ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני סטודנט ואני מחפש רכב שיהיה אמין ועם סיכוי נמוך לתקלות לא צפויות. מעבר לזה אני מעוניין בצריכת דלק חסכונית. התקציב שלי הוא עד 40,000 שקלים. מה המחיר הריאלי היום בשוק לשני הרכבים? הפיג'ו יותר קורצת לי ברמת הנראות והאבזור שלה לעומת הקורסה שנראית קצת מיושנת. אשמח לקבל המלצות מאנשים שחוו או חווים את הרכבים האלו כרגע, ובכלל אם ישנן המלצות נוספות לגבי דגשים ברכישה (זוהי הקנייה האמיתית הראשונה שאני אבצע), אשמח גם לקבל. לגבי רכבים נוספים בקטגוריה, אני לא שולל כלום אך הידע שלי די מוגבל ואולי ישנם דגמים שלא עלו בדעתי שיכולים להתאים.
הודעה אחרונה מאת Bull-81, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, עומד לרכוש רכב כבן 3 יד ראשונה מסוכנות טרייד אין היבואן מזהה תיקוני צבע בדלת תא המטען ומוטרד שאולי הפאק בצבע מרמז על משהו עמוק יותר שמנסים להסתיר הסוכנות טוענת שבוצעה צביעה לצורך קוסמטי בלבד ושאין לרכב פגיעות מרכב אני חושש שהבעלים הקודם הסתיר על ידי צביעה תאונה או פגיעה משמעותית אחרת מה כדאי לי לעשות כדי לוודא לפני רכישה שאני לא נופל בפח ? האחריות שהסוכנות נותנת לא כוללת את הבגאז' תמונה:
הודעה אחרונה מאת Bull-81, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מעוניינים ברכב בתקציב של 35אלף שח יעשה כ 15000 קמ בשנה חשוב לנו באגז גדול מרווח צריכת דלק סבירה ועלות סבירה לטיפולים (צפויים להפרד מהונדה סיוויק 2006)
הודעה אחרונה מאת גל1, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני רוצה לייבא רכב באופן עצמאי ומחפש עמיל מכס מומלץ שיעזור לי בכל עניין השילוח והמיסוי.
הודעה אחרונה מאת tomerm, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, עשיתי שבוע שעבר בדיקה לרכב שאני מעוניין לקנות ובבדיקה התגלו כמה דברים בעייתיים: -מנוע: בלאי פנימי, יחס דחיסה לא זהה (16.3, 17.3, 17.3, 19.4), רעש מערכת תזמון ושסתומים, רעשים ונקישות פנימיים, לבדוק רצועת תזמון במוסך, שריפת שמן. -מערכת היגוי: חופש במערכת היגוי, נקישה בהגה, לתקן זויות היגוי. היו עוד כמה ליקויים אבל לא רשמתי כי אני רוצה להתרכז באלו. השאלה שלי אם בכלל להתקרב לרכב כזה עם כל כך הרבה בעיות במנוע? אני יודע שלרוב זה כסת"ח אבל הבוחן הגדיר את זה כ"תקלה במנוע". הוא אמר שאולי לא עכשיו, אבל בעתיד אצטרך לתקן את זה. כדאי להיכנס לתיקונים במנוע עכשיו? הם להתרחק מהרכב? כמה עולה תיקון כזה בערך? (כבר קיבלנו כמה תשובות אבל א…
הודעה אחרונה מאת thedarkone, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שוקל לרכוש אלפא ג'ולייטה יד שנייה מאדם פרטי השיקול לקביעת המחיר מצידו הוא המחיר שהציעו לו בטרייד אין באוטו דיל יש למישהו מושג כמה אחוזים הם מורידים מתחת למחירון שאדע לאיזה מחיר להתמקח איתו ?
