ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
היי, אשמח לדעת האם יש שוני משמעותי בנהיגה וב"זריזות" של שני הרכבים הללו? ישבתי בשניהם, ההרגשה מעולה בשניהם, אבל לא נהגתי באף אחת מהן. אשמח לתובנות על הכוח שהן מספקות? יהיו לי נסיעות לירושלים, וכמובן, בגלל שזה רכב חברה לצפון\דרום הרחוקים. אשמח לדעת על הזמינות כוח של הרכבים? שני הרכבים זהים במחיר, אז חוץ משיקול הזמינות כוח וההתמודדות עם השטח, לא כלכך מעניין אותי הפן הכלכלי\אמינות תודה מראש!!
הודעה אחרונה מאת cfir71, -
-
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום חברים אני כבר המון זמן בפורום הזה קורא והפעם החלטתי בפעם הראשונה להתייעץ פה לפני שאשתי הולכת לקנות רכב. יש ברשותנו רכב פיג'ו 308 שנת 2010 שהיא מעוניינת לעשות טרייד אין לדגם חדש יותר (היא מכורה לרכב הזה ככה שתגובות מסוג של "וותר על פיג'ו" לא רלוונטיות). היא מצאה לפני כמה ימים בלובינסקי טרייד (שדרך אגב נותנים אחריות של שנתיים על כל המכלולים של הרכב) רכב לטעמה מבחינת נראות וצבע וקילומטרג' אך הבעיה היחידה היא שרשום בבדיקה שהציגו לה שיש "נקישות יתר בגיר". אני מצרף פה את טופס הבדיקה ואשמח לשמוע את דעתכם בנושא או עצתכם בנוגע לרכב הזה. כמובן שתכננו בכל מקרה ללכת לבצע בדיקה נוספת במכון על פי בחירתנו בטרם הקנייה אך נושא הנקישות יתר בגיר מטריד אותי (עם כל זה שהם נו…
הודעה אחרונה מאת Macguruil, -
- 3 תגובות
- 794 צפיות
הי חברים, לפי קריאה פה בפורום קנגו נחשבת פחות אמינה אך כפי שהבנתי בשנים האחרונות היא מראה שיפור מבחינת אמינות. איך לדעתכם בהשוואה הקנגו אל הברלינגו? בהסתכלות עד 2012? ובהסתכלות מ -2012? תודה רבה!!
הודעה אחרונה מאת stum, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, יש לי טויוטה אוריס 2010 שחוץ מעיניינים קוסמטיים שרכב משפחה בן 8 סטנדרטי מראה, היא ממש אחלה. השאלה שלי היא האם כדאי להשקיע בתיקונים קטנים: עיקום קטן בדלת, שפשופים בטמבון, שריטות בפלסטיקה פנימית של הרכב וכולי ? נראה לי שהם ישפרו מאוד את המראה ומי שיגיע לקנות בוודאי ירגיש טוב יותר עם רכב נקי יותר... איפה כדאי לעשות שיפוצים כאלו ? המחירון הוא 40K ויש רכבים דומים ביד2 כך שאני מאמין שגם ככה אני לא אקבל עליו יותר מ35K... תודה,
הודעה אחרונה מאת Michazzz, -
- 1 תגובות
- 516 צפיות
יש לי חבר שמתלבט אם לרכוש מהם. נכון: זה לא סוחר מנתניה ולא חסכתי באזהרות אבל הוא שואל אם מישהו פה בפורום קנה מהם ? השאלה הנוספת האם Q7 משנת 2008 נמכרת ב 13K מעל המחירון ?! או שזה רק לנדקרוזריות?
