Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני שוקל לרכוש את הפיגו 5008 החדשה.

אני מתלבט בין סוגי המנועים.

1.6 טורבו בנזין

1.6 טורבו דיזל

2.0 טורבו דיזל

מישהו יודע אם עלויות האחזקה של הדיזל 2.0 יקרות יותר משאר המנועים?

משום מה דרגת הזיהום של ה-2.0 הוא 12 וזה מאוד גבוה לרכב דיזל מודרני, לא?

יש עוד הבדלים בין המנועים שיש לשקול?

פורסם (נערך)

בטווח הקצר עלויות טיפול זהות. לדיזל יש עוד מיכל אוריאה שצריך למלא אבל זה כולה ₪80 .

בטווח הארוך יש את המזרקים שהם דיי יקרים בדיזל . מזרקים שורדים כ 250K קמ.

לדעתי ציון ירוק 12 זו טעות דפוס כי מערכת האוריאה אמורה להפוך את המנוע לירוק יותר מ 12.

ציון ירוק של 4-5 הגיוני יותר למנוע 2.0 blueHDI אבל אולי שינו את הנוסחה הירוקה לרעת הדיזל

אם תשאל אותי הייתי בוחר את הדיזל בכל מקרה. תבצע נסיעת מבחן ותחליט. הדיזל איטי יותר ברמזור אבל חזק יותר בתאוצות ביניים.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
אבל אולי שינו את הנוסחה הירוקה לרעת הדיזל

אני לא חושב כי ה1.6 דיזל רמת זיהום 4. אני גם התפלאתי מאוד כשראיתי את זה במודעה שלהם ומעניין אם זו טעות.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

יש לנו את ה3008 פרמיום 1.6 דיזל.

מאוד מרוצים ממנו, יש מספיק מיץ בכל מהירות (עד אזור ה 140), ומבחינת צריכה הוא מעולה 1-20 נסוע רגוע 1-17 נהיגה נמרצת.

2017 Type R

פורסם (נערך)

מנוע 1.6 דיזל מוציא כ 100 גרם דו תחמוצת הפחמן לק"מ , ממש כמו קיה פיקנטו 1.0 .

שנה שעברה קיבל ציון זיהום : 4 .

אולי שינו את הנוסחה הירוקה לדיזל השנה

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

גם הפלואנס דיזל (הקודמת - קרסו לא מאמינים בעדכון הקטלוג האתר) היתה בדרגת זיהום 4. למה מוזר שה1.6hdi יקבל דירוג דומה?

 

Sent from my MicroTAC 9800X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

לא היה עדכון של המיסוי הירוק, העדכון הבא אמור להיות בסוף שנת 2018, אבל גם הוא יידחה.

 

http://www.thecar.co.il/מסך-עשן-המיסוי-הירוק-ומחיר-המכונית-הבא/

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם (נערך)

הכל תלוי מאיפה פות"ש הגיע. אם נסע עד היום בi35 אז הדיזל 1.6ל לא ירגיש לו איטי במיוחד.

זה גם מאד תלוי בציפיות. יש כאלה שנוהגים כמו סבתא ונהנים מהחיים.

מנוע הבנזין 1.6 יותר קרוב לדיזל 2.0 מבחינת תחושה. אכן הבנזין מרגיש יותר "ספורטיבי".

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

אכברוני, אני ממש לא מסכים איתך.

בתור בעלים של טייפ R אני יודע טוב מאוד מה זה כוח ורכב ספורטיבי, ולפחות במקרה של ה 3008 ה 1.6 דיזל רחוק שנות אור מלהיות עגלה.

ברור שכל קשר בינו לבין ספורטיבי הוא מנותר מהמציאות אבל עגלה הוא ממש לא, הוא יותר ממספיק בכל תוואי דרך, למעשה עשינו כבר שני גיחות לאילת עם הרכב דרך מצפה רמון ולא זוכר שום מקרה שאמרתי לעצמי "נו מה נסגר עם הרכב הזה הוא פשוט לא סוחב או הלוואי שהיה לי עוד כוח".

לסיכום בכל נסיע מנהלתית ולא ספורטיבית (שממליא הרכב לא נועד לכך) המנוע הזה יותר ממספיק, והצריכה שלו לטעמי לא פחות ממופתית שזה בונוס ענק!

2017 Type R

פורסם
שלום לכולם.

אני שוקל לרכוש את הפיגו 5008 החדשה.

אני מתלבט בין סוגי המנועים.

1.6 טורבו בנזין

1.6 טורבו דיזל

2.0 טורבו דיזל

מישהו יודע אם עלויות האחזקה של הדיזל 2.0 יקרות יותר משאר המנועים?

משום מה דרגת הזיהום של ה-2.0 הוא 12 וזה מאוד גבוה לרכב דיזל מודרני, לא?

יש עוד הבדלים בין המנועים שיש לשקול?

 

דיזל.

בגלל האמינות והחיסכון בדלק.

ה 1.6HDI הוא WIN WIN גם בצריכת הדלק (בסגמנט) וגם באמינות (דור שני+ של המנוע, שזה אומר הרבה פחות מחלות ילדות ממנועים חדשים).

 

ה 1.6 טורבו בנזין הוא לא משהו שהייתי שוקל, טובים הביצועים ככל שיהיו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אכברוני, אני ממש לא מסכים איתך.

בתור בעלים של טייפ R אני יודע טוב מאוד מה זה כוח ורכב ספורטיבי, ולפחות במקרה של ה 3008 ה 1.6 דיזל רחוק שנות אור מלהיות עגלה.

ברור שכל קשר בינו לבין ספורטיבי הוא מנותר מהמציאות אבל עגלה הוא ממש לא, הוא יותר ממספיק בכל תוואי דרך, למעשה עשינו כבר שני גיחות לאילת עם הרכב דרך מצפה רמון ולא זוכר שום מקרה שאמרתי לעצמי "נו מה נסגר עם הרכב הזה הוא פשוט לא סוחב או הלוואי שהיה לי עוד כוח".

לסיכום בכל נסיע מנהלתית ולא ספורטיבית (שממליא הרכב לא נועד לכך) המנוע הזה יותר ממספיק, והצריכה שלו לטעמי לא פחות ממופתית שזה בונוס ענק!

מה קשר לספורטיביות? מה עם תאוצת ביניים בשביל עקיפה? מה עם זינוק לצורך השתלבות בפניה? יש הרבה מקומות בחיי היום יום שאתה צריך מנוע מגיב ולא דייסה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

יש לו מספיק כוח בכל מצב עד אזור ה 140-150 קמש שם הוא כבר בקושי מושך.

עשיתי לא מעט עקיפות בדרך לאילת, כל עוד נוהגים בצורה הגיונית ויש מקום לעקוף יש מספיק כוח.

נסעת עליו בכלל ? יש לו 30 קגמ, באיזה עולם זה נחשב לעגלה?

2017 Type R

×
×
  • תוכן חדש...