Jump to content

אריה1986

  • פרסום הודעות

    95
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות אריה1986

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  • תאריך לידה 31/07/1986
  1. התא מטען שלה מגוחך.. 150-160 ליטרים. יש גבול לפשרות לגבי הרכב משומש, הרכבים היום מתקלקלים כבר אחרי 3-5 שנים (אני מתכנן להחזיק ברכב 3-4 שנים לפחות) והם מעבר לאחריות כבר, אני מעוניין בשקט כמה שניתן (ברור לי שרכב חדש מהניילון הוא לא חף מתקלות). ממש תודה על הנכונות לעזור.. אבל זאת החלטה שלי והיא סופית ללכת על רכב חדש. אני אחזור לנושא של הפוסט, אשמח לדעת על חוויות של אנשים שנסעו באיביזה\פיקנטו\מאזדה 2 ולגבי עלויות תחזוקה שלהם וההתמודדות שלהן מול פקקים\נסיעות רחוקות מאוד. שוב, תודה על הנכונות לעזור!
  2. זהו, שכנראה אצטרך להתפשר על המובילאיי, כי כל רכב משנת 2018 אמור להיות עם מובילאיי אם אין מערכות בטיחות שיש בעיקר ברכבים של 100+ אלף מה שכן, ערכתי את ההודעה הקודמת, ביררתי וזה רכב שאני קונה משלמה סיקסט (הם קונים מהיבואן ומוכרים לי עם 0 ק"מ) ואני אהיה רשום כיד 01... על פניו אני מקבל הנחה של 13 אלף שח על הרכב, מצד שני, השווי שלו יורד ב5-8 אלף אם וארצה למכור אותה כשתהיה בת 3 שנים (כמובן זה ספקולציות)...
  3. טוב, ראיתי דרך הייטק זון שיש מבצע על המאזדה 2 (דינאמיק), במחיר של האיביזה. בתאכלס? זה דיי הפשרה של שני העולמות - תא מטען מרווח יותר מהפיקנטו וגם ההילוכים הם תיבה אוטומטית טיפטרוניק (6 הילוכים). רשום גם שזה ישירות מהיבואן דגם 2019, מה שמרמז על שאני אהיה יד 00.. אברר מולם. נראה לי שמאזדה זה הימור "מושכל" יותר מהאיביזה, אם להסתכל על הגובה מחיר? עריכה: הבעלות שאם אני קונה את הרכב למאזדה זה שאני אהיה יד 01... המחיר שרשום במבצע זה 93400 במקום 107000 https://www.icar.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94/%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94_2/%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94_2_%D7%97%D7%93%D7%A9/version13111/
  4. כמה שאני אוהב צרפתיות (הייתה לי 308 שנת 2010) אני לא נכנס שוב ל"אולי זה אחרת".. אולי זה באמת ככה, אבל הערך העתידי שלה זה משהו שאני כן מעוניין לשמור. נגיד ואקנה C3, רוב הסיכויים (כמובן ששום דבר לא וודאי), הערך שלה יהיה 40-45 אלף לעומת הפיקנטו\איביזה שערכן יהיה 55+ וזה אם האוטו לא במצב אידאלי. יותר מזה, מהסוכנות אני אהיה יד 00, לעומת הדילים של 0 ק"מ שאני אוטומטית 01, מה שכבר על היום הראשון של הרכישה אני מאבד פי 2 יותר ערך מאשר דרך הסוכנות. yoav911gt2 אין מובילאיי, בדקתי בסוכנות קיה, אלא אם כן עבדו עליי. הזמנתי נסיעת מבחן ואסתכל בשביל לעשות דאבל-צ'ק.
  5. pooh-bear חדשה כי אני לא רוצה לחזור לאותם הסרטים שהיו לי עם רכבים משומשים... אולי התפנקתי יותר מידי (יש לי כרגע רכב מהחברה, מחליף כי מעלים מחירים ולא משתלם כבר, לא שזה היה משלם יותר מידי גם ככה..) אבל אני מעוניין ברכב נוח שקט ואמין שנותן לי את השקט הנפשי שלא היה לי ברכבים משומשים. מעדיף לא ללכת על הצרפתיות בדיוק בגלל היריד ערך הגבוהה יחסית. עריכה: ב EX יש מוביל-איי, מה שאין בGT.. ומבחינתי, מניסיון, מוביל-איי זה דיל-ברייקר רציני. borisYalzin איך אפשר לבוא אליהם? מבחינת מה הם יכולים להתגמש איתו?
