Jump to content

Schr90bgho

  • הודעות

    74
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Schr90bgho

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. ואם בכ"ז חושבים לקנות יד2 מליסינג... יש מגרשים יותר/פחות מומלצים..? המחשבה הראשונה שעולה לי לראש זה גלילות - כי שם יש ריכוז מאוד/הכי גדול של רכבים כאלה... אני טועה? או שכאדי ללכת דווקא לסניפים אחרים...?
  2. האמת שגם אנחנו נמצאים באותה סירה מצאנו קורולה שההפרש בין יד2 לליסינג יצא בערך 8-10 א"ש מבחינת מחיר שהמחירון ירד כשתמכור - לא כ"כ רלוונטי אם אתה מתכוון להחזיק ברכב שנים ואז ניסיתי לחשוב - זאת קורולה - מה כבר יכול להיות...? ברכבים החדשים הטיפולים לא חייבים להיות על ה10 (אבל כמובן לא אומר שאפשר למשוך ל50) ובטווח הרחוק - איזו הזנחה קיצונית (וריאלית!) יכולה להשפיע על הרכב...? לא קוסמטית - מכנית... היה לנו במשפחה קורולה 2007 ליסינג שנקנה במגרש בנתניה (מה שמטיל ספק גדול יותר בטיפולים...) והוא החזיק מעולה עד היום אז מה כבר יכול להיות....? (שואל באמת מסקרנות) הלינק שבור... תוכל לשלוח חדש..?
  3. התקשרתי לראשון והוא אמר לי בעצמו שהוא לא מחזיק משולשים מקוריים כי אף אחד לא קונה אותם הוא אמר לי בעצמו ללכת על הטורקיים ופשוט להחליף עוד 3 שנים...🙈
  4. חריש - פרדס חנה האמת? בלי עין הרע, ממש ממש אוהב את הרכב. נוסע מעולה, זול, עושה עבודה מעולה, חלקי חילוף זולים מאוד, וב3 שנים אצלי לא היו תקלות (כמובן מלבד תיקונים שוטפים כל שנה) חיסרון יחיד שאין לו שוק. אבל זה עוזר בקנייה ופוגע במכירה...
  5. תודה רבה על התגובות! חשבתי על החלפת בוקסות אבל 5 מוסכים שדיברתי איתם לא הסכימו להתעסק עם החלפת בוקסות אלא רק משולש שלם... מה אפשר לעשות..?
  6. תודה רבה! בדיוק בדקתי באתר שלהם... יותר יקר ב300 ש"ח ממוסך קיה... האם ההפרש של כמעט 840 שקל בין משולש קיה לטורקי שווה את זה...? ניסיתי לחפש באינטרנט על חלפים מארצות אחרות ולא כ"כ מצאתי...
  7. היי לכולם קיה פורטה 11 נפלתי בטסט על 2 משולשים קדמיים דיברתי עם כמה מוסכים וכולם הציעו לי טורקי ואמרו שזה בסדר גמור ההבדל במחיר הוא 650 למשולש מקורי מול 230 למשולש טורקי כלומר 840 שקל הפרש לשני משולשים האם אפשר לסמוך על הטורקי...? האם יש גם בין לבין? כלומר oem ממדינות קצת יותר טובות? שאלה נוספת - כתוב לי גם שנפלתי על חופש הגה - מוסך אחד אמר לי שברגע שהמשולשים יסודרו גם החופש יסודר ומוסך אחר אמר שצריך להחליף תפוח... האם הגיוני שהמשלושים יפתרו את הבעיה באמת..? כי החופש לא בצורה משמעותית... תודה!
