ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
לה"ו פלואנס דיזל 2012 ק"מ 135 אלף.
הודעה אחרונה מאת Israel Hory, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
שלום חברים, לאחר חיפוש וקריאה מרובה בפורום על רוב דיגמי המיניואן ,אני חושב שהרכב הנ"ל הכי מתאים לצרכים שלי , רכב ל4 ילדים יחסית קטנים, בגילאים 6 , 4 וחצי ,ושנה (שני כסאות בטיחות ובוסטר),בשעה טובה הולך להתווסף בקרוב עוד תינוק ועוד כסא בטיחות. הרכב הולך לשמש אותי בנסיעה לעבודה, דרך בין עירונית רגועה ללא פקקים (רחובות-קרית גת) פלוס נסיעות פנאי משפחתיות בסופי שבוע. סה"כ כ 15-16K ק"מ בשנה, שרובם המוחלט בסביבה בין עירונית. מבחינת המחיר, לפי מה שראיתי ביד2 מודל 2015 נכנס לי בתקציב. למרות החסרונות של הרכב הזה, אני חושב שזאת תמורה מצויינת למחיר הקניה. אני חושב ללכת על גרסת הדיזל. אשמח לשמוע דעתם.. במיוחד אם אתם בעלים או בעלים לשעבר של הרכב תודה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 11 אלף צפיות
שלום אלופים, אשמח לשמוע מבעלי ניסיון עם וולוו. אני בפני רכישה של וולוו S60, שנת 2011, ללא שאסי חלילה או בעיות בגיר, אולם עם תאונה קלה בצד. האוטו לא שמור ברמת הקוסמטיקה, שריטות, מלוכלך, מושבים עם קצת קרעים. ק"מ נמוך מאוד, יד ראשונה. שאלות לגבי רכישה: - הבנתי הרכב נמכר מתחת למחירון, יודעים בכמה נמכרים הרכבים האלה? מה מחיר לגיטימי? שאלות לגבי הרכב: - ידוע לכם מה צריכת הדלק האמיתית שלו? - ידוע לכם כמה עולה ביטוח לרכב? (מעל 24, ללא עבר וכ'ו) - הבנתי שהחל משנת 2011 המכוניות השתדרגו, האם ידועות מחלות לרכב? אשמח גם לחוות דעת כללית תודה רבה
הודעה אחרונה מאת asafasraf, -
- 23 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
מחפש רכב מפנק, חזק, אמין ויוקרתי. סדר החשיבות - אמינות, פינוק/יוקרה, צריכת דלק. מחפש רכבים בסגנון של לקסוס, מרצדס, ב.מ.וו או משהו ברמות האלו. (לא דגמי הכניסה CT200H, סדרה 1 או A קלאס). עדיפות לשנת 2013 או 2014, וכמובן משהו עם "בשר" מתחת למכסה המנוע. (אני אחרי קליאו 0.9T אז כנראה שהדרישה שלי לא בשמיים) אובד עצות כבר ולא יודע מה לחפש. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Mike Lowrey, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 808 צפיות
אהלן, אני מחפש מכונית עד 60 אלף, שתהיה מרווחת. הציעו לי היום כמה דגמים וקשה להחליט: יונדאי i35 inspire 2014, טויוטה קורולה 14, אוקטביה 14. חשוב לי שהאוטו יהיה יחסית חסכוני בדלק(לא מיני), מרווח, מערכת מולטימדיה לא מקורית(שבעצם החברה בוחרת להתקין ברכב מערכת של חברה אחרת) ורכב שאין לו תקלות חוזרות מוכרות אשמח לחוות דעתכם ואם יש רכבים אחרים מומלצים בטווח מחירים תרשמו. תודה!