הודעה אחרונה מאת save, -
היי, אנחנו מחפשים רכב ספורטיבי (חזק, מתנהג - אחיזה, בלמים וכדומה, ורצוי מהנה), אוטומטי ומשנת 2016 ומעלה. בנוסף, רצוי שלא יהיה יקר יחסית לתחזוקה (אחרת הייתי מנסה למתוח את התקציב כדי לרכוש את הקופרה), אם כי זה כמובן לא הפרמטר העיקרי. אחרי מספר נסיעות מבחן צמצמנו את האפשרויות לאלפא רומיאו מיטו (170 כ"ס) וסיאט לאון (180 כ"ס, SC). הרכבים די דומים מבחינת הביצועים (אולי עם עדיפות קלה ללאון, עקב רצועת מומנט עדיפה?) ואבזור, כאשר המיטו יקרה בכ-15 אלף כחדשה. השאלה אם כן היא איזה רכב יהיה עדיף מבחינת יחס התמורה למחיר (ספורטיבי מצד אחד ובעלות אחזקה חודשית סבירה מצד שני)? *הרכב יהיה רכב שני, נסועה ממוצעת של כ-20-25 אלף בשנה (מתוכם 1-2 טיולי נהיגה בחודש וקורס נהיגה…
הודעה אחרונה מאת gadik6, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אנחנו מחפשים להחליף את הטויטה קורולה 2009 שלנו ברכב חדש (פרטי, לא ליסינג, יד 1, אנחנו 4 אנשים מבוגרים שמבצעים נסיעות יום יומיות בדרכים עירוניות ובין-עירוניות). אנחנו מתלבטים בין : טויטה פריוס סקודה אוקטביה 1.4 TSI (אם יש עוד דגמים, נשמח לדעת ולהכיר). מבחינת הפריוס - היברדית, שזה תמיד נחמד מבחינת חיסכון בדלק (ומבין ההיברידיות הצלחנו להבין שהיא הטובה ביותר במתחם), מרשימה מאד מבחינה פנימית, מרגישים שהאוטו מעודכן לשנת 2018 עם שלל גימיקים ודיגיטציות. מטריד אותנו שיש לה רק 122 כוחות סוס משולב (נשמע עצל מאד) וראות מוגבלת למדי בשמשה האחורית. אוקטביה - בעלת 150 כוחות סוס, אבל מבאס שיש לה רק 2 שנות אחריות, דיווחים על גיר בעייתי, עלות תחזוקה גבוהה, ופ…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 480 צפיות
אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי לדגם הידני אמבישיין 1400 שנתונים 12-13 - פשוט במחירון לוי יצחק לא הצלחתי למצוא מ100 האפשרויות שם את הדגם הזה... אם אפשר גם לדגם האמביינטה V16 ומה ההבדל בתכלס בינייהם... אחד מהם מוגדר בתור MPI ואם כן מה הצירוף הזה אומר? רב תודות
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן: ליסינג פרטי - מועמדות סופיות : גולף 1.4 ארונה fr ארונה סטייל- צבע לבן מלא בלבד צבע שונה 2500 שקלים סהכ , צביעה דו גונית 4500 מחולקים בסך חודשי העסקה טוסון 2000 פנורמיק ספורטאג׳ 1.6 היקרות - טוסון, ארונה fr גולף מחיר כמעט זהה -ארונה סטייל וספורטאג׳ 1.6 הפרשים בין היקר לזול -הארונה fr יקרה מהגולף סדר גודל של 70 שח לחודש הטוסון - יקר מה ארונה fr בכ 70 שח נוספים לחודש הארונה סטייל וה ספורטאג - הספורטג יקר מהארוחה סטייל בכ 20 שקלים לחודש. נסועה מקסימום 15 אלף בשנה קהל היעד- זוג ולברדור בשלב יותר מאוחר פלוס אחד . נסיעה עירונית 70% מה חשוב - בטיחות , חסכון בדלק עד כמה שניתן , מרווח מספק גם בתא המטען,נוחות וזריזות . משך העסקה כ 30 חודשים …
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 1 תגובות
- 804 צפיות
ניסיתי לדלות מידע והדעות היו חלוקות... כאלו שיש להם או היה בעבר ואמרו שמשלמים מחירון וכאלו שאמרו שהפסידו לא מעט בשל ירידת ערך אגרסיבית וטיפולים סופר יקרים במוסך מורשה. הדגם המבוקש הוא תלתן ירוק 1742 סמ"ק עם 230 כ"ס - לא ברור לי גם מהו מחירון לוי יצחק לצורך העניין היות ויש בערך מיליון דגמים שמה שמבדיל ביניהם זה רק איזה מילת בולשיט באיטלקית... אשמח לקבל חוו"ד ממי שיש לו \ היה לו בעבר הדגם המדובר, לצורך העניין אני מתעניין בידניות בלבד. יום טוב וחג שמח!
