Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנתיים עם טויוטה קורולה סטיישן היברידית, שרשור מתגלגל


Gosser1860

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

שמע, הכל סבבה זה רכב סחיר יעיל אמין חסכוני בנוי טוב והכל, אבל נח? ביחס למה בדיוק? לדגם הקודם?

מכל המוניות שנסעתי בהן זה הרכב הכי פחות נח. גם מאחורה וגם מקדימה. אפילו בדאצ'יה המושבים טובים יותר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז הלכתי לשוטט קצת ברשת לחפש תלונות על ההגה של טויוטה, לא מצאתי. הלכתי לכמה וכמה מבחני דרכים בשביל להבין אולי זה רק אני? אז הנה תוצאות מבחני דרכים מכמה וכמה מקורות שונים. ואשמח לקבל לינקים וקישורים על תלונות נהגים על הנוחות ועל ההגה המחפיר שאנשים פה מתארים ובטוחים שהם מספיק מנוסים לקבוע בעיית תחושת הגה. מצרף מילים של עיתונאים / מומחים תקראו להם איך שבא לכם. 

Screenshot_20241016_003112_Chrome.jpg

Screenshot_20241016_003007_Chrome.jpg

Screenshot_20241016_002909_Chrome.jpg

Screenshot_20241016_002803_Chrome.jpg

Screenshot_20241016_002743_Chrome.jpg

טויוטה קורולה  2022

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, timur2008 כתב:

ליצרן רכב כמעט הכי ותיק ואיכותי בעולם

טויוטה יצרן הרכב הכי איכותי בעולם? הגזמת...

אולי הוא אחד האמינים בעולם, אבל לא הכי איכותי.

אתה מגחיך את עצמך עם הסגידה לטויוטה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, KipodYam כתב:

הפרוטוקול הארכת אחריות על סוללה בטויוטה זה בדיחה. משלם כסף, בודקים לך, אם הכל טוב, מבטחים, תחזור עוד 11.5 חודש או 14.5k ונבדוק שוב. כלומר זה מכסה רק כשל לא צפוי בבטריה תקינה לחלוטין.

 

לא מדויק, כי ברגע שיש לך אחריות אין בדיקה נוספת.

אא"כ עברת את ה- 15K בשנה, וכמו שכתבת מיש קונה היברידי בדר"כ עובר את זה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם היוצא של הקורולה לא היה מוצלח במיוחד. הוא אולי אמין וחסכוני אבל יש נוחים ממנו. יש סיבה שטויוטה שינו בדגם החדש כמעט את הכל. אמינות זה לא הכל. וכן האוקטביה החדשה זולה משמעותית מהקורולה . היבואן בארץ מנצל את האמינות וההליכה (או נסיעה) בעניין עצומות אחרי הסמל. שכל אחד יבחר מה שטוב לו. אבל לבוא ולהגיד דברים כמו הכי טובה כולם יבחרו עובדה שזה לא נכון. בואו נסכים שלא להסכים בטח לגבי הדגם היוצא של הטויוטה. אני אחרי מעל שנתיים עם אוקטביה שלוש שנים עם איוניק והמון נסיעות מזדמנות הקורולה. דווקא בשלושה דגמים האלו יש לי קצת מושג. להגיד שאיכות החומרים האיוניק היא נמוכה זה לא נכון. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, timur2008 כתב:

 

לא מצליח להתחבר לאנטגוניזם שיש פה ליצרן רכב כמעט הכי ותיק ואיכותי בעולם, כאילו זה קול אם אתה לא סובל טויוטה כי טויוטה זה משעמם. 

אני לא עובד בטויוטה ולא אין לי תמלוגים שם, אבל אחרי 300k ברכב הנל בשתי גרסאות ללא החלפת נורה אחת וחוליה אחת בגב, וכמעט 65k בשנה, אני חושב שיש לי say  להגיד שמדובר ברכב טוב מאוד

אנחנו מדברים על רכב ספציפי ולא על יצרן.

 

ככלי עבודה הטנדרים שלהם לנשל מעולים, הקאמרי סביר ואם הקורולה מספיק נוחה עבורך ומה שאין בה לא קריטי בשבילך אז היא סבבה.

