ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אנחנו מחפשים רכב משפחתי אוטומט, בתקציב של K20 בערך, אנחנו גרים באיזור הררי רציני, אז הרכב צריך לסחוב בעליות. הייעוד העיקרי הוא לנסיעות בין עירוניות. מחפשים רכב בטיחותי ונורמלי גם לשלושה ילדים במושב האחורי, עם תא מטען נוח לעגלה וכו. השאיפה היא לרכב לחמש שנים בערך. בעיקרון המחשבה שלי עכשיו היא על סוזוקי ליאנה, אבל בשרשור אחר כאן (https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?636118-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9C%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%94-%D7%A2%D7%93-15-20K) ראיתי שבעיקר ממליצים על פורד פוקוס או B3. יש למישהו מה לייעץ בנידון? אשמח לעזרתכם המלומדת, בתודה!
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
רכב למשפחה עם 3 ילדים- 1 תינוק עם טונה ציוד...- סובארו B4/ קיה נירו/ יונדאי ספורטז'?
מאת Saar Berman- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מעדיף קצת מרחב בקבינה בטח בגלל הגדולים יותר. בגאז' גדול זה מאסט. אני מאוד אוהב את האמינות והנוחות של הסובארו- אבל יש משהו שאני מפספס? גם מונדאו בחשבון. תודה
הודעה אחרונה מאת inon007, -
- 0 תגובות
- 448 צפיות
האם יש המלצות או דיס על הגיר הזה? מה שיצא לי לשמוע- לא ממש מתים עליו אשמח לתגובה ממישהו שהחזיק כזה
הודעה אחרונה מאת Edvin Rahamimov, -
- 14 תגובות
- 4 אלף צפיות
היי חברים, שמתי לב שסוזוקי החליטה לתמחר את סוזוקי קרוסאובר טורבו אוטומטית באותו המחיר של גרסת הכניסה לסוזוקי ויטארה (124K). אשמח לדעת - מי לדעתכם עדיפה מבין שתיהן בתקציב הנ"ל? מהם היתרונות של כל אחד מהדגמים? לאיזה פרופיל יתאים כל אחד מהדגמים לדעתכם? האם יש מצחת עדיפה מבין השתיים?
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- 14 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכולם, זוג עם ילד ועוד ילד בתכנון. תקציב גג 55,000 ש"ח. רוצים רכב שהאחזקה שלו + דלק יהיו הכי זולים שאפשר ושיהיה יחסית מרווח עם בגאז' סבבה (נוסעים בערך 25,000 בשנה). מה הייתם בוחרים מהאפשרויות הבאות? מתלבטים בין -יונדאי I30 שנת 2013 112,000ק"מ ב41,000ש"ח -סקודה פאביה ספייס שנת 2015 100,000ק"מ ב51-58Kש"ח -סקודה אוקטביה שנת 2013 125,000 ק"מ בסביבות ה45,000ש"ח -טויוטה קורולה שנת 2013 129,000 ק"מ בסביבות ה46,000ש"ח המטרה היא להוציא כמה שפחות כסף על תחבורה (אמינות, צריכת דלק, ביטוחים, ירידת ערך סבירה). מה דעתכם? תודה!!
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 3 אלף צפיות
הייתי היום באלדן וסגרתי עסקה על אימפרזה. לאחר מכן התייעצתי והבנתי שאולי עשיתי טעות . הרכב עלה 40 עבר 100 אלף שנת 2014 בנוסף בטופס בדיקה רשום נזילת שמן. אשמח לשמוע מה אתם אומרים ואיך להמשיך
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 974 צפיות
שלום, אני בדיוק מחזיר ליסינג מהעבודה (מזדה 2 דיינמיק) וצריך לרכוש רכב שבעיקר ישמש אותי לנסיעה לתחנת הרכבת ולעוד קצת נסיעות מסביב כשצריך, לא יותר מידי. - בראש סדר העדיפויות זה אמינות, ומעבר לטיפול שוטף מקווה לא לראות מוסך - זה החשש שלי ברכישת יד 2. - נסיעה יומית של עד 50 ק"מ (לרוב זה יסתכם ב- 30 ק"מ בלבד ביום עם מעט חריגות בסופ"ש) - לרוב נהג יחיד עם מקסימום עוד נוסע מקדימה לצד הנהג - העדפה לגיר ידני אך לא חובה - כן מעדיף רכב עם כוח (הכל יחסי), למשל חשבתי על הספארק אך לא ברור למה הגרסת אוטומט חזקה בכמה (מנוע 1400 עם 100 כ"ס לעומת 1000 / 70?) - איך החווית נסיעה של הידני? בכנות - אני לא מבין ברכבים יותר מידי חוץ מלנהוג בהם, ולא עושה סקר שוק על בסיס יו…
הודעה אחרונה מאת Gavrik, -
-
- 0 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
סיטרואן C1 שנת 2015 ידנית. מעוניין לעשות בדירה טרם רכישה ולא יודע היכן הכי מומלץ לבדוק.
