Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

נוצר לנו הצורך ברכב שני. יעודו בעיקר לפזר את הילדים לגנים בבוקר - כסאות בטיחות די גדולים.

הדרישות:

- אמין בצורה סבירה

- בטיחותי 6 כ"א + esp + isofix

- נוח להעמסת הילדים

- ק"מ לא גבוה

- שיאפשר גם נסיעות ארוכות מדי פעם

- אוטומט חובה

- חסכוני בצורה סבירה ( 11- 14 ק"מ ליטר יתקבלו בברכה

- מאובזר ככל הניתן

- אין צורך בהכרח בבגאז' גדול מדי

 

התקציב הוא סביב ה 15000 ש"ח. לא מעוניינים להוציא יותר מדי כרגע.

 

שוקל את האופציות הבאות:

- סיטרואן c4 משנתונים 2008-2010, לאחר מתיחת הפנים

- פורד פוקוס שנתונים 2007-2009. ללא רובוטי

- יונדאי גטס 2009 בערך

 

יש עוד הצעות?

סיבות לא ללכת על ה c4? (חוץ מהוודו הרגיל על הצרפתיות?

 

תודה מראש,

יואב

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

יואב :arrow:

פורסם

בגטס את את המפרט הבטיחותי הדרוש.

 

הפוקוס תעשה 1/9 בנסיעה עירונית, הסיטרואן תהיה טיפה חסכונית יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תצרוכת דלק זה מספר 6. באמת לא כזה חשוב. בטיחות ואמינות בוא נגיד החשובים ביותר.

 

האם אני מסתכל על האופציות הנכונות?

האם הסיטרואן זו אופציה הגיונית?

אני יודע שהבלוק מנוע בסדר ואת הגיר אני מכיר וחי איתו בשלום.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

יואב :arrow:

פורסם

נראה לי שהסיטרואן היא ברירת מחדל כי ככל הידוע לי בפוקוס מהשנים הרלוונטיות אין isofix

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

צריכה כזו לא תקבל ממשפחתית.

בכל אופן, בשביל לקבל בטיחות גבוהה הייתי מותח קצת את התקציב ושוקל קרוז לאחר מתיחת פנים (124 כ"ס).

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם (נערך)
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?637124-%D7%9E%D7%A1%D7%9B%D7%9E%D7%99%D7%9D-4-(%D7%95%D7%A7%D7%A6%D7%AA)-%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9D-%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F-C4-%D7%A9%D7%A0%D7%AA-2008/page4

 

שרשור מצוין ומאיר עיניים.

סידר לי כמה דברים בראש, כלומר חיזק לי כמה דברים שחשבתי.

 

ממשיך לבדוק רכבים. קשה מאוד להתעלם מהאופציה של ה С4.

מה שאני חושב שגם ביונדאי גטס וגם בפורד פוקוס מהשנים האלו יכולות לצוץ כל מיני בעיות יקרות. הצריכת דלק, זה באמת משהו זניח, הק"מ לא יהיה גבוה.

 

המליצו לי גם לבדוק מאזדה 3, אבל אני לא מוצא הצדקה לעלייה המשמעותית במחיר הקנייה והירידה בשנתון.

 

בפורד פוקוס - לאחר מתיחת הפנים. על מה כדאי לשים לב, אילו מחלות יש לרכב הזה.

האם גרסת 2 ליטר עדיפה על ה 1.6, אם כן במה? (מבחינת האמינות ובטיחות, בעיקר)

עריכה אחרונה על ידי ברמונדו

יואב :arrow:

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

מעדכן, על מנת שהשרשור אולי יניב ערך כלשהו בעתיד.

 

אחרי חיפושים רבים אחרי C4 שמורה, והמון מוכרים לא רציניים, ההחלטה הסופית נפלה על 308, שנת 2009.

לקחתי סיכון\הימור מסוים עם המנוע הזה.

הרכב שרכשתי ביצע המון טיפולים בשנה האחרונה, אז תקוותי כי טיפלו שם ברוב המחלות.

 

ה308 שקניתי הגיעה עם היסטוריה מלאה במוסכים מורשים + 2 "טיפולי שמש" מהליסינג.

על השעון 81000 ק"מ, שמורה מאוד מבפנים ודי מתקלפת בגג.

לצערי מדובר בדגם בסיסי, ללא אבזור מעניין, אך עם 4 חלונות חשמליים אוטומטיים וכל האבזור הבטיחותי הנחוץ.

 

המחשה ויזואלית:

 

308_Front_Side_Clean.jpg

 

נקווה לטוב.

תודה למייעצים

 

נ.ב. יש עכשיו C4, יפה ונראית שמורה מאוד על פניו, שנמצאת במגרש בחיפה, אחרי תיקון של הקוייל, בכלום כסף.

עריכה אחרונה על ידי ברמונדו

יואב :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...