Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

אני בשבוע אחרון מבלה המון בפורום קורא וקורא ומתלבט, אז החלטתי פשוט לשתף ושתייעצו לי.

 

אני מתחיל ללמוד בחולון באמצע פברואר, גר בקרית גת (כ-60 ק"מ לכיוון) לומד 4 פעמים בשבוע,

יוצא גם מנקודת הנחה ש2-3 לילות בשבוע אשן אצל אבא שלי שגר ברמלה כדי לחסוך בהוצאות נסיעה ושעות שינה.

אך עדיין בהסתכלות קדימה ק"מ רב עומד על הפרק בכל מקרה..

 

הכיוון הראשוני היה ללכת על משהו כמו פיגו 107 (הצורה החדשה/ישנה), זול וחסכוני ברוב הפרמטרים.

אני ממש לא מהמתלוננים, אבל מהתלבטות עם חבריי הסטודנטים שלומדים בב"ש (גרים בקרית גת) לא ממליצים ללכת לכיוון ה'קופסאת שימורים על גלגלים' שכן החווית נסיעה לא נעימה בכלל ורכבים בסגנון הנ"ל הם בעיקר לנסיעה עירונית.

 

לכן עלה הכיוון השני ולהגדיל את התקציב וללכת לכיוון הדיזל, כגון רנו פלואנס (קצת גדולה לטעמי) או רנו מגאן החדשה (האצבק) שניהן עם מנוע 1.5 טורבו דיזל.

 

נכון מדובר בקטגוריות שונות וסכומים שונים.

אשמח לדעת בעד ונגד לטעמכם.

 

מוזמנים להציע עוד אפשרויות חסכוניות :)

 

*הערה אחרונה והיא בכוונה בכוכבית - כמה שזה ישמע מצחיק חשוב לי שהרכב יראה קצת טוב, לדוגמא: שברולט ספארק אני לא אקנה :D

AMP: JBL GTO1004

COMP: MOREL DOTECH OVATION 4

SUB: HERTZ ES200

פורסם

ציין תקציב, ואם ידני אופציה.

מיצובישי ספייס סטאר אוטומטית זו אופציה חסכונית וזולה שתשרת אותך.

לא חושב שאתה צריך להגיע למשהו כמו רנו מגאן או פלואנס לבנאדם אחד, סופרמיני נוחה תעשה את העבודה.

פורסם

לא הבנתי מה התקציב..

ידני או אוטומט?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

במקומך הייתי הולך על סיאט איביזה ידנית. גם נוחה, גם לא קטנה מדי, מכללים פשוטים ואמינים, וחסכונית למדי.

 

בתקציב שלך תוכל לרכוש אחת מ-2013 - ואפילו יישאר לך קצת עודף.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני חושב שדווקא כן שווה להכניס את הפלואנס לשיקולים שלך.

אתה הולך לעשות נסיעה יחסית גדולה (חשבתי שמצאתי אח סטודנט.. שעושה 800 קילומטר בשבוע כמוני לפי הכותרת).

 

אני למדתי שרכב גדול זה גם יותר בטיחותי. לצערי, יש יותר מדי תאונות דרכים על הכביש.

 

אם תמצא רנו פלואנס בגרסת הדיזל יהיה לך גם חיסכון בכסף.

אני שקלתי אותה ברצינות רבה (בשנתונים היותר גדולים) ולבסוף החלטתי ללכת על רכב חדש.

תעדכן מה החלטת, בהצלחה!

פורסם

איביזה ידנית היא כיוון טוב, גם פביה.

פיג'ו 208 הידנית נמכרת במחירים נמוכים מאוד, היא נוחה ומרווחת אבל הביצועים קצת פושרים.

רנו קליאו 900 סמ"ק טורבו גם נכנסת בתקציב, נראית מעולה והביצועים טובים. לחובתה תא נוסעים קצת פלסטיקי ונוחות הנסיעה לא מוצלחת לטעמי.

 

בסך הכל אם תיסע ותחזור כל יום 60 ק"מ מדובר בקרוב ל-12,000 ק"מ בשנה רק ללימודים, יש עוד הרבה נסיעות מסביב או שזה העיקר?

בשביל משהו סביב 15,000 בשנה לא הייתי מתעכב על בחירת הרכב הכי חסכוני שאפשר לקנות כי הפערים מאוד קטנים ומספיק תקלה אחת בכדי לבטל את כל החיסכון הפוטנציאלי.

פורסם

מצטרף להמלצות שלא ללכת על רכב קטן - ככל שהמכונית מתקדמת יותר וגדולה יותר, כך היא תהייה יותר בטיחותית.

 

הקטנות תמיד יותר יקרות יחסית לגדולות מהן.

 

בעיני קנייה אידיאלית היא רכב משפחתי 5 דלתות, עם עדיפות לידני, עוד יותר אם אתה רוצה חיסכון בדלק.

 

ממליץ להימנע מרכבים עם גיר רובוטי, עוד יותר מכאלה שיש להם מצמד כפול (DSG) וגם.. ובשלב זה, עוד להימנע ממנועים קטנים עם טורבו. תן להם עוד זמן להשתפשף על כבישי הארץ...

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

×
×
  • תוכן חדש...