אהלן, אני מחפש לקנות אוטו עד 20,000 שח ורציתי לדעת מה הכי מומלץ בתקציב הזה.
פחות מעניין אותי שהרכב יהיה חזק או עם נפח מנוע מטורף ודברים כאלה, מה שאני כן מחפש זה רכב אמין, לא רואה מוסך, חסכוני, בטיחותי ונוח, שיחזיק לי לכמה שנים טובות. חבר אחד שמבין ברכבים המליץ לי על שברולט ספארק שנת 2011-12 או על פיאט פונטו, אבל חברים אחרים ממליצים על רכבים אחרים. אשמח שתמליצו לי על רכב שבאמת טוב ועונה לכל הדרישות שרשמתי למעלה. תודה מראש