Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנתיים עם טויוטה קורולה סטיישן היברידית, שרשור מתגלגל


Gosser1860

פוסטים מומלצים

יוצא לי לא מעט לנסוע כנוסע עם קורולה סטיישן, מתחבר למה שאתה רושם, אני גר באזור הררי והרעש עקב הגיר הרציף מורגש, מה גם שהוא לא מרגישה זריזה כמו טורבו. אבל זה רכב סופר אמין, מאוד חסכוני עם שמירת ערך טובה. 

דווקא עלות הטיפולים לא זולה בכלל, מעניין לראות חשבונית.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההיגוי בקורולה, אותו הכרתי בסדאן ששימשה כרכב חליפי הוא באמת מחפיר, הרגשתי יותר תקשורת כשסובבתי צלחת בגיל שלוש ודימיתי שאני נוהג. הטיפולים באמת קצת יקרים, אני שילמתי על שני טיפולים ראשונים במוסך יבואן של וואגית 700 ו 1300 בהתאמה ועדיין חושב שנשחטתי.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבונוס הלא קטן שלא הזכרת (אולי מכיוון שזה לא רלוונטי) שמירת הערך,
תנסה למכור אותה ותגלה שהמחירון הוא מאוד קרוב למה שקנית....
עוד סיבה למה הישראלי אוהבים אותה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת הקורולה הכי טובה בכל הקשור לליטוש הנדסי של המרכב/מתלים - נוחות נסיעה טובה מאד, מושבים נוחים, התנהגות כביש טובה, ועם השימושיות של הסטיישן ומערכת ההנעה היעילה והסופר-חסכונית, היא בעייני משפחתית מעולה.

 

מאד מפתיע שלא דרשו ממך איתוראן.

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, llaavvii כתב:

הבונוס הלא קטן שלא הזכרת (אולי מכיוון שזה לא רלוונטי) שמירת הערך,
תנסה למכור אותה ותגלה שהמחירון הוא מאוד קרוב למה שקנית....
עוד סיבה למה הישראלי אוהבים אותה.

לא בטוח, אשמח לדוגמא.

 

נכון להיום הרכב עולה כחדש 180,000 ש"ח!!

בת שנתיים שמורה עם ק"מ סביר מחזירה עודף מ100

 

לא רואה הגיון כלכלי בלקנות חדשה.

 

קניתי לאחרונה פריוס שמורה עם ק"מ די נמוך בת פחות מ3 שנים באחריות יצרן על המכלולים הראשיים (שירות של טויוטה עצמם לרכבים עד בני 10) במחיר כחצי מחדשה.

 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, אליהו שבת כתב:

קניתי לאחרונה פריוס שמורה עם ק"מ די נמוך בת פחות מ3 שנים באחריות יצרן על המכלולים הראשיים (שירות של טויוטה עצמם לרכבים עד בני 10) במחיר כחצי מחדשה.

תוכל לפרט?

כי איך שאני רואה את השוק אין חיה כזאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדוגמא: https://www.yad2.co.il/vehicles/item/7uxgd8pr?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=platinum&location=1&pagination=1

סתם משיטוט אקראי במרקט של ישראל 

בשוק הפרטי יש מציאות טובות יותר, 

לדעתי נכון להיום הרכב כחדש מתומחר מעבר להגיון הכלכלי.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 9 שעות, אליהו שבת כתב:

לא בטוח, אשמח לדוגמא.

 

נכון להיום הרכב עולה כחדש 180,000 ש"ח!!

בת שנתיים שמורה עם ק"מ סביר מחזירה עודף מ100

 

לא רואה הגיון כלכלי בלקנות חדשה.

 

קניתי לאחרונה פריוס שמורה עם ק"מ די נמוך בת פחות מ3 שנים באחריות יצרן על המכלולים הראשיים (שירות של טויוטה עצמם לרכבים עד בני 10) במחיר כחצי מחדשה.

