Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יודע שהפורד עולה על המזדה בכמעט כל פרמטר אבל משום מה כמה אנשים אמרו לי לא להתקרב לאס מקס ידועה במלא בעיות...

אז פה אני צריך את עזרתכם רבותיי

מה אתם אומרים?

 

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

חפש פה שרשורים על ה smax ופורד גלקסי. יש המון מידע בשרשורים השונים .הוא לא נבלה כמו שתיארת. הכל עניין של תחזוקה נכונה. היו סדרות עם בעיות אבל היבואן לקח אחריות ותיקן על חשבונו.

מזדה 5 הינו רכב 6.5 מקומות עם כל הכבוד.

פורסם

בס"ד

 

בעיקרון עלות האחזקה היא יותר יקרה בפורד, טיפולים + טסט.

הפורד יותר רחבה, תא המטען יותר גדול כאשר 3 7 המושבים בשימוש.

אבל, ופה טמון הקאצ', המנוע...., כיוון שבפורד יש מנוע עם טורבו, אופן זמינות הכוח שונה לגמרי.

מתי שהמזדה מתעוררת לחיים (שיא מומנט ב-4500 סל"ד), הפורד כבר הרחק מקדימה (שיא מומנט ב - 1900 סל"ד לערך).

שוב פעם, אם אתה מעוניין בערך מוסף הפורד (כמובן אקזמפלר מטופל) זה האוטו בשבילך, אם חשקה נפשך באוטו שהוא לפי הגדרתי סטנדרט (אחרים יגידו ליסינגומאטית) לך על המזדה.

נ.ב: אם חשקה נפשך ב- SMAX רמת אבזור טיטניום, זה כבר סאגה אחרת......

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
בס"ד

 

בעיקרון עלות האחזקה היא יותר יקרה בפורד, טיפולים + טסט.

הפורד יותר רחבה, תא המטען יותר גדול כאשר 3 7 המושבים בשימוש.

אבל, ופה טמון הקאצ', המנוע...., כיוון שבפורד יש מנוע עם טורבו, אופן זמינות הכוח שונה לגמרי.

מתי שהמזדה מתעוררת לחיים (שיא מומנט ב-4500 סל"ד), הפורד כבר הרחק מקדימה (שיא מומנט ב - 1900 סל"ד לערך).

שוב פעם, אם אתה מעוניין בערך מוסף הפורד (כמובן אקזמפלר מטופל) זה האוטו בשבילך, אם חשקה נפשך באוטו שהוא לפי הגדרתי סטנדרט (אחרים יגידו ליסינגומאטית) לך על המזדה.

נ.ב: אם חשקה נפשך ב- SMAX רמת אבזור טיטניום, זה כבר סאגה אחרת......

תודה רבה

בעיקרון הפורד הרשימה אותי יותר

ה"בעיה" היא שאני הולך לעשות טרייד אין ומאוד מפחד ל"יפול".

ראיתי פורד 2014 עם 140 אלף קילומטר לטעת המוכר מטופלת...

איך אדע לבדוק דברים מסויימים שבמכון בדיקה לא יודעים לבדוק?

האם אפשרי לקחת את האוטו למוסך מורשה פורד לבדיקה?

 

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

בס"ד

 

הבחור מעלי צודק, עדיף למצוא רכב עם ק"מ נמוך.

לקחת למוסך אתה יכול, אבל עדיף לבדוק קודם היסטוריית טיפולים, שהרכב מטופל כמו שצריך.

במידה והרכב לא מטופל במקם מוסדר, יש לברוח כמטחווי אש.

לאחר מכן אתה יכול ללכת למכון בדיקה מומלץ להמשיך/לא להמשיך תהליך קניה.

נ.ב: לא לסמוך על טופס בדיקה של הטרייד אין, עדיף לשלם 700 ש"ח למכון ולהיות בראש שקט.

בנוסף מומלץ בחום לא ללכת לטרייד אין לא מוכר (עדיף ללכת לגדולים כגון אלבר, אוויס, וכו')

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

אל תעשה את הטרייד, תמכור את מה שיש לך ותלך עם מזומן לחברה מוכרת ולא לאיזה סוחר שמחרטט לך את הצורה.

 

מעליי צודקים, חשוב ביותר שהרכב הנ"ל יהיה מטופל ובעל היסטוריה נקייה, הוא נותן הרבה מעבר למזדה או כל רכב אחר בסגמנט שלו, רק שהתקלות בו מאוד יקרות במידה והיבואן לא משתתף, מנסיון שלנו הוא משתתף ברוב המקרים באחוז יפה מאוד.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם
אל תעשה את הטרייד, תמכור את מה שיש לך ותלך עם מזומן לחברה מוכרת ולא לאיזה סוחר שמחרטט לך את הצורה.

 

מעליי צודקים, חשוב ביותר שהרכב הנ"ל יהיה מטופל ובעל היסטוריה נקייה, הוא נותן הרבה מעבר למזדה או כל רכב אחר בסגמנט שלו, רק שהתקלות בו מאוד יקרות במידה והיבואן לא משתתף, מנסיון שלנו הוא משתתף ברוב המקרים באחוז יפה מאוד.

