Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

כעת על הפרק קיה סיד האצבק - ליסינג .

ידוע לי שבקרוב הדגם מוחלף , הדגם הנוכחי מוצע לי במחיר נוח השאלה איך הוא מבחינת בטיחות , צריכת דלק , רעשי כביש ונוחות עם התיבה הדו מצמדית של קיה .

מוצע עם מובילאיי , מולטימדיה מן הסתם לא מקורית שכוללת וויז ומצלמה אחורית .

ישרת זוג פלוס 1.

המון תודה

פורסם

אוטו מיושן, שלא מציע הרבה, אין מערכות בטיחות , אין הרבה אבזור , אין ביצועים מיוחדים.

אל תדאג, המובילאיי זו לא תוספת, זה בגלל שאין לה מערכת התראה על התנגשות או התראת קרבה וזה על פי חוק (שכנראה נועד בעיקר למלא את הכיסים של מובילאיי).

השאלה אם יש עוד אופציות או שמציעים לך אותה במחיר של סופרמיני.

פורסם (נערך)

ליתר ביטחון, אתה מדבר על לקנות את הרכב לשימוש פרטי, או לקחת אותו בליסינג?

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
ליתר ביטחון, אתה מדבר על לקנות את הרכב לשימוש פרטי, או לקחת אותו בליסינג?

לקחת בליסינג

מחיר קרוב לסופר מיני

פורסם
השאלה הנכונה תהיה מה האלטרנטיבות שמוצעות לך? וכמה זה עולה לך חודשי?

ארונה סטייל

גולף

קרוז -שירדה מהפרק עקב ריפודי עור

איוניק - בגלל קרינה

Asx

Xv דגם קודם

אלנטרה

סיד

פביה אמבישיין 1.2

הסיד כמשפחתית זולה מחיר זהה לפביה

כל השאר המחיר גבוה ההפרשים נעים כ 300 שח לחודש מה זולה ליקרה

פורסם

נוחות הנסיעה של הסיד טובה, בידוד הרעשים סביר אך יש טובות ממנה בתחום הזה.

בסך הכל מדובר ברכב שיעשה את העבודה עבור זוג עם ילד אחד, במיוחד אם אין דרישות מיוחדות והמחיר נוח.

לעומת פביה למשל הסיד תהיה נוחה ומרווחת יותר, בידוד הרעשים דומה אך הסיד פחות זריזה וחסכונית.

פורסם (נערך)

בתור אחד שנוסע על קיה סיד סטיישן 2015 כבר שלוש שנים, לא מבין, למה הכוונה "אוטו מיושן"?

אני מרוצה מאוד מהקיה ועכשיו מנצל את המחירים הזולים בעקבות החלפת הדגם הצפויה וקונה אחת באופן פרטי.

הרכב משדר אווירה סולידית, הדשבורד יחסית "רך" ולא קשיח. הכל מרגיש מוצק גם אחרי שלוש שנים.

יחסית נוח ולא מתרסק, משייט ב 120 בלי יותר מידי רעש. ההגה לא מתקשר במיוחד אבל יש לו משקל טוב ביד.

לטעמי לא חסר ברשימת האבזור כלום. שליטה על המולטימדיה מההגה, בקרת שיוט, מגביל מהירות.

הביצועים סבירים ביותר. גיר דו מצמדי 6 הילוכים נעים מאוד, ללא בעיות אמינות ככל שאני יודע. הרכב מבין היותר מרווחים בקטגוריה. צריכת דלק טובה יחסית, אצלנו בנסיעה עירונית/בין עירונית 50-50, נותן 11 וקצת ק"מ לליטר (העירוני זה בחיפה, הרבה עליות).

מה בכל זאת המינוסים שלו?

1. אין מערכות בטיחות כגון בלימה אוטונומית, בקרת תנועה חוצה מאחור או בקרת שיוט אדפטיבית.

2. לא מגיע עם חלונות כהים, ניתן לפתור בעלות סבירה.

2. הגג מקדימה יורד טיפה נמוך מדי. אם אתה גבוה יחסית ותהיה הראשון ברמזור שממוקם גבוה, תצטרך טיפה להזיז את הראש קדימה כדי לראות אותו.

3. אצלנו המגן גחון שפשף הרבה מדרכות עד שנקרע לגמרי והורדנו אותו. הרכב לא נמוך במיוחד בהשוואה לאחרים, מרווח גחון של 14 ס"מ. יכול להיות שאשתי פחות שמרה עליו כי היה בליסינג.

 

באופן כללי, הדגם תוכנן בזמנו להתחרות ישירות במשפחתיות האירופאיות, לדעתי בהצלחה רבה.

עריכה אחרונה על ידי SurfHigh

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

אם כבר סיד לזוג עם ילדים. אז ללא ספק הסטיישן.

רכב נוח, חזק. בנהיגה רגועה גם חסכוני בדלק.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

פורסם

לא הבנתי עם אתה מעוניין לרכוש אותו או בליסינג. הדגם הנוכחי אמור להיות מוחלף בקרוב. אך אפ נתייחס לרכב עצמו, יש לו תא נוסעים מרווח מאוד והרכב מאוד נוח, מתייחס להרבה נסיעות שהיו לי בעיקר במוניות. האבזור עשיר יחסית לגיל הדגם, אך ברמה בסיסית יותר מאשר רכבים חדשים יותר. במידה ואתה צריך רכב מרווח ונוח, הוא יכול להתאים לך. במידה ואתה רוצה את כל החידושים כדאי לראות את הסיד החדש.

פורסם

על סמך מה קובעים פה שהסיד בדור הנוכחי דגם מיושן מאד? זה לא מיצובישי לנסר.

הסיד עברה מתיחת פנים לפני שנתיים, בידוד רעשים מצוין, איכותית, די נוחה ומרווחת וזולה לאחזקה.

כך שאין מה לפסול, אוטו מצוין.

 

 

פורסם

לסיד יש בידוד רעשים בהחלט סביר, צריכת דלק אמיתית כמו שנכתב 1/11-13 , מרווח מאוד יחסית למה שמצפים לפני שנכנסים אבל בעיקר אמינות זה שם המשחק לדעתי. אתה יודע שאתה מניע בבוקר ונוסע.

×
×
  • תוכן חדש...