Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפעמים אני משתעשעשת ברעיון לקנות רכב "יוקרה" ישן.

למשל ראיתי מודעה על BMW שנת 2003, בתמונה נראה שמור, ונראה ספורטיבי מעט.

דורשים 22 אלף. טסט עבר עכשיו.

למה זה עושה לי חשק:

1. בשביל הדאווין - האנשים בסביבתי לא מבינים, חושבים BMW, לא ידעו איזה שנה זה בכל מקרה (הם לא מבינים בדיוק כמוני), אני מהתמונות בקלות הייתי נותנת לזה 2008-2010 ושוב זה מחוסר הבנה טוטאלי)

2. זה בטח רכב נוח ובטיחותי - בכל זאת BMW

3. כמה אני כבר אפסיד עליו - זה קשה לי לחשב. נגיד יעשה לי בעיות עוד שנה, אז אני אמכור אותו ב10000, כמה יעלו לי טיפולי במוסך? אני לא יודעת, אבל בטוח אני אפסיד עליו בשנה פחות מאשר על רכב חדש

4. בגלל שזה רכב ישן אני פחות אפחד עליו ופחות יכאב לי הלב על שריטות

 

מה האלטרנטיבה - לקנות רכב חדש שעולה 130 אלף, שיכאב לי הלב על כל שריטה וכל מכה. אבל רכב חדש יקנה לי בלימה אוטונמית ואיבזור בטיחות אחר (אם אני קונה רכב חדש, זה יהיה רק רכב עם איבזור כזה), או לקנות רכב יד2 שעולה איזה 60 אלף, גם ככה בלי איבזור בטיחות, וגם תמיד אני אפחד שמכרו לי לי משהו לא טוב (לא אני מבינה ברכבים, ולא אף אחד בסביבתי שיכול לייעץ לי במקום לגבי רכב, ועל מכונים אני פחות סומכת, והבנתי כבר שהדוחות של מכוני הבדיקה רק חצי מדוייקים ומוצאים רק חצי מהדברים)

 

מה דעתכם? (בעיקר רוצה להבין את העניין הכספי של אחזקת BMW ישן - כאילו לי נראה שמקסימום ההפסד שלי בשנה יהיה גם ככה סכום שאפסיד על רכב חדש שאקנה, אפילו שברכב חדש תגידו ההפסד הזה פחות משמעותי אם מחזיקים את הרכב כמה שנים)

פורסם

אין קשר בין הכותרת לתוכן...

אני אישית בעד איזון בין ירידת ערך לאמינות. לכן, לדעתי, 2003 רכב ישן מדי. אפשר למצוא מכונית אמינה ובטיחותית בת 3 ולנסוע בראש שקט ועם תחזוקה לא יקרה.

לא רשמת כמה קילומטרים נוסעים בשנה, מה כמות הנוסעים וגילאים ( צריך בגאז' גדול לעגלת תינוק ?).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

רשמת נכון - אני מכיר אנשים אשר קונים רכב יוקרה ישן, בין כ 10 שנים.

אבל - הם לוקחים בחשבון אפשרות לתקלות - וברכבי יוקרה, עלות החלפים והטיפולים די יקרה.

לכן , הם מציבים בצד עוד סכום, כ 10-20 אלף ש"ח - להוצאות לא מתוכננות.

לביטוחים, אגרות רישוי וטיפולי אחזקה רגילים שנתיים.

 

כדוגמה - אם סך התקציב לקניית הרכב כ 100 אלף.

הם ירכשו רכב ב 80 אלף, ו 20 אלף ישמרו בצד לתחזוקת הפתעות וביטוחים.

ובמידה ולא היו הוצאות גבוהות - התקציב עובר לשנים הבאות.

 

לקחת בחשבון כי כל שנה צריך לבצע התאמות והוספה, מאחר ויורד מהתקציב התחזוקה השוטפת.

עלות הביטוחים האגרות, הטיפולים הרגילים השנתיים, ובלאי סביר צמיגים מצבר כמו בכל רכב רגיל.

