שלום,
אנחנו מחפשים רכב משפחתי אוטומט, בתקציב של K20 בערך, אנחנו גרים באיזור הררי רציני, אז הרכב צריך לסחוב בעליות. הייעוד העיקרי הוא לנסיעות בין עירוניות. מחפשים רכב בטיחותי ונורמלי גם לשלושה ילדים במושב האחורי, עם תא מטען נוח לעגלה וכו. השאיפה היא לרכב לחמש שנים בערך.
בעיקרון המחשבה שלי עכשיו היא על סוזוקי ליאנה, אבל בשרשור אחר כאן (https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?636118-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9C%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%94-%D7%A2%D7%93-15-20K) ראיתי שבעיקר ממליצים על פורד פוקוס או B3. יש למישהו מה לייעץ בנידון?
אשמח לעזרתכם המלומדת,
בתודה!