Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתייעץ אתכם לגבי זהירות בהעברת בעלות:

בעת העברת בעלות בדואר הבנתי שצריך להעביר את התשלום רק *לאחר* העברת הבעלות.

העניין שאם מיד לאחר העברת הבעלות מדפיסים את הרישיון ואז אני מגלה פרט כלשהו שהוסתר (כמו עוד יד, עיקול וכ') ובמקרה כזה אני רוצה לסגת, לפקיד יש אפשרות לבטל את ההעברה?

הרי לא ייתכן שייעשו עוד העברה והיד של הרכב תקפוץ ב2...

תודה

www.allset.co.il אול-סט - שילוט. הכוונה. הסברה.

פורסם

במעמד העברת הבעלות לא מונפק רשיון רכב חדש,

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
במעמד העברת הבעלות לא מונפק רשיון רכב חדש,

 

יש שירות חדש בדואר, כבר מלפני כמה חודשים.

מיד לאחר העברת בעלות, ניתן לבקש מהפקידה להדפיס לך כבר רישיון על שמך ("כפל") ללא עלות.

 

לגבי השאלה אם לשלם קודם או להעביר בעלות, אין תשובה מוחלטת. במידה ואתה משלם בשיק בנקאי, ניתן לבצע בו זמנית (בערך..). במידה ואתה משלם בהעברה בנקאית, אז זה לא יהיה בו זמנית.

מאוד תלוי במידת האמון בין הצדדים.

 

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

אם כך אפשר להתנות בחוזה שכפל הרשיון חייב להיות זהה לזה שהוצג טרם הרכישה.

במקרה של חוסר זהות לא יועבר התשלום והעסקה בטלה.

למי שאין מה להסתיר לא יתנגד לתנאי שכזה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

ברשותכם אני חוזר לנושא הביטול, אז אם המוכר טרם קיבל את הכסף, הושלמה העברת הבעלות והקונה ברח בלי לשלם, אין לפקיד יכולת לעשות CTRL+Z?

www.allset.co.il אול-סט - שילוט. הכוונה. הסברה.

פורסם

השאר את המפתחות אצלך

עשה שטיקים עם התשלום? הקם מהומה בדואר וודא שתרעמתך נקלטת בעדשות המצלמה

לאחר מכן סע לתחנת המשטרה הקרובה, הגש תלונה על הונאה ובמקביל החל בהליכים אזרחיים

 

או - שים לב למי אתה מוכר... מי שלא בא לי בטוב גם שישיית מינרליים לא אמכור לו

פורסם

יש לזה שני פתרונות, ורצוי לשלב ביניהם:

א. קונים ממישהו שסומכים עליו (או הפוך, מוכרים למישהו שסומכים עליו). אם הצד השני נראה לך עד כדי כך לא אמין, אל תבצע עסקה.

ב. חותמים על חוזה לפני העברת בעלות ו/או כסף, ובו מפרטים את כל הפרטים החשובים (מחיר, יד, בעלים קודמים, ק"מ, תאונות, ווטאבר). זה לא יעזור לך מיידית, אבל במידה ושניכם חתומים על דף כזה, יש לך יותר סיכוי בבימ"ש, אם וכאשר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...