הודעה אחרונה מאת aleXtc, -
- 6 תגובות
- 762 צפיות
היי, אני מחפש רכב 7 מקומות יד שניה, והציעו לי סיטרואן C4 פיקאסו שנת 2013 עם 89 אלף קילומטר מהשכרה. אני יודע שמדובר בדגם "הבעייתי" עם בעיות אמינות במנוע, אבל מה שהיה אטרקטיבי בעיני בהצעה היה אחריות ל-3 שנים (או 40 אלף קילומטר, שעקב כך שזה רכב שני במשפחה זה יהיה בעךר אותו דבר אצלנו) לגיר ולמנוע + אחריות לשנה (או 20k) למגוון רחב של מכלולים. בנוסף הוא עושה טיפול 100 אלף על חשבונו, וצמיגים חדשים. המחיר שהוא דורש הוא 42 אלף. 2 שאלות: 1. אשמח לשמוע מה דעתכם על ההצעה ועל מה צריך לשים לב ודגש במו"מ 2. עד כמה המנוע הזה הוא בעייתי - האם הדעות חלוקות עליו או שהוא בעייתי ברמה שלא שווה לי בכלל להיכנס לזה כי ב-3 שנים הקרובות אהיה כל הזמן במוסך וחבל על הזמן ו…
הודעה אחרונה מאת CX25GTI, -
המלצה לרכב SUV חדש 1 2
מאת theace-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
הי, מעוניין לקנות רכב SUV (ג'יפון) חדש בטווח מחירים של 140-150Kפלוס מינוס הדברים החשובים לי לפי סדר יורד: 1. חסכוני בדלק - אני נוסע 120 ק"מ ביום לעבודה. 2. בעל תא מטען גדול שיתאים לעגלת תינוק ודברים נוספים. 3. מרווח יחסית מאחור ושיהיה נוח לכניס 2 ילדים. 4. שיהיה לו שוק. חשבתי על ה- סיאט אטקה/ ניסן קשקאי/ מיצובישי אקליפס אשמח לכל המלצה והכוונה. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת CX25GTI, -
-
- 8 תגובות
- 904 צפיות
היי לכולם, אני ובת זוגתי מחפשים רכב שישרת אותנו בתקופת הלימודים. אני רוצה לציין שיש לי ידע טכני ונסיון במכונאות, שיפצתי מנוע או שנים בעברי ואין לי בעיה לבצע את כל פעולות התחזוקה הנדרשות שלא מצריכות ליפט (עדיין אין סדנא בבית, יום אחד......) לא מוכן לשקול סופר מיני בשום תנאי - אני בחור גדול, והנוחות היא אחד הפרמטרים העליונים מבחינתי. אני בא מתחום הדו"ג ויורד מאופנוע ליטר - מתחשק לי מאוד שהרכב שאקנה יהיה בעל ביצועים סבירים לכל הפחות (לא מצפה לתאוצה של אופנוע, כן מצפה למשהו עם תגובה סבירה למצערת), וחשוב לי מאוד שהרכב יהיה ידני (משיקולים של צריכת דלק, אמינות וידיים קודמות). אם לסדר את הפרמטרים כרשימה, אזי הנוחות במקום הראשון, לאחר מכן הביצועים ואז מגיעות האמינות ותצרו…
הודעה אחרונה מאת Sanction, -
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ערב מבורך לברים יקרים התקציב הוא 23K+- שניהם שנת 2013 עם ק"מ סביב ה 100k, האם הם חולקים את אותו גיר AL4 המחודש יותר ואת אותו המנוע? ואם לא מי מבינהם יחשב אמין וחסכוני יותר? אני מודע לזה שה c4 יותר נוח ומפנק עם סביבת נהג טובה יותר,אך לאליזה בגאז' גדול יותר. תודה מראש למכוונים.
