Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב שישמור על הערך ולא יראה מוסך עד 15000 ש"ח קורולה או סוויפט או משהו אחר


פוסטים מומלצים

שלום לחברי הפורום!

אני מעוניין לקנות רכב בסכום של 15000 ולמכור אותו לאחר חצי שנה בלי שירד הערך שלה, ובלי שאגיע בדרך לתיקונים שיעלו כסף.

מה עדיף, לקנות קורולה מ2005 עם קילומטראז נמוך או מ2007 עם קילומטראז גבוה או שבכלל משהו כמו סוויפט או פיקנטו או סריון משנה יותר מתקדמת?

נדייק את השאלה, למה מבין האופציות יהיה שוק טוב יותר למכירה בעוד חצי שנה ובנוסף לא יגרור אותי לתיקונים מיותרים?

תודה מראש על המשוב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מה לקחת לפני שכתבת את הפוסט הזה - תשכח מזה - אין רכב כזה.

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 2

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב שיש לו שוק וסחירות טובה יעלה יותר מחלופות עם מוניטין נחות. 

לא בטוח שאתה צריך רכב סחיר כמו שאתה צריך רכב אמין.

 

כל רכב שתמכור אחרי חצי שנה בלבד יעורר חשד. זה סיבוב שיעלה לך כסף ולא בטוח שרכב סחיר יעלה לך פחות.

את הלא סחירים קל לקנות. לפעמים ממש בזול.

 

קליאו דור 3 זו דוגמא לרכב אמין עם מוניטין חרא.

אם הייתי בנעליך לזה הייתי מכוון או לסוזוקי אלטו הכי זולה שהייתי מוצא.

 

ברכישה כזו שים דגש משמעותי על טסט, צמיגים, מצבר ומועד הבא לטיפול. כי ההבדל בין רכב שמסודר בהיבטים הללו לבין רכב שדורש טיפול ברביעייה הזו יכול להיות 30 אחוז ממחיר העסקה.

 

אפשרות אחרת במצבך זה לקנות נבלה נוסעת עם טסט ומזגן עובד ב 4000 ש"ח ולקוות שתסחוב ואחרי זה למכור לברזל.

לפני שעה, בימבה רולס כתב:

 

מה עדיף, לקנות קורולה מ2005 עם קילומטראז נמוך או מ2007 עם קילומטראז גבוה או שבכלל משהו כמו סוויפט או פיקנטו או סריון משנה יותר מתקדמת?

 

 

הבעיה ברכישת כל רכב בסכומים האלו קבועה: למה שמישהו ימכור לך קורולה בת 18 אם היא נוסעת סבבה. סביר שהוא ימשיך איתה או יעביר לאחיין/חבר במחיר סמלי. אם היא למכירה היא כבר חשודה.

 

זה נכון לכל רכב במחירים הללו ובמצבך האתגר קשה עוד יותר.

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אין כזה דבר רכב שלא יאבד מערכו אחרי תוספת יד.

קורולה בת 20 זה רכב שצריך לעבור 2 טסטים בשנה כך שלא תוכל להתחמק מהוצאות מעבר לדלק וביטוח וזה בהנחה שלרכב לא יהיו תקלות.

 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיקונים ברכב ישן זה מזל, אתה יכול לקנות טיוטה ופתאום הלך ממיר או מדחס מזגן.

מבחינת ירידת ערך עדיף לקנות רכב זול יותר שירד פחות אבל ירד.

ידני אופציה?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, SlowRide כתב:

אין כזה דבר רכב שלא יאבד מערכו אחרי תוספת יד.

קורולה בת 20 זה רכב שצריך לעבור 2 טסטים בשנה כך שלא תוכל להתחמק מהוצאות מעבר לדלק וביטוח וזה בהנחה שלרכב לא יהיו תקלות.

 

 

 

אמנם מילולית הוא כתב שמחפש להמנע מכל ירידת ערך. אבל אני מניח שהכוונה היא שתהיה ירידה מינימלית

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן  התכוונתי לכמה שפחות ירידת ערך, וברור שאף אחד לא יהיה פראייר להביא לי יגואר במחיר של חתול..

השאלה היא איך למקסם את ה15000 בהנחה פשוטה שאמכור אותה בעוד חצי שנה.

מה לקנות תכלס?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נרד מהצחוקים ונעשה בדיקת מציאות:

 

רכב ב-15000 ש"ח רכב שרוב חייו מאחריו. גם אם הוא טויוטה קורולה או סוזוקי סוויפט או מאזדה 3, הוא כבר עם בלאי גבוה.

 

מספיקה תקלה רצינית אחת כדי להוריד את הערך מ-15000 ל-0, וזה קורה ברגע.

 

לכן: אתה צריך להבין שכל סכום שתקבל בסוף תקופת השימוש הוא בונוס, ואף אחד לא יכול להבטיח לך שלא תראה מוסך.

 

קח אתה הרכב המטופל ביותר עם הטסט הכי ארוך שתוכל למצוא.

  • אהבתי 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, בימבה רולס כתב:

כמובן  התכוונתי לכמה שפחות ירידת ערך, וברור שאף אחד לא יהיה פראייר להביא לי יגואר במחיר של חתול..

השאלה היא איך למקסם את ה15000 בהנחה פשוטה שאמכור אותה בעוד חצי שנה.

מה לקנות תכלס?

מיצובישי לנסר/סובארו אימפרזה/מזדה 3.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ידני בא בחשבון - חפש פיאסטה. 2013/14 עולה לא הרבה יותר ממה שביקשת.
גם פיאט פנדה יכולה להיות אופציה לא רעה. 
 

עריכה אחרונה על ידי Tal7
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיוון אחר לגמרי: שכירת רכב לחצי שנה יכולה להיות יותר כלכלית מקניה ומכירה כתלות בתנאים נוספים.

יש שרשור מקביל שמעמיק באופציה הזו.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, zvit כתב:

רכב ב-15000 ש"ח רכב שרוב חייו מאחריו. גם אם הוא טויוטה קורולה או סוזוקי סוויפט או מאזדה 3, הוא כבר עם בלאי גבוה.

 

סליחה... קישקוש.

פיג'ו 108 ידנית מנוע 1.2L (כן כן, הפיורטק המושמץ, אך אטמוספרי, רצועה ורינגים, רינגים ורצועה), מודל 2015, בסה"כ עשור על הכביש, עולה 15,000 ש"ח.

ממש לא רכב שרוב חייו מאחוריו, יש לו עוד עשור לפחות לתת בשקט.

ממש לא רכב עם בלאי גבוה, יש בקלות לא מעט יחידות כאלו עם פחות מ- 100,000 ק"מ בעשור הנ"ל.

סליחה, אבל לא מבין למה לענות עם הצהרות בומבסטיות וקביעות גדולות מהמציאות... ברור לי שיש בסיס להצהרות הללו שאתה בטוח שמגובות בידע ממקור ראשון...

מעריך את הניסיון ואת הידע ואת הוותק, אבל עם כל הכבוד הייתי שמח לקרוא התנסחויות פחות בטוחות בעצמן, יותר עובדתיות ופחות כללי אצבע מעורפלים אך החלטיים לגבי עצמם.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...