  6. שלום, אשמח לדעת כמה דברים בקשר לקיה פיקנטו (82,900). הרכב מגיע עם גיר של 4 הילוכים, האם זה מפריע בנסיעות בפקקים, או לחילופין בעליות של ירושלים והצפון? אני כמעט כל סופ"ש נוסע לטיולים לצפון ולדרום ויוצא שנוסע בהרים מספר פעמים בחודש. סה"כ עושה בערך 15-18 אלף בשנה. ההתלבטות שלי, היא עם האיביזה אקסלנס (93,900), שמגיעה עם 7 הילוכים ויותר כוח מיידי... אך ההבדל במחיר ביניהן הוא 11 אלף! אני לא מעוניין בהצעות אחרות, כנראה יהיו יותר יקרות, אבל התקציב שלי עדיף רכב כמה שיותר זול שמציע הכי הרבה. בפיקנטו יש 7 שנות אחריות ובאיביזה רק 2 עם אופציה בתוספת תשלום לעוד שנה.. והבדל נוסף זה הגודל בתא מטען (הבדל של 100 ליטר) אבל זה פחות משמעותי כי אני לא מעמיס בתא המטען הרבה דברים (רווק). בשורה התחתונה, האם ההבדל של 11 אלף הזה הוא משמעותי או זניח לעומת מה שמקבלים? אשמח לחוות דעת ויעוץ על שני הרכבים (חיפשתי בפורום אבל לא מצאתי מידע קונקרטי על איך הרכבים מתמודדים עם עליות\הגיר בזמן פקקים). מבחינת ירידת ערך, נראה שההבדל במחירונים (של מלפני 3 שנים, שנתון 2016) הם גם זניחים והירידת ערך דיי דומה ביחס למחירים שלהם... * הקנייה תהיה בתשלום אחד - האם יש סיכוי לקבל "הנחה" או "הטבה" כלשהי במקרה הזה? תודה מראש!
  7. נהגתי באיוניק... וישבתי בנירו. בנירו הרגשתי הרבה יותר מאוורר ומשוחרר, מאמין של טעם אישי מי שמעדיף ישיבה יותר "ספורטיבית" מאשר יותר נינוחה. גם לי הייתה ההתלבטות האם לקחת את האיוניק.. בסוף הזמנתי את הנירו מה שכן, הופתעתי מאוד מההבדל המשמעותי בין הספורט למצב ברגיל.. ברגיל בקושי הרכב זז כשבספורט הוא נותן אחלה תאוצה, הבעיה היא שהוא משתמש לרוב במנוע הבנזין ולא בחשמלי בגלל זה. כמובן שאם זה ליסינג מהעבודה, זה לא כזה משנה.. העיקר שתהנה מהרכב, זה הכי חשוב!
  8. טוב, עשיתי נסיעה באיוניק... לא הצלחתי כלכך למצוא את תנוחת הישיבה (נהגתי בדגם הסופרים ולא הפחות מאובזר, הפרימיום שהליסינג מציע). התנוחה נתנה לי תחושה של הגבלה ולא הרגיש נוח... ישבתי בנירו (לא נהגתי) אבל היא BY FAR הייתה מועדפת. בסוף הזמנתי את הנירו, גם אחרי אינספור קריאות חוות דעת וסרטונים וגם חוות דעת מהפורום תודה לכולם! כטח אעשכן בעתיד על החוויה שלי עם הנירו..
  9. אשמח לקבל מידע על: איך הרכב מרגיש (אם יצא לך) בנסיעות עם עליות תלולות מרובות? באיזה מובן הוא נמוך, מבחינת תנוחת ישיבה או בגלל הגג הנמוך (שהבנתי מאוד מקשה על המרווח ראש מאחורה..)? והאם במהירויות גבוהות הרעש שחודר לפנים הרכב הוא סביר או שקצת מקשה? תודה!
  10. היי, אשמח לדעת האם יש שוני משמעותי בנהיגה וב"זריזות" של שני הרכבים הללו? ישבתי בשניהם, ההרגשה מעולה בשניהם, אבל לא נהגתי באף אחת מהן. אשמח לתובנות על הכוח שהן מספקות? יהיו לי נסיעות לירושלים, וכמובן, בגלל שזה רכב חברה לצפון\דרום הרחוקים. אשמח לדעת על הזמינות כוח של הרכבים? שני הרכבים זהים במחיר, אז חוץ משיקול הזמינות כוח וההתמודדות עם השטח, לא כלכך מעניין אותי הפן הכלכלי\אמינות תודה מראש!!
  11. האמת הטיפול הענקי שהיה לי עשיתי במוסך אורן בחולון... חייב להגיד שעשו עבודה טובה, לקח להם יומיים לעבוד על האוטו ובכל שלב הם שלחו לי תמונות של המנוע (פתחו לי את המנוע) והסבירו כל דבר ודבר מה הם עשו ולמה. * להבדיל ממוסך אמ הדרך שמשם ברחתי - ויש לי חשש שבגללם הבעיות התחילו. ROi, לגבי הדיאגנוזה, אני יום ראשון נוסע למוסך אורן להשאיר את הרכב ושיעשו לי טסט עליו... אגיד להם לבצע דיאגנוזה לגבי הגיר! תודה! רק שאלה נוספת, למה החלפה חלקית ולא מלאה כבר על הדרך?
  12. היה לי לא מזמן טיפול ענקי... אני אבדוק אם עשו שם החלפה של שמן גיר ושסתומים... אבל בזמן שאני מחזיק את הרכב (3+ שנים) כשקניתי את הרכב זה לא קרה לי, אחרי שנה+ בערך שהרכב אצלי הוא התחיל לעשות לי בעיות עם הגיר... כשקניתי את הרכב הוא היה עם 99 אלף קמ וכאמור עכשיו הוא על 130 אלף... הלכתי למוסך מורשה היום בשביל לשאול לגבי מגבים, על הדרך שאלתי לגבי הבעיה. המוסכניק אמר לי שזה 50% לחץ לא תקין בשמן והחלפת שסתומים 50% זה להחליף את כל המערכת של הגיר. ORSH, אין לי שמץ איך אפשר ולא נראה לי שכדאי כשהשמן חם חח
  13. הזריקה דיי חזקה. לא נשמע לי הגיוני שככה זה היה מההתחלה, במיוחד לא אותו הדבר אחרי 130 אלף ק"מ.
×
×
  • Create New...