הודעה אחרונה מאת מלטבשי, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני מחפש מכונית יד שניה ומה שהכי חשוב לי זה מצב טכני מעולה. התווכחתי על זה עם חבר שלי שאומר שהכי טוב לקנות מבן אדם פרטי כי ככה אני יכול לקחת את המכונית לבדיקה בעצמי ולדעת בדיוק מה יש לי ביד, אבל אני קראתי בכתבה הזאת http://www.ashdod4u.com/%D7%9C%D7%A7%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9E%D7%91%D7%9C%D7%99-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%AA-%D7%A8%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9D/ שאם קונים מכוניות יד שניה מחברה אז בדרך כלל המצב הטכני שלהן יהיה טוב יותר מבפרטי, זה נכון? וזה נכון שהחברות האלה עושות תיקונים למכוניות כמו שכתוב שם? והם יסכימו להגיד לי אילו תיקונים הם עשו? ואם אני אבקש לקחת את המכונית לבדיקה במוסך שלי, כמו שממליצים פה http://www.israelhayom.co.il/article/150117, הם …
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
מנהלים עד 70 אלף
מאת VWM- 2 תגובות
- 861 צפיות
עד כה חושב ללכת לכיוון של סופרב / מאליבו 2013, כאשר נוטה יותר לכיוון המאליבו בשל הגיר הנודע של הסופרב מבחינת דרישות - אמין, בטיחותי, מפנק/מאובזר, מהיר וחסכוני ככל הניתן (בשאיפה קצת יותר טוב מ 1 ל-10) אשמח לשמוע חוות דעת על הרכבים בשנתון האמור וכן הצעות נוספות... תודה!
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
- 7 תגובות
- 885 צפיות
שלום האם כדי לקנות רכב שהוחלף בו מנוע? לטענת המוכרת הוחלף מנוע כתוצאה מהתחממות. החליפו מנוע שעמד על 40 אלף קמ. איך המוכרת יודעת שאכן קיבלה מנוע מפרוק עם 40 אלף קמ ולא עם 100 אלף קמ?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 937 צפיות
רציתי לשאול אני רוצה לבצע עיסקת טרייד אין לרכב חדש מול הרכב שלי. החברה שאני מבצע את העיסקה רוצה מן הסתם לבדוק את הרכב שלי לפני. השאלה שלי אם הם מציעים לי לשלם חצי חצי זה בסדר? או שהם אמורים לשלם הכל?
