על הכביש.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני חושב שיש כאן יותר מכסת"ח רגיל.

בולמים ומערכת קירור לא רושמים בכל בדיקה.

נוסיף לזה את הצמיגים ונורית התקלה.

אני ממתן קצת את תגובתי הראשונה ואומר שהרכב צריך לעבור בדיקה נוספת במוסך שמכיר את הדגם.

וכמובן לבדוק ההסטוריית טיפולים.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

מחליפים יוניט אור בלימה והבעיה נפתרת. בעיה שמופיעה בכל קיה סיד.

לגבי הנורית esp זו תקלה ידועה, אינני יודע במדויק למה זה קורה אבל זה קורה פעם בשנה-שנתיים שהולך שם איזשהו חיישן (אם אני לא טועה), וזה עולה 50 שקל לתקן.

ובלי קשר לבדיקה אני מחזיק באותו דגם והכנתי סיכום קצרצר, אם תרצה הנה קישור: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?642666-סיכום-שנה-של-KIA-CEED-בציר-2008

×
×
  • תוכן חדש...