Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

אני בן 26, מוציא רישיון בקרוב(ז"א שאין ניסיון על רכבים) וצריך את עזרתם לחיפוש

אחר רכב אמין חזק עם עיצוב טוב לצעירים וחסכוני עד 60 אלף ש"ח(יד שנייה),

לפי מיטב הבנתי עד שנת 2014-15 עד 60,000 ק"מ זה נורמלי,

מחפש רכב שיחזיק לא מעט שנים על הכביש (בכל זאת זה סכום שלא חוסכים בקלות)

 

רכבים שהמליצו לי בתקציב:

[TABLE=width: 500]

[TR]

[TD]הונדה סיוויק האצ'בק החדשה[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]יונדאי ולוסטר[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]סיאט איביזה FR 1.2[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

אשמח לשמוע את הדעות שלכם על מה עדיף ואם יש אופציה לרכב אחר שהוא יותר אמין ושיש לי עיצוב טוב ובכללי טיפים שאתם יכולים לתת,

(ועל הדרך למי שמבין אשמח לדעת אם עדיף לעשות צד ג' או מקיף שזה הפרש של 4K בשנה בגלל שאני יהיה נהג חדש - 5,000/9,000)

תודה רבה!

עריכה אחרונה על ידי HagaiA21
פורסם

אני בכלל לא בטוח שתמצא וולוסטר או סיוויק בתקציב שלך ובקריטריונים שלך (2014+, עד 60,000 ק"מ).

 

מצד שני, אין בעיה לקנות רכב קצת ישן יותר או עם ק"מ קצת גבוה יותר. אם אתה מתכוון לנסוע הרבה, תעדיף רכב ישן עם ק"מ נמוך, אם לא, תעדיף רכב חדש עם ק"מ גבוה.

 

האיביזה (כמו יתר קונצרן וואג) מגיעה עם גיר שהוא לא שיא האמינות. לא משהו בלתי אפשרי, אבל צריך לקחת תקלה פוטנציאלית או שתיים (מצמדים ומכטרוניק, מח גיר) לא זולות בחשבון.

 

אם גיר ידני זו אופציה, האיביזה חוזרת לתמונה מחדש, והייתי חושב במקרה כזה גם על רנו מגאן קופה (מנוע 1.2) שתהיה זולה משמעותית ולדעתי הצנועה נראית טוב יותר, לפחות מהאיביזה ובוודאי מהוולוסטר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

יש הרבה רכבים חזקים ואמינים בתקציב שלך שיענו על הדרישות שלך לכן עדיף שתספר יותר פרטים על הצרכים שלך מהרכב.

מה מסלול הנסיעה הצפוי שלך ובאיזה טוואי (עירוני, פקקים, בין עירוני)? איפו אתה גר? כמה אנשים הולכים לנסוע בדרך כלל ברכב? האם מתכנן ילדים בקרוב?

פורסם
יש הרבה רכבים חזקים ואמינים בתקציב שלך שיענו על הדרישות שלך לכן עדיף שתספר יותר פרטים על הצרכים שלך מהרכב.

מה מסלול הנסיעה הצפוי שלך ובאיזה טוואי (עירוני, פקקים, בין עירוני)? איפו אתה גר? כמה אנשים הולכים לנסוע בדרך כלל ברכב? האם מתכנן ילדים בקרוב?

 

אני גר בקריות ובתכנוו שלרוב אני יסע לבד או עוד בנאדם, טווח הנסיעה הצפוי הוא כמ הפעמים בשבוע נגיד קריות נהרייה כזה והשאר בין עירוני, לא מתכנן ילדין בקרוב, מחפש רכב ייצוגי ושיהיה חזק אמין וחסכוני

פורסם

1. סיוויק האצבק החדשה לא תיכנס בתקציב רק סיוויק דור קודם (2013-2015) היא אמנם חזקה יחסית למשפחתיות רגילות אבל התיבה הרציפה מסרסת אותה ולא מתקבל רושם של רכב חזק בנוסף היא לא חסכונית במיוחד.

