היי,
אני בן 26, מוציא רישיון בקרוב(ז"א שאין ניסיון על רכבים) וצריך את עזרתם לחיפוש
אחר רכב אמין חזק עם עיצוב טוב לצעירים וחסכוני עד 60 אלף ש"ח(יד שנייה),
לפי מיטב הבנתי עד שנת 2014-15 עד 60,000 ק"מ זה נורמלי,
מחפש רכב שיחזיק לא מעט שנים על הכביש (בכל זאת זה סכום שלא חוסכים בקלות)
רכבים שהמליצו לי בתקציב:
[TABLE=width: 500]
[TR]
[TD]הונדה סיוויק האצ'בק החדשה[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]יונדאי ולוסטר[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]סיאט איביזה FR 1.2[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
אשמח לשמוע את הדעות שלכם על מה עדיף ואם יש אופציה לרכב אחר שהוא יותר אמין ושיש לי עיצוב טוב ובכללי טיפים שאתם יכולים לתת,
(ועל הדרך למי שמבין אשמח לדעת אם עדיף לעשות צד ג' או מקיף שזה הפרש של 4K בשנה בגלל שאני יהיה נהג חדש - 5,000/9,000)
תודה רבה!