ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם. אבא שלי מעוניין להחליף את הלה קרוס המזדקנת שלו 2010 (באמת הגיע הזמן). מה ההיתם ממליצים לו עד 300K? יש לאמא שלי לנדרובר דיסקברי ספורט והוא ממש אוהב לנהוג עליה. אז זה בערך הכיוון.. בינתיים הצעתי 1.מרצדס GLC 250/350 2. יגואר e-pace שלדעתי הלנדרובר והיגואר מאותו משפחה.[h=1][/h][h=1][/h]
הודעה אחרונה מאת niv, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, מצרף בדיקה של מכון, אשמח לחוות דעתכם. הרכב עבר תאונה בחזית, הבודק המליץ לא לקנות למרות שהתאונה לא פגעה בשלדה. המחירון של הרכב 41,500, והמוכר במגרש דורש 36,000.
הודעה אחרונה מאת lior603, -
-
מבצע "חבר" על MG3 1 2
מאת zivk-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
במסגרת המבצע הנוכחי של "חבר" עם לובינסקי, מוצעים רכבי MG3 עם 0 ק"מ יד 1 (בעלות יבואן) ב- 47k ש"ח ל"קלאסיק" ו- 52k ש"ח לקומפורט, כאשר המחירים הנ"ל כוללים גם מולטימדיה עם וייז וחבילת גלישה ל-3 שנים. אחי נוסע לא מעט, וכרגע מתנייד בסוויפט 2008 חבוטה עם כ-200k ק"מ, והמבצע הנ"ל מאוד קורץ לו. הוא מעוניין לרכוש את הרכב לטווח ארוך של 5 שנים לפחות, ולגמוע איתו כ25k ק"מ בשנה. הוא לוקח בחשבון שהרכב יהיה שווה גרושים לאחר מכן, אך חושב שהעסקה משתלמת בכך שהוא מקבל רכב חדש סביר יחסית, עם אחריות ל-5 שנים שמחיר הרכישה שלו היה נמוך מלכתחילה. מה דעתכם? אשמח גם לחוות דעת על הרכב מבחינת אמינות וצריכת דלק.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
היי אני קונה רכב מסוחר רכב שבוע הבא, מחפש מכון אמין ואם אפשר לא יקרן בנתניה. המלצות יתקבלו בשמחה! תודה רבה
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- 10 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
מן הסתם יהיה קשה למכור אותו, ולהביא את החלפים שלו... האם שווה להיכנס להרפתקאה הזאת??
הודעה אחרונה מאת ohad96, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, ראיתי בימים האחרונים וולבו XC90 שנת 2012 שהדילר מבקש עליו (אחרי מו״מ) 95,000 ש״ח, בטענה שמחיר המחירון שלו הוא 140,000 ש״ח. טופס הבדיקה של האוטו מצורף, ולפיו אפשר לראות שהוא עבר תאונה במסגרתה הוחלפה קורת רוחב מחוברת עם ברגים, כנף שמאל ומכסה מנוע. כמו כן יש אבחנה של נקישות בתיבת הגיר ועוד כל מיני דברים. הרכב הוא יד שלישית, היה יד ראשונה רכב הדגמה של וולבו, ועשה 120,000 ק״מ. הייתי שמח להבין מכם: א. לקחת או לברוח? ב. אם לקחת - האם המחיר שהוא מבקש תואם את מצב הרכב? ג. אם לא תואם - מה המחיר שלדעתכם משקף את השווי הריאלי + הכאב ראש שיהיה לי אח״כ למכור אותו בעצמי תודה מראש ופורים שמח.