2.ולוסטר טורבו יהיה לך קשה למצוא אחת בתקציב אבל היא חזקה אמינה ובעלת מראה צעיר לדעתי כן תתאים לך אבל כך בחשבון שהיא סובלת מנוחות נסיעה לא טובה בבין עירוני ומתנדנדת ובעל היגוי לא ממש טוב מה שיכול להוציא לך את הפאן.

3.איביזה היא בחירה דיי שקולה היא לא מהירה כמו הולוסטר אך מהירה בפני עצמה מצד שני היא נוחה יותר יציבה יותר על הכביש וחסכונית יותר בפער משמעותי ושימושית יותר במרה שיהיה לך צורך להסיע עוד נוסעים או להעמיס משהו מצד שני לאיביזה יש חסרון אחד מאוד משמעותי שזאת תיבת ההילוכים שלה שנוטה לעשות בעיות והתיקונים שלה מאוד יקרים לדעתי גם העיצוב פנים וחוץ שלה מאוד משעמם ולא הורמוני.

4.במקום האיביזה מציע לשקול את הפיגו 208 טורבו - היא מראה אמינות יותר טובה ובעלת תיבת הילוכים יפנית שלא עושה בעיות - בנוסף בגדול היא מתעלה על האיביזה ברוב הפרמטרים (נוחות, מרווח, היגוי, עיצוב-לדעתי האישית) ומבחינת חסכון בדלק היא שווה לאיביזה ובגלל שעכשיו היא נמכרת במבצע 0 ק"מ ב74 אלף שקל אתה יכול בקלות למצוא אחת כחדשה עם פחות מ20,000 ק"מ באחריות יצרן.

 

בגדול במקומך הייתי מוציא את האיביזה והסיוויק מתלבט בין הולוסטר ל208 כאשר הולוסטר תהיה חזקה יותר ומיוחדת יותר וה208 חסכונית יותר נוחה יותר מרווחת יותר בעלת התנהגות כביש יותר טובה וחדשה יותר.

פורסם (נערך)
1. סיוויק האצבק החדשה לא תיכנס בתקציב רק סיוויק דור קודם (2013-2015) היא אמנם חזקה יחסית למשפחתיות רגילות אבל התיבה הרציפה מסרסת אותה ולא מתקבל רושם של רכב חזק בנוסף היא לא חסכונית במיוחד.

2.ולוסטר טורבו יהיה לך קשה למצוא אחת בתקציב אבל היא חזקה אמינה ובעלת מראה צעיר לדעתי כן תתאים לך אבל כך בחשבון שהיא סובלת מנוחות נסיעה לא טובה בבין עירוני ומתנדנדת ובעל היגוי לא ממש טוב מה שיכול להוציא לך את הפאן.

3.איביזה היא בחירה דיי שקולה היא לא מהירה כמו הולוסטר אך מהירה בפני עצמה מצד שני היא נוחה יותר יציבה יותר על הכביש וחסכונית יותר בפער משמעותי ושימושית יותר במרה שיהיה לך צורך להסיע עוד נוסעים או להעמיס משהו מצד שני לאיביזה יש חסרון אחד מאוד משמעותי שזאת תיבת ההילוכים שלה שנוטה לעשות בעיות והתיקונים שלה מאוד יקרים לדעתי גם העיצוב פנים וחוץ שלה מאוד משעמם ולא הורמוני.

4.במקום האיביזה מציע לשקול את הפיגו 208 טורבו - היא מראה אמינות יותר טובה ובעלת תיבת הילוכים יפנית שלא עושה בעיות - בנוסף בגדול היא מתעלה על האיביזה ברוב הפרמטרים (נוחות, מרווח, היגוי, עיצוב-לדעתי האישית) ומבחינת חסכון בדלק היא שווה לאיביזה ובגלל שעכשיו היא נמכרת במבצע 0 ק"מ ב74 אלף שקל אתה יכול בקלות למצוא אחת כחדשה עם פחות מ20,000 ק"מ באחריות יצרן.