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן .. זוג +1 נסועה שנתית 15K ליסינג פרטי מתגלגלים לעסקה 3 באותה המתכונת , עדיפות ברורה להאצ'בק . מחזירים מאזדה 3 האצ'בק. על הפרק "ג'יפונים" שהוצעו ונשללו כדוגמת ASX,טראקס,ספורטאג' 1.6 ,ארונה רובם בגלל איכות לא מי יודע מה , צריכת דלק גבוהה ,והארונה בגרסת סטייל שהוצעה לנו נשמע כחבילה טובה אבל מוצעת רק בצבע לבן אחיד ..תוספת לבצע מטאלי או דו גוני גוררת תוספת של 2000-3000 ש"ח שבעיניי פחות מוצדקת כיון שזה לא רכב שנשאר אצלי וחוזר לחברת הליסינג ולכן ארונה בלבן אחיד נראית די אנמית וכרגע נפסלה , ניתן לעלות לגרסת ה FR בארונה אך עם המחיר של הביטוח והטיפולים המחיר נושק ל 2000 שח לחודש . בגזרת המשפחתיות פורטה , אלנטרה, סיד,קורולה ,איוניק (נפסלה בגלל קרינה תינוק ורעש ...המון ר…
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
שלום מעוניין להחליף את הרכב ואינני יודע מה..... מעוניין בסדר גודל של בינוני קטן. אבל גבוה ועם כח שיגיב בלחיצה.. תודה מראש שמואל
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
- 1 תגובות
- 570 צפיות
אני בטוח שפתחו כמה וכמה אשכולות וראיתי אותם, אני מחפש כבר תקוםה רכב מיני שיתאים לי.. הפאגו והצרפתיות ממש זוולות ומפתות אבל כולם אומרים תתרחק!! השאלה היא באמת למה?? אם כןן המליצו לי פיאט פנדה? אני מחפש רכב זול כמה ישותר חסכוני בדלק קטן לא חייב חזק.. לנסיעות יומיות של עד 20 קילומטר בינערוני.. במישור.. המלצות ייתקבלו בחום!!! כמובן שאשמח לחוות דעת על הרכב מבחינת אחזקה וטיפולים וכו
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- 2 תגובות
- 744 צפיות
שלום רב, אשכול ראשון שאני פותח פה אחרי המון זמן גלישה באשכולות חדשים וישנים אז אגש לעניין לי יש רכב משלי בבית סוזוקי ג'ימני 2008 שמור כמו בובה..לצערי מטעמי נוחות נסיעות דלק וכו אני צריך לוותר עליו ולקנות רכב שיותר יתאים לצרכים העכשווים שלי שכוללים נסיעות בין עירוניות קצרות בנות חצי שעה ארבעים דקות גג ולא מעט נסיעות עירוניות לכן צריכת דלק איכות נסיעה ונוחות הישיבה חשובות אבל לא הכי..הנטייה שלי היא לפזול לכיוון המיני: איביזה פאביה פולו .. רכבים צעירים קטנים זריזים בקרוב איהיה סטודנט אז רכב שיתאים. לאמי שלי יש פולו 2013 שמורה מטופלת עם 53 א קמ .. יד ראשונה קנתה אותה חדשה ואני מתלבט אם כדאי להשאיר את הרכב במשפחה או לקנות רכב אחר לחלוטין כאשר החלפת הפולו תלוי…
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
- 8 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
רואה כל הזמן פרסומים שלהם על רכבים בהנחות משמעותיות. מניח שזה ק"מ 0 יד ראשונה, אבל מצד שני אני רואה רכבים ב- 25% הנחה ויותר אז לא מסתדר לי. אז מה העניין?
הודעה אחרונה מאת avargel, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אשמח להמלצות לגבי הרכבים האלה. צריכת דלק, עלות אחזקה, חלקים, טיפולים. נוחות.. למרות שמאמין שהסיטרואן לא כזו נוח. הגיע הזמן להפרד מהמאזדה לי ולהתקדם.
הודעה אחרונה מאת jade, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב 7 מקומות בו ניתן לנייד 7 נוסעים ומטען. התקציב שהוקצה לטובת העניין עומד על 80,000 ש"ח, עם העדפה לפחות... כמעט כל האופציות ה"קטנות" נפסלו על הסף בשל תא-מטען לא שימושי בעליל. לאחר שניפיתי אפשרויות שעושות שכל מבחינת אמינות ושמירת ערך, כגון מאזדה 5 וטויוטה פריוס פלוס, מצאתי את עצמי מתלבט מאוד לגבי הסיטרואן שבנושא. מצד אחד, הסיטרואן מציעה כל מה שאפשר לבקש ויותר, במיוחד בגרסה המאובזרת; בטיחות, שימושיות, אבזור, כח מנוע, צריכת דלק, עיצוב וכו'. מצד שני, הנסיון מראה שטכנולוגיה מתקדמת ואמינות צרפתית, לא צועדים יד ביד. בנוסף, שיעור ירידת הערך הצפוי מדאיג מעט. אני חושש מאוד לרכוש רכב שמציע על הנייר את כל מה שאפשר לבקש, אך מאכיל מרור…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 28 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
שלום אני על סף רכישה של מגאן סטיישן דיזל מודל 2015, לפני שאני לוקח למכון בדיקה (או לאחר...) האם יש דגשים לשים אליהם לב? משהו מיוחד להסתכל על היסטוריית טיפולים של הרכב? תודה !