 

לי היא לא נוחה וכמישהו שעלול לעשות 800 קילומטר ביום אחד זה דיל ברייקר שאני מוכן לשלם עליו בשמירת ערך ואפילו באמינות לא מושלמת.

 

עבורי רכב הוא מוצר צריכה ואני מוכן לשלם יותר עבור תמהיל שיותר מתאים לי.

 

שים לב שלא אמרתי אוטו גרוע אלא שאני לא סובל אותו ופירטתי גם למה.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג בקורולה סטיישן בעבודה, חוץ מאמינות (לי זה מספיק) אין בו כלום. רכב שמגיב לאט עם זווית גלגול מורגשת מאוד. אישית מעדיף את הסיוויק סטיישן בכל מצב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.10.2024 בשעה 18:29, yulianx כתב:

 מעניין לראות חשבונית.

טיפול ראשון

PXL_20241014_2152200662.thumb.jpg.2b643c8e1c912122675c0a57500e4efb.jpg

טיפול שני

PXL_20241015_074104814_MP2.thumb.jpg.adb4ddff14e34eeba75f7bd7a4ab7b61.jpg

 

במבט לאחור אפשר היה כנראה להוזיל מעט (מסיר פיח, ניקוי מרססים) אבל סה"כ נראה שהמחירים פשוט יקרים 🫠

 

בתאריך 13.10.2024 בשעה 19:55, שחר 1 כתב:

כמה הביטוח?

8500 לשני נהגים נקובים מעל גיל 30. בשנה הראשונה היה בערך 7 ואז עלה ל7.8, בחברת ביטוח ישיר.

(בבדיקה נוספת בוובי נראה שאפשר להוזיל בכ-700 ש''ח על חשבון תיקון במוסכים שאינם בהסדר).

 

בתאריך 14.10.2024 בשעה 14:20, avhyh כתב:

האיוניק

התכוונת אליי? לא התייחסתי לאיוניק בסקירה.

 

בתאריך 15.10.2024 בשעה 18:40, bobi כתב:

ממש.

חד משמעית. עוד יותר מבאס לראות קורולות מייבוא אישי (בעיקר מוניות) עם חיישנים מקוריים. 

 

בתאריך 15.10.2024 בשעה 20:06, itaysamurai כתב:

 לקורולה

אני לא זוכר איפה ראיתי את זה, אני חושב שבאחת הסקירות של הקורולה מדור קודם, משהו בסגנון "הממוצע הוא המצוין החדש". הקורולה עושה את הרוב די סביר, וזה היתרון שלה. 

 

בתאריך 15.10.2024 בשעה 23:07, SlowRide כתב:

נח? 

גם אני הופתעתי. יחסית לתדמית המקרר יפני היא די בסדר. גם ביחס לגולף, 208, i30 וסיוויק (כולם דור קודם) היא די נוחה.

 

בתאריך 16.10.2024 בשעה 01:43, מור 1 כתב:

אין בדיקה נוספת.

בדיוק השבוע לקולגה התקלקלה הסוללה באאוריס בת 10 (או 12) בערך. הסוללה היתה תחת אחריות שמחדשים כל שנה, לקח למוסך כמה טלפונים אבל היא הוחלפה אחר כבוד ללא עלות. בהחלט מרשים.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין ששמים לך שמן 5w30, המנועים האלו יוצאים מהמפעל עם שמן 0w8. בברז שלי שמים שמן 0w-20 ארז בקורולה היברידית 5w30?! 

לא הגיוני. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, Gosser1860 כתב:

במבט לאחור אפשר היה כנראה להוזיל מעט (מסיר פיח, ניקוי מרססים) אבל סה"כ נראה שהמחירים פשוט יקרים 🫠

 

להוזיל מעט? 

תלוי מה ההגדרות ל-"מעט" 

בטיפול הראשון עוד ניחא, אבל בשני עקצו אותך ב-420 ש"ח על כלום, או במקרה הטוב על משהו שהיה אפשר לפתור ב-50-100 שקל ודקה עבודה(מגבים) 

אני תמיד מופתע לראות חברי פורום ותיקים שפשוט אומרים אמן על כול מה שהמוסך מציע להם. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לפני 27 דקות, Gosser1860 כתב:

הקורולה עושה את הרוב די סביר, וזה היתרון שלה. 