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 923 צפיות
לאחר טיפול שכולל טיפול שמנים, טיימיג כולל החלפת מחזירי שמן בפנים, צמיגים חדשים , מסרק הגה ,תפוחים וגומיות חדשים, ראש טורבו חדש , מזגן חדש קור וחום עובד תקין, קלץ חדש . מה דעתכם ?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 0 תגובות
- 496 צפיות
היה לי גדם ישן יותר- 2006 שאהבתי מאוד- אבל עברו מלא שנים- יש בעיות חדשות? אמין? תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת Saar Berman, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 600 צפיות
שלום, בעקבות מותה של הגטס הוותיקה, אנחנו מחפשים בחופזה אחר רכב מחליף. פרטי רקע: - זוג צעיר, ללא ילדים בתכנון. - רוב הנסיעות הן לעבודה וחזור. בעיקר עירוניות ובין עירוניות "לייט" (לא למרחקים). מידי פעם נוסעים לטייל (בין עירוני). - קילומטראג' של בערך 15,000-20,000 בשנה. - מטרת הרכב היא להסיע אותנו מ A ל B (מבלי לפגוע בחובבי המוטוריקה). לא מתעניינים בחוויתיות, נראות וכדומה. החשיבות היא לדברים היבשים: כמה שפחות מוסך, התעסקות והוצאות. השאר זה בונוס. ההתלבטות שלנו כרגע היא בין ספארק 0 קילומטר לרכב יד שנייה כלשהו. ה 0 קילומטר של הספארק מציע לנו שקט נפשי (לא "קרעו" את הרכב ויש אחריות). הספארק נמכרת בכבערך 62K. איזה אלטרנטיבות אחרות קיימות, כך שנוכל …
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לפני חודשיים רכשתי רכב מחברת ליסינג, שבטסט שלו מצוין שהוא משועבד לבנק לאומי. עם הקנייה, הובטח לי שתוך 30 יום השעבוד יוסר בבנק (שילמתי את כל סכום הרכב מראש), ולאחר מכן הרכב יעבור אוטו' על שמי. זה גם מצוין בחוזה הקנייה. בימים האחרונים בררתי בחברת הליסינג את מצב השעבוד, ונאמר לי שהייתה תקלה וכי השעבוד עדיין לא הוסר, וכי הם מטפלים בכך ויעדכנו אותי בהקדם. היום נכנסתי לרשם המשכונות, שילמתי 10 ש"ח ובמסמך שקיבלתי מצוין שאין כלל שעבוד על הרכב שלי. שאלתי: אם השעבוד לא הוסר בבנק, איך זה שאין משכון על הרכב ברשם המשכונות? האם הבנק שעבד את הרכב רק במשרד הרישוי, ולא ברשם המשכונות? האם קיים דבר כזה (הרי איזה בנק יעשה זאת)? האם יש משמעות נוספת לעניין הזה, או שעם …
הודעה אחרונה מאת Oody10, -
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן! מחפש רכב משפחתי שיתן עבודה ל - 5~ שנים הבאות. נקודות חשובות: אמין, טיפולים זולים, צריכת דלק, מרוווח, איכות נהיגה. תקציב: 50K נקודות למחשבה: שנתון סביר (סביבות 2011), קילומטרז נמוך, שיהיה אפשרי למכירה בעתיד. אחרי מעט התייעצויות, הגעתי למסקנה ש - קורולה / פורטה / i35 הן המתחרות העיקריות. קורולה מעט יקרה יותר, אבל "מבית טוב". עשיתי נסיעת מבחן קצרה על קורולה (2011), ונהנתי מאוד. אבל בהשוואה לרכב שכרגע יש לי - גם נסיעה על בת יענה תהיה מהנה מאוד. הפורטה נשמעת מעולה בביקורות, חוץ מאיזה עניין עם ההגה. זה סודר משנתון מסויים? i35 - יש אותה לחבר שאומר שהוא מרגיש שכל הפלסטיקה מבפנים לא איכותית. חוץ מזה, הבנתי שהיא די סבירה. יש העדפ…
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 1 תגובות
- 918 צפיות
שלום לכולם! אני מחפש רכב משפחתי (ילד אחד, בקרוב שניים) אמין וחסכוני בדלק בתקציב של עד 40,000. תודה מראש...
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איך הוא מבחינת ביצועים, צריכת דלק, אמינות ובטיחות? איזה כשלים ידועים יש לו וטוב לבדוק לפני קנייה?
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן, אני מחפש רכב משפחתי גדול או מנהלים בין סכום של 40000 עד 50000. בינתיים מה שמצאתי בסכום הזה שלפי דעתי (תקנו אותי אם אני טועה) מביא הכי הרבה תמורה לכסף שזה פורד מנדאו 2011/12 טיטניום 240 כס גרסת 5 דלתות, ניסיתי למצוא 4 אבל כולן עברו הרבה מדי... בכל אופן יש בו הכל אם זה אבזור, כוח , ספינה על הכביש... מה עוד יש בסכום הזה שיכול להיות עדיף? העדפה היא למשו כוחני ומבאוזר גם משפחתיות רגילות באות בחשבון כל עוד הן לא נופלות באזור ובכוח.