 

 

 

מנסיון אישי וחיפוש ארוך זה לא כ"כ מדוייק,
קורולה בת שנתיים עם קלומטרג' סביר וללא עבר ליסינג תמכר היום (כנראה) ללא בעיה באיזור ה 140K++
גם הדוגמה שהבאת היא מסוחר ואני לא יודע מה עבר על הרכב,
אתמול קיבלתי הצעה לרכוש איוניק (דומה לקורולה ברעיון) 2019 יד ראשונה עם קלומטרג' סביר ב106K ש"ח וזה המחירון המשוקלל, היה נראה לי יקר התקשרתי כדי לברר על אפשרות לרדת במחיר - זה כבר לא היה רלוונטי.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן צריך לחפש, אני חיפשתי קורלוה סטיישן דווקא

הזדמנה לידי פריוס (מהדור האחרון ) שנתיים וקצת על הכביש כ65,000 ק"מ עם עודף מ90 אלף, אמנם ליסינג אך שמורה דנדשה ללא רבב + אחריתו וטיפולים ושאר תוספות נלוות, לאחר סגירה של כמה עשרות אלפי  ק"מ מעיד שהקניה הייתה נכונה.

 

טויוטה סטיישן מפרטי ניתן למצוא ביד 2 עם עודף מ100, לחפש, המחיר שמבקשים זה לא המחיר שנמכר בפועל, הפער רחוק, לפעמים ממש רחוק.

לא רואה הגיון שיימכר קורלוה ליסינג בת שנתיים מעל 140+++

ליתר דיוק לא מוצא מודעה אחת ביד 2 במחירים האלו,

אולי מייצג: https://www.yad2.co.il/vehicles/item/wx67c72j?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=12&pagination=1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה פירוט. אבל אני נוטה לא להסכים איתך לגבי כמה דברים. אני אחרי שלוש שנות ליסינג עם איוניק לגבי הייתה קורולה היברידית סדאן אומנם. ההרגשה שלי הייתה שהאיוניק יותר רכב. יושב יותר טוב על הכביש יותר מגיב יותר זריז יותר נוח יותר נעים בשהייה בו. הקורולה טיפה יותר חסכונית זה כן. לגבי שמירת ערך אל תשוו קורולה בת 3 שעלה הרבה פחות מה קורולה הנוכחית. האיוניק שלי איבדה 30k בשלוש שנים. זה לא הרבה. ובקורולה זה די דומה. הקורולה החדשה הרבה יותר יקרה אבל היא כבר רכב הרבה יותר טוב מהקודמת. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי על הרכב הנל 210k. 

והיום 110k על הסדאן. 

אתם יכולים להתלונן פה עד מחר, זה הרכב הכי נוח ונעים בקטגוריה הנל.איוניק? חחחח יותר חזקה נכון, אבל לא מתקרבת מבחינת אמינות, חומרי בניה, נוחות מושבים.  ואני מדבר מנסיון של חבר שהיה לו בתקופה מקבילה איוניק, ובכל נסיעה על הקורולה היה בשוק מהמתלים. האיוניק בילתה לפחות 3 פעמים במוסכים עם תקלות ולא סיימה 150k.הטויוטה

רכב אמין, יחסית חסכוני, לא חזק במיוחד אבל היי מי עושה איתה פתיחות? ואגב הגיר המיוחד שלה לא רציף אלא גיר אחר ויש לה זריזות ותגובה כמעט מיידית ללחיצה על הדוושה. ככה שהפער בכח לא כזה מורגש לעומת האיוניק, שאכן תפתח אותה בפתיחות אם זה מה שמעניין את הקונה. 

בכל 300 ו אלף שעשיתי איתם לא הייתה ולו תקלה אחת ברכב 0, אפס, זירו מוחלט. זה טויוטה. 

ולא חסר בה שום דבר, הסטיישן דווקא שהייתה לי בגרסת הליסינג הייתה עם צמיג עבה ולא חתך נמוך, הייתה משייטת בצורה יוצאת דופן שחבר שנוסע על פלואנס אחרי נסיעה אחת קנה לעצמו כי לא האמין עד כמה האוטו הזה משייט ברכות. 