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אשמח לעזרת המומחים, רוצה לקחת רכב בתקציב של 180K, מצד אחד הדגמים החדשים של הטוסון (טורבו) והקיה (טורבו), חדשים 2018, עולים סביב ה 177K, מצד שני מרצדס CLA, שנת 2016 עולה בערך באותו התקציב. השיקולים שלי: 1. גג פנורמי 2. אדיש בין SUV ל Private 3. מעדיף רכב שבמחיר הזה מגיע עם הכי הרבה פינוקים (המרצדס לוקחת בענק) 4. רוב הנסיעות במשך השבוע הן עירוניות לבד או הסעות 4 בנים (גרוש...) לבית הספר או חוגים 5. סופ"ש פעם בשבועיים עם הבנים ואין לי ניסיון בנהיגת שטח. מעבר לכך, לא מבין למה במחירון יד 2, ה CLA מופיעה סביב ה138K לשנתון 2017 ומצד שני מבקשים כמעט עוד 40K, זה ריאלי או שזה שיטת מצליח? אני פתוח להצעות לרכבים נוספים כמובן בתקציב הזה, אבל לא פחות משנת…
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום חברים, מתלבט בין שני הרכבים אלפא-רומאו ג'ולייטה או ב.מ.וו סדרה 1 (שתיהם 2012) הגולייטה דגם מילאנו מנוע 1.4 טורבו 170 כ"ס, יד שניה עם 115 אלף ק"מ הב.מ.וו 116i Business עם מנוע 1.6 טורבו 136 כ"ס, יד שניה עם 90 אלף ק"מ שניהם בערך אותו תקציב 60K-70K מה שמדאיג אותי זה עלויות בעיקרון ולא ביצועים מי עדיפה מבחינת הוצאות כגון שירות ,תיקונים, ביטוח וכמובן אמינות. אשמח לשמוע חוות דעת וגם המלצות מה חשוב לבדוק בעת קניה ספיציפית ברכבים האלה
הודעה אחרונה מאת RK, -
-
- 3 תגובות
- 630 צפיות
האם למישהו יש ניסיון עם ה-c3 פיקאסו בשימוש כמשפחתית עירונית ויכול להמליץ?
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 974 צפיות
נוהגת כיום בפנדה רובוטית, גג 15K ק"מ בשנה. מבלה כל יום כמעט שעתיים בנסיעה, רובן בפקקים. היתרון בפנדה: תנוחת הישיבה הגבוהה שנוחה יחסית (סובלת מפריצת דיסק). החסרון (והסיבה להחלפה): הגיר האיום ששואב ממני עוד ועוד אלפים במוסך מדי שנה. מחפשת רכב בגודל דומה (מיני), אוטומטי בלבד, בתקציב של עד 60K דרישות: 1. אמינות - כמה שפחות תיקונים ומוסכים בשנים הקרובות 2. נוחות ישיבה - ככל שתנוחת הישיבה זקופה יותר, הגב שלי סובל פחות 3. בטיחות - יש גמד קטן בכיסא בטיחות, שמצטרף בדרך הקצרה מהבית לגן וחזרה המלצות ורעיונות יתקבלו בברכה ובתודה עמוקה!
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום אשמח לעזרה ההכוונה בקניית רכב מיני עד 15k. חשיבות על אמינות וחסכון בדלק . חצי שבוע נסיעות קצרות בעור וחצי נתניה-ת"א. לא מחפש משהו מהיר או נוח, דגש על אמינות וחסכון. אין חשיבות לגיר רגיל/אוטומט. בינתיים הכיוון הוא : דייהטסו סיריון שברולט ספארק שברולט אבאו גרנדה פונטו ( היתה לי בעבר אחלה רכב רק נושא האמינות מלחיץ) אם יש המלצות אחרות אשמח לשמוע תודה מראש לעוזרים Sent from my MI 5s using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת showndamty, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 4 אלף צפיות
יש לי מאזדה 3 ואני רוצה להחליף לקרוס אובר כי הישיבה במאזדה קצת נמוכה לי(יש לי בעיה ברגליים וקצת קשה לי לצאת ממנה במיוחד אם אני חונה ליד מדרכה כי הם באותו הגובה) בקיצור צמצמתי אפשרויות לטויוטה CHR או לקיה נירו והגולף הצטרפה לאחרונה לרשימה ההתלבטות שלי היא -הקיה מנצחת מבחינת נוחות פנים הרכב ונהיגה. הטויוטה מצנחת בעיצוב חיצוני ובזה שהיא טויוטה והכי חשוב שאני רואה אותה הרבה על הכביש (היא סחירה) מצד שני בנירו אני כמעט ולא נתקלת בכביש סחירות מול נוחות? או בכלל ללכת על הגולף ?למרות שרציתי להתרחק ממשפחתיות סטנדרטיות