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי לכולם (כן, שוב אני) בהמשך לשאלות ששאלתי כאן, הגענו להחלטה לקנות פיג'ו 2008 שנתון 2016 1.2 טורבו אוטו'. לנו יש דייהטסו סיריון שנתון 2009, 1.3 אוטו', 154 אלף ק"מ (עלתה בדצמבר 2009 אם זה משנה), מטופלת במוסך מורשה בלבד ועם ספר טיפולים. בקיצור, שמורה ביחס לגילה. מצאנו פיג'ו אחת בחברת טרייד מוביל שעונה לכל הסטנדרטים שלנו (כמובן שלא בדקנו אותה עדיין), ומצאנו 2 פרטיות במחיר של עד 79 אלף שקל. לנו יש בלחץ בסביבות ה55 אלף שקלים מלבד הסיריון. בטרייד אין נאלץ לחפש ולהוסיף עוד 8 אלף למה שיש לנו, ולא נצטרך להתעסק במכירה עצמאית של הסיריון. אבל זה אומר שנקבל על הסיריון בסביבות ה16-17 אלף שקל. ואם נקנה בפרטי, נצטרך להשיג עוד 20 אלף שקל לפחות ולנסות למכור את הסיריון לבד כדי …
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם , אני צריך עזרה ברכישת רכב בשביל אישתי. תקציב - 30K-35K היא צריכה רכב קטן עם צריכת דלק נמוכה , כרגע ההתלבטות בין קיה פיקאנטו לפיאט 500 שנתון 2011-2013 שמתאימים לתקציב. על איזה רכב אתם ממליצים ? והאם יש רכב אחר שאתם ממליצים עליו בתקציב הזה ? תודה !
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן, אני מעוניין לקנות רכב באיזור ה25,000, אוטומט, קומפקטי יחסית, מודל 2010+ אני מתלבט בין מספר רכבים ורציתי לשמוע את ייעוצכם, מצד אחד רציתי לקחת רכב גרמני ומצד שני שמעתי שעדיף לקחת רכב מהחברות היפניות בגלל העלות חלקים והעלות טיפולים, רציתי לשמוע מה אתם אומרים בנושא. הרכבים שרציתי לקחת זה פולספגוון פולו או סיאט איביזה, אבל המליצו לי יותר ללכת לכיוון היונדאי i10/i20 או קיה פיקנטו, או סוזוקי סוויפט, אשמח לקבל הצעות מקצועיות.
הודעה אחרונה מאת Benor, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 957 צפיות
הרכב שנת 2000 יד ראשונה מפנסיונר. 120,000 קילומטר. ללא תאונות , ספר טיפולים מסודר מהיום הראשון. מיועד לנסיעה עירונית . חשוב שיהיה אמין , חלפים זמינים וזולים מי שהיה לו כזה או שמכיר את הדגם מוזמן לייעץ לי. תודה
הודעה אחרונה מאת D1winner, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
תודה לפורום ולעונים בפרט. יש לנו כיום סוזוקי סוויפט 2008, יד ראשונה (עבר אלינו מאמא שלי) עם כ-140K ק"מ. GLX. אחלה אוטו, רק שמקום בתא המטען הוא מגוחך, כ"כ מגוחך שבילדה הראשונה קנינו פג פרגו שמאפשר לפרק את העגלה ולקפל את החלק של הטיולון ויכנס בתא המטען - אבל למעשה ממלא את כולו מכף רגל ועד ראש. אנחנו מעוניינים להתקדם, במיוחד שכל יום אמורה לצאת לעולם עוללה חדשה, ונצטרך לחזור לתקופת העגלה. א. אם יש השערה כמה אפשר לקבל בעד הרכב - אשמח לשמוע. המחירון לדעתי באיזור ה27-30K. הרכב החדש יכול להיות רכב ידני (ואולי אפילו עדיף בשביל להוריד עלויות). יכול להיות שסופר מיני אחרת אבל שיש לה תא מטען יותר מרווח תתאים. העדיפות היא להתקדם בשנים כמה שניתן. יש לנו בערך 30K להוס…
הודעה אחרונה מאת menir1, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום, אני צריך לקנות רכב שני במשפחה, מה שהכי חשוב לי זה אחזקה זולה: דלק ביטוחים טיפולים, אמינות - לא לבקר במוסך מעבר לטיפול שנתי, וסחירות יתכן שעוד כשנה אמכור את הרכב ויתכן שעוד 5 שנים. הרכב אמור לנסוע עד 12k קילומ' בשנה. מה עדיף שברולט ספארק יד 1 פרטית 2016 נסעה 33k דגם lt+ או טויטה יאריס סול 2015 יד שניה מליסינג עם 101k שניהם באותו מחיר של 48k שח.