תודה

קצת קשה למכור את הרכב שלי באופן עצמאי (פורד פוקוס 2006)

בנוסף המוכר טוען שיש לרכב ספר טיפולים מסודר כמו כן נותן אחריות של שנה על הגיר והמנוע.

האם אפשר לסמוך על האחריות הזו?

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

אם אתה קונה ישירות מחברת הליסינג, והחברה היא גדולה מוכרת, אז כן, וגם אז צריך לבדוק בדיוק מה מכסה האחריות, אם אתה קונה ממתווך בניים, אז חבל"ז

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

אך ורק מחברה מוכרת, שגם תעמוד מאחורי המילים שלה ולא תסכן את השם שלה בשביל זה.

תראה, האסמקס רכב מדהים, מרווח, חזק מאוד, בדגם טרנד 203 כח הוא מרביץ 8.5 למאה ו 235 סופי, וזה חתיכת רכב גדול וזה עוד לפני שיפורים ששמה אתה מפיק את המיטב מהמנוע.

 

פוקוס 2006... תעשה תטרייד , באמת לא תרוויח הרבה. אבל שום, תשים לב טובטוב לרכב ולחברה, פרסם פה תוצאות בדיקה שנחווה דעה.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

  • ספונסר פורום
פורסם

היי,

המאזדה (כמו מאזדה...) דורשת פחות תשומת לב בין טיפולים ופחות השקעה בזמן הטיפולים. שים לב לרדיאטור מעט רגיש.

הפורד, כמו שאמרו, הוא רכב מדהים מבחינת עלות-תועלת עם איבזור מעולה וביצועים מצויינים ביחס לקטגוריה (וביחס לכמה קטגוריות מעל 8)), בטח בגרסת הטיטניום.

אבל, וזה אבל ענק למי שאין לו סבלנות מיותרת, הרכב הזה צריך טיפול לפי הספר, בשמנים איכותיים שמתאימים לרכב (!!!), טיפולים בזמן ומעקב שוטף ביניהם.

חשוב לשים לב שהוחלף שמן גיר בכל 60,000. לא הוחלף - לא לקנות!

חשוב לשים לב לנזילות שמן מהגיר. נוזל - לקחת בחשבון במחיר הקנייה שעלות התיקון גבוהה.

לבדוק את מצב הטורבו, הוא יקר להחלפה.

צמיגים לרכב הזה יהיו רק צמיגים איכותיים. בגלל עודף כוח (זה נשמע כמו אוי אוי אוי...) , בכל יציאה מהמקום או לחיצה גז חזקה זה מאוד מורגש בהגה ולכן חשוב שהצמיגים יאחזו כמו שצריך.

 

בהחלט מוזמן להגיע אלינו עם הרכב לחוו"ד שנייה. אנחנו לא גובים על זה.

 

עדי

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

פורסם
היי,

המאזדה (כמו מאזדה...) דורשת פחות תשומת לב בין טיפולים ופחות השקעה בזמן הטיפולים. שים לב לרדיאטור מעט רגיש.

הפורד, כמו שאמרו, הוא רכב מדהים מבחינת עלות-תועלת עם איבזור מעולה וביצועים מצויינים ביחס לקטגוריה (וביחס לכמה קטגוריות מעל 8)), בטח בגרסת הטיטניום.

אבל, וזה אבל ענק למי שאין לו סבלנות מיותרת, הרכב הזה צריך טיפול לפי הספר, בשמנים איכותיים שמתאימים לרכב (!!!), טיפולים בזמן ומעקב שוטף ביניהם.

חשוב לשים לב שהוחלף שמן גיר בכל 60,000. לא הוחלף - לא לקנות!

חשוב לשים לב לנזילות שמן מהגיר. נוזל - לקחת בחשבון במחיר הקנייה שעלות התיקון גבוהה.

לבדוק את מצב הטורבו, הוא יקר להחלפה.

צמיגים לרכב הזה יהיו רק צמיגים איכותיים. בגלל עודף כוח (זה נשמע כמו אוי אוי אוי...) , בכל יציאה מהמקום או לחיצה גז חזקה זה מאוד מורגש בהגה ולכן חשוב שהצמיגים יאחזו כמו שצריך.

 

בהחלט מוזמן להגיע אלינו עם הרכב לחוו"ד שנייה. אנחנו לא גובים על זה.

 

עדי

תודה רבה

איפה אתם ממוקמים?

איך ניתן לבדוק את מצב הטורבו?

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם
תודה רבה

איפה אתם ממוקמים?

איך ניתן לבדוק את מצב הטורבו?

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

המוכר טוען שטיפל במוסך מורשה

האם תוכל לבדוק לי היסטוריית טיפולים לפי מס' רכב?

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

כמו שעדי אמר, אם כבר אס מקס- רק אחת שטופלה לפי הספר, היא תגלה אמינות מפתיעה ותספק חווית נהיגה מטורפת. כמה שזה נשמע תמוה למיני וואן , אבל כן , זו חתיכת חיה רעה.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

×
×
  • תוכן חדש...