הודעה אחרונה מאת Alkash, -
- 12 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אהלן חברים, אני מעוניין לקנות עכשיו סקודה חדשה ומתלבט מאד בין הסקודה אוקטביה 1.4 (150כ"ס) לבין הרפיד 1.4 (125 כ"ס). הייתי בשבוע שעבר באולם תצוגה וכשדיברתי עם הנציג מכירות הוא אמר לי שמדובר ב2 מנועים זהים לחלוטין והשוני בכ"ס הוא כי במפעל הגבילו את הכ"ס בטענה ש"הרפיד לא צריכה יותר מזה". רציתי לדעת מה אתם חושבים על זה.. האם באמת מדובר בשני מנועים זהים או שהמנוע שיש לרפיד הוא שונה מדגם ישן יותר? תודה רבה! אלי
הודעה אחרונה מאת Asaf-R, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 3 אלף צפיות
אהלן חברים אנחנו משפחה של 3 מבוגרים אשר מתכננים להתחדש בקרוב ברכב. אופי השימוש הוא בערך 70% בינעירוני ו-30% עירוני. צריכת דלק ואמינות אינם פקטור. מערכות בטיחות מקוריות בלבד יכולות להיות בונוס נחמד (לא מובילאיי). משהו לא מהותי אך יכול להוות גם כן תוספת נחמדה - מערכת שמע איכותית. אשמח להמלצות גם בתחום הג'יפונים וגם בתחום הרכבים "הקלאסיים". תודה.
הודעה אחרונה מאת ronhub, -
-
- 10 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום חברים, אני מעוניין לרכוש רכב לנסיעות בינ-עירוניות. סה"כ ק"מ בשנה 30,000. תקציב עד: 130,000 (גמיש) קיה נירו היברידית נראת מכונית לא רעה - 16 ק"מ לליטר בנסיעה בינ-עירונית כמה שאלות: - לנסיעות ארוכות ברכב היברידי - האם יש שימוש במנוע החשמלי או רק במהירויות נמוכות? יש פה בכלל שיקול לחיסכון? - האם דיזל ייתן תוצאות יותר חסכוניות? אני מחפש רכב לא קטן-מיני, לאדם בודד או 2 ולא משעמם (לא טויוטה פריוס וכו'....) יש הצעות/המלצות?