 

בגדול במקומך הייתי מוציא את האיביזה והסיוויק מתלבט בין הולוסטר ל208 כאשר הולוסטר תהיה חזקה יותר ומיוחדת יותר וה208 חסכונית יותר נוחה יותר מרווחת יותר בעלת התנהגות כביש יותר טובה וחדשה יותר.

 

תודה רבה על ההסבר המפורט, הפיג'ו 208 פחות לטעמי מבחינת העיצוב,

עוד דוגמאות שחשבתי עליהם בינתיים בטווח המחיר:

פולקסווגן פולו,

סובארו אימפרזה

קיו ריו

סקודה פאביה (שרק אלה עם הצבע שונה בגג נראים טוב לטעמי או סאנרוף)

יונדאי i30( אבל היא שואפת לכיוון ה70K שזה חורג מהתקציב כרגע)

 

בינתיים הפולו והאימפרזה נראים שעונים לי על כל הצרכים ואפשר למצוא גם פחות מ60 אלף,

לפי מה שהבנתי הם אמינות, חוסכות ובלי בעיות מיוחדות ששמעתי..

עריכה אחרונה על ידי HagaiA21
פורסם (נערך)

הייתי מוציא את הסובארו והI30 מהמשוואה אילו רכבים משפחתים גדולים וכבדים וכתוצאה מכך לא יהיו ממש חסכונים וגם מהירים.

 

הקיה ריו לא חזקה וגם כיול המתלים שלה נועד לתוך העיר מחוץ לעיר היא מתנדנדת ולא נוחה וסובלת להיגוי אנמי ההיתרון הגדול שלה זה מרווח בעיקר מאחורה מה שלדעתי זניח בשבילך

 

פולו ופאביה אילו רכבים זהים לאיביזה עם אותו מנוע ותיבת הילוכים רק עם כיול מתלים שונה ועיצוב שונה לכן הבעיה עם האמינות ועלויות הטיפולים חלה גם עליהן.

 

מה דעתך על מאזדה 2 מהדור החדש? לדעתי תוכל למצוא אחת בתקציב שלך היא תהיה חד משמעית יותר חסכונית ממשפחתית ויש לה גם התנהגות כביש טובה.

עריכה אחרונה על ידי gkiler
פורסם
הייתי מוציא את הסובארו והI30 מהמשוואה אילו רכבים משפחתים גדולים וכבדים וכתוצאה מכך לא יהיו ממש חסכונים וגם מהירים.

 

הקיה ריו לא חזקה וגם כיול המתלים שלה נועד לתוך העיר מחוץ לעיר היא מתנדנדת ולא נוחה וסובלת להיגוי אנמי ההיתרון הגדול שלה זה מרווח בעיקר מאחורה מה שלדעתי זניח בשבילך

 

פולו ופאביה אילו רכבים זהים לאיביזה עם אותו מנוע ותיבת הילוכים רק עם כיול מתלים שונה ועיצוב שונה לכן הבעיה עם האמינות ועלויות הטיפולים חלה גם עליהן.

 

מה דעתך על מאזדה 2 מהדור החדש? לדעתי תוכל למצוא אחת בתקציב שלך היא תהיה חד משמעית יותר חסכונית ממשפחתית ויש לה גם התנהגות כביש טובה.

אשמח לשמוע יותר על הבעיית אמינות של פולו ופאביה, מה ששמעתי על איביזה זה הגיר שעושה בעיות,

הסובארו אימפרזה לא ראיתי בעיה מיוחדת בחיסכון אז לא הבנתי למה אתה מתכוון בידיוק, לגבי הI30 הוא קצת יותר יקר ובגלל זה אני פחות שוקל לגביו,

לגבי המאזדה 2 הבנתי שיש בעיה של נוחות נסיעה ונוחות מושבים, אז אני כן מחפש משהו שמן הסתם יהיה לי גם נוח לשבת בו

