לום לכולם! אחרי כמעט עשור עם מכונית קטנה (סיריון) שמתחילה לראות מוסך יותר מבעבר, החלטנו לקנות מכונית חדשה יותר.התקציב הוא עד 50,000 ₪ והשיקולים מבחינתנו הם קודם כל בטיחות, ואחר כך אמינות מכאנית, צריכת דלק, נוחות, וסחירות בהמשך (בהנחה שאפשר שנצטרך להחליף לרכב גדול יותר בשנים הקרובות). אפשרות אחת מעניינת שהציעו לנו באחת מחברות הליסינג היא שברולט סוניק סדאן 2012 1.4 סמ"ק שעשתה רק 26,000 ק"מ, ב32,000 ₪, כולל אחריות לשנה על מכלולים עיקריים. אמרו לנו שהיא הייתה של אדם מבוגר שהפסיק לנהוג עקב מצב בריאותי. הבנתי שמדובר במכונית קטנה מבפנים, אבל תא מטען ענק של 500 ליטר. האם מדובר במציאה שכדאי לקחת או לאו דווקא? חוץ מזה הציעו לנו:קיה פורטה 2014 עם 100,000 ק"מ ב 62,000 ₪ אבל יסכימו לרדת בכמה אלפיםפורד פוקוס סטיישן 2013 עם 86,000 ק"מ ב45,000 ₪ (האם באמת יש לה גיר בעייתי? אמרו שיש אחריות יצרן על הגיר ל8 שנים)סקודה רומסטר 2014 עם 73,000 ק"מ ב51,500 ₪- לגבי הסקודה, האם המושב האמצעי מאחורה נוח לישיבה? כי הוא נראה שונה מהרגיל. חוץ מזה חשבנו גם על סיטרואן c3 פיקאסו, אבל הבנו שהיא פחות בטיחותית.וגם חשבנו על יונדאי, אבל אין לנו הצעה קונקרטית מתאימה כרגע.ולבסוף, לא כל כך אוהבים את המראה של סטיישן, אבל זה לא ייהרג ובל יעבור. בקיצור, סליחה על עודף המידע ונשמח אם מישהו יוכל לעשות לנו סדר בבלאגן...