הודעה אחרונה מאת showndamty, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם. מחפש רכב מיני לנסיעה של 20Km +- ביום, תקציב עד 40K ועדיף פחות. צריכת דלק ואמינות הם הפרמטרים הכי חשובים אין בעיה שיהיה גם ידני. חשוב לי גם שיהיה 5 מקומות (בגדול התכנון הוא לנסוע לבד אבל שתהיה אופציה). חשבתי על כמה אפשרויות: 1- פיקנטו. 2- I10. 3- מיקרה. אשמח להמלצות והצעות נוספות. תודה
הודעה אחרונה מאת tepic, -
-
- 2 תגובות
- 560 צפיות
צריך לקנות רכב ולא מפסיק להתלבט לאחרונה מעדתי על 508 וזו נראתה כדרך זולה להתפנק ברכב מנהלים נעים מרווח ומפנק שלא עולה הרבה ולא שותה יותר מדיי דלק, אשמח לחוות דעת על הרכב טיפים לרגישיות שצריך לבדוק ברכישה ובכלל.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
נתקלתי לאחרונה בפרסום אודות רכב פיג'ו 308 (פרימיום) , 0 ק"מ מליסינג ב99,000 ש"ח בלבד. במסגרת המודעה, ניתן גילוי נאות ביחס לפגמי צבע שיש לרכבים שמוצעים למכירה. ניגשתי לראות את הרכב ביום שישי האחרון ואכן, בהתאם לפרסום, ישנם מספר פגמים בצבע. לפי מה שנמסר לי, הפגמים נוצרו כתוצאה מחומר לא ידוע שנשפך על הרכבים. איני מצליח לעלות את התמונות לפורום. אולם, במקומות שהחומר נשפך, הצבע דהוי יותר בהשוואה ליתר חלקי הרכב. אציין שלא מדובר בפגמים בולטים מאד. שכן, רק שמתקרבים לרכב ניתן להבחין בהם. באופן כללי אני מכיר פיג'ו 308, על יתרונותיה וחסרונותיה ואני מעוניין לרכוש את הרכב. אני גם יודע שגרסה חדשה של הרכב אמורה להגיע בקרוב וזה פחות מטריד אותי. ההתלבטות שלי נובע…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 755 צפיות
רציתי לשאול - אני מתלבט להחליף פולסוואגן פאסאט 2007 - ולרכוש לקסוס GS או IS - מודל 2010 או באזור הזה. יש המלצות או דיס המלצות? תודה
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מחפשים רכב למשפחה עם 3 ילדים (2 בבית ספר יסודי ואחד תינוק). קיבלנו הצעה לא רעה על הונדה סיוויק סטיישן 2014. המוכר אמר בכנות שהשוק של הרכבים האלה מאוד קטן ויהיה לנו קשה מאוד למכור אותה בעתיד. עד כמה זה נכון? ובכלל, מה דעתכם על הרכב הזה? כרגע יש לנו יונדאי I35 ורוצים גם לקנות שנתון יותר חדש וגם שיהיה בגאז' יותר גדול. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
היי.. מחפש להחליף את הרכב שלי, יש המלצה לרכב אמין, זול, חסכוני? מעדיף משפחתי אוטומט, דיזל גם אפשרי.. בהזדמנות זו.. מה דעתכם על רנו פלואנס דיזל? אמשח להמלצות
הודעה אחרונה מאת old school, -
-
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי. שאלה: לפני חודש קניתי רכב חדש 2018 טיוטה קורולה. לפני כמה ימים מישהו נתקע בי מאחור. השלדה נפגעה עד לגלגל רזרבי ויש צורך להחליף את כל הפגש והטמבון. ויש ירידת ערך כמובן. השאלה שלי האם, לאחר התיקון, להחליף את הרכב "החדש" בטריייד-אין של המוסך טיוטה (ברכב חדש שוב או אולי משומש) או להישאר כבר עם שלי (ויש פגיעה אחורית בשלדה/ בטיחותית פחות) ? אשמח לחוות דעתכם. תודה.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 17 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום חברים יקרים, אני מעוניין לקנות מיצובישי ספורטבק אצבק 2010, מנוע 1.8 גיר ריציף, יד 2 הבעיה שהרכב שאני מעוניין לקנות נסע כבר 190,000 קילומטר, השאלה היא כזאת, 1.איך האמינות של הרכב ובעיקר של הגיר אחרי כלכך הרבה קילומטר, 2 איך הרכב מבחינת תחזוקה, ודלק, מעבר לזה אשמח בכללי לביקורות ממי שכבר יש ברשותו את הרכב, תודה רבה לכולם.
