Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב לבין עירוני מבחינת סלד לפנדה יצרון בדמות סלד נמוך יותר במהירות גבוהה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

חורש את הרשת ודיי מצאתי 2 פוסטים על רנו.

הפנדה לא ממש מוצאת חן בעיניי (יש גבול לטעם) יש עוד רכבים מומלצים שיצפינו לכיוון ה-18 אלף (אולי אחרי מיקוח יהיה אפשר להביא ב15)

פורסם

ניסאן מיקרה ידנית יכולה איכשהו להתכנס לסכום הזה, למשל: http://yad2.co.il/s/c/oox7vx

 

גם יונדאי i20 (אבל יותר בקושי):http://yad2.co.il/s/c/lziywd

(אין לי כמובן שום קשר לרכבים האלו, אני לא מכיר אותם ובוודאי לא ממליץ על האקזמפלרים האלו ספציפית).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
ניסאן מיקרה ידנית יכולה איכשהו להתכנס לסכום הזה, למשל: http://yad2.co.il/s/c/oox7vx

 

גם יונדאי i20 (אבל יותר בקושי):http://yad2.co.il/s/c/lziywd

(אין לי כמובן שום קשר לרכבים האלו, אני לא מכיר אותם ובוודאי לא ממליץ על האקזמפלרים האלו ספציפית).

 

מבחינת רכבים הם עדיפים על הגטס / רנו ?

פורסם

לדעתי לא (בטח לא המיקרה). היונדאי אולי תהיה קצת בטוחה יותר, גם זה בספק. אבל יש כאלו שהמחשבה על רכב צרפתי מעבירה בהם צמרמורת.

 

מעבר לזה, תמיד טוב שיש עוד אופציות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לדעתי לא (בטח לא המיקרה). היונדאי אולי תהיה קצת בטוחה יותר, גם זה בספק. אבל יש כאלו שהמחשבה על רכב צרפתי מעבירה בהם צמרמורת.

 

מעבר לזה, תמיד טוב שיש עוד אופציות.

 

מה אתם אומרים על הc4 ? ולאיזה שנתון/יד/קמ כדי לשאוף?

פורסם

אם תהיה מוכן לשלם קצת יותר דלק, הייתי הולך על יונדאי גטס בגרסאת אבזור (בטיחותי) גבוה (משמע אל תחפש GLF אלא GLI או GLS או GLX).

שנת 2008-2009

 

תקזז את עלויות הדלק הגבוהות במקצת עם עלויות חלפים וטיפולים זולות בגטס מאשר אצל שאר היצרנים.

 

בהצלחה

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

פורסם
אם תהיה מוכן לשלם קצת יותר דלק, הייתי הולך על יונדאי גטס בגרסאת אבזור (בטיחותי) גבוה (משמע אל תחפש GLF אלא GLI או GLS או GLX).

שנת 2008-2009

 

תקזז את עלויות הדלק הגבוהות במקצת עם עלויות חלפים וטיפולים זולות בגטס מאשר אצל שאר היצרנים.

 

בהצלחה

 

להבנתי הגטס החסכנית מבין הרנו לא ?

פורסם
לא. הקליאו (הידנית) חסכונית משמעותית מהגטס.

 

מבחינת אוטומט / ידני יש הבדל איזה גיר נשמר יותר טוב לאורך הזמן ? או לחלופין למה עליי לשאוף ?

פורסם

עוד שאלה לחברי הפורום -

שמתי לב שבפורום מכירת הרכבים יש הרבה דגמים שעל פניו יוכלו להתאים למחיר - פוקד פיאסטה וכו׳

תוכלו לתת מבט / להציע עוד דגמים קלוונטים?

פורסם

הקליאו בבין עירוני ההררי עושה כ 1/16.5 בבין עירוני/ שיוט כ 1/18.5.

הקליאו האוטומטית חזקה מהידנית אבל כבר לא חיסכונית כמו הגטס.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...