Jump to content

tom_lucian

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של tom_lucian

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה לכם על התשובות. pooh-bear, תודה על ההמלצה אני אנסה להבין מה קורה מבחינת ירידת ערך בעזרת הפרסומים ביד 2 . אני רואה שאתם פחות ממליצים על הסיוויק. על איזה רכבים הייתם ממליצים? מה דעתכם על המגאן קופה האוטומטית, בעיקר מבחינת אמינות? האם יש דגמים ושילובים של tsi+dsg שנחשבים לאמינים? אני מדבר בעיקר על איביזה, פאביה ופולו/גולף.
  2. שלום לכולם, אני מחפש יעוץ קצר ברכישת רכב. קודם כל הקדמה קצרה: הצורך הוא נסיעות קצרות של כ20 דקות לכיוון (מהבית לעבודה) ונסיעות בתוך העיר. עושה בתנאים דומים כ8k בשנה. יכול מאוד להיות שבעתיד הלא רחוק (חצי שנה - שנה) אעבור למרכז, אך סוגי הנסיעות לא צריכות להשתנות יותר מידי. נוסע לבד בדרך כלל, אז לא צריך רכב גדול. רק אוטומט. אחרי חרישה קצרה על הפורום ועל יד 2, הגעתי למסקנה שאני לא צריך יותר ממיצובישי ספייס סטאר אוטומטית 2016-2017 (בערך 40-50 אלף ש"ח). אך הלב מושך למשהו יותר מעניין וכייפי (בטווח של 65-75 אלף ש"ח), כמו הונדה סיוויק הצ'בק אוטומטית 2014 / אלפה רומאו ג'ולייטה/מיטו 2012-2013/ פאביה/איביזה 2015 ועוד רכבים דומים. רק אוטומט. שיקול מאוד גדול זה האמינות של הרכב. אין לי רצון או זמן לבלות במוסכים. זה למה האלפה(יות) והואגיות שם רק כי אני אוהב אותם - אני חושב שברגע האמת אני אוותר עליהם בעיקר בגלל האמינות. השיקול האמיתי לדעתי הוא בין בהונדה לספייסטאר. שיקולים נוספים הם, אבזור בפנים הרכב, "פוזה", כיף (לאו דווקא שווה לעוצמה ומהירות), בטיחות, עלות טיפולים וביטוח. כמובן שאשמח לשמוע להמלצות על רכבים מעניינים. מבחינה כלכלית, יש מאיפה לרכוש את הרכבים היותר יקרים. פשוט בסופו של יום הייתי רוצה לבצע את ההחלטה הכי נכונה של מחיר ביחס לצורך וכיף. מה שמוביל אותי לשאלה העיקרית והיא איך מחשבים בצורה הכי מדוייקת שאפשר ירידת ערך? אם אני אראה שבסופו של יום ההבדל הכספי בין הרכבים הוא לא כל כך גדול ומשמעותי, אני כן הלך ואתפנק. אסביר את עצמי, נגיד והספייס-סטאר תעלה לי 45, אך בעוד שנתיים אמכור אותה תמורת 25 - הפסדתי 20 על הרכב (נטו על שווי הרכב). מהצד השני אם ארכוש את ההונדה ב65, ואמכור בעוד שנתיים ב50 - הפסדתי 15 אלף. ברור לי שהטיפולים והביטוחים יהיו גם יותר יקרים אך אני רוצה לקבל לפחות בערך תמונת מצב של ההבדלים הכלכלים בין הרכבים שאני רוצה לספייססטאר. דרך אגב, מבחינת רכב "שאני צריך" אני דיי נעול על הספייס-סטאר. יש כזאת להורים, נסעתי, נהגתי, השתעממתי. אך בסך הכל הרכב עושה מה שצריך. אשמח לשמוע עצות מאנשים שהיו בסיטואציה דומה ומה הם עשו בסופו של דבר. גם כמובן המלצות לרכבים רלוונטים שאולי פספסתי. תודה על הזמן, ערב טוב!
×
×
  • תוכן חדש...