הודעה אחרונה מאת ron_man, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 951 צפיות
הי מנסה לעזור לחבר שמעוניין לרכוש את הרכב שבכותרת לדבריו, ספר טיפולים מלא מהיום הראשון, 150,000 ק"מ ממה שראיתי בוצע טיפול לפני 3000 ק"מ + החלפת בלמים ק+א כולל צלחות [3000 ש"] חוץ מזה בשנה האחרונה שיפוץ אלטרנטור וממיר קטליטי. 4 צמיגי מישלין בני כשנה במצב טוב מאוד. טרם קיבלתי היסטוריה אחורה, יבוצע בהמשך היום. ידוע על מחלות ילדות? במידה וכן, היו להן פתרונות ראויים? נקודות תורפה? ולסיום, מה המחיר הסביר לרכב כזה עם הנתונים הנ"ל?
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
-
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 13.2 אלף צפיות
שלום ובוקר טוב לחברי הפורום! רציתי לשאול ולקבל המלצות ממי שיש לו סיטרואן C3 או מאנשים פה שיש לחברים שלהם את הC3 החדשה. אני מתכוון לדגם המפואר SHINE PK. קיבלתי הצעה דרך ארגון חבר במקום 99K לדגם המפואר, לשלם 92K.. ( כמובן שאפשר אולי במעמד הקנייה להוריד עוד טיפטיפה. ) אני בן 23, הנסיעות שלי בעיקר בין העיר שלי טירת כרמל למתחם מת"מ ( העבודה שלי ) ומידי סופשי שבוע לנסוע ולטייל ( כמה שאפשר רחוק יותר טוב יותר ) מידי חודש אני מקבל הצעות לצלם סרטוני שיווק לעסקים ( בעיקר באיזור תל אביב ) אז יש מידי פעם נסיעות ארוכות. חשוב לי שיהיה אוטו מפנק. נוח, ייראה צעיר והכי חשוב לי שלא ייכנס למוסך.. ( אמינות ) אשמח לקבל מכם תשובות והמלצות המשך יום מקסים לכ…
הודעה אחרונה מאת Gavrik, -
-
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
המחיר כולל ביטוח וטיפולים בא לי ליסינג ליסינג עודד בוטבול 7.3הצעת מחיר.pdf
הודעה אחרונה מאת borisYalzin, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום חברים, אני מחפש לקנות רכב SUV בינוני/גדול בתקציב של עד 300K . הקודיאק כרגע לא במלאי עד יולי-אוגוסט כרגע מתלבט לגבי הפיג'ו. מה דעתכם? ואשמח לשמוע עוד המלצות. אאוטלנדר לא התאים לי באופן אישי בגלל סיבות אישיות הלנד קרוזר רק בדגם המפואר מגיע מאובזר בצורה מכובדת.
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום, רציתי לשאול ולקבל המלצות לגבי קניית רכב ראשון (סופר מיני אוטומטי) כאשר התקציב שלי הוא ~70K. הרכב הולך לשמש אותי ואת בת הזוג כאשר רוב הנסיעות שלנו יהיו נסיעות קצרות בתוך העיר (אבל חשוב לציין שלא צפויים פקקים ארוכים דוגמת תל אביב), נסיעות מהדרום (איזור ב"ש) לצפון וחזרה סביבות פעמיים בחודש ולעיתים יחסית נדירות נסיעות לאיזור המרכז (גם כן בשעות פחות פקוקות). מה שהכי חשוב לי זה אמינות ובטיחות. כרגע ההתלבטות שלי היא בין: 1) סוזוקי סוויפט החדשה מהסוכנות 2) סקודה פביה 3) סיאט איביזה 4) פולקסווגן פולו אבל העניין הוא כזה: את הסוזוקי סוויפט אני יכול לרכוש חדשה מהסוכנות במחיר הנחה של ~81K ועם הוזלה משמעותית של טיפולים במשך הזמן דרך חבר טוב שעובד…
הודעה אחרונה מאת dabadie, -
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
היי אחרי שראיתי את הGTI 7.5 אפשר להגיד שדי התאהבתי בה מבחינת גרסאות מה ההבדלים אני יודע שיש גרסה עם מתלי אוויר חוץ מזה לא ראיתי הבדל גדול האם זה שווה את התוספת ויש אופציה שמגיעה עם הלוח שעונים החדש ? צ'מפיון לדעתכם יציעו אותה בהנחה כשיהיו ימי מכירות? Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Shay Shd Dave, -