וזה תיאור מציאותי והוגן, בלי כל מיני תארים מופרכים.

  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 55 דקות, menir1 כתב:

מעניין ששמים לך שמן 5w30, המנועים האלו יוצאים מהמפעל עם שמן 0w8. בברז שלי שמים שמן 0w-20 ארז בקורולה היברידית 5w30?! 

לא הגיוני. 

לפי ספר רכב, אם אני מבין נכון השמן עומד בתקן:

Screenshot_20241018-214629.thumb.png.906a1437c4ca4eee79e3a7d4dca7888d.png

לפני 54 דקות, davemustaine87 כתב:

 במקרה הטוב על משהו שהיה אפשר לפתור ב-50-100 שקל ודקה עבודה(מגבים) 

פספוס שלי. הייתי צריך להחליף לבד. 

דווקא ה"ניקוי מרססים" מרגיש הכי עקיצה.

 

לפני 54 דקות, davemustaine87 כתב:

מופתע

מסכים. אין תירוץ. "הסנדלר הולך יחף" תופס פה היטב.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם כל מילה שכתבת.

הקורולה שהגיעה אלינו לפני כמה שנים בהחלט הציגה שיפור משמעותי מקודמותיה באשר לנוחות וחבילה כוללת

עם זאת אני מופתע שלא כתבת מילה על שדה הראייה הנוראי, השמשה משופעת מדי מה שפוגע בשדה הראייה קדימה.

על סטיישנים באופן כללי אפשר להגיד רק דסרים טובים, ממש life changer

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק גדול מהביקורות ב"מגזינים" כמו אוטו, הייתי לוקח עם הרבה הרבה מלח, או איזה אלכוהול כבד.... לגבי כל רכב. צריך להבין שהם ממש מתפרנסים מזה. ובדכ אין גילוי הולם. בקיצור, הרבה  פעמים ביקורת זה מודעה בתשלום

 

https://www.toyota.co.il/owners/maintenance/hybrid-service

 

לגבי הארכת האחריות, למיטב הבנתי מקריאת המסמך, נדרשת בדיקה כל שנה !

המשמעות שיש מצב שאתם תיזרקו מהתוכנית הארכת האחריות אחרי כמה שנים כי הסוללה חלשה/גבולית אבל לא יסכימו לממש לכם את האחריות באותו הרגע אותה כי זה לא "תקלה", למרות שהרכב עדיין מכוסה בתוכנית !

לא ראיתי התחייבות לרכב חלופי בזמן שמתקנים לך בטריה באחריות, או התחייבות לזמן התיקון.

מישהו כתב פה שלא צריך בדירה כל שנה, אבל זה לפחות עפ תנאי ההסכם בפירוש לא נכון!!!

שימו לב שהארכה האחריות זה אפשרי אחרי 100k או 5 שנים, לעומת 150k או 7 שנים ביונדאי. 

כלומר, אתה צריך להתייצב כל 14.5km או 11 חודש , לשלם 515 שח להארכת האחריות (800 שח אחרי 10 שנים), יתכן שצריך החלפת מסנן סוללה (גם כסף), צריך לשלם על בדיקה בחידוש  0.2 שעה או בדיקה מורחבת אם זה הצטרפות ראשונה 0.4 שעה. אם זה לא תוך טיפול שוטף, אז תוסיפו עוד 0.2 או 0.3 שעה. מניח ששעת עבודה 300 שח??

 

זה יוצא סכום לא קטן בכללל. אם לא מטפלים בחברה, זה יגרום ככל הנראה הוצאה שקרובה למחיר הסוללה אחרי 10 שנים. 

בנוסף, ברגע שהבטריה תיחלש טיבעית, נראה שזה משאיר פתח ענק ליבואן - נראה שבהחלט יתכן מצב שהסוללה לא תעבור את הבדיקה עם PASS אבל גם לא במצב של כשל ואז תשלמו על בדיקה, ויגידו לכם סורי. אם תמכרו את הרכב בלי לגלות למוכר את זה, תחטפו תביעה ובצדק.

 

בקיצור, כרגיל, צרכן אמריקאי מקבל 10 שנים ביונדאי על הסוללה, בארץ 7, מניח שגם בטויוטה בארץ האחריות מקוצצת.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...