Jump to content

avhyh

  • הודעות

    179
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    איוניק 21

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של avhyh

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

13

מוניטין

  1. שיפוץ אתה נכנס אליו לא יודע איך אתה יוצא ממנו. אתה יכול לקבוע לך סכום ולגזור ממנו את הרמה של כל דבר. יש ריצוף ב30 שקל למטר ויש 300. מטבח מאיקאה יעלה פחות מחברת מטבחים מפונפנת עם מעצב פרטי. צבע תלוי בכמות התיקונים רטיבות שהייתה שפריץ צריך להסיר וכו'. מה לגבי ריהוט? ארונות? תאורה? זה גם דברים שיש לקחת בחשבון בשיפוץ? מוצרי חשמל למטבח לא תחדש? תנסה להכנס לכל מיני אתרים שמפרטים על השלבים בשיפוץ תנסה להעריך עלויות ותגדיר לעצמך סכום גג. לא כולל 30% לבלתמים ורצונות מוגזמים של האישה. תביא כמה אנשי מקצוע שיתנו לך הערכת מחיר. תבדוק שמוגדר מראש מי משלם על מה? שלא תצטרך ללכת לחנויות חומרי בניין להביא דבק רצפות. חשוב שיהיה לך חיבור עם הקבלן/אדריכל/מעצבת כי המחיר זה לא הכל. בהצלחה. אני מהשיפוץ שלי נהנתי ולמדתי המון.
  2. האוקטביה שהייתה לי אם היית מכבה את האוטו ומזיז את ידית הוינקר אור החניה היה עובד לפי הידית. לא בדקתי בעוד רכבים.
  3. מה רע בחיפוש קולי? לא רוצים שתתעסק בזמן נסיעה עם המסך. מה גם שזה עלול להסתיים בדוח. כן כן גם נגיעה במסך מגע של הרכב עלולה להסתיים בדוח.
  4. איך אתה מנקז אויר? יש לך פרפר על הרדיאטור? תנסה אולי לעשות שטיפה של הרדיאטור וכל המערכת קירור. תנסה אולי להוציא את הטרמוסטט לכמה נסיעות כדי לראות מה קורה. אין בועות במיכל מים? כשאתה מפעיל חימום יש הטבה? החימום עובד בכלל?
  5. אני לא מדבר על רמת הצמיגות או סינטטי/חצי סינטטי. הכוונה שלי שאם תיקח שמן סטנדרטי באותה רמת צמיגות סינטטי ההבדל הכימי בן השמנים הוא מינימלי. קראתי מאמר שהשווה בן 4 סוגי שמנים כשהבדל במחיר היה משמעותי. מבחינה כימית לא היה הבדל כלל. ההשערה הייתה שזה אותו שמן וכל חברה והבקבוק שלה. בעולם הגדול אנשים מטפלים ברכבים שלהם הרבה יותר מבישראל ויש להם הרבה יותר מוצרים לבחור מהם. פיג'ו לא מייצרים את השמן בעצמם הם מוצאים מפרט וממליצים על החברה הזולה ביותר כדי שיהיה להם רווח מקסימלי. גם גלון שמן עולה עשרים שקל תתרחק אם עולה 200 לא אומר שהרבה יותר טוב מזה של 100.
  6. האיטלקית האלה חמות אש. בפונטו שהייתה לי (מזמן) הבעיה נפתרה רק אחרי החלפת רדיאטור.
  7. אל תקח את מה שאני כותב ככלל ואני בטוח שיהיו כאלה שלא יסכימו אבל אם לא צריך שמן ספציפי/מיוחד למנוע שלך כל שמן סביר יהיה בסדר. הרבה יותר חשוב תדירות החלפת השמן ופילטר מקורי. יש מלא סרטונים ביוטיוב שמדברים על זה תעשה חיפוש תתרשם. מה גם שמחירי השמנים היותר נחשבים גם מאוד יקרים
  8. ספייר קטן הלחץ אויר בדרך כלל גבוה יותר. זה גם רשום במדבקה על הקורה. סביב 60. ברגים אמור להיות אותו דבר אבל מאבד מהר לחץ. מומלץ להחזיק קומפרסור קטן ברכב למקרה והלחץ ירד.
  9. אין בעיות ידועות. חוץ מזה אתה עדיין באחריות.
  10. אם אתה נוסע ממש מעט בעיר אז ההעברה מהילוך ראשון לשני כמעט לא רלוונטית עבורך. המחשב של הרכב יודע הכי טוב באיזה הילוך כדאי להיות תוך ניצול כח/צריכת דלק. אם יש כל כך הרבה נהגי מוניות עם אוקטביות כנראה שזה לא משמעותי. בנסיעה במצב ספורט הרעידות פחות מורגשות למען האמת. גש לסוכנות תעשה נסיעת מבחן ותחליט.
  11. זה לא מוגדר כתקלה. לא ע''י vag לפחות. רק לציין שההעברה היא יחסית מהירה. זה לא כזה משמעותי, לומדים להתמודד עם זה. לרכב יש נטייה להעביר הילוכים מהר כדי לחסוך בדלק. פשוט לוחצים טיפה יותר גז
  12. כשהרכב שלי הגיע חדש כל צמיג היה בלחץ אחר. חלק נמוכים משמעותית ואחד מעל 40. מידי פעם מסתכל על הלחץ אויר במחשב רכב וגם ויזואלית כמובן. לי מתקשר לחץ אויר גבוה מידי עם יותר פאנצ'רים. אבל אולי זה רק אני
  13. אם הבנתי אותך נכון אז כן. הגלישה נגיעה קטנה בברקס והרכב נעצר כאילו בלמת עם כל הגוף.
  14. עכשיו היה ביונדאי קיה vag ועוד כמה. יש סיכוי שתמצא עדיין. בנוסף בתחילת שנה קלנדרית יש הנחות כי מוכרים דגמים של שנה קודמת כחדשים.
  15. avhyh

    הזמנתי את הלאון החדשה !

    הבנאדם שאל שאלה אחת עונים לו על משהו אחר. ברור שזה פורום כולם זכאים לחוות דעה אבל למה לבאס את הבחור. נסעתי שנתיים וחצי על אוקטביה ואם היו אומרים לי בוא קח את האוקטביה החדשה הייתי לוקח בלי נסיעת מבחן כי אתה רגיל כבר לתחושה הכללית של האוטו. בקיצור סביר להניח שתרגיש הבדל והבדל משמעותי. תקרא נתונים יבשים על האצות ונוחות נסיעה כללית באתרים בחול. האם האזור כבר ידוע או רק קרוב יותר למסירה? שיהיה לך המון כיף וסע בזהירות.
×
×
  • תוכן חדש...