Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     


Moran.adler
שימו לב! השרשור הזה בן 2197 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פיג'ו 308 היא מכונית מקטגוריה גבוהה יותר, היא מרווחת יותר, בעיקר בממד הרוחב, תא הנוסעים איכותי יותר ולפחות לפי דעתי נוחות הנסיעה ובידוד הרעשים עדיפים.

בשורה התחתונה כמכונית היא עדיפה על ה-2008.

מצד שני, אם מראה הג'יפון עושה לך את זה יותר ואת מרגישה שתקבלי תמורה גבוהה יותר ב-2008 את לא תעשי טעות. סדר העדיפיות שמוביל אותי להעדיף את ה-308 לא בהכרח תקף לגבייך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אחרי עצותיכם, חקרתי על ההונדה ג'אז ועל הפיג'ו 308.

הבאגז' של ההונדה הוא רק 303 ליטר, ביחס לכל האחרות הוא הקטן ביותר (רק של הפאביה דומה לו).

מכל הרכבים, הפיג'ו 308 צורך דלק בדיוק כמו הרנו קליאו, מה שאומר שהשאר חסכוניות מהן.

גם ההונדה גאז' הייבריד וגם הטויוטה אוריס הייבריד והפיג'ו 308 הן מעבר לתקציב שלנו ונוכל לרכוש אותן רק כמודל 2015. האם אל מול כל האופציות שעליהן דיברנו, אחת מן האופציות החדשות הללו טובה יותר מבחינת כל הפרמטרים ששווה להמיר מרווח או שנתון עבורן?

תודה שוב על כל המענה :)

 

הדגם החדש של הג׳אז (שמשווק מסוף 2015) מגיע עם מנועי בנזין בלבד.

נפח תא המטען הוא 354 ליטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם החדש של הג׳אז (שמשווק מסוף 2015) מגיע עם מנועי בנזין בלבד.

נפח תא המטען הוא 354 ליטר.

 

אז בעצם אתה ממליץ שנלך על ג'אז שנתון 2015 (כי זה מה שקיים בתקציב שלנו), 1.3 אוטומט רגיל, עם בערך 50+ אלף ק"מ (כי זה מה שקיים כרגע בשוק למכירה. ויש רק אחת או שתיים כזו וכל השאר או יקרות יותר בגלל השנתון או עם ק"מ גבוה מאוד). במקום הפיג'ו 2008 מההודעה הקודמת עם כל הפרמטרים שלה?

מלבד שזו הונדה והשניה היא פיג'ו, ולצערי בארץ היחס כלפי שתיהן שונה... מה בעצם הוא ההבדל שבה ההונדה טובה יותר?

תודה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בעצם אתה ממליץ שנלך על ג'אז שנתון 2015 (כי זה מה שקיים בתקציב שלנו), 1.3 אוטומט רגיל, עם בערך 50+ אלף ק"מ (כי זה מה שקיים כרגע בשוק למכירה. ויש רק אחת או שתיים כזו וכל השאר או יקרות יותר בגלל השנתון או עם ק"מ גבוה מאוד). במקום הפיג'ו 2008 מההודעה הקודמת עם כל הפרמטרים שלה?

מלבד שזו הונדה והשניה היא פיג'ו, ולצערי בארץ היחס כלפי שתיהן שונה... מה בעצם הוא ההבדל שבה ההונדה טובה יותר?

תודה :)

להונדה מוניטין אמינות עדיף, לא בהכרח מבוסס, פה זה מתחיל ופה וזה נגמר. אין סיבה אחרת להעדיף אותה על 2008 שהיא לטעמי הבחירה הנכונה בהתחשב בצרכים אותם ציינת. 308, במיוחד אם היא מעבר לתקציב, אינה מרווחת משמעותית ממנה וה 2008 נשארת נוחה ונינוחה, מרווחת יחסית, חסכונית למדי, מושב נהג גבוה יחסית עם שליטה מצוינת וראות טובה, אפילו השליטה על המזגן היא באמצעות חוגות מוחשיות ולא מהמסך הדיגיטלי המעצבן לעיתים באיטיות התגובה שב 308. הטוב ביותר הוא בחינה מעשית מעט יותר מדוקדקת של האלטרנטיבות ונסיעה קצרה שתבהיר טוב מכל מה באמת יתאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להונדה מוניטין אמינות עדיף, לא בהכרח מבוסס, פה זה מתחיל ופה וזה נגמר. אין סיבה אחרת להעדיף אותה על 2008 שהיא לטעמי הבחירה הנכונה בהתחשב בצרכים אותם ציינת. 308, במיוחד אם היא מעבר לתקציב, אינה מרווחת משמעותית ממנה וה 2008 נשארת נוחה ונינוחה, מרווחת יחסית, חסכונית למדי, מושב נהג גבוה יחסית עם שליטה מצוינת וראות טובה, אפילו השליטה על המזגן היא באמצעות חוגות מוחשיות ולא מהמסך הדיגיטלי המעצבן לעיתים באיטיות התגובה שב 308. הטוב ביותר הוא בחינה מעשית מעט יותר מדוקדקת של האלטרנטיבות ונסיעה קצרה שתבהיר טוב מכל מה באמת יתאים.

 

המון תודה! התשובה שלך תרמה לי הרבה ועשתה לנו סדר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאור ההסבר, אין ספק שבפרמטרים שלנו אנו נעדיף את הפיג'ו. אבל, פה נעוצה הבעיה. פיג'ו 308 נמכרת מעל למחירון שלנו, אלא אם נתפשר ונרכוש שנתון 2015 עם קילומטראז' מעל ה100 אלף ק"מ. אבל מה עשיתי בזה?!