הודעה אחרונה מאת borisYalzin, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
היי לכולם (שוב). לאחר ההודעה הקודמת שלי, התבשרתי כי הרכב עליו כיוונתי היה פירסום שקר וחזרתי לחפש שוב. אני אובדת עצות ואודה מאוד לכל מענה ועזרה! אני מתלבטת בין 4 רכבים. רנו קליאו שנתון 2016 גיר אוטומט 1.2 טורבו בנזין (גיר רובוטי להבנתי) עם 33 אלף ק"מ, יד 1 מפרטי, רמת איבזור גבוהה. סקודה פאביה שנתון 2015, 1.2 טורבו בנזין, 45 אלף ק"מ, יד 1 מפרטי, איבזור אמצע (גם גיר רובוטי להבנתי). טויוטה אוריס הייבריד, גיר אוטומט 1.8, שנתון 2016-2015, יד 1 מפרטי או ליסינג (אני מודה, עוד לא מצאתי אחת כי הרוב מעבר לתקציב שלי, אבל מחפשת אחר אחת עם ק"מ נמוך כמובן). ופיג'ו 2008 שנתון 2016, אוטומט 1.2 טורבו בנזין עם גיר טיפטרוניק ורמת איבזור אקטיב גו, 21 אלף ק"מ, יד 1 מפרטי. קר…
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אפס קילומטר מליסינג, ספארק 63 אלף, 208 73 אלף. האם שווה לשלם את ההפרש? האם היתרון של ה208 מצדיק 10 אלף שח? האם יש שרשרת או רצועות תזמון ברכבים הנ"ל?
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
שאלה לבעלי נסיון עם Q3 וילדים. עד כמה צפוף מאחור עם 2 כסאות ילדים (לא בוסטרים) ועד כמה יש מקום למבוגר לשבת בינהם. בגולף זה צפוף עד מאד
הודעה אחרונה מאת yarongti, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
היי, 2 הרכבים - יונדאי אלנטרה וקיה פורטה נמכרים פחות או יותר באותו מחיר פורטה כ 99,500 אלנטרה כ 101,500. איזה רכב יותר מומלץ? אני מקבל את הרושם שהאלנטרה שומרת יותר על הערך שלה (במחשבה על מכירה עתידית), אבל אשמח לשמוע חוו"ד מבחינת ביצועים, נוחות נהיגה, מרווח פנימי (דגש על 2 ילדים מאחורה) ואביזרים. תודה
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
- 0 תגובות
- 817 צפיות
היי אני מחפש רכב משפחתי בתקציב של 85000-80000 מה אני מחפש? (לפי הסדר הבא) 1)בטיחות 2)אמינות 3)שיהיה מרווח ברגליים במושב האחורי 3)הוצאות אחזקה 4)חסכוני בדלק הרכב לא צריך להיות חדש מהחברה הרכב כן יכול להיות ידני תודה רבה
הודעה אחרונה מאת benzi1, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
נהגתי עכשיו 3 שנים על קיה פיקנטו (2014 אוטומט).. מתלבט אם לקנות פיקנטו חדשה אוטומט 2018.. יש המלצות נוספות? שברולט ספארק, יונדאי I10? מה לגבי טויוטה אייגו- עד כמה הגיר הרובוטי נוראי? בעיקר צריך לנסיעות עירוניות.