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- 20 תגובות
- 4 אלף צפיות
היי, אני מעוניין לקנות מונדאו 2011 טרנד מנוע 2300 לאחר מתיחת הפנים מקרסו טרייד אין,הצלחתי להשיג את המספר של הבנאדם שנתן להם את הרכב(הוא נתן להם את המונדאו ולקח רכב אחר) ודיברתי איתו והוא אמר שהרכב טופל במורשה ולפני שהוא מסר את הרכב לטרייד קרסו דרשו ממנו ללכת לעשות בדיקה(כלומר אני מניח שהבדיקה היא כמה שיותר "אמיתית" מכיוון שככל שיהיו בה יותר דברים רעים ככה אפשר יהיה לקחת ממנו יותר כסף),אני מצרף את הבדיקה ומעוניין לשמוע את דעתכם עלייה,מה שצד את עיניי זה שמה שרשום תחת סעיף מערכת היגוי(הבנתי שיש בעייה ידועה עם זה וזה או מסרק הגה או משאבת הגה כוח) ועניין הבלמים. הציעו לי את הרכב תמורת X כסף או תמורת X כסף פלוס 4 אלף תמורת זה שהם יתקנו את הליקויים(אני מניח שהם ישתמשו …
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
לפעמים אני משתעשעשת ברעיון לקנות רכב "יוקרה" ישן. למשל ראיתי מודעה על BMW שנת 2003, בתמונה נראה שמור, ונראה ספורטיבי מעט. דורשים 22 אלף. טסט עבר עכשיו. למה זה עושה לי חשק: 1. בשביל הדאווין - האנשים בסביבתי לא מבינים, חושבים BMW, לא ידעו איזה שנה זה בכל מקרה (הם לא מבינים בדיוק כמוני), אני מהתמונות בקלות הייתי נותנת לזה 2008-2010 ושוב זה מחוסר הבנה טוטאלי) 2. זה בטח רכב נוח ובטיחותי - בכל זאת BMW 3. כמה אני כבר אפסיד עליו - זה קשה לי לחשב. נגיד יעשה לי בעיות עוד שנה, אז אני אמכור אותו ב10000, כמה יעלו לי טיפולי במוסך? אני לא יודעת, אבל בטוח אני אפסיד עליו בשנה פחות מאשר על רכב חדש 4. בגלל שזה רכב ישן אני פחות אפחד עליו ופחות יכאב לי הלב על שריטות מה האל…
הודעה אחרונה מאת ari C5, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 9.9 אלף צפיות
רכב חדש מ2017 נמכר ב10,000 מתחת למחירון. המוכר אומר שהוא דילר של כלמוביל הרכב כרגע יד 1 ואני אהיה יד 2 כי יש לו "תו סוחר" אז הבעלות לא עוברת דרכו. הרבה דובר על להיזהר מסוחרים, אז ממה בעצם אני צריך להיזהר?
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
-
- 0 תגובות
- 462 צפיות
לאילו דגמי רכבים שנמכרים בארץ היום (עד 150 אלף) יש את מערכות הבלימה האוטונומית הטובות ביותר? ספציפית אני מתעניין בבלימה מלאה במהירויות עירוניות וזיהוי הולכי רגל בחושך. תודה.
הודעה אחרונה מאת michael7ov, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 789 צפיות
שלום רב אני הולך לנסוע כ-240ק"מ ביום בכבישים פתוחים יחסית, אשמח לעצה ורעיונות לגבי רכב אמין וחסכוני (סביב 18ק"מ/ל'). האם לקנות רכב היברידי, דיזל או גז? עניתם בעבר שרכבי דיזל עדיפים, האם זה עדיין כך? כמובן שאשמח להצעות על רכבים ודגמים ספציפיים שמובילים בקטגוריה זו. אני מתכנן לקנות רכב סביב שנתון 2015, אבל פתוח להצעות.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 859 צפיות
הייתי בחברת ליסינג ומכל הרכבים הרכב הזה נשמע הכי נורמלי מבחינת קולמטארז וכד אמרו לי שהוא עשה תאונה קטנה מקדימה ולקחתי אותו לבדיקה רצ"ב טופס הבדיקה כשדיברתי עם הבוחן אחרי הבדיקה הוא אמר שמבחינת מכאנית הוא בסדר גמור אבל הוא עבר תאונה מקדימה לא משהו שפגע בשאסי או במערכות של הרכב אלא בעיקר קוסמטי אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי לפענח את תוצאות הבדיקה (הערה : אני בדר"כ קורא ולא כותב אני מקווה שלא חרגתי בצורה כלשהי מכללי הפורום בצורת הכתיבה)
