Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בקרוב אני מתכוון להחליף את הרכב, כנראה אלך על חדש ואחרי שקראתי וחפרתי הרבה בפורום וברשת,

יש שני רכבים ששמתי עליהם עין, התלבטות די קשה לכן אשמח לשמוע את דעתכם.

 

איביזה החדשה 1.5 TSI גיר ידני מול לאון 1.4 TSI FR גיר ידני.

 

המחיר על הנייר של האיביזה יותר יקר 132K מול הלאון 127K.

אני מבין שבפועל יש הנחות קבועות שכולם מקבלים באזור ה5K, תקנו אותי אם אני טועה.

 

מהבחינת אבזור נראה שהאיביזה עולה על הלאון, עם מערכות בטיחות אקטיביות ובנוסף חיישני רוורס ומצלמה מקוריים

מבחינתי זה מאוד חשוב כי אני לא מעוניין בהתקנות מקומיות, ואם כבר מדברים עליהם, להבנתי בשניהם מגיע מובילאיי ואין דרך להתחמק מזה החל מ2018 ? ....

אין דרך לעקוף את זה או ללכת לבד שיתקינו בנוכחותי שאני אראה כיצד ההתקנה מבוצעת ?

 

בעקרון הלב נוטה כלפי הלאון כי היא נראית יותר טוב ויותר גדולה ואיכות החומרים בפנים יותר גבוהה אבל האיביזה יותר מאובזרת.

פורסם

ניתן להוסיף בקרת שיוט אדפטיבית ללאון בתוספת 2,000 ש"ח, מופיע במחירון האחרון באתר סיאט.

מינואר 2018 יותקן מובילאיי בכל רכב שאין לו התראה על מרחק מסוכן או בלימה אוטונומית + התראה/תיקון סטיה מהנתיב. איביזה לא מיוצרת עם בקרת סטיה מהנתיב ולכן יותקן מובילאיי.

אני הייתי בוחר בלאון. רכב גדול יותר ועם תא נוסעים איכותי ונעים יותר משל האיביזה.

פורסם

אני אישית הייתי בוחר בלאון, היא יותר גדולה ולדעתי היא גם יותר יפה.

והיא מגיעה עם 2 דלתות שלדעתי זה הרבה יותר יפה לרכב.

פורסם

יש לי טראומה מהתקנות מקומיות ברכב הנוכחי, כל הדשבורד מקרקש וגרמו לבעיות משונות,

פעם החלון הפסיק לעבוד, החיישני רוורס לא עובד שהרכב עומד בחום, המולטימדיה סינית נתקעת..

אבל אם אין דרך לברוח ממובילאיי אני מניח שאסתפק בזה ואסרב לשאר המתנות שהם מציעים כמו חיישנים וקודנית ואלך למקום מומלץ שיתקין ושאוכל לראות את העבודה מתבצעת מול עיניי

פורסם

נאמר שצריכות להגיע ללאון עוד מערכות בטיחות בתחילת שנה הבאה, לא ברור אם תגיע בקרת סטייה מנתיב שתפטור אותה ממובילאיי.

פורסם

בעיה של ממש המובילאיי הזה ... נקווה ששנה הבאה אבזור הבטיחות של הלאון ישתדרג מעט, מספיק בשביל להמנע מהתקנת מובילאיי

פורסם

סביר להניח שעל הלאון תתקבל הנחה גדולה יותר, כי שם יש לסוכני המכירות יותר משחק עם ההנחות וכו'.

זה מה שמסר לי נציג מכירות של סיאט בימי ההשקה של האיביזה החדשה.

פורסם

יש לך מושג מה ההנחה המקסימלית שאני יכול להוציא מהם ? כשאני אתמקח איתם שאני אדע מתי הגעתי לגבול התחתון

פורסם

כן שמעתי כבר הרבה תלונות על היבואן,

איך לובינסקי ? ה208 GTI זה גם רכב שהתעניינתי בו בזמנו,

ראיתי שהורידו לו את המחיר גם

פורסם

היום הוכרז שאפשר להאריך אחריות לשלוש שנים בתוספת של אלפייה בסיאט וסקודה.

ה208 נמכרת באזור של 135, ואפשר לנסות להוציא מהם.

עד כמה שהבנתי אמורה להגיע בלימה אוטונומית , אבל נכון לעכשיו המפרט באתר של לובינסקי לא מעודכן.

פורסם
כן שמעתי כבר הרבה תלונות על היבואן,

איך לובינסקי ? ה208 GTI זה גם רכב שהתעניינתי בו בזמנו,

ראיתי שהורידו לו את המחיר גם

אין מה להשוות בין האיביזה והלאון ל 208, לא בכח, לא בהתנהגות... פשוט לא.

אישית לא מבין למה שמישהו יקנה איביזה ידנית כשיש 208GTI ידנית באותו מחיר.

הרבה יותר כח, הרבה יותר התנהגות, יותר אחריות, מושבים בליגה אחרת לגמרי ועוד ועוד ועוד...

אבל אולי אני לא אובייקטיבי

פורסם

במקרה של הלאון הידנית זה לא בדיוק אותו מחיר, היא זולה בכ10K

אבל כנראה למי שמחפש נטו ביצועים ה208 אכן עדיפה.

פורסם
היום הוכרז שאפשר להאריך אחריות לשלוש שנים בתוספת של אלפייה בסיאט וסקודה.

ה208 נמכרת באזור של 135, ואפשר לנסות להוציא מהם.

עד כמה שהבנתי אמורה להגיע בלימה אוטונומית , אבל נכון לעכשיו המפרט באתר של לובינסקי לא מעודכן.

איפה זה הוכרז? לא מוצא שום דבר באינטרנט.

האם מי שכבר הזמין רכב בימי המכירות עדיין יכול לקבל את ההרחבה?

×
×
  • תוכן חדש...