הודעה אחרונה מאת chaimv, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
שלום לכולם,אני קורא פה לא מעט בחודשיים האחרונים ומאוד נעזר.. אני מחפש רכב שני למשפחה-זוג + שני ילדים. תקציב בסביבות 70000 שיניתי את דעתי כל כך הרבה פעמים אבל נראה לי שאני נסגר לכיוון מאזדה 6 מ 2013-2014.. חשובה לי הבטיחות מרחב מחייה אמינות והנאה יחסית מנהיגה.. רוב הזמן הרכב ישמש את אישתי לנסיעות יומיות של כעשרים דקות לכל כיוון, בין עירוני לרוב,אך בדרום, כך שלא בפקקים רוב הזמן. וכמובן ל הקפצות ונסיעות קצרות ביישוב. אני מבין שאפשר להסתפק במאזדה 3,או חלופותיה, אך עדיין מעדיפים רכב גדול יותר. .. לשאלות... האם הבחירה נשמעת לכם נבונה?יש חלופות שהייתם מציעים-לא צרפתיות,במחילה ממי שחושב שזה לא נכון- ? בנוסף אני מתעניין בדגם הסטיישן..אני מביו שכל מקרה לגו…
הודעה אחרונה מאת forest, -
שברולט אופטרה
מאת MTA-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 965 צפיות
שלום, יש לי תקציב של 10 אלף לרכב, ראיתי שברולט ואשמח לדעתכם מבחינת מחיר, צריכת דלק וחלקי חילוף. יצרן: שברולט דגם:אופטרה More שנה:2008 נפח מנוע:1600 יד:שניה טסט:06/18 ק"מ:165000 מחיר:9900₪
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי, אומנם זה לא כל כך רכב יותר צעצוע אבל אני מחפש משהו בתור התחלה, אני בן 21 שמחפש משהו חסכוני וקומפקטי, איך הרכב בכללי? טיפולים במוסך מורשה כדאיים? תקלות כלשהן? יש ק"מ שרצוי להתרחק או אחד עם 100K עדיין ימשיך לשרת אותי ? אגב, ראיתי גם דגם "ספורט", יש משהו שונה במנוע או שזה אותו דבר רק שני דלתות וחלון גג ? תודה
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
- 16 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
ומזו החברה הזו DS?
הודעה אחרונה מאת robertf, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כאמור - חובה בקרת שיוט אדפטיבית ומערכות אקטיביות. גודל - Q3 ומעלה. המלצות?
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 4 אלף צפיות
היי אנחנו משפחה קטנה זוג+ילדה וכלב בינוני, רוצים לקנות רכב סופר מיני. במהלך השבוע אני משתמשת בו לצורך נסיעה יומית של 30 ק"מ לעבודה, ובסופ"ש טיולים אקראיים. תקציב +-30K דרישות: + בטיחותי + חסכוני בדלק + מקום לכסא תינוק מאחור ובבגאז' לעגלה + רכב אמין שלא יתקלקל כל הזמן ושמוסכים יטפלו בו במחירים סבירים(כרגע יש לנו רנו קליאו ומוסכים לא ששים לטפל לנו באוטו מה גם שהטיפולים יקרים) + שלא יהיה רכב יקר מדי, אני לא מתכוונת לעשות עליו ביטוח מקיף איזה רכב יתן לנו את התמורה הטובה ביותר למחיר ויחזיק איתנו לפחות ל 5 שנים בלי להתפגר) בעלי רוצה שנקנה ידנית, אני לא שוללת גם אוטומט (כי אני רואה שיש הרבה דגמים שלא קיימים בידני) חשבנו על ניסן מיקרה, פורד פיאסט, א…
הודעה אחרונה מאת Gavrik, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אהלן חברים אשמח לחוות דעת כללית על אלפא רומיאו בררה מנוע 3.2 אשמח גם לשמוע על רמת האמינות, עלויות טיפולים וכו' תודה Sent from my SM-G935F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Menro, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, מחפש המלצה למכון בדיקת רכב לפני קניה בראשון לציון. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת `Infinity, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, רוצה לקנות יונדדאי i25 חדשה. מתבאס קשות מהעובדה שהדגם הזה לא עודכן כבר שנים ועל אחת כמה וכמה אחרי שראיתי שהצורה החדשה כבר נמכרת בארה"ב ורוסיה עם פיצ'רים מגניבים. דיברתי עם שירות המכירות של כלמוביל - לא יודעים בכלל מה יקרה ואם יגיע הדגם. מישהו יודע מתי הדגם הזה מגיע לארץ? מצ"ב לינק לסרטון שיווקי שלהם: תודה, P
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- 8 תגובות
- 942 צפיות
השאלה בכותרת. אני שואל משום שמעוניין לרכוש את ה6 החדשה שאמורה להכנס בעוד כמה חודשים לארץ, רוצה לדעת אם הפרימיום שלנו הוא אותו דבר כמו בחול רק לשם ההשוואה מה נקבל כאן בארץ. גרסת 2.5 אטמוספרי (לא הטורבו)
הודעה אחרונה מאת Mr_Shankly,