גם אם ניקח עוד הלוואה, נעמיס על התקציב החודשי שלנו ואיכשהו נשרוד... ובדרך נס נמצא פיג'ו 308, עדיין שנתון 2015, אבל קילומטראז' טוב ומפרטי, אולי יד 1.... האם כשמציבים את כל זה, זה עדיין משתלם וטוב יותר מפיג'ו 2008, יד 1 מפרטי, בין 20-40 אלף ק"מ, מנוע 1.2 טורבו בנזין אוטומט, שנתון 2016, רמת איבזור מעולה?!

אני באמת שואלת, כי הדבר האחרון שנרצה לעשות זה לטעות לגבי רכב שנצטרך להיתקע איתו ל4 שנים הקרובות.

 

אם את לא נעולה שאת הולכת להחזיק את הרכב ללפחות 3 שנים אז רכב צרפתי יקרע לך את הכיס - את תצטרכי להתגמש המון אבל המון ממחיר הקניה... זאת קניה שקשה מאוד להיפטר ממנה אח"כ

כי לרכבים האלה אין שוק, ואם את הולכת לקחת הלוואה אז בכלל... זה רכב להחזיק אותו כל זמן ההלוואה

ואני אומר א"ז מניסיון כואב

וחבל שכך כי הרכבים האירופאים נונתים יותר מכל רכב יפני קוראני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם את לא נעולה שאת הולכת להחזיק את הרכב ללפחות 3 שנים אז רכב צרפתי יקרע לך את הכיס - את תצטרכי להתגמש המון אבל המון ממחיר הקניה... זאת קניה שקשה מאוד להיפטר ממנה אח"כ

כי לרכבים האלה אין שוק, ואם את הולכת לקחת הלוואה אז בכלל... זה רכב להחזיק אותו כל זמן ההלוואה

ואני אומר א"ז מניסיון כואב

וחבל שכך כי הרכבים האירופאים נונתים יותר מכל רכב יפני קוראני

 

זה רכב שמיועד ללפחות 3 שנים!

לכל תקופת ההלוואה לפחות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שהבחור רשם הוא בהחלט נכון, יש לכך פתרון, או שתקני מליסינג 0 ק"מ עם איבוד יד לטובת הליסינג, את קונה את זה משמעותית זול יותר ובעצם מייצרת נחיתה רכה באופן יחסי במכירה העתידית שתיווצר, במקביל, את יכולה למצוא אנשים שמוכרים את הרכב שאת רוצה כשהוא בן שנה-שלוש שנים במחיר נמוך משמעותית, שבעצם חוו על בשרם את ירידת הערך הדרמטית ואת בעצם הנהנת מהסיטואציה. צרפתיות מפנקות ובעיניי גם אמינות לאור הניסיון שלי אך לא סחירות. אולי ההתעוררות האחרונה בפג'ו תביא אותנו למציאות חדשה בעניין הסחירות ברכבים צרפתיים.

 

אם את לא נעולה שאת הולכת להחזיק את הרכב ללפחות 3 שנים אז רכב צרפתי יקרע לך את הכיס - את תצטרכי להתגמש המון אבל המון ממחיר הקניה... זאת קניה שקשה מאוד להיפטר ממנה אח"כ

כי לרכבים האלה אין שוק, ואם את הולכת לקחת הלוואה אז בכלל... זה רכב להחזיק אותו כל זמן ההלוואה

ואני אומר א"ז מניסיון כואב

וחבל שכך כי הרכבים האירופאים נונתים יותר מכל רכב יפני קוראני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שהבחור רשם הוא בהחלט נכון, יש לכך פתרון, או שתקני מליסינג 0 ק"מ עם איבוד יד לטובת הליסינג, את קונה את זה משמעותית זול יותר ובעצם מייצרת נחיתה רכה באופן יחסי במכירה העתידית שתיווצר, במקביל, את יכולה למצוא אנשים שמוכרים את הרכב שאת רוצה כשהוא בן שנה-שלוש שנים במחיר נמוך משמעותית, שבעצם חוו על בשרם את ירידת הערך הדרמטית ואת בעצם הנהנת מהסיטואציה. צרפתיות מפנקות ובעיניי גם אמינות לאור הניסיון שלי אך לא סחירות. אולי ההתעוררות האחרונה בפג'ו תביא אותנו למציאות חדשה בעניין הסחירות ברכבים צרפתיים.

 

לצערי חדשה לא אופציה בגלל העלות. אבל בהחלט נבדוק את העניין מפרטי או לחילופין ממגרש עם סטנדרטים מעולים. מצאנו אחת בטרייד מוביל, עוד לא בדקנו אותנו או ראינו אותה, אבל עושה רושם טוב. ומצאנו 2 פרטיות, רק שבמקרה הזה זה בעיה כי בלי הטרייד אין נצטרך למצוא את הסכום ההתחלתי בהלוואה מהמשפחה עד שנצליח למכור את הסיריון הקיימת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחי רכש גם 2008 2014 מטריידמוביל,הם מאד מאד מרוצים מהרכב.

הרכב היה אצלי בכל סוף השבוע האחרון ופשוט נהניתי לנהוג על הרכב.

 

תודה, כיף לשמוע! אנחנו הולכים אליהם בשישי הקרוב, נקווה שיעבור בשלום :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2197 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...