פורסם
אשמח לשמוע יותר על הבעיית אמינות של פולו ופאביה, מה ששמעתי על איביזה זה הגיר שעושה בעיות,

הסובארו אימפרזה לא ראיתי בעיה מיוחדת בחיסכון אז לא הבנתי למה אתה מתכוון בידיוק, לגבי הI30 הוא קצת יותר יקר ובגלל זה אני פחות שוקל לגביו,

לגבי המאזדה 2 הבנתי שיש בעיה של נוחות נסיעה ונוחות מושבים, אז אני כן מחפש משהו שמן הסתם יהיה לי גם נוח לשבת בו

 

לפאביה ולפולו יש את אותו גיר שיש באיביזה dq200 עם אותן בעיות של מצמדים ומכאטרוניקס ששובקים ועלות החלפתם יקרה.

 

האימפרזה עושה בממוצע 10-12 קילומטר לליטר הסופרמיני (איביזה 208 מאזדה 2) עושות 14 +

 

תראה בגדול אין רכב מושלם במיוחד בתקציב שלך תצתרך לוותר על משהו אחד כדי לקבל רכב שהוא טוב יותר לשימושים שלך.

פורסם

לא רואה סיבה לנהג צעיר, שלא מסיע אנשים במושב האחורי, לקנות משפחתית. למעט מקרים נדירים, מקבלים יותר תמורה לכסף ומכונית יותר חסכונית עם סופרמיני.

 

הפולו אפשרות טובה, אך שני אנשים כבר אמרו לך שיש בעיות אמינות עם הגיר. ה-2 נחשבת ליותר אמינה. נוחות זה דבר סובייקטיבי - יכול להיות שלך היא תהיה סבבה.

פורסם (נערך)
לא רואה סיבה לנהג צעיר, שלא מסיע אנשים במושב האחורי, לקנות משפחתית. למעט מקרים נדירים, מקבלים יותר תמורה לכסף ומכונית יותר חסכונית עם סופרמיני.

 

הפולו אפשרות טובה, אך שני אנשים כבר אמרו לך שיש בעיות אמינות עם הגיר. ה-2 נחשבת ליותר אמינה. נוחות זה דבר סובייקטיבי - יכול להיות שלך היא תהיה סבבה.

מסכים לגבי הבעיות בגיר שאני רואה שהם באמת קיימות אבל איזה אפשרויות נשארו בתקציב חוץ מהמאזדה 2 לרכב יפה חזק שחוסך בדלק? רק מאזדה 2 והסופרמיני למיניהם?(שאני די בקטע של לוותר עליהם - על הסופרמיני - פיקנטו סוזוקי סוויפט וכאלה)

 

ראיתי עכשיו עוד אפשרות שיכולה להיות טובה שזו האופל קורסה.. ובטוח יש עוד שאני לא יודע

עריכה אחרונה על ידי HagaiA21
פורסם

סופרמיני אילו הקיה ריו, מאזדה 2, סוזוקי סוויפט פולו איביזה פאביה 208 וכאלה.

מיני אילו הפיקנטו ספארק I10 108 פנדה 500 אדם אייגו סלריו.

 

אתה צריך ככול הנראה סופרמיני מכיוון שהמיני חלשות והסופרמיני עדיפות לנסיעה בין עירונית מרובה.

 

אם אתה רוצה רכב סופרמיני חזק וחסכוני זה מגביל אותך בעקרון לרכבי סופרמיני עם מנוע טורבו (קליאו, פולו, פאביה, 208, איביזה וזהו) הדבר היחיד מעבר לכך שיהיה קרוב לדרישות שלך זאת המאזדה 2 שלא תהיה חסכונית כמו האילו עם הטורבו אבל תהיה אמינה מאוד וגם חזקה כול שאר הרכבים בקטגוריה לא ממש מתאימים לצרכים שלך.

 

בגדול אם אתה מחשיב אמינות לפקטור משמעותי הייתי מוריד גם את הפאביה\פולו\איביזה מהמשוואה ככה שנשארנו עם מאזדה 2, רנו קליאו ופיגו 208.