הודעה אחרונה מאת ronhub, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 794 צפיות
מבין הרכבים המופיעים ברשימה איזה רכב עדיף תחת הקריטריונים של: 1. חיסכון בדלק 2. אטימות רעש 3. חווית נהיגה
הודעה אחרונה מאת ronhub, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים, הצטרפתי עכשיו,אשמח מאוד לעזרתכם. מחפשים רכב אמין עם תחזוקה לא יקרה ועדיף חסכוני בדלק. אנחנו זוג עם 2 ילדים קטנים כך שצריך בגאז נורמלי (לא צריך סטיישן) אנחנו מתלבטים בשאלה עקרונית שכמובן מתבטאת בכמה הצעות קונקרטיות. אשמח אם תוכלו לכוון בבחירה ואולי לפתוח כיוון נוסף. 1. רכב יחסית חדש וזול. יתרון - ציפייה לפחות תקלות. חיסרון - עלויות תפעול וטיפולים יותר יקרה. דוגמא פורד פוקוס סטיישן. 2012 יד ראשונה פרטי. 80K ק"מ ->29K שח הונדה סיוויק 2010 (קופה, 5 דלתות), יד 1 פרטי, 80 ק"מ -> 43K שח. (מכניס אותו לאופציות כי אולי הוא ישמור על הערך שלו וכדאי לקנות אותו) 2. רכב יותר ישן עם יותר קליומטרז' אבל של חברה יותר אמינה יתרון - אמין, ח…
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
היי חברים, אני והבת זוג שלי מעוניינים לקנות יונדאי i10 , התחלנו את החיפוש ביד 2 ואחרי מספר לא מעט של דגמים הגענו לשניים שאנחנו מתלבטים ולא יודעים מה לבחור. מצד אחד יש i10 2014, דגם insight , מנוע 1000, עברה 17k , יד שניה (01) כולן פרטית, רכב שמור מאוד נראה ממש חדש , המוכר רוצה 40 אלף. על פי מחירון לוי יצחק כולל שקלול הוא שווה 46. לעומת זאת יש i10 2015 , דגם supreme (המפואר), מנוע 1250, עברה 69k, יד ראשונה (00), כמובן שהמצב המכני קצת פחות נחמד מהראשון, הרגשה אישית. (אני לא יודע להגיד בוודאות אני מסיק מהקמ'), הם רוצים 45 , ועל פי המחירון זה כולל שקלול שווה 53.5 שזה באמת נשמע מפתה. השאלה היא מה הייתם הולכים עליו, קמ' נמוך אבל שנה פחות ודגם פחות מפואר. או רכב ש…
הודעה אחרונה מאת Saar Berman, -
-
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם. אמשח לקבל את המלצתכם לגבי קניית רכב עד 55K. הרכב ישמש בעיקר אותי לנסיעות קצרות ופעם בשנה לאילת עם כלל המשפחה. חשוב לי שהרכב כן יהיה אמין, נוח, ובעל עיצוב מעל לבסיסי. לגבי דלק- זה נכון שאני לא נוסע הרבה אבל שהרכב לא יזלול לי את הכיס. אני עדיין לא יודע אם אני רוצה סופר מיני או משפחתי/מנהלים אני ממש פתוח להצעות. אשמח לקבל תשובות של מקצוענים. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת claudia5, -
דאצ'יה 4X4
מאת shimiefr- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי , בזמן האחרון יש בי רצון עז לשדרג את הרכב המשפחתי (זוג +2) לרכב עם יכולת שטח טובה - לא משהו ארד קור אבל עם עבירות טובה ואמינות בתקציב לא קורע כיס - עד גג 75K עבור יד שניה. נורא הופתעתי לטובה ממבחני הדרך של הדאצ'יה אבל כמו מרבית הישראלים החשש מרכב לא יפני קצת מרתיע .. מודע לזה שהרכב הוא לא שיא הטכנולוגיה והנוחות גם לא (לא מפונק נסעתי שנתיים באלטו ) חשוב לי נושא האמינות יותר מהנוחות האם הדיזל עדיף על הבנזין גם אם ממוצע הנסיעה שלי היא בין 15K-20K ..? אשמח לחוות דעת ממי שיש ברשותו את הרכב הנ"ל מודה מראש ,
הודעה אחרונה מאת claudia5, -
- 2 תגובות
- 572 צפיות
אחרי שנתיים וחצי עם פיאט פונטו איבו, מחפש רכב שיחליף אותה. מחפש רכב גבוה קצת (אני גבוה, וקשה לי ברגליים עם כל הקטנות). נסיעה נוחה בבינעירוני תקציב עד אזור 40,000 עדיפות לידני, אבל לא חייב אמינות ובטיחות כמובן וברור שעדיף שיהיה חסכן... תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 11.7 אלף צפיות
מהם כל המקומות בהם עליי לבדוק שיעבוד/עיקול/משכון רכב? הבנתי שבדואר לא עושים את כל הבדיקות? כתובות יעזרו. אני לא מדבר על בדיקת הסטוריית תביעות.