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רציתי לשאול לגבי גולף Gti שנת 10-11 מנוע 2000 עם 210 כוח סוס, הרכב סטוק כמו שמגיע מהחברה, עבר באזור 94 אלף קמ, האם הגיר DSG מחזיק טוב בשנים האלה? יש הערות כלשהן לבדיקה במוסך? לפי מה שהבנתי מהמוכר טופל רק בחלקים מקוריים, אשמח לייעוץ שלכם, תודה
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
קצת רקע , מכרתי את ה rsq3 שלי ואני חפש רכב קופה עם כוח ומפנק מבחינת אבזור. אני בדילמה גם לגבי ייבוא אישי של רכב עם קמ נמוך מאוד ולא ברור לי כל נושא האחריות בארץ במידה ואני מייבא רכב מחול , בקיצור מחפש המלצות לגבי חבילה כוללת שתתן לי הנאה מהכוח מהאבזור וכמובן אחריות מלאה. אין לי העדפות לגבי חברה מסויימת בשלב זה וכבר קרץ לי הנושא של רכב הנעה אחורית אמריקאי , וידי כיווני לקאמרו אבל שמעתי שהגרסה של 3.6 היא קצת מאכזבת מבחינת כוח זמין. תודה וסופר מהנה לכולם
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
שברולט סוואנה 2.8 ליטר
מאת Guest botzek1-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
שלום, אנחנו מתלבטים בעסק המשפחתי איזה רכב יחליף את הסילברדו, על פניו נראה שהסוואנה הכי מתאימה לנו- המון המון שטח לזיווד ואחסון, וגם בגובה נגיש ונוח. הרכב משמש מעין סדנה ניידת לאחזקת מתקני תשתיות. החשש העיקרי הוא שהרכב יהיה חלש מדי (180 כ״ס עם הרבה משקל) אחרי שהתרגלנו לסילברדו, למישהו יש סוואנה עם המנוע החדש המוקטן ויכול לחוות דעה? תודה לעונים Sent from my iPhone using Tapatalk
-
-
- 1 תגובות
- 515 צפיות
שלום שלום, אשמח לייעוץ על רכב סופר-מיני אוטומטי בתקציב של עד 30 אלף. אנחנו זוג ללא ילדים , אבל יתכן ויווצר אחד כזה בשנים הקרובות . מחפשים רכב בטיחותי, מרווח יחסית, עם תא מטען סביר פלוס. נשמח כמובן לאמינות וחסכון בדלק (למרות האוטומט). כרגע האופציות הכי טובות שהגעתי אליהן הן פורד פיאסטה משנתון 2012 ויונדאי I20 משנתון 2011/2012. אשמח להמלצות על מכוניות נוספות שלא כללתי בחשבון, ואיזו עדיפה מבין השתיים שציינתי? המון תודה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אהלן כעת על הפרק קיה סיד האצבק - ליסינג . ידוע לי שבקרוב הדגם מוחלף , הדגם הנוכחי מוצע לי במחיר נוח השאלה איך הוא מבחינת בטיחות , צריכת דלק , רעשי כביש ונוחות עם התיבה הדו מצמדית של קיה . מוצע עם מובילאיי , מולטימדיה מן הסתם לא מקורית שכוללת וויז ומצלמה אחורית . ישרת זוג פלוס 1. המון תודה
הודעה אחרונה מאת Saar Berman, -
-
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום רב לפורום הנכבד, הגיע הזמן, קניית רכב ראשון, לאור השחרור מצה״ל ותחילת הלימודים אשמח לקבל ייעוץ בנושא - לא מבין בכלל. דברים שחשובים עבורי - 1. אמינות. 2. צריכת דלק נמוכה. 3. נסיעות בין עירוניות. אין יותר מדי חשיבות עבורי ל - ידני/אוטומת, אבזור, קוסמטיקה חיצונית כזו או אחרת. התקציב כרגע הוא 15,000 ש״ח, נא לא להציע מעבר כי פשוט אין לי... תודה רבה לכולם !
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