  8. היי קיה פורטה 2011 - 6 הילוכים הידית הילוכים לא זזה כשאני מדליק את האוטו ואם אני לוחץ על הshift זה זז לD - המנורה נשארת על P מה שאומר שהרכב חושב שזה עדיין בP (הרכב גם לא זז) מצורף סרטון. מה אפשר לעשות? ניסיתי להחליף את הפיוז של הstart עם הפיוז של המזגן (שניהם 10A) ולא עבד.. תודה רבה! t_video6030707045106190606.mp4
  9. כמו שהבטחתי - חזרתי לעדכן... אז הייתי במוסך - הוא בדק במחשב וראה שיש אזהרה על סליל הצתה אחר. הוא המליץ להחליף על הדרך את כל הפלאגים ואת כל הסלילים. אמרתי שכרגע עדיף רק את הסליל - אז החלפתי את הסליל הבעייתי וככל הנראה הבעיה נפתרה. בכ"מ אמרתי שאני אקנה פלאגים בעצמי ואחליף בהזדמנות כשיהיו לי את הכלים. בנוסף אני אקנה בהזדמנות עוד 2 סלילים שיהיו ברכב כי נראה שזה עומד לחזור.. ד"א האם זה מחייב שסלילים מעבירים את המחלה גם לפלאגים..? (החלפתי את הפלאגים [מקוריים של קיה] לפני שנה/19K)
  10. משהו נוסף שגיליתי... אחרי נסיעה של רבע שעה בערך מחוץ לעיר, ואז עצירה ברמזור, נורת "בדוק מנוע" הבהבה למשך חצי דקה וכבתה. באותו זמן ה"רעידות" נהיו יותר תכופות...
  11. הייתי בטיפול בחמישי והוא אמר שהפלאגים תקינים... באמת יכול להיות שפלאג מזייף יעשה רעידות כאלו קלות? מה בדיוק הבעיה שהייתה לך?
  12. תהיה בטוח שאחזור לדווח! לגבי הניקוי עצמו - אני יודע שזה פשוט, אבל כנראה אבצע במקום מסודר... הפתיחה של המצערת נראית יחסית משהו שיכול להתפקשש ואז ההוצאה תגדל.. ובכ"מ אצטרך לקנות את הספריי, אז החיסכון בסוף לא יהיה הרבה מדי.. מקווה ש"במקום המסודר" לא ינסו להחליף משהו אחר אנסה לברר לגבי המצערת בזמן הבדיקה
  13. האמת שרוב הזמן עמדתי בלי מזגן... ועדיין אותו דבר... האמת שקראתי את התגובה שלך במקום אחר לגבי זה - שם קראתי שזה יותר רעידות אז חשבתי שזה לא המקרה. האמת שזה נשמע מעניין... אנסה את זה..(ראיתי סרטונים אבל נראה לי שכבר אלך למישהו שיעשה לי את זה...) אתה בעצם אומר שזה רק צירוף מקרים שזה קרה יום אחרי שהחלפתי סליל הצתה? והאמת כשהחלפתי אז הייתה רוח חזקה יחסית.. אולי עם הרוח נכנס לכלוך או שנכנס לשם לכלוך רק בזמן הפעלת המנוע..? ותודה רבה לשניכם על העזרה!
  14. עד כדי כך..? אני חישבתי את זה לפי זה שלי עולה פילטר שמן מקורי 29 שקל, פילטר אוויר תחליפי גם 29 שקל ושמן עולה בערך 150 סה"כ 210 לו מין הסתם עולה הרבה פחות ויכול להגיע גם ל160 הכל. 140 שקל רווח נקי נטו בשביל פחות מחצי שעת עבודה זה נשמע מאוד מכובד.. שאר המוסכים באזור רצו באזור ה600 שקל. אני אשמח לתיקון אם טעיתי בחשיבה כדי ללמוד לפעם הבאה
  15. האמת שכן... שמתי אותו בצד הוא באמת נראה כמו יין רגיל. ד"א יש מה לעשות עם השמן הזה? מבחינת שימוש חוזר? הוא חדש ועבר רק 70 ק"מ... או שלתת אותו למחזור?
×
×
  • תוכן חדש...