 

כאן נכנס גם נושא הידע, והאם אפשר, לא להשתמש ברכב לתקופה מסוימת, ויש עוד רכב בבית.

והאם יש מוסך טוב בסביבה, עם ידע והתמחות בתחזוקת הרכב.

מאחר ועם ידע, אפשר במחירים סבירים להשיג חלקים מפרוקיות בישראל, אבל צריך להבין מה מצבם.

או להזמין מחו"ל, דרך E-BAY או אתרים אחרים, ושוב צריך ידע מה להזמין, ולוקח זמן

עד שהחלפים מגיעים, ובנתים אפשר והרכב יצטרך לעמוד.

 

שבו ובצעו חישוב , של היתרונות והחסרונות והאם התחזוקה אפשרית.

על פניו זה נראה כרעיון טוב - אבל לקחת בחשבון כי מחיר התחזוקה השוטפת

ואפשרות להוצאות לא מתוכננות, לפעמים די-גבוה.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
לפעמים אני משתעשעשת ברעיון לקנות רכב "יוקרה" ישן.

למשל ראיתי מודעה על BMW שנת 2003, בתמונה נראה שמור, ונראה ספורטיבי מעט.

דורשים 22 אלף. טסט עבר עכשיו.

דגם?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

הערך של רכבי יוקרה מאוד צונח בשל העובדה שהתחזוקה שלו יקרה ביחס לרכב "עממי" ולכן שהוא משומש, הוא לא זוכה לביקוש גדול (חוץ מכמה מגזרים).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

"חוסר הבנה טוטאלי" ורכב (בוודאי אחד מורכב יחסית) בן 15 זה לא שילוב מוצלח. רכב כזה מצריך ידע, זמן, וכסף כדי שימשיך להיות משהו שתרצי לנסוע בו. זה חצי תחביב.

 

במקרה שלך, נשמע כאילו רכב משומש רגיל יהיה אופציה עדיפה בהרבה. את הדאווין תשאירי למתי שיהיה לך יותר כסף ו/או ניסיון ברכבים כאלה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

אם יש לך כיסים עמוקים זאת שיטה מצוינת לנצל את תוכנם.

 

רכישת רכב יוקרה ישן מחייבת הבנה וידיעה בתחזוקה ותיקון לפחות כדי להבין אצל מי כדאי לטפל, ואם מוכרים לך לוקשים או לא.

 

כמו"כ מחירי החלפים יכולים להיות גבוהים מאד אם לא יודעים איפה לרכוש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לי יש הרבה נסיון עם מכוניות יוקרה ישנות, ללא ידע טכני ויכולת הזמנת חלקים מחו"ל אתה עלול להפסיד המון כסף.

דוגמה:

קדילאק STS V8 שנת 2006 עם 250000 ק"מ, הלך בולם MRC, ב UMI רצו 8500 ש"ח לאחד לפני התקנה, בחו"ל עולה 450$, אחרי משלוח מיסים והתקנה, יצא פחות מ 3000 ש"ח.

דוגמה נוספת עם אותו רכב: רכב מקרטע ללא אזהרה, יש check engine, בודק באפליקציה את קוד, מחפש בפורום בחו"ל, מוחק את התקלה על פי עצות שמדובר בבית מצערת, רכב חוזר לעצמו, במקביל מזמין בית מצערת מחו"ל (פחות מ $200 אחרי משלוח ומיסים) אחרי ש UMI ניסו לשדוד אותי, עד שהחלק הגיע התקלה חזרה מספר פעמים, כאשר הגיע החלפתי בעצמי על סמך סרטון יוטוב.

 

הוצאות תיקונים בשנה 4500 ש"ח

אם לא היה ידע הייתי צריך להוציא בסביבות 13000...

פורסם

עלות התיקון של תקלות ברכב יוקרה זהה כמעט בין רכב חדש לישן.

שאל את עצמך אם אתה יכול לתחזק רכב יוקרה חדש אם קורה משהו? אם התשובה שלילית - אין טעם לחשוב בכיוון בכלל... ובפרט ברכב ישן שמופע התקלות בו צפוי להיות גבוה יותר..

×
×
  • תוכן חדש...