Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי בחברת ליסינג ומכל הרכבים הרכב הזה נשמע הכי נורמלי מבחינת קולמטארז וכד

אמרו לי שהוא עשה תאונה קטנה מקדימה ולקחתי אותו לבדיקה

רצ"ב טופס הבדיקה

 

כשדיברתי עם הבוחן אחרי הבדיקה הוא אמר שמבחינת מכאנית הוא בסדר גמור

אבל הוא עבר תאונה מקדימה לא משהו שפגע בשאסי או במערכות של הרכב אלא בעיקר קוסמטי

 

אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי לפענח את תוצאות הבדיקה

 

(הערה : אני בדר"כ קורא ולא כותב אני מקווה שלא חרגתי בצורה כלשהי מכללי הפורום בצורת הכתיבה)

Capture.PNG

פורסם

אני לא רואה משהו שפוסל את הרכב לקניה - אין לתאונה הזאת שום משמעות בטיחותית. הרוב המוחלט של רכבים הליסינג עוברים תיקונים קוסמטיים לפני המכירה ( השבחה ). מדובר בתיקונים באיכות נמוכה ( "בזול" ).

אם המחיר מתאים ( וצריכה להיות כאן הפחתה בגין ליסינג ), אפשר לקנות את הרכב. גם הקילומטראז' לא גבוה בשביל 3 שנות ליסינג.

מה שאתה צריך לדעת, שבעתיד, כדי למכור, תצטרך להפחית במחיר גם כן. זה יותר משמעותי אם קונים את הרכב לתווך קצר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני לא רואה משהו שפוסל את הרכב לקניה - אין לתאונה הזאת שום משמעות בטיחותית. הרוב המוחלט של רכבים הליסינג עוברים תיקונים קוסמטיים לפני המכירה ( השבחה ). מדובר בתיקונים באיכות נמוכה ( "בזול" ).

אם המחיר מתאים ( וצריכה להיות כאן הפחתה בגין ליסינג ), אפשר לקנות את הרכב. גם הקילומטראז' לא גבוה בשביל 3 שנות ליסינג.

מה שאתה צריך לדעת, שבעתיד, כדי למכור, תצטרך להפחית במחיר גם כן. זה יותר משמעותי אם קונים את הרכב לתווך קצר.

 

תודה רבה על התגובה,

ברור שיש הפחתת ליסינג ואני אמכור בהפחתת ליסינג, השאלה האם צריכה להיות הפחתה חריגה נוספת או פגיעה משהו מיוחד

מבחינתי אני מחפש יותר רכב למשפחה שישרת אותנו נאמנה לצורך נסיעות לשנים רבות ככל האפשר

פורסם

אכן לפי הבדיקה אין פגיעה בשסי וסך הכול הבדיקה טובה כמו שאמור להיות לרכב בן 3.

מה שלא מובן זה מעיכה בסעיף של המתלים.

יש רעידות בזמן נסיעה? או משהו חריג?

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אכן לפי הבדיקה אין פגיעה בשסי וסך הכול הבדיקה טובה כמו שאמור להיות לרכב בן 3.

מה שלא מובן זה מעיכה בסעיף של המתלים.

יש רעידות בזמן נסיעה? או משהו חריג?

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

רק מעלה השערה,

יכול להיות שהנהג נכנס במדרכה גבוהה(החליק בגשם) ולכן גם הפח וגם המתלים ספגו מכה?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...