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לכולם שמי נוי (23,חייל משוחרר), ראשית אודה על הקדשת הזמן והעזרה , ברצוני להתייעץ לגבי החלפת הרכב שלי הרכב שלי מזה כבר שלוש שנים הינו Ford Fiesta 2011 1400 אוט' , לפרט יותר מדי על הרכב שלי כרגע אני לא אפרט מלבד זה שהרכב כרגע עומד על 178,000 ק"מ ועם עבר של השכרה אני יד 3 הרכב הוא מרב חיי ולאחרונה אני מרגיש באופן חריג את העבודה שהרכב הזה לא מספק אותי בכלל וקשה לי להתעלם מהעובדה שכרגע הוא לא מספיק לי, מכיוון שביצועי הרכב כרגע ברצפה אולי מכיוון שהרכב הזה ידוע כשוקל הרבה (אם אני לא מטעה באיזור ה1.5ט') ובנוסף שכנראה בקילומטר הזה למנוע כבר מתחיל להתפס אגב , שלא נדבר על הקיץ שבא עלינו לטובה שעם מזגן האוטו צועק לרחם עליו . כרגע יש לי הזדמנות יפה מכירת הרכב ואני אוסיף כסף על …
הודעה אחרונה מאת stum, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
הי, אנחנו זוג + זאטוט בן שנתיים, שכיום מתניידים במיצובישי אטראז 2014 (נרכשה ב2016). בעוד שהאטראז היתה קניה מצוינת לכשנקנתה (זולה, אמינה, בגאז גדול, וValue for money מצוין כשלא נוסעים הרבה), לאחרונה התחלנו לסוע באופן יותר תכוף (אתמול עשינו הלוך חזור תל אביב רמת הגולן, ברביעי לגלבוע, ועוד) - וחושבים לשדרג לרכב יותר נוח. הדרישות - אוטומט. תקציב - עד 100K , עדיף פחות. נוח לנסיעות ארוכות. זה לא אומר מהיר בהכרח. 'חמוד' (כן, יודע שזה לא מוגדר, אבל זו הדרישה של האישה...). אפשר לפרש את זה כ'לא סדאן משעממת ולא משהו גדול מדי'. קרוסאובר חמוד - הולך. בגאז גדול - לא חייבים 450 ליטר כמו האטראז, אבל כן לפחות 300 ומשהו נוחים. אמין. לא בא לי להיות במוסך כל יומיים. …
הודעה אחרונה מאת קבוצת לובינסקי, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
שלום, אני צריך לבחור בין שני רכבים בליסינג מהעבודה. Ionic או אוקטביה הדילמה היא בגלל מקום לכיסאות לילדים במושב האחורי לעומת החיסכון בגלל רכב היברידי. בספטמבר יהיו לי ילדה בת 5, ילדה בת 2 ותינוק בן יומו. אמרו לי שהאוקטביה מאוד מרווחת מאחור ואוכל להכניס בוסטר ומשני צדדיו כסאות לתינוקות. האם זהו אפשרי גם ב ionic? יש יש לי בוסטר mifold ואם יהיה צורך, אין לי בעיה לרכוש כסאות צרים יחסית. השאלה אם מישהו יודע להגיד אם זהו בכלל אפשרי, אחרת החיסכון במס לא יהיה שווה אם הרכב לא יתאים לצרכים. תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 17.8 אלף צפיות
על הנייר הרכב הזה נראה מושלם ביחס לתג המחיר שלו. כ 120 אלף ש"ח לגרסאת FR (שהיא גרסאת הביניים המוצעת) מהיבואן הרשמי בכל הכתבות שקראתי מפארים את הרכב הזה ומצד שני זה נשמע קצת מוזר שבשום מקום לא מצאתי מידע על החסרונות. חייב לומר שמבחינתי היתרון המשמעותי של הרכב הזה הוא בהיבט הבטיחות יש לו מערכות בטיחות שלא מוצעות באף רכב בקטגוריה שלו. אשמח לחוות דעתכם ובעיקר לשמוע מה לדעתכם החולשות של הרכב הזה כדי שאדע האם זה באמת משהו מהותי עבורי.
הודעה אחרונה מאת MikMan, -
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- yor2
- SlowRide
- אהרן ג
- Assafo2
- itsik170
- ELI001
- Pavlik
- יוני3227
- David32
- ברווז
- ברנד
- hans
- פריג'י
- הרקוליטו
- Dan___
- Shay Shd Dave
- chrono
- spidrman
- לירון .ה.
- Step
- Avia
- matan_mil
- DeiMoS
- kfirg
- Rongaflugen
- nglancer
- orankohn
- רובר חלל
- yoav911gt2
- ArikB
- bogib
- gpro
- omricn
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- 3n
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- צוק
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- נולד לליסינג
- Jeka88
