רוצים לשדרג
עד היום עם יונדאי i30cw סטיישן
מה שרצינו לשפר זה נוחות כניסה ויציאה מבחינת גובה לנהג
יותר מרחב מאחורה ל 3 מתבגרים רצוי פתח מזגן גם לחלק אחורי
הציעו לנו יונדאי טוסון או פיגו 3008
מה אומרים ? יש עוד אופציות ?
החלון של הנהג עובד למעלה למטה חלק
החלון מקדימה ליד הנהג רק יורד מהלחצן של הנהג בלבד אותו דבר ב 2 האחוריים
זה מסובך לפרק את מודל השליטה? איך עושים זאת ?
כאשר אני מניע מתחיל רעש קל של חריקות הוא ממשיך בחצי דקה הראשונה של הנסיעה לאחר מכן מפסיק
זה קורה רק לאחר שהאוטו לא נוסע מעל שעה בערך
צירפתי קובץ (הרעש החל משנייה 30)
מה זה יכול להיות ?
ניתן להמשיך לנסוע כרגיל?
קול 001.m4a