והכל טוב בטויוטה, זה בהחלט הטויוטה קורולה הכי טובה שנוצרה עד היום. ואני אפילו שוקל לקנות לעצמי את זאת עכשיו שנוסע בה כרכב חברה. כי אני פשוט אוהב את האוטו וכל מי שנוסע עליה פשוט לא מאמין עד כמה זה רכב נוח אמין וטוב. כולל אישתי שאחרי מזדה 3 ספיריט 2014, רוצה להחליף לטויוטה. הסדאן יותר חזקה טיפה 120 כ"ס, לא מטוס אבל לא זוכר שאי פעם זחלתי באיזה כביש וצפרו לי מאחור. אבל אין מספיק מקום מאחור ל3 אנשים, 2 מסתדרים יופי. זה לא רכב אם צריך כמה כסאות ילדים, פה זה חסרון הסדאן, 

הסטיישן יותר רחבה ואישית אהבתי מאוד את תא המטען. חסר לה עוד כמה ס"מ גובה מהרצפה, רכב די נמוך וזה כן חסרון ליד מדרכות. אבל זה לא פוגע בנוחות. בקרת שיוט טובה, מערכת סטראו סבירה לחלוטין. 

אצלי עשו ממוצע 1/17 בערך הרכבים בתור רכבי חברה, סביר לחלוטין. יש ברכב כל מה שצריך, כמובן ביחס לקטגוריה הנל. ואני כרגע על רמת גימור sense. 

לא מזמן נסעתי על אוקטביה חדשה מהניילון של חבר, אחרי הטויוטה מרגיש לי כאוטו מאוד נוקשה  עם רעשים ודפיקות מיותרות בכל פס האטה או שיבושים בכביש. 

דווקה האלנטרה לדעתי המתחרה הכי ראויה מול הקורולה, אם לא לוקחים בחשבון את נושא האמינות והמחירון שלה בעתיד שצריך קצת זמן בשביל לבדוק. 

מי שמתולנן על הגה בטויוטה ככל הנראה חושב שזה אלפה ג'וליה, חברים נסעתי בחיי יותר מ מיליון קילומטר על רכבים ולדעתי הרבה יותר אין שום בעיה בהגה. 

ולסיכום טויוטה יודעת לעשות רכבים. אם היה לה דלת חמישית ומטען של אוקטביה, ומנוע יותר חזק, וקצת יותר מרווח מאחור כמו לאלנטרה, למתחריה הייתה בעיה גדולה מאוד. 

פשוט מכוניות מעולות! 

עריכה אחרונה על ידי timur2008
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

טויוטה קורולה  2022

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה יש לך דגם מיוחד. גיסי שמח שנגמרה תקופת הליסינג והחליפו לו רכב אמר שזה הרכב הכי פחות נוח שהיה לו  לא נתקלתי בנוחות מיוחדת. אבל שוב כל אחד ודעתו שלו. 

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, avhyh כתב:

כנראה יש לך דגם מיוחד. גיסי שמח שנגמרה תקופת הליסינג והחליפו לו רכב אמר שזה הרכב הכי פחות נוח שהיה לו  לא נתקלתי בנוחות מיוחדת. אבל שוב כל אחד ודעתו שלו. 

על כל 10 אנשים יש 1 שלא סובל את הטויוטה כי לסבתא שלו הייתה אודי a8 והיא לא מתקרבת אליה. 

מיליוני אנשים בעולם לא טועים כולל בישראל. יש נתונים וביקורות. הרכב הצלחה מסחררת ולא הייתה לי שום גרסה. שוב פעם בסיגמנט שלה! לא מדבר על להשוות אותה לרכבי מנהלים צפונה. קורולה מכונית משפחתית מעולה שתתאים לרוב האנשים. תמיד יש יוצאי דופן. אגב השיט שלה בפקקים ובעומסים שזה רוב הנסיעות בארץ זה משהו שאף רכב עם גיר רגיל לא יודע לספק בגלל מערכת ההיברידית שלה. 

טויוטה קורולה  2022

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...