הודעה אחרונה מאת danezeq, -
-
- 15 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
היי, אני בן 26, מוציא רישיון בקרוב(ז"א שאין ניסיון על רכבים) וצריך את עזרתם לחיפוש אחר רכב אמין חזק עם עיצוב טוב לצעירים וחסכוני עד 60 אלף ש"ח(יד שנייה), לפי מיטב הבנתי עד שנת 2014-15 עד 60,000 ק"מ זה נורמלי, מחפש רכב שיחזיק לא מעט שנים על הכביש (בכל זאת זה סכום שלא חוסכים בקלות) רכבים שהמליצו לי בתקציב: [TABLE=width: 500] [TR] [TD]הונדה סיוויק האצ'בק החדשה[/TD] [/TR] [TR] [TD]יונדאי ולוסטר[/TD] [/TR] [TR] [TD]סיאט איביזה FR 1.2[/TD] [/TR] [/TABLE] אשמח לשמוע את הדעות שלכם על מה עדיף ואם יש אופציה לרכב אחר שהוא יותר אמין ושיש לי עיצוב טוב ובכללי טיפים שאתם יכולים לתת, (ועל הדרך למי שמבין אשמח לדעת אם עדיף לעשות צד ג' או מקיף שזה ה…
הודעה אחרונה מאת battler, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
אני אוהב את האוטו למרות שהוא ישן השאלה שלי אם בוא לא יתחמם או יתקע בנסיעות ארוכות בגלל השנים? מזה אני מפחד .. מדבר על הvti 2200 185 כס
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לקבל מכם המלצה לרכב מיני/סופר מיני בעלות של 70,000(גמיש מעט). מחפש את התמורה הטובה למחיר. הצרכים: רכב משני, בעל ירידת ערך נמוכה, אמינות לאורך זמן, רוב הנסיעות יהיו עירוניות, חסכוניות בדלק. מבחינת 0 ק"מ, יד ראשונה/שנייה. אשקול בהתאם לתמורה, מבחנתי כל האפשרויות פתוחות. חשבתי על Toyota Yaris מליסינג, אבל אני רואה שהרבה ממליצים כאן על Seat Ibiza ו- Peugeot 208. מעריך מראש את עזרתכם
הודעה אחרונה מאת Spirox, -
-
מה הכי מתאים?
מאת dandee- 4 תגובות
- 619 צפיות
https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?354586-%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%96%D7%90%D7%AA-%D7%91%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA
הודעה אחרונה מאת dandee, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, אציין שחיפשתי בפורום ובגוגל בכלל לגביי הדגם עם המנוע הזה וקראתי כל פוסט כמעט. כרגע ברשותי פולו 06 ידנית, הרכב משרת אותי בצורה טובה יחסית אך אני לא מרגיש שאני נהנה איתו.. לאחר עיון וחיפוש כנראה שהרכב שיתאים לי הוא קליאו החדשה, דגש על עיצוב צעיר, איבזור מקסימלי במחיר נמוך יחסית למתחרות, לא מחפש מטוס קרב אבל כן שיהיה זריז יחסית כי אני גר בירושלים. מצאתי קליאו נחמדה ולאחר דברים עם המוכר הוא הסכים למחיר של 34K לדגם הקולקשן 0.9T ידני. אשמח לרשמים חדשים לגביי הרכב מחברי פורום שהרכב נמצא אצלך כבר תקופה ארוכה יחסית. פרטים על הדגם הספציפי (אשמח אם תגידו לי אם העסקה סבירה\טובה) יד שניה, נסעה 80,000 ק"מ, טסט לעוד חודשיים, צמיגים בני שנה, דרוש טיפול 80…
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום רעייתי רוצה להחליף.את הספייס ורסו המצויינת אך לא מספיק חזקה בשבילה (רוצה לשייט בכביש 6 ב130...), שכן מוכר יטי 2015 יד ראשונה מטופלת ומסודרת עם 70000 ק"מ הדגם הפשוט, רוצה בערך 7000 מתחת למחירון. האמינות של הטויוטה מוחלטת, השאלה היא איך הסקודה, תהיה הרבה יותר יקרה לאחזקה? הגיר שם זה הידועה לשמצה? עיסקה נראת כדאית?