- 5 תגובות
- 762 צפיות
היי, לפני כחצי שנה בעקבות שינוי גיאוגרפי גדול ולחוץ רכשתי רכב, כנראה בלי לעשות את המתמטיקה עד הסוף. קניתי פיאסטה 2013 ידנית, וזה רכב נהדר. אני מפיק ממנו 1:15 בצריכת דלק, שזה נחמד מאוד. העניין הוא שאני נוסע 90 ק"מ ביום רק לעבודה, ועוד כל מיני נסיעות קטנות פה ושם, ואני מרגיש שאני מעמיס קילומטרים ומפסיד כסף. בחצי שנה שהרכב אצלי הוא עשה מעל 10K ק"מ ועוד הגלגלים נטויים. בחישוב גס אני עושה 23-25 אלף בשנה. האם אני צריך לשקול מעבר לדיזל? יש למישהו הפניה למחשבון יעיל בנושא? אין לי שום מושג בעניין עלות רישוי שנתי ו/או טיפולים ו/או ביטוחים. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Guru_shastri, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אנחנו לקראת לידת תינוק וזקוקים לרכב בדחיפות. כמעט קנינו רכב מיני, אבל אם הבנתי נכון, לדחוף לו עגלת תינוק פלוס תיקים אם נוסעים לשבת, או קניות וכו', זה סיפור מאוד לא נוח. אני צודק? אז עכשיו אני מחפש רכב משפחתי או בכל אופן לא קטנטן וקצת הלכתי לאיבוד. את התקציב אתם רואים בכותרת. אנחנו לא נוסעים הרבה, לרוב לא מגיעים לאלף ק"מ בחודש. כן רוצה רכב אמין ככל האפשר. אנשים שכביכול מבינים בתחום אמרו לי לחפש דווקא טויוטה או גם הונדה, ובכל אופן לא לפזול לכיוון הצרפתיות (אלא אם זה פיג'ו 107), ואילו כאן בפורום אני רואה המלצות שונות לגמרי. האם זה לא נכון שהאמינות של האירופאיות נמוכה בצורה משמעותית מהיפניות? יש לכם המלצה לרכב ספציפי? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בס"ד שלום חברים. ב"ה עקב הרחבת המשפחה אנחנו שוקלים לקנות רכב חדש. כיוון שמיני וואן 7 מקומות נמצא בנתיים מעל התקציב, חשבנו על אופציה של רכב 6 מקומות. היחיד שמצאנו הוא הונדה FRV ביד2 שנכנס לתקציב. אשמח לקצת חוות דעת על הרכב. שימוש ברכב- שנינו עובדים בעיר, הרכב משמש להקפיץ את הילדים לפה ולשם ולנסוע לעבודה. מדי פעם יש נסיעות בין עירוניות, חלקן ארוכות (לצפון ולדרום). בנוסף, רוב מוחלט של הרכבים הנמכרים הם בין השנים 2007-2009, ויש עליהם בין 120K ק"מ למעל 200K. רציתי לדעת האם סביר/משתלם/ לא מפגר בעליל לקנות רכב בשנתון כזה עם קילומטראז' בין 120K ל-150K (כי מעל זה אנחנו כבר לא נקנה). תודה מראש. דור
הודעה אחרונה מאת arachnid, -
- 5 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני בתהליך רכישת רכב יד 2, בין הדגמים שאני מחפש זה i30. לקחתי לבדיקה שני רכבים כאלה, ולשניהם היו בעיות של נזילות מים, שלדברי המוסך הבודק, יכולות לגרום להחלפת ראש מנוע, ושזו מחלה ידועה של רכבים של יונדאי. מחר יש עוד i30 שאני מכניס לבדיקה. 1. מכירים את ה"מחלה" הזאת? 2. במידה ואני כן קונה i30 שאין בו את התופעה הזאת, מה אני יכול לעשות כדי שזה לא יקרה אצלי? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
ילד שני בן כמעט שנה, הגדול עדיין בכסא בטיחות, ובגלל המימדים שלו - לא צפוי לעבור לבוסטר גב בעתיד הקרוב. הגדול עם לקות שמחייבת שאחד ההורים (כלומר אמא) תשב לידו, אם רוצים שישב מאחורה ילד נוסף. נכון לעכשיו נוסעים בקורולה (2015), ושני כסאות + אשתי (1.65 מ', 50 ק"ג) לא מצליחים להכנס למושב האחורי. כל זמן שהקטן היה בסלקל זה עוד היה אפשרי בנסיעות קצרות. לאחרונה עבר לכסא בטיחות (רכשנו את אחד הצרים ביותר מבין אלו שעמדו במבחני הבטיחות), ומאז נאלצנו להעביר אותו קדימה באופן קבוע, בלית ברירה. כרגע יכול להחליף רכב ליסינג, ותוהה מה יתן את הפתרון הטוב ביותר להושבת שלושתם מאחורה. האפשרויות (בהורדת רכבי 7 מקומות, כי הם גדולים עלינו כלכלית. אם לא תהיה ברירה נלך על זה): 1. יו…