 

אגב לקליאו גם יש בעיות בגיר לא חמורות ויקרות לתיקון כמו באיביזה\פולו\פאביה אך שתדע שהן קיימות.

פורסם (נערך)
סופרמיני אילו הקיה ריו, מאזדה 2, סוזוקי סוויפט פולו איביזה פאביה 208 וכאלה.

מיני אילו הפיקנטו ספארק I10 108 פנדה 500 אדם אייגו סלריו.

 

אתה צריך ככול הנראה סופרמיני מכיוון שהמיני חלשות והסופרמיני עדיפות לנסיעה בין עירונית מרובה.

 

אם אתה רוצה רכב סופרמיני חזק וחסכוני זה מגביל אותך בעקרון לרכבי סופרמיני עם מנוע טורבו (קליאו, פולו, פאביה, 208, איביזה וזהו) הדבר היחיד מעבר לכך שיהיה קרוב לדרישות שלך זאת המאזדה 2 שלא תהיה חסכונית כמו האילו עם הטורבו אבל תהיה אמינה מאוד וגם חזקה כול שאר הרכבים בקטגוריה לא ממש מתאימים לצרכים שלך.

 

בגדול אם אתה מחשיב אמינות לפקטור משמעותי הייתי מוריד גם את הפאביה\פולו\איביזה מהמשוואה ככה שנשארנו עם מאזדה 2, רנו קליאו ופיגו 208.

 

אגב לקליאו גם יש בעיות בגיר לא חמורות ויקרות לתיקון כמו באיביזה\פולו\פאביה אך שתדע שהן קיימות.

 

קיה ריו גם אופציה,

אבל מה לגבי האופל קורסה? הונדה האצ'בק החדשה?(כמה יכול להפריע בתור נהג חדש שהרכב נמוך?)

עריכה אחרונה על ידי HagaiA21
פורסם

קיה ריו חלשה ולא חסכונית בנוסף המתלים שלה מכויילים לנסיעה בתוך העיר מחוץ לעיר היא לא נוחה ומתנדנדת.

קורסה לא מצטיינת בכלום לא חזקה לא חסכוני ולא ידועה בתור רכב אמין במיוחד.

 

הסיוויק כמו שאמרתי לא תהיה חסכונית או חזקה יותר מסופרמיני טורבו

פורסם (נערך)
קיה ריו חלשה ולא חסכונית בנוסף המתלים שלה מכויילים לנסיעה בתוך העיר מחוץ לעיר היא לא נוחה ומתנדנדת.

קורסה לא מצטיינת בכלום לא חזקה לא חסכוני ולא ידועה בתור רכב אמין במיוחד.

 

הסיוויק כמו שאמרתי לא תהיה חסכונית או חזקה יותר מסופרמיני טורבו

 

אוקיי, תודה רבה קודם כל על הידע לכולם, אני לומד הרבה תוך כדי ;)

 

המאזדה 2 משנת 2014 כן חסכונית?

 

דרך אגב על הקורסה שמעתי בינתיים רק ביקורות טובות כמעט - חוץ מזה שהיא לא ממש חזקה אבל אני לא רואה הרבה אופציות טובות יותר,

 

והאימפרזה?היא אומנם גדולה יותר אבל כן חסכונית לפי מה שהבנתי

 

וזה שהסיוויק לא תהיה חזקה יותר מסופרמיני טורבו או חסכונית יותר זה בסדר- אני לא מחפש את הכי חסכוני וחזק אלא גם שייראה לי טוב - השאלה מבחינת זה שהיא נמוכה כמה זה יפריע או יגרום לבעיות והאם היא דורשת תיקונים בשוטף(כי כן הבנתי שזה רכב אמין כי זה הונדה אבל ברגע שדורש תיקון אז יקר)

עריכה אחרונה על ידי HagaiA21
×
×
  • תוכן חדש...