הודעה אחרונה מאת menir1, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
אודה מאד לדעתכם המלומדת. ראיתי כמה מבחני נסיעה ולא הצלחתי להגיע להחלטה... הדגמים המדוברים: פורד קוגה - 1.5 Titanium 2x4 פיג'ו 3008 - 1.6 טורבו-בנזין Premium נקודה חשובות : מדובר ברכב ליסינג מהעבודה כך ששיקולי שווי הרכב במכירה / ביקושי שוק במכירה / עלות טיפולים ואחזקה - לא רלוונטיים מבחינתי. מה שכן חשוב לי : 1. ביצועי הרכב 2. איבזור ו"פינוקים" 3. נוחות נהיגה והנדסת אנוש 4. תחושת ג'יפון גבוהה יותר. תודה מראש !
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מתלבט בין היונדאי סנטה פה 2010-2012 לבין הקיה סורנטו באותם שנים עם עדיפות למנוע דיזל(30000 ק"מ בשנה) הבנתי שהמנוע דיזל חזק יותר משמעותית מהבנזין אך קצת פחות אמין ובעל אחזקה יקרה יותר מבחינת חלקים והשאלה אם עדיף לקחת במקומו את מנוע הבנזין. יש לציין שרוב נסיעותיי הן בינעירוניות. אשמח לשמוע את דעתכם מה מומלץ יותר גם מבחינת איכות והתנהגות ובעיקר צריכת הדלק...
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני שוקל לרכוש את הרכב, בדקתי רכבים עם קילומטרז' נמוך בלבד אני רואה שרכב משנת 2009 עולה כ-65K 2012-2013 כ-85K 2014 כ-100K מישהו יודע לומר לי מה ההבדלים בין השנתונים, האם יש לי סיבה אמיתית להוציא עוד 35K בשביל רכב משנתון חדש יותר? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מה עדיף לקנות קורולה 2004 gli יד 3 (עברה במשפחה) שעשתה 77000 או 2006 sun שעשתה 55000 יד2, שני הדגמים נמכרים ב20,000 ושניהם 110 כ"ס ושניהם כ3 אלף מעל המחירון של יד 2 אז מה עדיף? (יש לציין שהsun 2006 היתה בבעלות חברת השכרה כחצי שנה ביד ראשונה ועשתה שם 5000 קילומטר)
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מעוניין לשדרג את הרכב שלי לשנתון מתקדם יותר (איזור 2012-14). מבדיקה שעשיתי בתקציב אפשרי (לקיחת הלוואה בלי להשתולל יתר על המידה), אז איזור 50-60 הוא תקציב ריאלי. אלא שכאן יש התלבטות מה עדיף לקנות.. האם מיצובישי לנסר או שברולט קרוז/סוניק משנתון גבוה יותר או הונדה /מאזדה 3 מהדגמים המאובזרים ביותר אבל שנתון נמוך יותר ? עד כה ראיתי מאזדה 3 ספיריט משנתון 2012- יש רכב אחד עם ק"מ ממש נמוך ביד 2 אבל המוכר מבקש לא פחות מ 8000-10,000 מעל המחירון וסה"כ באיזור ה 70,000 (מעל התקציב). קרוז 2013-14 אפשר להשיג ב 40-45,000. מהן החסרונות של הקרוז הזו (בדגם פלטינום), האם הרכב בעייתי ?
הודעה אחרונה מאת subaru_loyale, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מתייעץ אתכם לגבי זהירות בהעברת בעלות: בעת העברת בעלות בדואר הבנתי שצריך להעביר את התשלום רק *לאחר* העברת הבעלות. העניין שאם מיד לאחר העברת הבעלות מדפיסים את הרישיון ואז אני מגלה פרט כלשהו שהוסתר (כמו עוד יד, עיקול וכ') ובמקרה כזה אני רוצה לסגת, לפקיד יש אפשרות לבטל את ההעברה? הרי לא ייתכן שייעשו עוד העברה והיד של הרכב תקפוץ ב2... תודה
הודעה אחרונה מאת pooh-bear,
-
מי מחובר 36 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 529 אורחים (הצג רשימה מלאה)