הודעה אחרונה מאת avivze, -
- 1 תגובות
- 836 צפיות
שלום לכולם, מסבים את תשומת לבכם למבצע שפרסמנו בפורום המסחרי הרלוונטי למבצעים והנחות לחברי הפורום. לצערנו אנחנו לא רשאים למסור את המחיר המדוייק - מבטיחים שהוא אטקרטיבי מאוד ביחס לרכב שמחירו הקטלוגי נושק ל 104,000 ש"ח. להשתמע, צוות לובינסקי
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הי, רכשתי רכב חדש באפס ק"מ, שמתי לב שתאריך הבעלות ברישיון הרכב מוקדם יותר ב-8 ימים מהתאריכים שרשומים בספר טיפולים (תאריך מסירה) ובהסכם רכישה שנמצא ברכב. רישיון רכב: "תאריך בעלות: 10/1/2018" ספר טיפולים: "תאריך מסירה: 18/1/2018" האם זה הגיוני? תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת korola, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
היי, אני גר בצפון והתחלתי לעבוד באיזור המרכז, יש לי נסיעה של שעה וחצי על כביש החוף כל יום. אני מעוניין לרכוש רכב שיוכל לסחוב אותי לעבודה, לא מדובר בדרך הררית, הכל מישור. העדפה היחידה שלי, כאמור בגלל שזה רכב ראשון, אז עניין הבטיחות (ABS,ESP וכריות אוויר) וגם עניין הדלק. הגיר לא משנה. אשמח לקבל המלצות, אם אין רכב שיכול לעמוד בתקציב הזה אז אשמח לרכב לנסיעות בתוך העיר ומקסימום בין עירוני עד 40 ק'מ בחוף. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 3 תגובות
- 732 צפיות
זוג פלוס אחד הצעה מאוויס ליסינג פרטי טראקס LT. לא להתייחס לכדאיות העסקה פעם 3 שאנחנו מתגלגלים לעסקה כזו ודי אוהבים את השיטה . לגבי הטראקס אשמח לשמוע דעתכם ...לא ממש מחפשים גיפון אבל יש להם מחיר טוב עליו שיוצא זול יותר משפחתית . נסיעה עד 15 אלף בשנה . המון תודה
הודעה אחרונה מאת slash31, -
- 1 תגובות
- 531 צפיות
אבקש סליחה מראש אם הנושא אינו מתאים לפורום הזה. אבקש את חוות דעת מלומדי וחכמי הפורום. האם מומלץ לקנות רכב שטופל אך ורק במוסך המרכזי, אבל בעיקר עם חלקים חליפיים, או לחילופין שמשכו בו את הטיפולים קצת(לא יותר מ5000 ק"מ איחור, בד"כ פחות). המדובר ברכבים פורד גלאקסי וסיאט אלהמברה משנתונים 13-15 קילומטרג' בין 60K ל 120K. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ערב טוב, אנו מעוניינים לרכוש מאזדה 5. מצאתי רכב, יד פרטית, שנת 2009 והרכב נלקח לבדיקה. לאחר התמקחות, המחיר המבוקש הוא 45k כשהמחירון הוא 51k. יש טסט לעוד שלושה חודשים. להלן תוצאות הבדיקה - אודה לעזרתכם. Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת dn1978,
-
מי מחובר 41 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 261 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Mech Morphix
- FROGIE
- ypz
- אליה
- MIHAEL
- ניקו פ.
- גולדן191
- פינדר
- Alberrto
- EliC25
- mcshmupi
- nechmya
- avargel
- orsh99
- amit54
- 98civic
- יבגניפ
- daniel.asu
- matan_mil
- yoav911gt2
- מה רע בשביט?
- GTI33
- David32
- Or05230
- guy.a
- amosbmw
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- nisim91
- BoazB11
- david3692
- 318i
- shakedi
- Tal7
- itaimoto
- viper83
- tan tan
- AmitGo
- andor
- itaysamurai
- לב טוב
